|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
En Wanneer krijgen Pelle, en Indi hun welverdiende afscheid? Gaat toch helemaal nergens over? opendag ofzo? whahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij kwam t vooral de spelers nog niet uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Als Martin van Geel er niet in slaagt om zowel John Guidetti en Dirk Kuijt vast te leggen en/of deze kans voorbij laat gaan. is dat voor mij de rede genoeg dat hij op mag bokken en zie naar mijn zin te weinig gebeuren. Het is te stil hierover !
Kuijt is nog steeds niet zeker en met Guidetti ( ook transfer vrij en nu fit ) is nog niet eens gesproken.
Van Geel heeft veel goeds gedaan, maar nu ook de nodige fouten gemaakt. Tijd voor daadkracht en handelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2015 door Brian -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat heeft van Geel dan bij Celtic gedaan een paar weken geleden, whisky gezopen zeker? En de bal om te tekenen ligt bij Kuyt, zullen spoedig duidelijkheid hebben ongeduld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En natuurlijk moet elke actie vermeldt worden in de media. Anders ben je gewoon een kudt td. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Brian heeft wel een beetje gelijk , eigenlijk heeft guidettie al toegezegd terug tekomen .Maar inderdaad er moet financieel nog wat besproken worden dus ook de tijdsduur van guidettie. Hij had al het een en ander kunnen veronderstellen maar brenkt daar niets over naar buiten. Dat is hr van Geel zijn min punt hij zou naar ons toe zo als hij ook over kuyt spreekt ook over guidettie zijn hard kunnen laten spreken. Zo als ook wat de nieuwe kuip betreft besix heeft toezegging gedaan aan red de kuip en wat hoorje helemaal niks 200honderdmiljoen plus winkels en etc dat hoeft feyenoord niks te kosten. Gr Fer1 psje AZFeyenoord 1-4 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 01 april 2015 - 23:33 schreef Brian het volgende:Als Martin van Geel er niet in slaagt om zowel John Guidetti en Dirk Kuijt vast te leggen en/of deze kans voorbij laat gaan. is dat voor mij de rede genoeg dat hij op mag bokken en zie naar mijn zin te weinig gebeuren. Het is te stil hierover ! Kuijt is nog steeds niet zeker en met Guidetti ( ook transfer vrij en nu fit ) is nog niet eens gesproken. Van Geel heeft veel goeds gedaan, maar nu ook de nodige fouten gemaakt. Tijd voor daadkracht en handelen Tot nu toe is MvG, zeker toen ook ik het te stil vond, steeds met goede dingen gekomen: Contractverlenging van Van Beek en n Kongolo alsook de verrassende verlenging van het contract van Clasie. Hij heeft mij in ieder geval niet teleurgesteld,behalve dan het nieuwe contract voor Nelom.
Er is dus geen reële aanleiding om hem kwalijk te nemen dat het te stil is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2015 - 18:27 schreef Fer 1 het volgende:Brian heeft wel een beetje gelijk , eigenlijk heeft guidettie al toegezegd terug tekomen .Maar inderdaad er moet financieel nog wat besproken worden dus ook de tijdsduur van guidettie. Hij had al het een en ander kunnen veronderstellen maar brenkt daar niets over naar buiten. Dat is hr van Geel zijn min punt hij zou naar ons toe zo als hij ook over kuyt spreekt ook over guidettie zijn hard kunnen laten spreken. Zo als ook wat de nieuwe kuip betreft besix heeft toezegging gedaan aan red de kuip en wat hoorje helemaal niks 200honderdmiljoen plus winkels en etc dat hoeft feyenoord niks te kosten. Gr Fer1 psje AZFeyenoord 1-4 Ik ben van mening dat het beter is voor de club om niet ieder wissewasje met een kanon de media in te schieten. Deze post staat bijvoorbeeld bol van de aannames; niet alles wat je leest over Guidetti en Kuijt is waar of op waarheid gebaseerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het verlengen van Nelom en Wilkshire komt niet echt over als door selecteren. dus het zal wel weer ruk worden |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 april 2015 - 17:36 schreef van geil het volgende:het verlengen van Nelom en Wilkshire komt niet echt over als door selecteren. dus het zal wel weer ruk worden Daar draait je mag van om. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je maak mij toch niet wijs dat er geen twee andere spelers zijn in Nl die in potentie beter kunnen worden als deze twee,. en ze zijn dan nog goedkoper in salaris ook. win win. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 april 2015 - 17:46 schreef van geil het volgende:je maak mij toch niet wijs dat er geen twee andere spelers zijn in Nl die in potentie beter kunnen worden als deze twee,. en ze zijn dan nog goedkoper in salaris ook. win win. Nou vertel, wie dan? Bovendien, vergeet niet, we hebben al jonge talenten voor beide posities. Als je nieuwe jonge spelers erbij haalt, dan vertroebel je de vooruitzichten van je eigen talenten. Nelom ben ik ook niet enthousiast over dat ie langer blijft, maar dat Wilkshire er nog even bij gehouden wordt is een ander verhaal. Die zit aan het eind van zijn carrière. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 april 2015 - 17:46 schreef van geil het volgende:je maak mij toch niet wijs dat er geen twee andere spelers zijn in Nl die in potentie beter kunnen worden als deze twee,. en ze zijn dan nog goedkoper in salaris ook. win win. Lopes Cabral en Woudenberg |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Winnen we uiteindelijk wel de oorlog mee 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Krijg je dat uitbetaald in euries Styl? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch Martin is beter bezig dan Munsterman, en die andere grootheden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
je kunt altijd wel iets vinden om over te zeiken maar je kunt toch zeker wel begrijpen dat van geel nooit alles kan en wil vertellen!!!! |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Martin van Geel heb ik juist tot op heden op handen gedragen en in elke discussie verdedigt. Beste man heeft veel goeds gedaan Maar we mogen niet blind zijn. De Man heeft ook zeer veel fouten gemaakt. Rutte krijgt nu de zwarte piet terwijl hij na tekenen een hand vol dragende spelers is kwijt geraakt. En daar weinig voor terug kreeg. De enige aankoop die uit de verf is gekomen is Karim El Ahmadi zijn terug keer. De rest heeft miljoenen gekost en zitten de jeugd in de weg Of op de bank. Daar stak van Geel veel geld in. Ipv een goede spits. Ook in de winterstop mede lede ogen toegekeken hoe van Geel niets presenteerde. Dat heeft als gevolg gehad dat Rutte zijn contract niet verlengde. Toen is ook de lang slepende soap rond de verbouwing WEER op niets uitgelopen. Op enkele miljoenen. En denkt ik ja leuk de zwarte cijfers maar nog financiële wanorde. Als Van Geel gewoon een scorende spits had gehaald en mensen behouden. Ipv deze aankopen. Hadden we echt meegedaan voor de titel. Elke keer gokte van Geel op spelers die niet kwamen. En bleek maar steeds dat hij geen backup had of schaduw lijstje. En elke keer weer een ader verhaal of smoes. Nu is zowel Gudetti en Kuijt transfervrij Ze willen beide komen ! en zijn fit. Dus die vlieger gaat niet meer op. Vandaar mijn reactie en post. Als hij het nu weer laat liggen. Dan is het duidelijk dat van Geel zijn truckje is uitgewerkt. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2015 - 19:39 schreef Brian het volgende:Martin van Geel heb ik juist tot op heden op handen gedragen en in elke discussie verdedigt. Beste man heeft veel goeds gedaan Maar we mogen niet blind zijn. De Man heeft ook zeer veel fouten gemaakt. Rutte krijgt nu de zwarte piet terwijl hij na tekenen een hand vol dragende spelers is kwijt geraakt. En daar weinig voor terug kreeg. De enige aankoop die uit de verf is gekomen is Karim El Ahmadi zijn terug keer. De rest heeft miljoenen gekost en zitten de jeugd in de weg Of op de bank. Daar stak van Geel veel geld in. Ipv een goede spits. Ook in de winterstop mede lede ogen toegekeken hoe van Geel niets presenteerde. Dat heeft als gevolg gehad dat Rutte zijn contract niet verlengde. Toen is ook de lang slepende soap rond de verbouwing WEER op niets uitgelopen. Op enkele miljoenen. En denkt ik ja leuk de zwarte cijfers maar nog financiële wanorde. Als Van Geel gewoon een scorende spits had gehaald en mensen behouden. Ipv deze aankopen. Hadden we echt meegedaan voor de titel. Elke keer gokte van Geel op spelers die niet kwamen. En bleek maar steeds dat hij geen backup had of schaduw lijstje. En elke keer weer een ader verhaal of smoes. Nu is zowel Gudetti en Kuijt transfervrij Ze willen beide komen ! en zijn fit. Dus die vlieger gaat niet meer op. Vandaar mijn reactie en post. Als hij het nu weer laat liggen. Dan is het duidelijk dat van Geel zijn truckje is uitgewerkt. Niet mee eens. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Neuh, sowieso moet je nooit mensen ten koste van alles willen halen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nou Brian... Dat snijdt geen hout hoor...
Als hij op jouw onderbuikgevoelens af zou gaan dan zijn we binnenkort écht failliet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan saneren. maar niet door selecteren. |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Ben na ongelukkige aankopen en mislukken verbouwing stadion gewoon bang dat Feyenoord ook de komende jaren op de 2e en 3e plek zal eindigen als meest haalbare. Wil zo graag eens zien dat Feyenoord door pakt budget en prijzen. zo graag zou ik weer eens een Kampioenschap vieren. erg frustrerend gewoon. Als Martin van Geel Beter had geïnvesteerd hadden we gewoon langer om de prijzen mee gespeeld. |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2015 - 20:55 schreef Barabas het volgende:Nou Brian... Dat snijdt geen hout hoor... Als hij op jouw onderbuikgevoelens af zou gaan dan zijn we binnenkort écht failliet. Hahaha dat is het laatste wat ik voor Feyenoord wil. Beter blijf ik dan doneren, kaarten kopen en kijken en blijf ik ver uit de buurt van het bestuur dan :) |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Yep zal me bakkes weer houden Allemaal een goed paasweekend toegewenst |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
De grootste fout is Rutten. Die vind zichzelf belangrijker dan Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De grootste fout ligt bij supporters die verwachten dat we al 3x kampioen hadden moeten zijn. En van Geel is niet foutloos. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat is, afgaande op de feiten, nog wat voorbarig. Na de zomer valt daar pas iets zinnigs over te zeggen. Of is het niet aantrekken van Cherry ineens maatgevend? Was wat mij betreft een prima keuze om hem lekker in Groningen te laten... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2015 - 00:52 schreef FR-Henk het volgende:De grootste fout ligt bij supporters die verwachten dat we al 3x kampioen hadden moeten zijn. En van Geel is niet foutloos. Had zomaar gekunnen als we de vorige seizoenen een goeie keeper hadden gehad! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we dit seizoen met een echte spits ook geen kampioen geworden waren. Maar goed, dat zullen we nooit weten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2015 - 10:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Had zomaar gekunnen als we de vorige seizoenen een goeie keeper hadden gehad! precies . en iets anders op 10. alles was beter geweest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2015 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat we dit seizoen met een echte spits ook geen kampioen geworden waren. Maar goed, dat zullen we nooit weten. van Geel heeft deels veroorzaakt dat er in de eerste fase veel punten zijn verspeeld. Te veel getalmd met een spits halen. Rutten heeft vanaf februari aangetoond dat hij geen creatieve trainer is toen het qua resultaten nodig was.
Al met al was een 2e plaats haalbaar geweest. Meer niet. Kwaliteitsverschil met die Brabo's op het gebied van scorend vermogen en selectiebreedte is duidelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het beloofd veel. Nelom en Wilkshire aangevuld met Wouters. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Chapeau Van Geel & co.! Kuyt binnenharken zaten we al op te wachten, maar nu is het een feit: mooi gedaan en de keuze van Wouters is verrassend, maar wel een goeie, dus wat mij betreft: chapeau! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt alles dan toch nog goed nu.......Guidetti en Clasie behouden |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Ik stak in ieder geval vanochtend mijn vuist omhoog vanuit bed toen ik het nieuws hoorde! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij mij stak er nog iets omhoog , mar kon er even niets mee hahaha |
|
|
|