|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Juist. Paar wisselingen in de selectie voor meer balans. Immers weg. Een echte spits. Misschien nog twee echte backs. Dan ben je er wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is nog al wat voor n selectie die op orde is. daarbij komen ook nog centrale verdedigers die volgend seizoen geen vervangers hebben(Mathijsen en Boula vertrekken). en minimaal n vervanger voor Clasie. Succes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 00:38 schreef hotjumper het volgende:[..] Je moet juist af van een systeem waarbij een trainer bepaald wie er gehaald wordt. Kijk wat een Arie Haan en een Gullit ons hebben nagelaten. Een goede ambachtsman kan ook met beperkt gereedschap mooie dingen maken en hij gaat gewoon daar heen waar hij het best verdient. Gullit? Jouw geheugen neemt een loopje met de werkelijkheid! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, jij begrijpt m verkeerd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Vraag de jaarverslagen maar eens op van de jaren daarna |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Oke... Net wakker.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 10:58 schreef van geil het volgende:is nog al wat voor n selectie die op orde is. daarbij komen ook nog centrale verdedigers die volgend seizoen geen vervangers hebben(Mathijsen en Boula vertrekken).en minimaal n vervanger voor Clasie. Succes. tja, je zou Mathijsen bv nog een jaartje kunnen houden natuurlijk tegen een sterk gereduceerd salaris. En Calvin Verdonk (nu A1 en in het bezit van een contract) als 4de centrale verdediger aanwijzen. Of El Ahmadi een linie laten zakken tegen mindere tegenstanders.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Deze keer wel al druk bezig Martin? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Druk bezig met spelers die verkocht kunnen worden. Nieuwe spelets zijn voor deze TD minder interessant. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Over een nieuwe trainer hoeft hij zich niet druk te maken, dat wordt JPvG, want welke zichzelf respecterende trainer stapt er in bij deze club waar men niet bereid (of in staat) is een behoorlijk elftal op het veld te zetten. Blijkt al uit de uitlatingen van een aantal "kandidaten". |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk wilde Rutten dus wat veel forumleden ook wilde. namelijk exit Vilhena |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar heeft ie dan ook volkomen gelijk in. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Kuyt halen vind ik ook niet een geweldig idee, JEUGD veel beter. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik was er ook op tegen, maar na het zien van wedstrijden bij Fenerbahçe denk ik dat ie nog van waarde kan zijn ... en er moeten zeker een paar bejaarden en manke voetballers verwijderd worden uit de huidige selectie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 - 17:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, je zou Mathijsen bv nog een jaartje kunnen houden natuurlijk tegen een sterk gereduceerd salaris. En Calvin Verdonk (nu A1 en in het bezit van een contract) als 4de centrale verdediger aanwijzen. Of El Ahmadi een linie laten zakken tegen mindere tegenstanders.. El Ahmadi laten zakken? Ja dat heb ik gezien in de herhaling tegen AS Roma !!! Goed idee ..... pffff |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 12:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] El Ahmadi laten zakken? Ja dat heb ik gezien in de herhaling tegen AS Roma !!! Goed idee ..... pffff Mindere tegenstanders zeg ik toch! AS Roma valt daar dus niet onder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Martin, als je je kopje thee op hebt, zou je dan svp kunnen zorgen dat die miskoop Rutten op non actief komt. dank je. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:44 schreef van geil het volgende:Martin, als je je kopje thee op hebt, zou je dan svp kunnen zorgen dat die miskoop Rutten op non actief komt. dank je. 1e indruk is vaak de beste. Dit seizoen bewijst het maar weer eens. |
|
|
|
|
cat
|
|
|
wat een kutzooitje zeg ,zou je nou niet effe wat nieuwe spelers kopen want ditis lachwekkend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 15:44 schreef van geil het volgende:Martin, als je je kopje thee op hebt, zou je dan svp kunnen zorgen dat die miskoop Rutten op non actief komt. dank je. opzuipen die thee!!!!!!! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Hij moet deze week duidelijkheid verschaffen en ballen tonen. Imago een deukje opgelopen hoor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nelom Immers Te Vrede Mathijssen Boulahrouz moeten weg. Wat een bedroevend niveau halen die eerste drie zeg... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
MvG moet begrijpen dat Rutten's aanwezigheid contra-produktief op de groep gaat werken. Verwacht dat ie op last van directie Rutten met onmiddellijke ingang de wacht aanzegt.
Rutten seizoen laten afmaken is gezichtsverlies voor van Geel. Het helpt nl. niet mee om nu al naar het nieuwe seizoen te werken, omdat Rutten inzetten jeugd vergeet... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 17:35 schreef Barabas het volgende:Morgen.... is het de dag dat MvG bekend maakt dat hij naar het einde van dit seizoen vertrekt en dat Fred blijft |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Zouden RvC en directie niet eens bij zichzelf te rade moeten gaan? Zij stelden Rutten aan, hoewel het verleden heeft bewezen dat hij gewoon een net-niet-trainer is? En moeten ze daarbij zichzelf niet eens achter de oren krabben, want de vier sterkmakers werden verkocht en daar kwam alleen Toornstra als volwaardige vervanger voor terug. Natuurlijk hebben we een goede jeugdopleiding, maar met alleen jeugd inzetten speel je volgend jaar degradatievoetbal. Ik hoop dat de nieuwe voorzitter van de RvC waar maakt wat hij zegt. Op deze manier wordt Feyenoord een kleurloze middenmoter of in het ergste geval de Jupiterleague club met het mooiste stadion. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O wat ga jij morgen schrikken.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Blöffert, wat ben je toch een vreemde jongen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 17:44 schreef daan limbos het volgende:Zouden RvC en directie niet eens bij zichzelf te rade moeten gaan? Zij stelden Rutten aan, hoewel het verleden heeft bewezen dat hij gewoon een net-niet-trainer is? En moeten ze daarbij zichzelf niet eens achter de oren krabben, want de vier sterkmakers werden verkocht en daar kwam alleen Toornstra als volwaardige vervanger voor terug. Natuurlijk hebben we een goede jeugdopleiding, maar met alleen jeugd inzetten speel je volgend jaar degradatievoetbal. Ik hoop dat de nieuwe voorzitter van de RvC waar maakt wat hij zegt. Op deze manier wordt Feyenoord een kleurloze middenmoter of in het ergste geval de Jupiterleague club met het mooiste stadion. Op de spitspositie na zijn die vertrokken sterkmakers prima ingevuld toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Slaap ik niet minder om Renato.... hij blijft vreemd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel moet een finaal oordeel krijgen op basis van de komende 6 maanden. Nog steeds vind ik dat hij de clubkas in de gaten dient te houden, nog steeds verwacht ik geen grootverdieners. Wél moet hij doorselecteren en zorgdragen voor groei van de selectiebreedte, met redelijk gelijkwaardige spelers. Komend seizoen moet er een trainer staan die geen hijgende kampioensdruk in de nek voelt en door de directie in de luwte wordt gehouden, opdat deze trainer alle ruimte krijgt om jeugd alle kans te geven, ondersteund door 3 a 4 meer ervaren basisspelers. Rutten blijkt een afbraaktrainer met een gebrek aan creativiteit. Bovendien haalt hij spelers met wie hij eerder heeft gewerkt. Opvallend trouwens dat hij daartoe de ruimte kreeg, en dat met een jaarcontract... Komend seizoen geen versleten spelers meer maar een gereviseerd, jeugdiger Feyenoord, waar het Legioen sympathie voor heeft, zonder de hoogste verwachting.
Van Geel moet z'n kaarten op tafel leggen: Goedkoop/duurkoop of investeren in jeugd, aangevuld met eind 20-ers die het niveau makkelijk aankunnen? Daar moet een evt. trainerskeuze in passen. Daar moet ie morgen mee beginnen, en er voor zorgen dat het basisteam er de 1e wedstrijd van het nieuwe seizoen staat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Martin gaat doorpakken. Volgend seizoen staat er voor aanvang van het 1e duel een kampioenswaardig elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 21:11 schreef ar het volgende:Martin gaat doorpakken. Volgend seizoen staat er voor aanvang van het 1e duel een kampioenswaardig elftal. Martin en doorpakken dat zijn tegenpolen. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
V Geel top wat hij heeft gedaan Feyenoord uit de financiele malaise, hij heeft zijn werk gedaan. Nu tijd voor een nieuwe naam die echt stappen kan zetten met Feyenoord! Ik vind VGeel nu eerder een sta in de weg voor de ontwikkeling van Feyenoord. Ik betwijfel ook hoe groot en goed zijn netwerk is..
Droom kandidaat voor Feyenoord naar mijn mening! Frank Arnesen!!!! zeer groot netwerk in Scandinavie,Belgie,Engeland,Duitsland enz. Ervaring bij Tottenham,Chelsea,Hsv gewerkt te hebben Lijkt mij echt een top kandidaat om VGeel op te volgen!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Soms vraag ik mij af of men wel weet dat MvG niét degene is die over de financiële huishouding van de club gaat. Hij krijgt richtlijnen en een budget waarbinnen hij geacht wordt te opereren. Iedereen weet uit welke situatie we gekomen zijn en dat is nog maar heel kort geleden. Waarom zouden diezelfde voorwaarden veranderen tijdens het seizoen? Dat wist Rutten overigens ook wel, dus Cherry als breekpunt gebruiken is in mijn ogen een zwaktebod. Daar komt bij dat juist onze groeibriljanten dit seizoen nauwelijks vorderingen hebben gemaakt, is MvG ook niet aan te rekenen, dat is de verantwoordelijkheid van Rutten, helaas nog steeds.
De financiële situatie in het komende seizoen is nog niet duidelijk, maar wat er wel over te zeggen valt is er wederom richtlijnen geformuleerd zullen worden waarbinnen MvG zijn werk moet gaan doen. En tot de dag van vandaag heeft hij dat zeer goed gedaan. Guidetti, Pelle en nu ook, al is het in mindere mate, met Kazim haalt hij spelers binnen op de creatieve manier die hoort bij de mogelijkheden die hij heeft.
Ik ben er dus nog steeds voor de volle 100% van overtuigd dat deze TD de beste is die we ons konden wensen. Hoeveel jaren hebben we nog te gaan voor ons meerjarenplan afgerond is? Tot die tijd zal het in een licht stijgende lijn zijn in de begroting en de kwaliteit van de selectie, anders gaat het niet zijn. Geduld is een schone zaak, maar wel moeilijk voor supporters die naar succes hunkeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En Arnesen kan wat mij betreft afgestreept worden, want die zal binnen dezelfde richtlijnen moeten opereren. Dat vergt creativiteit waar hij in mijn ogen niet over beschikt. MvG wél, dus bedankt voor de suggestie, maar het lijkt mij beter als je weer huiswaarts gaat met je vermeende goede raad. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2015 - 23:44 schreef Barabas het volgende:En Arnesen kan wat mij betreft afgestreept worden, want die zal binnen dezelfde richtlijnen moeten opereren. Dat vergt creativiteit waar hij in mijn ogen niet over beschikt. MvG wél, dus bedankt voor de suggestie, maar het lijkt mij beter als je weer huiswaarts gaat met je vermeende goede raad. Hij heeft een groot netwerk en is zeer kundig lijkt mij de perfecte kandidaat.
En Meulenstijn als mentor achter VGasten en Gio lijkt me een goed trio voor het nieuwe seizoen.
En geen dank.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We hebben Arnesen niet nodig: We zijn al voorzien. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Alle credits voor het werk van VGeel...
Maar naar mijn mening wil Feyenoord nu echte stappen maken naar succes dan vind ik VGeel niet de juiste man voor Feyenoord..
Maar dat is mijn mening... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Das mooi voor je, maar die stappen waar je het over hebt kosten geld. Geld dat we niet hebben óf gaan krijgen.
Dus nogmaals, de creativiteit die gevraagd wordt heeft MvG. Zo schat ik Arnesen niet in. En gezien zijn palmares is er reden genoeg om dat aan te nemen. Bovendien, wat moeten we met iemand die nooit wat met Feyenoord heeft gehad. Zijn hart ligt eerder bij jullie of Pisvee. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:03 schreef Barabas het volgende:Das mooi voor je, maar die stappen waar je het over hebt kosten geld. Geld dat we niet hebben óf gaan krijgen. Dus nogmaals, de creativiteit die gevraagd wordt heeft MvG. Zo schat ik Arnesen niet in. En gezien zijn palmares is er reden genoeg om dat aan te nemen. Bovendien, wat moeten we met iemand die nooit wat met Feyenoord heeft gehad. Zijn hart ligt eerder bij jullie of Pisvee. Zijn hart ligt bij voetbal en een goede club. waarom zou hij niet creatief zijn?? Zijn netwerk is zo groot bij veel topclubs dat je creatief met huurlingen aan de gang kan gaan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met de budgetten van Arnesen wordt zelfs m'n schoonmoeder nog wel een succesvol td |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat mij ertoe brengt om mijn schoonmoeder voor te dragen als TD over 5 jaar! |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 00:08 schreef hotjumper het volgende:Met de budgetten van Arnesen wordt zelfs m'n schoonmoeder nog wel een succesvol td In Oekraine moest hij ook creatief zijn.. dus dat vind ik onzin...
Dat zeggen jullie alleen maar omdat hij bij Chelsea heeft gewerkt.. |
|
|
|