|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op maandag 16 februari 2015 - 21:03 schreef lijdensweg het volgende:Ik vind het wel een zwakte als ie gaat verlengen met Fred Rutten, als 1 ding duidelijk is dan is het wel dat Fred Rutten ongeschikt is om Feyenoord naar een hoger plan te tillen ... 2x Ajax van de mat gespeeld, niet gewonnen helaas, door Rutten? of aanval van niks? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Fred, ga is van dat account af. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
van geel oprotten! en neem je graf rutten mee! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik hem alle vertrouwen in de beste man. Maar dat wordt nu met de dag minder als hij nu niet ingrijpt. Oprutten lekker 4 3 3 voetballen bal v Gastel en Gio |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Heel nieuw elftal martin. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Nergens voor nodig contractspelers genoeg om goed 4 3 3 te spelen |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Lekker positief over je club |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Oke', dan doe ik het voor jou positief . Het gaat goed mannen ga zo door. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Nee , positief voor jou . Dan hoef je niet zo raar te reageren. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Tallent genoeg. Ook zonder spits valt er veel meer uit deze groep te halen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
komende transfer periode moet hij zich gaan bewijzen, hij kan zich niet meer achter het budget verschuilen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Minstens 4 aankopen nodig. Minstens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet per se. Ik zou zeggen 2, als niemand vertrekt. Een spits en een rechtsback.
Zoiets:
Vermeer AANKOOP-Van Beek-Kongolo-Woudenberg El Ahmadi-Clasie-Toornstra Bilal-AANKOOP-Boëtius
Prima team lijkt me. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat kan. Hoe zie jij het voor je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heb ik al vaak verteld. scorende en vaardige mensen. en dat kan zelfs met deze selectie veel beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Een echte linksbuiten die met zijn linkerpoot een fatsoenlijke voorzet kan geven. Lijkt me ook wel nodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 22:44 schreef van geil het volgende:heb ik al vaak verteld. scorende en vaardige mensen. en dat kan zelfs met deze selectie veel beter. Normaal heb je er geen enkele moeite mee jezelf te herhalen. ;)
En eens dat uit de huidige selectie niet het maximum gehaald wordt. Maar goed, doe nog es een opstellinkje voor volgend seizoen geile! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
El en Clasie op t middenveld is te veel. Gudelj erbij zou n verademing zijn. Types als Anass en ook Te Vrede moeten veel beter gebruikt worden. spelers op plaatsen waar ze horen etc etc. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 22:48 schreef van geil het volgende:El en Clasie op t middenveld is te veel. Gudelj erbij zou n verademing zijn. Types als Anass en ook Te Vrede moeten veel beter gebruikt worden. spelers op plaatsen waar ze horen etc etc. Interessant ja. Dat eerste heb ik ook wel eens gedacht. Eigenlijk zijn het beide controleurs. Bovendien missen ze scorend vermogen. Teveel hetzelfde type. Maar goed, kans zit er dik in dat Clasie vertrekt. Dus dat probleem lost zichzelf wellicht op.
En Gudelj is een interessante speler, maar kost een flink bedrag als je de verhalen moet geloven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Diepgang met een voetballende 10 en een scorende spits. Keeper, verdediging, middenveld is goed. Vervanger voor Clasie als die vertrekt. En een trainer die spelers beter maakt. Hell of a Job met amper geld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gudelj, Cherry ,de leeuw (had liever Ziyech gehad maar die is nu te duur) Sno. en zelfs misschien Leerdam erbij. en t ziet er veel beter uit. Allemaal scorende spelers die t niveau aankunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 februari 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een echte back,middenvelder,en 2 aanvallers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en Mulder Verhoek Boula Mathijsen Wilkshire Immers en Clasie exit. minimaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 22:55 schreef van geil het volgende:Gudelj, Cherry ,de leeuw (had liever Ziyech gehad maar die is nu te duur) Sno. en zelfs misschien Leerdam erbij. en t ziet er veel beter uit. Allemaal scorende spelers die t niveau aankunnen. hmmm, daarover verschillen de meningen. De Leeuw, Sno en Leerdam acht ik niet goed genoeg. Gudelj en misschien Chery vind ik interessantere spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
betere zie ik niet die haalbaar zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Clasie uit noodzaak voor transfers dan neem ik aan? Niet omdat hij niet voldoet.
Trouwens, wie wou je als backup houden dan? Niemand? Mulder, Verhoek en evt Immers eens. Maar wellicht dat er een rol is voor 1 van de verdedigers, tegen een klein salaris uiteraard, om backup te zijn. Boulahrouz was vandaag matig (net als Kongolo trouwens), maar liet tegen Roma wel zien nog een bepaald niveau te kunnen halen. Joris staat er eigenlijk altijd wel als het moet. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2015 - 22:55 schreef van geil het volgende:Gudelj, Cherry ,de leeuw (had liever Ziyech gehad maar die is nu te duur) Sno. en zelfs misschien Leerdam erbij. en t ziet er veel beter uit. Allemaal scorende spelers die t niveau aankunnen. Leerdam zat ik ook al aan te denken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Het is lastig ja, maar halen om het halen, is ook niet wat we moeten willen. Tis wel zo dat Schuurman en Nieuwkoop vanuit de jeugd doorkomen. En misschien moeten we Kardorp toch als middenvelder beschouwen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Chery was vandaag ook best balvast en heeft een goede trap en inzicht,ik schat Gudelj wat hoger in.Zou een goede zijn voor ons. Corona is ook wel een aardige voetballer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sleegers ook terug halen! en nu ga ik slapen :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Chery speelde prima gisteren tegen Heerenveen. Alleen jammer dat hij vanaf elke plek op het veld op doel schiet.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt omdat hij denkt dat hij t allemaal alleen moet doen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zojuist dat stukje interview met Dost gelezen: Ook daarin kun he de hand van MvG goed zien. Je zou zelfs kunnen stellen dat het bijna rond was. Dat die Dost zijn kwaliteiten nu ineens wél naar voren komen is mooi voor hem en jammer voor ons.
Het sterkt mijn vertrouwen in onze TD. Ik ben ervan overtuigd dat hij een mooie hoge hoed uit het konijn gaat toveren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 februari 2015 - 13:56 schreef Barabas het volgende:Zojuist dat stukje interview met Dost gelezen: Ook daarin kun he de hand van MvG goed zien. Je zou zelfs kunnen stellen dat het bijna rond was. Dat die Dost zijn kwaliteiten nu ineens wél naar voren komen is mooi voor hem en jammer voor ons. Het sterkt mijn vertrouwen in onze TD. Ik ben ervan overtuigd dat hij een mooie hoge hoed uit het konijn gaat toveren. Dat denk ik ook..maar om Colin een contract aan te bieden dan denk ik waar liggen je prio's.Ik had niet verwacht dat hij dit zou doen. Colin heeft z,n momenten maar ik vind hem nog steeds onvoldoende voor Feyenoord vind ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk dat we Kazim na volgend seizoen kunnen verkopen en dat hij zichzelf daarmee wel terugverdiend. Ben niet bepaald onder de indruk van zijn kwaliteiten als spits, maar hij kan wel voetballen. Bovendien zijn er minstens 10 spelers van mindere kwaliteit, dus hij maakt ons sowieso niet slechter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 februari 2015 - 22:25 schreef Barabas het volgende:Ik denk dat we Kazim na volgend seizoen kunnen verkopen en dat hij zichzelf daarmee wel terugverdiend. Ben niet bepaald onder de indruk van zijn kwaliteiten als spits, maar hij kan wel voetballen. Bovendien zijn er minstens 10 spelers van mindere kwaliteit, dus hij maakt ons sowieso niet slechter. Wellicht elders in de basis inzetbaar, maakt oorlog, bal vasthouder, oog voor medespelers en sterk. Nog houden dan maar, maar met twijfel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 25 februari 2015 - 23:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wellicht elders in de basis inzetbaar, maakt oorlog, bal vasthouder, oog voor medespelers en sterk. Nog houden dan maar, maar met twijfel. Hij is blijkbaar ook belangrijk buiten de wedstrijden, op de training en in de coaching. En of we t nu leuk vinden of niet, zelfs tegenstanders praten over hem. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik denk nog steeds dat een een cultfiguur kan worden voor Feyenoord. Ze mogen hem van mij nog een jaar binden. Maar hoe goed zou hij de bank kunnen verdragen?(als reserve spits) Of idd een andere positie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als hij tekent dan wel voor 3 jaar. Anders loopt ie weer gratis de deur uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zonder Kazim is het team toch wat gezichtsloos en grijs. Met Kuijt kan dat al meer smoel krijgen. Die 2 samen...En met El Ahmadi erbij voldoende ervaring. Ik zie met Rutten alleen maar nog meer routine gaan komen van de zomer. Slechte ontwikkeling. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 11:01 schreef FR-Henk het volgende:Zonder Kazim is het team toch wat gezichtsloos en grijs. Met Kuijt kan dat al meer smoel krijgen. Die 2 samen...En met El Ahmadi erbij voldoende ervaring. Ik zie met Rutten alleen maar nog meer routine gaan komen van de zomer. Slechte ontwikkeling. Dat lijkt onder de meesten van ons forumgangers helder dat Rutten het niet is. Dat zelfde gevoel zal V Geel ook hebben denk/hoop ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 11:19 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Dat lijkt onder de meesten van ons forumgangers helder dat Rutten het niet is. Dat zelfde gevoel zal V Geel ook hebben denk/hoop ik. Mwah, tot vier weken geleden vond ik 'm nog wel een contractverlenging waard. Ben me echter rot geschrokken dat hij de creativiteit mist op het moment dat een team niet meer naar behoren draait, zeker ook omdat tegenstanders zich er steeds beter op in gaan stellen. Geen verrassingen bij Fred, erg behoudend. En misbruikt Toornstra in meerdere opzichten. |
|
|
|