|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 20:10 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Verschillende gelovigen moeten met elkaar omgaan, verschillende supporters ook we zijn allemaal mensen we leven niet in een dictatuur of in een sekte waar alleen gelijkgestemde welkom zijn... Hoe kan je voetbal nou met zo iets onbenulligs als geloof vergelijken. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Nou die vergelijking is wel te maken, ieder gelooft in hun eigen cluppie en sommige zijn heel extreem en accepteren andere supporters niet zoals Vele gelovige andere gelovige niet accepteren. Extreme gelovige terrorristische aanslagen en vele supporters zijn in staat in extreme rellen waar in de geschiedenis ook veel doden bij zijn gevallen.. Gelovige zijn heel de dag ermee bezig en in het weekend naar de kerk, supporters zijn er elke dag mee bezig (zie bijvb deze forums) en gaan in het weekend naar de het stadion. Gelovige bidden supporters schreeuwen en juichen enz enz ik zie veel vergelijkingen... enige verschil het geloof daar is geen bewijs van of god bestaat, Ajax en Feyenoord bestaan wel;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door passievoorvoetbal -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daar is ie weer... kom je je Arnesenevangelie weer verkondigen? Net een Jehova's Getuige; plaat voor zijn kop en gewoon doorgaan.
Zijn digitale voet zit stevig tussen de deur en deurpost. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zal ook wel de schuld van Van Geel zijn gezien zijn 020-verleden ... |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 20:56 schreef Barabas het volgende:Daar is ie weer... kom je je Arnesenevangelie weer verkondigen? Net een Jehova's Getuige; plaat voor zijn kop en gewoon doorgaan. Zijn digitale voet zit stevig tussen de deur en deurpost. Ik benoemde idd Arnesen als een goede TD.. ik heb hem vandaag niet genoemd jij komt er steeds weer mee... andere meningen over voetbal nee daar kan jij niet tegen net als idd een Jehova getuige die dulden ook geen tegenspraak . |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: VGeel prima werk gedaan alle lof voor hem.. Vind alleen dat er betere zijn om Feyenoord naar een nog hoger plan te tillen.. Ik bedoel het goed en het is maar een mening... tis me wat... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:03 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] VGeel prima werk gedaan alle lof voor hem.. Vind alleen dat er betere zijn om Feyenoord naar een nog hoger plan te tillen.. Ik bedoel het goed en het is maar een mening... tis me wat... De vraag is of iemand op jouw mening zit te wachten hier. No hard feelings. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag ik t zeggen? Mag ik t zeggen? Mag ik t zeggen? |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:07 schreef Vincent1970 het volgende:[..] De vraag is of iemand op jouw mening zit te wachten hier. No hard feelings. Omdat ik voor Ajax ben, erg kinderachtig.. ik ben inhoudelijk met geen afgunst zo kinderachtig altijd van volwassenen. Jij bent voor een andere club dus jou mening willen we niet, de vergelijking wat ik met het geloof maakte gaat dus in veel gevallen echt op.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Graag Stylzz!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Anderen geloven in hun club. Feyenoorder ben je. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Opdringerig kutsnaveltje. Duidelijk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind t net iemand die graag zijn piel wil laten zien.. En nog eens. En nog eens. En nog eens. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Opdringerig omdat ik mijn mening geef over VGeel.. het is me wat.. kutsnavel nog wel... wat zijn veel supporters toch primitief zeg, ik heb daar niks mee... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:11 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Omdat ik voor Ajax ben, erg kinderachtig.. ik ben inhoudelijk met geen afgunst zo kinderachtig altijd van volwassenen. Jij bent voor een andere club dus jou mening willen we niet, de vergelijking wat ik met het geloof maakte gaat dus in veel gevallen echt op.. Jij beleefd voetbal gewoon anders, geeft niet, maar je paternalistische houding is niet gepast. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 20:10 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Verschillende gelovigen moeten met elkaar omgaan, verschillende supporters ook we zijn allemaal mensen we leven niet in een dictatuur of in een sekte waar alleen gelijkgestemde welkom zijn... Das niet mijn vraag..je pretendeert voor ajaks te zijn maar dat forum bezoek je niet en komt alleen naar dit forum..(?) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:17 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Opdringerig omdat ik mijn mening geef over VGeel.. het is me wat.. kutsnavel nog wel... wat zijn veel supporters toch primitief zeg, ik heb daar niks mee... Jouw mening over wie dan ook interesseert mij geen ene hol. Maar je blijft waarschijnlijk jezelf wel interessant vinden. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En verder de Oudhollandse tyfus. |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: wat een haat omdat ik zeg alle lof voor VGeel maar voor de volgende stappen zie ik betere kandidaten. En daarom moet ik optyfen wat primitief zeg..
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:22 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Jouw mening over wie dan ook interesseert mij geen ene hol. Maar je blijft waarschijnlijk jezelf wel interessant vinden. Dan reageer je toch niet! wat een haat op jou leeftijd om niks... erg volwassen hoor
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:18 schreef hotjumper het volgende:[..] Jij beleefd voetbal gewoon anders, geeft niet, maar je paternalistische houding is niet gepast. Ik beleef voetbal met veel passie! ben 10000%Ajacied.. Maar afgunst maakt mij geen betere Ajacied.. Primitieve scheldwoorden naar andere die toevallig voor een andere club zijn dat maakt mij ook geen betere Ajacied. Niks paternalistisch aan! Ik beleef voetbal met volle teugen en daar horen bij mij niet bij om andere weg te zetten en primitief te doen als iemand voor Feyenoord of Psv is... In een cafe ga je toch ook niet het gesprek beeindige als die gene Toevallig voor Ajax is... Gaat toch nergens over...
Als ik hier zou trollen met 010 bla bla oke wees dan zo primitief mogelijk.. Maar dat ben ik niet, ben gewoon inhoudelijk...
Maar echt gastvrij hier door volwassen mensen als kutsnavel uitgescholden worden
Echt top hoor dit niveau.. Wat Ajax supporters deden in de Kuip met vuurwerk.walgelijk!! Om voor te schamen net zoals de incidenten rond Roma daar ben ik ook op tegen. maar al die zaken worden wel gevoed met haat 010,020 bla bla joden dit en dat bla bla kakkerlak bla bla.. echt groepen van me eigen club en jullie club bah! domme haat en dan beleef ik het voetbal minder??? juist niet met echte passie en geen haat! geen afgunst!
Gelukkig ken ik ook veel goede Feyenoorders waar ik goed mee over voetbal kan praten... die volwassen en gastvrijheid kan helaas niet op veel forums hier dus ook (op sommige na)
Gaat gewoon nergens over, en dan zijn dan volwassen mensen tsja....
Prettige avond verder mvg Een Die Hard VoetbalFan (die het liefst alle haat en afgunst uit het voetbal ziet verdwijnen heeft niks met voetbalpassie te maken)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door passievoorvoetbal -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ga lekker naar je eigen forum. Met je steeds.... loopt de boel te verdraaien en geeft geen antwoord op de vragen die je posts opleveren. Je lijkt Eli Wiesel wel.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik herriner mij een jew jitsu of ene madretsma.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Begint herkenbaar te klinken😩 |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:34 schreef Barabas het volgende:Ga lekker naar je eigen forum. Met je steeds.... loopt de boel te verdraaien en geeft geen antwoord op de vragen die je posts opleveren. Je lijkt Eli Wiesel wel.... Ik heb geen eigen forum,.alsof je zegt ga naar je eigen land.. Ik ben waar ik wil zijn.. Ik ben hier inhoudelijk lul normaal over voetbal maargoed supporters teveel daarvan zijn mij te primitief dat vind ik het enige jammere aan het voetbal..
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind jou een beetje jammer. En je leest selectief. En je bent een betweter.
Ga maar lekker Eindhovenaren vermaken op hun forum. Daar zullen ze jouw aanwezigheid vast op prijs stellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
Maargoed ik zie het alweer, net als een sekte alleen eigen sekteleden welkom andere die ook al praten ze zonder afgunst maar inhoudelijk over voetbal, als ze niet voor onze club zijn dan gaan we toch die goed bedoelende supporter uitschelden en primitief zeggen dat hij moet optyfen. Ja erg volwassen hoor Feyenoord of Ajax supporters die zo zijn daar heb ik niks mee vind die figuren een schande voor het voetbal bekrompen haat we hebben allemaal kunnen zien waar dat naar toe kan leiden..
Ik ga wel over voetbal lullen met volwassen echte voetballiefhebbers die niet gedreven zijn door bekrompe afgunst...
ctrl alt delete Laturzz
Echt een schande voor elke club supporters met haat en afgunst.. erg gastvrij was het hier erg volwassen ook.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:43 schreef Barabas het volgende:Ik vind jou een beetje jammer. En je leest selectief. En je bent een betweter. Ga maar lekker Eindhovenaren vermaken op hun forum. Daar zullen ze jouw aanwezigheid vast op prijs stellen. Ik gaf me mening over VGeel zonder iemand anders zijn mening te willen veranderen De meeste van jullie zijn betweterig gedreven door afgunst en geen normale mening kunnen accepteren
Laturz... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet laturz gewoon doei en niet meer terugkomen.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Toch in een dag tijd 76 77 posts gehaald op een Feyenoord forum als Ajacied zijnde, zonder daar te zijn geweest. Heel herkenbaar personage.
"Steeds maar weer..!"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Afgunst die mij gaat vertellen wat ik moet zeggen, Echt niet he ik sta ver boven zulke lui
LATURZZ...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:30 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] wat een haat omdat ik zeg alle lof voor VGeel maar voor de volgende stappen zie ik betere kandidaten. En daarom moet ik optyfen wat primitief zeg.. [..] Dan reageer je toch niet! wat een haat op jou leeftijd om niks... erg volwassen hoor [..] Ik beleef voetbal met veel passie! ben 10000%Ajacied.. Maar afgunst maakt mij geen betere Ajacied.. Primitieve scheldwoorden naar andere die toevallig voor een andere club zijn dat maakt mij ook geen betere Ajacied. Niks paternalistisch aan! Ik beleef voetbal met volle teugen en daar horen bij mij niet bij om andere weg te zetten en primitief te doen als iemand voor Feyenoord of Psv is... In een cafe ga je toch ook niet het gesprek beeindige als die gene Toevallig voor Ajax is... Gaat toch nergens over... Als ik hier zou trollen met 010 bla bla oke wees dan zo primitief mogelijk.. Maar dat ben ik niet, ben gewoon inhoudelijk... Maar echt gastvrij hier door volwassen mensen als kutsnavel uitgescholden worden Echt top hoor dit niveau.. Wat Ajax supporters deden in de Kuip met vuurwerk.walgelijk!! Om voor te schamen net zoals de incidenten rond Roma daar ben ik ook op tegen. maar al die zaken worden wel gevoed met haat 010,020 bla bla joden dit en dat bla bla kakkerlak bla bla.. echt groepen van me eigen club en jullie club bah! domme haat en dan beleef ik het voetbal minder??? juist niet met echte passie en geen haat! geen afgunst! Gelukkig ken ik ook veel goede Feyenoorders waar ik goed mee over voetbal kan praten... die volwassen en gastvrijheid kan helaas niet op veel forums hier dus ook (op sommige na) Gaat gewoon nergens over, en dan zijn dan volwassen mensen tsja.... Prettige avond verder mvg Een Die Hard VoetbalFan (die het liefst alle haat en afgunst uit het voetbal ziet verdwijnen heeft niks met voetbalpassie te maken) Misschien is korfbal iets voor je? |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:50 schreef Bosifyable het volgende:Toch in een dag tijd 76 77 posts gehaald op een Feyenoord forum als Ajacied zijnde, zonder daar te zijn geweest. Heel herkenbaar personage. "Steeds maar weer..!" [ afbeelding ] De helft op het Ajax forum verkeerd geteld.
Maar ik denk in mensen niet in club voorkeuren
ik vind de meeste van jullie primitief, met zulle mensen valt niet over voetbal te praten... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:49 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Ik gaf me mening over VGeel zonder iemand anders zijn mening te willen veranderen De meeste van jullie zijn betweterig gedreven door afgunst en geen normale mening kunnen accepteren Laturz... Dus? |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
quote: Ik ben meer voetbalsupporter dan de meeste van jullie ooit kunnen zijn De meeste van jullie denken hoe meer haat en afgunst hoe meer supporter ik ben echt een misrekening! misschien IS iets voor jou ook veel haat en afgunst
En nu ga ik echt met echte voetballiefhebbers praten, Laturzzz en tot nooit meer ziens jullie zullen je moeten schamen afgunst en haat heeft Niks met voetbal te maken!!!!!!
Beschamend.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:54 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] De helft op het Ajax forum verkeerd geteld. Maar ik denk in mensen niet in club voorkeuren ik vind de meeste van jullie primitief, met zulle mensen valt niet over voetbal te praten... Je wil het niet snappen hè....
Met jouw houding roep je de ellende over jezelf af.
En ik hoop oprecht je hier niet meer te treffen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Madretsma, iamsterdam of een andere pannenkoek? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is volgens mij die albert ten vrijde! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:57 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Ik ben meer voetbalsupporter dan de meeste van jullie ooit kunnen zijn De meeste van jullie denken hoe meer haat en afgunst hoe meer supporter ik ben echt een misrekening! misschien IS iets voor jou ook veel haat en afgunst En nu ga ik echt met echte voetballiefhebbers praten, Laturzzz en tot nooit meer ziens jullie zullen je moeten schamen afgunst en haat heeft Niks met voetbal te maken!!!!!! Beschamend.... Ik ben geen voetbal liefhebber, ik geef alleen om Feyenoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: De volgende pannekoek! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kut hee, dat is ook alweer tijd terug. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:54 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] De helft op het Ajax forum verkeerd geteld. Maar ik denk in mensen niet in club voorkeuren ik vind de meeste van jullie primitief, met zulle mensen valt niet over voetbal te praten... Je geeft zelf het antwoord, dus waarom kom je dan nog..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:57 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Ik ben meer voetbalsupporter dan de meeste van jullie ooit kunnen zijn De meeste van jullie denken hoe meer haat en afgunst hoe meer supporter ik ben echt een misrekening! misschien IS iets voor jou ook veel haat en afgunst En nu ga ik echt met echte voetballiefhebbers praten, Laturzzz en tot nooit meer ziens jullie zullen je moeten schamen afgunst en haat heeft Niks met voetbal te maken!!!!!! Beschamend.... Geitewollen sok? Met opgelopen deuk? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:57 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Ik ben meer voetbalsupporter dan de meeste van jullie ooit kunnen zijn De meeste van jullie denken hoe meer haat en afgunst hoe meer supporter ik ben echt een misrekening! misschien IS iets voor jou ook veel haat en afgunst En nu ga ik echt met echte voetballiefhebbers praten, Laturzzz en tot nooit meer ziens jullie zullen je moeten schamen afgunst en haat heeft Niks met voetbal te maken!!!!!! Beschamend.... Je bent het kwijt gast..hahaha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: heyyy Renato keertje sparren :P |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2015 - 21:57 schreef passievoorvoetbal het volgende:[..] Ik ben meer voetbalsupporter dan de meeste van jullie ooit kunnen zijn Omdat.... Je elke wedstrijd van Barcelona en Bayern zit te bekijken hoe Messi of Robben een balletje hakt, en 16 keer de verdediging uitspeelt? Dat is geen voetballiefhebberij dat is het corrutte eh... corrupte circus van het moderne voetbal. Sorry ben ik geen liefhebber van, dan kijk ik liever Spijkenisse - VVOG. En mocht ik echt een voetbalvernuftig moment missen, dan komt die vanzelf wel in Headliner, youtube, myspacebook etc.... |
|
|
|
|
passievoorvoetbal
|
|
|
En nu wil VGeel niet de 2de divisie waar Jong elftallen in gaan spelen wat beter voor het niveau is het Duitse model wat ik toe juich. Geen visie om vooruit te denken, dat model is goed voor het NL voetbal en voor je Jong elftal. kost iets teveel zei vGeel misschien moet hij zijn hoge salaris dan wat verminderen..
Maargoed mag ik natuurlijk allemaal niet zeggen want dan ben ik eem kutsnavel
Ik was niet weer hier gekomen als ik VGeel zijn reactie niet zag over de piramide dit is echt me laatste bericht hier, aangezien normale voetbaldiscussie niet mogelijk is zonder verwensingen...
Laturzzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door passievoorvoetbal -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is al erg genoeg! Dat je niet van voetbal hou, blijf dan weg !!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Ik ben meer voetbalsupporter dan de meeste van jullie ooit kunnen zijn De meeste van jullie denken hoe meer haat en afgunst hoe meer supporter ik ben echt een misrekening! misschien IS iets voor jou ook veel haat en afgunst 100% madretstma, jui jitsu en weet ik veel wat voor namen en accounts er nog meer voorbijgekomen zijn.. De zoveelste kopie van die welles nietes spelletjes dat "ik veel meer supporter ben dan jullie. Een 'echte ajacied" zijn maar na opgedoken te zijn dagelijks op dit forumrond hangen en constant hetzelfde riedeltje afdraaien. .en wanneer iedereen het hier zat raakt en beginnen te klagen dan toch maar via de psv en twente forums bij het ajaxforum te gaan proberen, wat altijd direct fout loopt omdat die alle onzin van hier ook al meegekregen hadden. Inmiddels een om de zoveel tijd terugkerend ritueeltje wat eindigt in ruzie met iedereen hier en op t neuzenforum. B je leest toch ook wel mee? Kletter effe een slot op die knakker, is toch overduidelijk weer hetzelfde liedje man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door tomson -- |
|
|
|