|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 20:59 schreef lion1 het volgende:[..] Vind die Larsson echt wel weer heel goed gescout van Heerenveen. Onze scouting heeft nog nooit iemand opgepikt . Michel Beukers verdiend echt slapend zijn geld , net als v Geel Hoeveel spelers heeft Heerenveen gehaald die ook echt een aanwinst voor Feyenoord zouden zijn? Dan wordt het rijtje een stuk kleiner. Bij Heerenveen voldoet subtop en dat is een belangrijk verschil. Neemt niet weg dat de scouting bij Feyenoord niet het sterkste punt is.
En Larsson heeft er nou net 4 in 1 seizoen gemaakt. Dat is niet denderend. Boëtius uit vorm heeft hetzelfde aantal.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
op zeker. daar heb je gelijk in. ver te boven zelfs. Barabas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar die is niet gekocht , en als is als |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zo geraken we allemaal wel eens aan ons plafond. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Over plafond gesproken ik moet witten nog tips |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed afplakken en werken met goede materialen scheelt de helft. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 21:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hoeveel spelers heeft Heerenveen gehaald die ook echt een aanwinst voor Feyenoord zouden zijn? Dan wordt het rijtje een stuk kleiner. Bij Heerenveen voldoet subtop en dat is een belangrijk verschil. Neemt niet weg dat de scouting bij Feyenoord niet het sterkste punt is. En Larsson heeft er nou net 4 in 1 seizoen gemaakt. Dat is niet denderend. Boëtius uit vorm heeft hetzelfde aantal.. Heerenveen haalt Larsson , wij Lex Immers Heerenveen haalt Uth wij Kazim Liepen daar ook een Djuricic , finbogasson,,,, Wie hebben ze bij Feyenoord gescout ?? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Altijd van het licht af sausen Piet. Dik opzetten,goed verdelen en stuk voor stuk afrollen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk dit is iets waar ik iets mee kan , al die als als als als en die is kut en die moet weg hebbie niks an |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 21:14 schreef lion1 het volgende:[..] Heerenveen haalt Larsson , wij Lex Immers Heerenveen haalt Uth wij Kazim Liepen daar ook een Djuricic , finbogasson,,,, Wie hebben ze bij Feyenoord gescout ?? Vormer, Bouhlarouz, Mathijsen, Goossens,Wilkshire,Kazim , Immers .... Yeahhhh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 21:14 schreef lion1 het volgende:[..] Heerenveen haalt Larsson , wij Lex Immers Heerenveen haalt Uth wij Kazim Liepen daar ook een Djuricic , finbogasson,,,, Wie hebben ze bij Feyenoord gescout ?? Met varkenoord erbij jaren op rij kampioen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 21:14 schreef lion1 het volgende:[..] Heerenveen haalt Larsson , wij Lex Immers Heerenveen haalt Uth wij Kazim Liepen daar ook een Djuricic , finbogasson,,,, Wie hebben ze bij Feyenoord gescout ?? Jij lekker, jij noemt hun betere spelers en onze mindere... Noem dan Vermeer of Toornstra of El Ahmadi.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jij lekker, jij noemt hun betere spelers en onze mindere... Noem dan Vermeer of Toornstra of El Ahmadi.. hij had t over scouten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die conclusie gaat alleen op als de enige reden, voor welke nederlaag dan ook, 'gebrek aan kwaliteit' is.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij noemt ook Lex Immers. Dus dat gaat niet op. Dus dan hebben we het niet alleen over relatief onbekende spelers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tegen ADO was het ook al schrapen en pulken. Hebben we ook gewonnen dankzij geluk en niet door voetbal.Als dit de trend wordt dan gaan we straks nog moeten knokken knokken om de playoff plaatsen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Varkenoord loopt vol met regio talent. Maar scouten is al jaren ruk. Komt ook omdat wij alleen op gratis spelers en jeugd konden scouten. Dan haal je niet zo veel mee.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij noemt ook Lex Immers. Dus dat gaat niet op. Dus dan hebben we het niet alleen over relatief onbekende spelers. die is wel degelijk gescout. door van Geel en Gudde samen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:16 schreef tomson het volgende:Tegen ADO was het ook al schrapen en pulken. Hebben we ook gewonnen dankzij geluk en niet door voetbal.Als dit de trend wordt dan gaan we straks nog moeten knokken knokken om de playoff plaatsen.. hmmm, we speelden niet best tegen ADO, maar om nu van geluk te spreken.. eerste helft werd Ado weggespeeld. Alleen na de 2-0 was Feyenoord in slaap gevallen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik vind het prima. Maar dan Vermeer, Toornstra en El Ahmadi ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als we aan die play-offs moeten meedoen kan je die beter kansloos verliezen, anders moet je in juni al spelen en is je seizoen (door vermoeidheid) sowieso al naar de klote |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:16 schreef tomson het volgende:Tegen ADO was het ook al schrapen en pulken. Hebben we ook gewonnen dankzij geluk en niet door voetbal.Als dit de trend wordt dan gaan we straks nog moeten knokken knokken om de playoff plaatsen.. eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die hoef je niet te scouten. dat weet zelfs n Fje nog |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is niet het punt. Qua bekendheid vallen die in dezelfde categorie als Immers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 21:14 schreef lion1 het volgende:[..] Heerenveen haalt Larsson , wij Lex Immers Heerenveen haalt Uth wij Kazim Liepen daar ook een Djuricic , finbogasson,,,, Wie hebben ze bij Feyenoord gescout ?? . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hmmm, we speelden niet best tegen ADO, maar om nu van geluk te spreken.. eerste helft werd Ado weggespeeld. Alleen na de 2-0 was Feyenoord in slaap gevallen. 1 gescoord en 1 kado van DeRijck en jij noemt dat geen geluk ? Feyenoord liep gewoon tegen zichzelf te ballen de 2e helft. Was een behoorlijk zware bevalling die drie punten. . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Kom op geile, je snapt best wat ik bedoel. Maar vooruit, komt het nog een keer:
Als je Immers meeneemt in een vergelijking van aankopen tussen Heerenveen en Feyenoord dan hebben Vermeer en Toornstra daar net veel in te zoeken. Immers was geen onbekende speler in Nederland en voor Feyenoord dus ik geef je gelijk dat er in zekere zin geen sprake is van echte scouting. Maar zodra je hem meeneemt in de vergelijking dan geef je dus aan dat er geen criterium is dat een speler onbekend moet zijn. Dus dan vergelijk je gewoon aankopen met elkaar en niet per se onbekende spelers die door de scouting zijn binnengehaald.
Zo duidelijker? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:31 schreef tomson het volgende:[..] 1 gescoord en 1 kado van DeRijck en jij noemt dat geen geluk ? Feyenoord liep gewoon tegen zichzelf te ballen de 2e helft. Was een behoorlijk zware bevalling die drie punten. . Ik zie het anders. Feyenoord was een half uur superieur, maar omdat ze dachten dat het gespeeld was kwam ADO nog terug. Ze scoorden uit zo'n beetje hun eerste kans en waren even gevaarlijk. Maar de gehele tweede helft was er nauwelijks echte druk van Ado. En kijkend naar de statistieken, wij hadden meer schoten in totaal en meer schoten op goal, meer balbezit en dus meer goals.
Ik zeg niet dat het een makkelijke wedstrijd was maar Feyenoord won verdiend. Op basis van het eerste half uur. In het uur erna was het minder, maar Ado maakt nooit echt aanspraak op de gelijkmaker. Persoonlijk had ik ook geen moment het gevoel dat die zou vallen. In tegenstelling tot vandaag.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In spelers als Havenaar, Chery en Labyad worden versterkingen gezien, hoe triest? Dat baart mij zorgen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Havenaar alleen als vervanger van Te Vrede. Dus werd voor zover ik weet niet direct voor de eerste 11 gezien, hoogstens de eerste 18.
Die andere 2 zijn 'slechts' geruchten. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:45 schreef MMM het volgende:In spelers als Havenaar, Chery en Labyad worden versterkingen gezien, hoe triest? Dat baart mij zorgen. Als dat waar is dan moeten we van Geel ook niet meer serieus nemen en een andere TD gaan zoeken ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 00:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Havenaar alleen als vervanger van Te Vrede. Dus werd voor zover ik weet niet direct voor de eerste 11 gezien, hoogstens de eerste 18. Die andere 2 zijn 'slechts' geruchten. De bank moet ook beter worden, en dat word het niet met dit soort spelers |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2015 - 22:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kom op geile, je snapt best wat ik bedoel. Maar vooruit, komt het nog een keer: Als je Immers meeneemt in een vergelijking van aankopen tussen Heerenveen en Feyenoord dan hebben Vermeer en Toornstra daar net veel in te zoeken. Immers was geen onbekende speler in Nederland en voor Feyenoord dus ik geef je gelijk dat er in zekere zin geen sprake is van echte scouting. Maar zodra je hem meeneemt in de vergelijking dan geef je dus aan dat er geen criterium is dat een speler onbekend moet zijn. Dus dan vergelijk je gewoon aankopen met elkaar en niet per se onbekende spelers die door de scouting zijn binnengehaald. Zo duidelijker? Sommigen zullen doorgaan totdat Van Geel weg is en dan achteraf misschien nog een keer toegeven dat de man geweldig werk verricht heeft! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 08:16 schreef JanM het volgende:[..] Sommigen zullen doorgaan totdat Van Geel weg is en dan achteraf misschien nog een keer toegeven dat de man geweldig werk verricht heeft! Zonder geld goed gedaan, dit seizoen een wanprestatie geleverd. Dat hij daarna (VER IN AUGUSTUS PAS) Vermeer, Toornstra en El Ahmadi haalt is eigenlijk niet relevant meer. van Geel is de verantwoordelijk voor de slechtste start en het hele seizoen is mede daardoor naar de klote. We zijn in februari al klaar, mogen hopen op plek 3.
Alleen Europa kan het nog een beetje glans geven. Stel je voor dat Manu de winnende niet had gemaakt tegen Luhansk, zo.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vind het een opmerkelijk fenomeen dat je als supporter, en in het bijzonder als Feyenoordsupporter, blijkbaar kritiekloos moet zijn. En het lijkt ook zo te zijn, dat als je kritiek hebt, dit gelijk tot het ontslag van iemand moet leiden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 08:46 schreef Els het volgende:Ik vind het een opmerkelijk fenomeen dat je als supporter, en in het bijzonder als Feyenoordsupporter, blijkbaar kritiekloos moet zijn. En het lijkt ook zo te zijn, dat als je kritiek hebt, dit gelijk tot het ontslag van iemand moet leiden. Eens Els. Ik pleit (nog) niet voor een ontslag voor van Geel, maar heb wel flink mijn twijfels over komende zomer. Kijken of hij nu wel zijn zaakjes op orde heeft.
En ik krijg in de interviews die hij geeft het idee dat hij zijn eigen straatje schoonveegt.
Ook over Rutten twijfel ik nog flink. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Toch heeft deze Topic man zitten slapen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 08:49 schreef MMM het volgende:[..] Eens Els. Ik pleit (nog) niet voor een ontslag voor van Geel, maar heb wel flink mijn twijfels over komende zomer. Kijken of hij nu wel zijn zaakjes op orde heeft. En ik krijg in de interviews die hij geeft het idee dat hij zijn eigen straatje schoonveegt. Ook over Rutten twijfel ik nog flink. en de selectie dan |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik vond zijn laatste interview inderdaad ook tenenkrommend. Een stukje zelfverheerlijking in optima forma. Deze man kent geen zelfkritiek en wenst ook van niemand iets aan te nemen. Heel Nederland ziet dat Kazim een miskoop is, maar nee, niet voor allesweter van Geel. Ja, ik hoop vurig dat deze man snel vertrekt. Maar dan moet het anders, geen TD meer, maar een technische commissie, bestaande uit drie mensen, mensen met een Feyenoord-hart, want ook dat heeft van Geel echt niet. Voorstel voor zo'n commissie? Giovanni van Bronkhorst, Ben Wijnstekers en Ruud Gullit. De laatste vanwegee zijn internationale bekendheid, netwerken en uitstraling. De houdbaarheidsdatum van van Geel is echt verstreken. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Hou maar op die lul snapt niet dat hij met een miljoenen publiek te maken heeft |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Martin werkt nog voor de joden volgendes mij. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
geen gullit zijn internationale uitstraling is ook weg in de technische commissie kun je mensen neerzetten als een wijnstekers wim jansen jan boskamp dan heb je echte feyenoorders en niet die zelfverheerlijke gullit |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Nu lees ik ook weer dat de directie wil, dat de voorzitter van het legioen zijn Twitter facebook etc berichte moet laten controleren Door hen. Flikker toch op man kut directie #Noordkoreaaandemaas.nl |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2015 - 10:36 schreef flipje tiel het volgende:geen gullit zijn internationale uitstraling is ook weg in de technische commissie kun je mensen neerzetten als een wijnstekers wim jansen jan boskamp dan heb je echte feyenoorders en niet die zelfverheerlijke gullit Idd. Oer Feyenoorders!! |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Gewoon slikken en weer doorgaan mensen! deze verlieswedstrijden zijn helaas ingecalculeerd. PSV-Ajakkes-Twente-Vitesse-AZ en Heerenveen "zouden" kunnen winnen van ons. Midweeks tegen Heerenveen is toch lastig gebleken (12x verloren (nu), 7 gelijk en 11 gewonnen). Het is zeer teleurstellend, maar geen man overboord, blijven knokken! Stroop die mouwen op! |
|
|
|