|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 11:01 schreef FR-Henk het volgende:Zonder Kazim is het team toch wat gezichtsloos en grijs. Met Kuijt kan dat al meer smoel krijgen. Die 2 samen...En met El Ahmadi erbij voldoende ervaring. Ik zie met Rutten alleen maar nog meer routine gaan komen van de zomer. Slechte ontwikkeling. Elke trainer wil dat. De verhouding is wel een beetje scheef in je selectie als 80% jonge talenten zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 11:48 schreef Stylzz het volgende:[..] Elke trainer wil dat. De verhouding is wel een beetje scheef in je selectie als 80% jonge talenten zijn. Kongolo kun je al wat ervaren noemen. Toornstra nog meer natuurlijk.
van Beek, Boëtius, Bilal, Nelom kunnen die routine goed gebruiken. Daarnaast is makkelijker jeugd in te brengen: Karsdorp, Woudenberg, Sleegers. Mogelijk Mans Hermann. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 11:30 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mwah, tot vier weken geleden vond ik 'm nog wel een contractverlenging waard. Ben me echter rot geschrokken dat hij de creativiteit mist op het moment dat een team niet meer naar behoren draait, zeker ook omdat tegenstanders zich er steeds beter op in gaan stellen. Geen verrassingen bij Fred, erg behoudend. En misbruikt Toornstra in meerdere opzichten. Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij Rutten. De eerste 6 weken heeft hij zijn systeem en opstelling voor mijn gevoel wel 10x gewijzigd. Tot we de eerste wedstrijd wonnen. Toevals opstelling die hij niet meer heeft gewijzigd. Misbruikt het hele seizoen al meerdere spelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 12:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij Rutten. De eerste 6 weken heeft hij zijn systeem en opstelling voor mijn gevoel wel 10x gewijzigd. Tot we de eerste wedstrijd wonnen. Toevals opstelling die hij niet meer heeft gewijzigd. Misbruikt het hele seizoen al meerdere spelers. Toevals opstelling valt te betwijfelen, maar heeft er toch een geheel van weten te smeden. Kijkt alleen niet verder dan z'n neus lang is. Ik noem Toornstra omdat die een heel gedeelte ging bestrijken en overmatig veel meters maakte. Dat had Rutten moeten voorkomen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 12:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij Rutten. De eerste 6 weken heeft hij zijn systeem en opstelling voor mijn gevoel wel 10x gewijzigd. Tot we de eerste wedstrijd wonnen. Toevals opstelling die hij niet meer heeft gewijzigd. Misbruikt het hele seizoen al meerdere spelers. Toeval.... die beste man heeft in zijn kleine teen meer verstand van voetbal dan jij in je hele lijf....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 12:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij Rutten. De eerste 6 weken heeft hij zijn systeem en opstelling voor mijn gevoel wel 10x gewijzigd. Tot we de eerste wedstrijd wonnen. Toevals opstelling die hij niet meer heeft gewijzigd. Misbruikt het hele seizoen al meerdere spelers. Kenner. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
De beste man heeft gebrek aan goed materiaal, kan je hem niet op afrekenen, wie dan wel weten we wel. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dat heb ik jou al vaker horen zeggen. Maar leg nu eens uit wie beter waren of nu minder zijn dan vorig jaar. Onderbouw het is. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
De eerste wedstrijden in het seizoen liep het niet, omdat de selectie nog niet op orde was. Daarna begon het goed tot zeer goed te lopen. De verdediging hield lang de nul. Toen kwam de wedstrijd tegen Excelsior, die overigens wel gewonnen werd, en toen was die ban gebroken. Na de wedstrijd tegen Ajax, goed spel maar geen overwinning en de theoretische zekerheid dat het kampioenschap ver weg was, was ook bij de rest van het team de scherpte weg en de flow verdwenen. Of het nog terug komt, die flow, ik weet het niet. Heel vaak is het moeilijk om de draad weer op te pakken. Maar een goede wedstrijd tegen AS Roma kan een positieve boost betekenen. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Was te laat met het bijeenbrengen van de selectie maar heeft uiteindelijk een elftal op de been gebracht dat niet onderdoet voor welk team dan ook. Het probleem zit hem niet in de kwaliteit maar mentaal.
Als je ziet hoe goed feyenoord kan spelen in wedstrijden tegen Ajax, Sevilla etc dan zie je dat Van Geel uiteindelijk voldoende kwaliteit heeft gerealiseerd voor het eerste elftal.
De reservebank is een ander verhaal. Nadat we zo'n lange periode de 0 hebben gehouden en de ban wordt ineens gebroken, dan vallen de jonkies van hun roze wolk en normaal gesproken horen dan de ervaren spelers op te staan en het team te dragen. Probleem is dat de ervaren spelers die wij op de bank hebben zitten gewoon niet goed genoeg zijn om voor een kampioenschap te strijden. Boulah en Matthijssen zijn bij lange na niet goed genoeg meer. Ze kunnen simpelweg de snelheid van het hedendaagse voetbal niet aan.
Dat het team geen mentale veerkracht heeft valt Martin dus deels aan te rekenen vanwege de kwaliteit van de ervaren spelers. Toch is het mentale vlak meer Rutten's verantwoordelijkheid. Dat hij op dit vlak niet sterk genoeg is had Martin moeten doen besluiten een mental coach toe te voegen aan de staf ipv die Greveraars.
Kazim vind ik de enige die niet door het ijs zakt. Hij scoort welliswaar te weinig, maar hij is de missende schakel voorin als Boetius, en Vilhena niet hopeloos uit vorm zouden zijn. Normaal gesproken heb je met die 2 en Toornstra zoveel creativiteit dat Kazim als vast aanspeelpunt een bindende factor is die ook nog eens een bal in kan koppen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je mag in je handjes klappen als hij bedankt voor je contractaanbieding: Koekebakker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Benieuwd naar de verklaring van v Geel. Ook benieuwd hoe hij dit gaat oplossen en wie de opvolger wordt. We zaten jaren in de lift, de ontwikkeling heeft toch een beste deuk op gelopen. De druk neemt ook voor v Geel toe. De enige oplossing lijkt mij iemand met een Feyenoord hart die aanvallend wil voetballen en de jonge spelers beter maakt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het zal Fraser worden, vermoed ik zo. De enige andere kandidaat is de nieuwe bolle van Zwolle. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op donderdag 26 februari 2015 - 16:56 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Dat heb ik jou al vaker horen zeggen. Maar leg nu eens uit wie beter waren of nu minder zijn dan vorig jaar. Onderbouw het is. Kan kort zijn Pelle-Kazim, Boetius-Boetius, Bisa...-Schaken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Toch wel fijn dat je overdag tot de conclusie komt dat je 's nachts een goede post hebt geplaatst. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ikke wel :) t inspireerde zelfs de kromme |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kies maar een biertje uit, Geile. Je heppum verdiend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ga gelijk naar de kroeg Henk :) |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Goed onderbouwd Appie hahaha. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wanneer een ambachtsman van zijn baas niet het goede gereedschap mag kopen lijkt het me logisch dat hij een baa(n)s zoekt waar dat wel het geval is. Als het bestuur een trainer opzadelt met een niet al te aterk elftal maar wel overal rondbazuint dat je kampioensaspiraties hebt, leg je wel een enorme druk op de trainer. Als hij het dan (buiten zijn schuld) niet waar kan maken is dat voor hem gewoon gezichtsverlies. Ik begrijp Rutten dus wel, want met een paar Zeeuwse knollen kun je op Duindigt geen prijzen winnen. En de ellende van dit seizoen wil hij niet meer meemaken. Ik laat buiten beschouwing of hij de juiste trainer voor ons was of niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 19:43 schreef daan limbos het volgende:Wanneer een ambachtsman van zijn baas niet het goede gereedschap mag kopen lijkt het me logisch dat hij een baa(n)s zoekt waar dat wel het geval is. Als het bestuur een trainer opzadelt met een niet al te aterk elftal maar wel overal rondbazuint dat je kampioensaspiraties hebt, leg je wel een enorme druk op de trainer. Als hij het dan (buiten zijn schuld) niet waar kan maken is dat voor hem gewoon gezichtsverlies. Ik begrijp Rutten dus wel, want met een paar Zeeuwse knollen kun je op Duindigt geen prijzen winnen. En de ellende van dit seizoen wil hij niet meer meemaken. Ik laat buiten beschouwing of hij de juiste trainer voor ons was of niet. Jij hebt er echt totaal geen verstand van..!! |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Uit het feit dat Rutten dus niet blijft kun je opmaken dat we ook voor het volgende seizoen geen al te hoge verwachtingen moeten hebben. Ik blijf er bij dat je met Gudde en van Geel aan het roer nooit kampioen zult worden, tenzij de nieuwe voorzitter van de RvC genoeg ballen heeft om een andere koers af te dwingen. Maar ik hou nu al mijn hart vast voor het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We worden kampioen volgend seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nog niet in de verste verte |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet jij niet ergens zaad gaan doneren van geil..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter te geven dan te nemen. In dit geval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Mark my words Voor een kratje hertog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Een trainer met een Feyenoord hart die aanvallend wil voetballen, een spits en een linksbuiten met een goede voorzet met links. Kampioenskandidaat. Eigen jeugd inzetten uiteraard. Clasie behouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik vindt dat v.geel het prima doet bij feyenoord en oké hij had misschien wel een extra spits kunnen halen, maar ja bij feyenoord is ligt het toch anders dan subtop clubs, in deze huidige selectie zijn er maar kleine handje vol spelers feyenoord waardig dit zijn: vermeer, s.v.beek, manu, toornstra, kazim, achmadi, achabar de rest allemaal amateur troep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Weetje die vw hanegem moet es ook effe z.n muil houden hij durft ook niet direct te uiten maar lult eindje eromheen die gal bak, als eerste grote fout van rutten is clasie aanvoerder maken. Bilal verbannen toornstra niet op z.n eigen positie laten spelen, en nog veel meer onkunde van rutten dus goed gedaan v.geel om coach maar jaar contract aanbieden. Want geef he meer dan worden ze nog meer gemakzuchtig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Kennis genomen van het oordeel dat Renato over mij heeft. Ik hou me maar vast aan wat mensen met normale verstandelijke vermogens over mij zeggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Selectie is prima. Trainer is ruk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
selectie en trainer zijn ruk, dus de TD ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Selectie prima na omstandigheden idd. Trainer verkeerde man verkeerde plaats. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 23:24 schreef daan limbos het volgende:Kennis genomen van het oordeel dat Renato over mij heeft. Ik hou me maar vast aan wat mensen met normale verstandelijke vermogens over mij zeggen. Als jij denkt dat Zeeuwse knollen in Duinzigt geen prijzen kunnen pakken heb je het toch echt verkeerd.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 19:43 schreef daan limbos het volgende:Wanneer een ambachtsman van zijn baas niet het goede gereedschap mag kopen lijkt het me logisch dat hij een baa(n)s zoekt waar dat wel het geval is. Als het bestuur een trainer opzadelt met een niet al te aterk elftal maar wel overal rondbazuint dat je kampioensaspiraties hebt, leg je wel een enorme druk op de trainer. Als hij het dan (buiten zijn schuld) niet waar kan maken is dat voor hem gewoon gezichtsverlies. Ik begrijp Rutten dus wel, want met een paar Zeeuwse knollen kun je op Duindigt geen prijzen winnen. En de ellende van dit seizoen wil hij niet meer meemaken. Ik laat buiten beschouwing of hij de juiste trainer voor ons was of niet. Je moet juist af van een systeem waarbij een trainer bepaald wie er gehaald wordt. Kijk wat een Arie Haan en een Gullit ons hebben nagelaten. Een goede ambachtsman kan ook met beperkt gereedschap mooie dingen maken en hij gaat gewoon daar heen waar hij het best verdient. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 - 23:24 schreef daan limbos het volgende:Kennis genomen van het oordeel dat Renato over mij heeft. Ik hou me maar vast aan wat mensen met normale verstandelijke vermogens over mij zeggen. "Gelukkig heeft hij meer verstand van verzekeringen" |
|
|
|