BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 09:25   quote  deeplink  
Dat we behoorlijk in de middenvelders zitten is wat mij betreft een steekhoudend argument om er niet nog één te halen. We kunnen ons beter op versterkingen op andere posities richten.

Centrale verdediger, controlerende middenvelder, 2 spitsen
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 09:25 schreef Barabas het volgende:
Dat we behoorlijk in de middenvelders zitten is wat mij betreft een steekhoudend argument om er niet nog één te halen. We kunnen ons beter op versterkingen op andere posities richten.

Centrale verdediger, controlerende middenvelder, 2 spitsen
Linksback, rechtsback, nummer 10 positie en de spits positie zijn wat mij betreft urgent
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 10:02   quote  deeplink  
Woudenberg blijft, Nelom helaas ook 😉

Linksback.... Als Lopes Cabral niet meer terug komt wel. Wilkshere blijft denk ik wel.

En waar is dan de opvolging van Mathijssen en Boulahrouz? Zitten zo wel erg dun in de centrale verdedigers.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 maart 2015 - 10:50   quote  deeplink  
Zal het niet goed zijn dat Van Geel plaats gaat maken voor Co Adriaanse
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 maart 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:02 schreef Barabas het volgende:
Woudenberg blijft, Nelom helaas ook 😉

Linksback.... Als Lopes Cabral niet meer terug komt wel. Wilkshere blijft denk ik wel.

En waar is dan de opvolging van Mathijssen en Boulahrouz? Zitten zo wel erg dun in de centrale verdedigers.
Haal Eric Bottegin van Groningen hij staat nog tot 2016 onder contract
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:50 schreef de bluffer het volgende:
Zal het niet goed zijn dat Van Geel plaats gaat maken voor Co Adriaanse
Dat zou echt helemaal nergens op slaan. Moet iemand die niet ingevoerd is in de club het over gaan nemen en binnen hetzelfde, door de RvC gestelde, budget gaan werken?! Waar is de toegevoegde waarde?
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Haal Eric Bottegin van Groningen hij staat nog tot 2016 onder contract
Als backup een prima idee.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Ik blijf n enorm voorstander om naast van Geel een echte voetbalman te zetten voor de transfers en het scoutingsapparaat.
Want dat is gewoon fantasieloos en zwaar onder de maat.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Ik dacht dat v Geel meer ballen had dan dit. De verklaring van het niet verlengen met Rutten luid. Te groot verschil in inzichten. Rutten vind het kwalijk dat v Geel Chery(vind hij Toornstra niet goed genoeg?) niet heeft gehaald in de winter. Immers heeft Rutten in woord en schrift bejubeld als de speler die hij als eerste op stelt. Rutten wil bovendien dat er een potje van 20 miljoen wordt vrij gemaakt om te investeren.
Ik zie dit als een regelrechte aanval op de huidige selectie door Rutten. Hoe moeten de spelers nog respect of vertrouwen voelen voor zo'n trainer? Dit is echt een slechte ontwikkeling voor Feyenoord op dit moment. Het contract met Rutten zou daarom direct de prullenbak in moeten.
Als je het reëel bekijkt.
Vermeer/Hahn top keepers.
Woudenberg Kongolo v Beek Karsdorp om je vingers bij af te likken en tevens de toekomst van het Nederlandse voetbal.
Clasie(blijft wel) El Achmadi/Vilhena Toornstra het beste middenveld van Nederland.
Bilal Boetsius Achahbar Manu Kazim zeer tallentvol.
Volgend jaar 1 of twee gerichte versterkingen voorin en je hebt een kampioensploeg.
Kuyt een jaar contract, Guidetie een 2 jarig contract met een optie van nog 1 jaar(mits normale salaris eisen). Dan kan Hermann rustig zijn debuut maken. Dat zijn 2 transfervrije spelers en kan de beurs dicht blijven.
Begin dan nu direct met het oog op volgend seizoen en zorg voor diepgang op de vleugels.(zonder Immers en Nelom)

Rot op met Rutten want die maakt meer kapot dan je lief is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Wie kan mij een goede reden vertellen waarom Rutten het seizoen mag afmaken bij Feyenoord?
ar
 ar - dinsdag 03 maart 2015 - 17:13   quote  deeplink  
Afkoopsom?
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 11:50 schreef van geil het volgende:
Ik blijf n enorm voorstander om naast van Geel een echte voetbalman te zetten voor de transfers en het scoutingsapparaat.
Want dat is gewoon fantasieloos en zwaar onder de maat.
Ik deel je mening niet wat het ondermaatse betreft omdat hij binnen een zeer beperkt speelveld moet opereren, maar dat neemt niet weg dat het inderdaad wat fantasieloos over komt. Daarom vind ik je idee best goed. Vraag me alleen ff hardop af wat MvG daar van zou vinden?!
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 16:15 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik dacht dat v Geel meer ballen had dan dit. De verklaring van het niet verlengen met Rutten luid. Te groot verschil in inzichten. Rutten vind het kwalijk dat v Geel Chery(vind hij Toornstra niet goed genoeg?) niet heeft gehaald in de winter. Immers heeft Rutten in woord en schrift bejubeld als de speler die hij als eerste op stelt. Rutten wil bovendien dat er een potje van 20 miljoen wordt vrij gemaakt om te investeren.
Ik zie dit als een regelrechte aanval op de huidige selectie door Rutten. Hoe moeten de spelers nog respect of vertrouwen voelen voor zo'n trainer? Dit is echt een slechte ontwikkeling voor Feyenoord op dit moment. Het contract met Rutten zou daarom direct de prullenbak in moeten.
Als je het reëel bekijkt.
Vermeer/Hahn top keepers.
Woudenberg Kongolo v Beek Karsdorp om je vingers bij af te likken en tevens de toekomst van het Nederlandse voetbal.
Clasie(blijft wel) El Achmadi/Vilhena Toornstra het beste middenveld van Nederland.
Bilal Boetsius Achahbar Manu Kazim zeer tallentvol.
Volgend jaar 1 of twee gerichte versterkingen voorin en je hebt een kampioensploeg.
Kuyt een jaar contract, Guidetie een 2 jarig contract met een optie van nog 1 jaar(mits normale salaris eisen). Dan kan Hermann rustig zijn debuut maken. Dat zijn 2 transfervrije spelers en kan de beurs dicht blijven.
Begin dan nu direct met het oog op volgend seizoen en zorg voor diepgang op de vleugels.(zonder Immers en Nelom)

Rot op met Rutten want die maakt meer kapot dan je lief is.
Ik vind de uitspraken van Fred ook een bommetje onder de selectie.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Daarom moet v Geel ballen tonen en zeggen dat er veel meer in deze selectie zit dan Rutten doet geloven. De spelers zijn het belangrijkste wat je hebt.
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Eens.
Appie53
 Appie53 - dinsdag 03 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 16:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Wie kan mij een goede reden vertellen waarom Rutten het seizoen mag afmaken bij Feyenoord?
Heeft anders niets te doen.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
gezichtsverlies beperken
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 18:05   quote  deeplink  
JP en Gio gaan het niet overnemen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 maart 2015 - 18:05   quote  deeplink  
Of hij denkt dat het voor de laatste handvol wedstrijden geen verschil maakt wie er voor de groep staat. Een bijkomend voordeel is misschien dat als Van Gastel wordt aangesteld, hij met een schone lei kan beginnen aan de voorbereiding. Stel dat Rutten eruit wordt gemikt en Feyenoord wordt 4de ofzo en verliest de playoffs, dan is dat niet heel lekker voor een jonge trainer. Alles wat er dit seizoen nog misgaat op voetbalgebied, kan allemaal bij wijze spreken op het bordje van Rutten geschoven worden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 23:09 schreef R()b het volgende:

[..]

heyyy Renato keertje sparren :P
oe oe oe tijd en plaats..d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 18:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Of hij denkt dat het voor de laatste handvol wedstrijden geen verschil maakt wie er voor de groep staat. Een bijkomend voordeel is misschien dat als Van Gastel wordt aangesteld, hij met een schone lei kan beginnen aan de voorbereiding. Stel dat Rutten eruit wordt gemikt en Feyenoord wordt 4de ofzo en verliest de playoffs, dan is dat niet heel lekker voor een jonge trainer. Alles wat er dit seizoen nog misgaat op voetbalgebied, kan allemaal bij wijze spreken op het bordje van Rutten geschoven worden.
Interessante invalshoek.
Afleiden naar een vertrekkende Kop van Rut.
moa
 moa - dinsdag 03 maart 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Ben erg benieuwd wat van Geel deze zomer gaat presteren, gaat hoe dan ook overuren worden voor van Geel want hij heeft al flink wat hete ijzertjes in het vuur hangen.

- Nieuwe trainer
- Spelers verkopen: "Clasie, Immers, te Vrede"
- Spelers aantrekken: "Spits, vervanger Clasie, Kuyt? Guidetti?"
- Contractverlengingen: "Dammers, Cabral, Achabar, Richards, Vilhena, Boetius,"

Ben erg benieuwd of hij van iedereen een voldoende rapport cijfer zal krijgen de komende transferperiode, en vooral of we in de eerste competitie ronde een volwaardig en volledig elftal hebben om direct voor de prijzen te gaan en niet vanaf speelronde 10 of na uitschakeling voor EL.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 19:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door van geil --
ar
 ar - dinsdag 03 maart 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Hete zomer voor Martin inderdaad.
ar
 ar - dinsdag 03 maart 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 19:11 schreef ar het volgende:
Hete zomer voor Martin inderdaad.
Gaat goed komen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 19:09 schreef moa het volgende:
Ben erg benieuwd wat van Geel deze zomer gaat presteren, gaat hoe dan ook overuren worden voor van Geel want hij heeft al flink wat hete ijzertjes in het vuur hangen.

- Nieuwe trainer
- Spelers verkopen: "Clasie, Immers, te Vrede"
- Spelers aantrekken: "Spits, vervanger Clasie, Kuyt? Guidetti?"
- Contractverlengingen: "Dammers, Cabral, Achabar, Richards, Vilhena, Boetius,"

Ben erg benieuwd of hij van iedereen een voldoende rapport cijfer zal krijgen de komende transferperiode, en vooral of we in de eerste competitie ronde een volwaardig en volledig elftal hebben om direct voor de prijzen te gaan en niet vanaf speelronde 10 of na uitschakeling voor EL.
Uhhh,
zet er ook bij: vasthouden centraal duo.
Vilhena mag ook weg.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 18:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik zou nu direct anders gaan spelen en vol voor die tweede gaan. Dat gaat Rutten niet meer lukken. Spelers zonder vertrouwen in Rutten doen geen stap teveel meer.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 maart 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 17:52 schreef van geil het volgende:

[..]

gezichtsverlies beperken
Dat is het ook. Van Geel toont geen ballen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 03:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is al erg genoeg! Dat je niet van voetbal hou, blijf dan weg !!!
Nee Erwin ik blijf...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 maart 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 19:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Interessante invalshoek.
Afleiden naar een vertrekkende Kop van Rut.
hehe, klinkt wel lekker! ;)

Maar goed, ik weet niet wat Van Geel precies denkt, maar ik wilde alleen maar aangeven dat er meerdere verklaringen mogelijk zijn.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 maart 2015 - 15:44   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/achahbar-maakt-italiaanse-clubs-wakker-16668/

V Geel moet wakker worden. Je bent al te laat want Achahbar heeft nu de kaarten in handen.
Barabas
 Barabas - maandag 23 maart 2015 - 15:54   quote  deeplink  
U roept... wij draaien...

Gelukkig ben je niet zo vatbaar voor ophitsende berichtgeving in de pers.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 maart 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2015 - 15:54 schreef Barabas het volgende:
U roept... wij draaien...

Gelukkig ben je niet zo vatbaar voor ophitsende berichtgeving in de pers.
Ik ook niet maar een contractverlenging nu gaat toch meer centen kosten dan voor het weekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Barabas
 Barabas - maandag 23 maart 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Sorry, maar als dat zo is... lekker laten gaan.

Ik geloof er alleen helemaal niets van.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 maart 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2015 - 16:03 schreef Barabas het volgende:

Het gaat er niet om of het waar is.
Barabas
 Barabas - maandag 23 maart 2015 - 16:24   quote  deeplink  
Oh... Oke... Dan krijg ik de verborgen boodschap zeker niet mee.. 😉
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 maart 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2015 - 16:03 schreef Barabas het volgende:

Precies.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 23 maart 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Als je 2 doelpunten tegen de koploper maakt onderhandeld dat toch stukje makkelijker. Dat bedoel ik er mee te zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
JanM
 JanM - maandag 23 maart 2015 - 19:47   quote  deeplink  
Van Geel laat zich niet manipuleren! Dus ALS het zo is betekent dat exit denk ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 maart 2015 - 19:51   quote  deeplink  
En dat is geen drama.
ar
 ar - maandag 23 maart 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Nee hoor
wellicht weer wat vers bloed.
G-child
 G-child - dinsdag 24 maart 2015 - 08:44   quote  deeplink  
Achahbar heeft allang aangegeven graag te verlengen, elke keer komt er weer een zakenwaarnemer stoer doen, storm in een glas water...
VVout
 VVout - dinsdag 24 maart 2015 - 10:48   quote  deeplink  
Feit is dat zijn broer de zaken waarneemt en volgens hem is er concreet nog niks aangeboden door van Geel.

quote:
Zitaat Zaakwaarnemer (Broer)Karim Achahbar. "Wij hebben nog niets gehoord van Feyenoord of Martin van Geel", vertelt zaakwaarnemer (en broer) Karim Achahbar tegenover ELF Voetbal. Eerder op de dag was juist uit monde van de technisch directeur van Feyenoord te lezen dat de Stadionclub hem een nieuwe aanbieding zou doen. Iets dat ook moet, omdat de huidige verbintenis op 30 juni afloopt.

"Natuurlijk gaat het erom dat Anass zelf ook een goed gevoel moet hebben. Ik ga ervan uit dat hij eerst met Van Geel om de tafel gaat. Als daaruit de wens ontstaat, dat hij wil blijven. Dan is het woord aan mij. Dan gaan we het rond maken."
Bronvermelding...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2015 door VVout --
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 10:54   quote  deeplink  
En nu?
VVout
 VVout - dinsdag 24 maart 2015 - 10:58   quote  deeplink  
Zou het raar vinden dat de zaken zo zouden lopen, misschien willen ze ook wel gewoon niet verder met hem.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2015 - 19:38   quote  deeplink  
Martin van Geel over de aanstelling van Giovanni van Bronckhorst bij Feyenoord

(http://youtu.be/DwgEqrKE5CQ)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 maart 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Jaja, Anass blijft natuurlijk vanaf nu elke week die topspeler.
Oranje?
Guus, je ken um bellu.
van geil
 van geil - zaterdag 28 maart 2015 - 13:00   quote  deeplink  
dagboek van een herdershond.
daar doet dit topic mij aan denken
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 maart 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Oude zak
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 28 maart 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Met deze selectie doet Fred het toch helemaal niet zo slecht
wie had het voor deze competitie durven zeggen dat we
bij de eerste 4 zouden meedoen, kijk eens wat er verkocht is
en wie er gekomen zijn, daarom vind ik dat Fred gewoon het seizoen af mag maken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0494389