|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:28 schreef Stylzz het volgende:[..] die hetze is niet erg, het herhaaldelijke van de opmerkingen wel. Bange poepert. blablabla Net niet..lalala... Die hetze word erg als je het in elk willekeurig topic gaat betrekken, dan word het min of meer irritant. Alsof het Rutten zijn schuld is dat ze nu Heineken schenken in de Kuip.. De rest eens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ik heb een mening over Rutten ja. Daar is dit forum toch voor? En dit is vandaag gebeurt en geef ik dan mijn mening over. Joh.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Wat wil je nou? Kinderachtige gedoe. Je bent toch geen forum dictator. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Die hetze word erg als je het in elk willekeurig topic gaat betrekken, dan word het min of meer irritant. Alsof het Rutten zijn schuld is dat ze nu Heineken schenken in de Kuip.. De rest eens.. bang voor alcohol. Vandaar die light shit. Bangepoepert. Net niet bierdrinkert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahahhaaaaa mafzeikert..kijk naar jezelf jo..ik geef mijn mening over jou. Word je gelijk voor forumdictator uitgemaakt.. Als jij vind dat jij je mening over Rutten mag geven mag ik dat toch ook over jou, wie is hier nou de dictator.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Verplicht melk zuipen allemaal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t is de bedoeling dat je melk opleidt he, in plaats van t op een forum af te kraken! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:47 schreef RenatoBos het volgende:[..] Whahahhaaaaa mafzeikert..kijk naar jezelf jo..ik geef mijn mening over jou. Word je gelijk voor forumdictator uitgemaakt.. Als jij vind dat jij je mening over Rutten mag geven mag ik dat toch ook over jou, wie is hier nou de dictator.. Jij reageert de afgelopen dagen op elk bericht die ik post negatief. Dan vraag ik mij af of je mij monddood wil maken? Daarom VRAAG ik jou of je een forum dictator bent. Ieder zijn mening. Leven en laten leven. Persoonlijke hetse op een forum vind ik kinderachtig ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2015 - 21:55 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Jij reageert de afgelopen dagen op elk bericht die ik post negatief. Dan vraag ik mij af of je mij monddood wil maken? Daarom VRAAG ik jou of je een forum dictator bent. Ieder zijn mening. Leven en laten leven. Persoonlijke hetse op een forum vind ik kinderachtig ja. Bullshit, ben het ook met je eens in een aantal opzichten en hebt dat ook laten blijken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nootjes erbij voor de liefhebbers.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oe ook lekker, mij twee favoriete noten, en die vreet ik wat af.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga nu eerst een inschenken kutmeeuw. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van klussen krijg je een droge bek tenslotte he |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Een trainer wordt aangesteld voor de korte termijn, de TD is er voor de lange tijd bewaking. Als dan de TD bijna van de trainer eist dat hij kampioen moet worden, maar geen spelers beschikbaar stelt, is het dan raar dat de trainer de pest in heeft. Laten we eerlijk zijn, er loopt best eel talent rond, maar hoeveel blijven er daar van over die goed genoeg zijn om straks in de Kuip te spelen? Talent alleen is geen garantie voor succes. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut.. Lachwekkend die voorwaarden van Southampton |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das het voordeel als je je kas op orde hebt, dan hoef je niet alles voor een appel en een ei te verschenken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op orde is een groot woord nog maar je hebt gelijk.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin wees nou eens de 020 mensen voor en neem nu contact met onze grote vriend Guidetti |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al bezig met aankopen eikel? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Welnee, die zit na te genieten van het scorend vermogen van zijn vakkundig gehuurde spits. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alsof er niet ruim voldoende kwaliteit op het veld staat om van Heerenveen te winnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n team draait niet op kwaliteit, maar om de zwakke schakels op lange termijn. die moet je elimineren en minimaliseren, en niet op cruciale posities neerzetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ja okee, maar dan nog. Alsof er bij Heerenveen zulke geweldige spelers rondlopen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
V Geel , Bouhlarouz , Wilkshire , Nelom ,Immers , Te Vrede weg !! Kazim als pinchhitter houden , voor vervanging eerst kijken bij jeugd en rest aankopen . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo we hebben Immers gehad Boularous, Vermeer, Rutten en nu v geel...........maar je kan weleens een wedstrijd verliezen of niet? |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Vind die Larsson echt wel weer heel goed gescout van Heerenveen. Onze scouting heeft nog nooit iemand opgepikt . Michel Beukers verdiend echt slapend zijn geld , net als v Geel |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:53 schreef van geil het volgende:n team draait niet op kwaliteit, maar om de zwakke schakels op lange termijn. die moet je elimineren en minimaliseren, en niet op cruciale posities neerzetten. Precies |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:53 schreef van geil het volgende:n team draait niet op kwaliteit, maar om de zwakke schakels op lange termijn. die moet je elimineren en minimaliseren, en niet op cruciale posities neerzetten. Boulahrouz Nelom Wilkshere Kazim Immers Te Vrede Mulder
Hoop zwakke schakels.... Vast een container bestellen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wel eens wel ja. maar gemiddeld minder als twee wedstrijden op rij winnen is nogal ,,,,,, |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:59 schreef piet de paler het volgende:Zo we hebben Immers gehad Boularous, Vermeer, Rutten en nu v geel...........maar je kan weleens een wedstrijd verliezen of niet? Zeker Piet. Heb je het gezien? Al dat genuil is niet zonder reden.... |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:59 schreef piet de paler het volgende:Zo we hebben Immers gehad Boularous, Vermeer, Rutten en nu v geel...........maar je kan weleens een wedstrijd verliezen of niet? Tuurlijk , gaat ook niet over 1 wedstrijd. Maar die spelers komen gewoon tekort als je echt voor een titel wilt gaan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar gewoon zondag weer hup Feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 21:00 schreef Barabas het volgende:[..] Boulahrouz Nelom Wilkshere Kazim Immers Te Vrede Mulder Hoop zwakke schakels.... Vast een container bestellen? ik tel er drie die gehaald zijn een die n transfer had kunnen zijn in de zomer een die nooit meer er in komt tenzij Vermeer n been breekt. en Nelom.( en daar had ik mee kunnen leven) is zo op t bord van jou favoriete TD neer te leggen. evenals de verlenging van je andere favoriet, Nelom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Uiteraard.
Maar over de zeik zijn door een collectieve wanprestatie is niet zo gek hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met diezelfde spelers hebben we ook een serie neergezet. Maar waar, als je tegenstander je vast kan zetten dan kunnen juist zij de zaak niet kantelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 21:03 schreef van geil het volgende:[..] ik tel er drie die gehaald zijn een die n transfer had kunnen zijn in de zomer een die nooit meer er in komt tenzij Vermeer n been breekt. en Nelom.( en daar had ik mee kunnen leven) de rest is zo op t bord van jou favoriete TD neer te leggen. Allemaal gratis spul.... Gehaald toen we geen cent te makken hadden. Beetje makkelijk van je. Zeker omdat je dat ook weet.
Dat ik niet ontevreden ben over MvG betekent niet dat ik alles wat hij doet goed vindt. Maar ja, dat gaat je bevattingsvermogen waarschijnlijk te boven. |
|
|
|