BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 10 april 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Martin is goed bezig. Al kon de open sollicitatie van Dirk natuurlijk ook niet negeren. Ik weet niet uit welke hoed de naam van Wouters is gekomen, maar ook prima keuze.

Nu nog de, naar mijn mening, overschatte Boetius en Vilhena voor een goede prijs verkopen, Guidetti binnenhalen en Clasie behouden of goed vervangen en we zijn klaar voor de nabije toekomst.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Zal de hoed van Giowel geweest zijn ook. Die heeft daar toch ook een groot aandeel in lijkt mij..
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:24 schreef netsurfer het volgende:

Nu nog de, naar mijn mening, overschatte Boetius en Vilhena voor een goede prijs verkopen.
Volgens mij maak je een vergissing: Je overschat de waarde van je eigen mening tov deze twee jongens.
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:36 schreef RenatoBos het volgende:
Zal de hoed van Giowel geweest zijn ook. Die heeft daar toch ook een groot aandeel in lijkt mij..
Prachtig mooie dag! Wat jij?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 april 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Prachtig mooie dag! Wat jij?
Ik kom uit de nachtdienst en kan nog steeds de slaap niet vatten van geluk..
tomson
 tomson - vrijdag 10 april 2015 - 12:39   quote  deeplink  
😊
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 april 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij maak je een vergissing: Je overschat de waarde van je eigen mening tov deze twee jongens.
Inderdaad overschat jij de waarde van jouw mening, Vilhena laat het al tijden niet zien.
En die wil jij houden.
Boëtius overtuigt niet volledig meer.
MMM
 MMM - vrijdag 10 april 2015 - 18:30   quote  deeplink  
Immers laat het ook tijden niet zien en die speelt altijd.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 april 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Da's weer een ander punt.
Vilhena en Immers zijn beiden niet meer geschikt voor de basis.
MMM
 MMM - vrijdag 10 april 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Vilhena zal beter worden als hij minuten maakt. Al die minuten die Immers gemaakt heeft dit jaar.. Stel dat Vilhena die minuten kreeg, 100% dat hij beter was geworden.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 april 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Vilhena heeft van Koeman zowat alle wedstrijden in de basis gekregen, En ook bij Rutten, de eerste maanden.
Geen enkele vooruitgang.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 april 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Klopt, maar dat lag aan de andere spelers en zijn positie he.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 april 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:
Klopt, maar dat lag aan de andere spelers en zijn positie he.
Tis echt een onbegrepen talent.
Afschuwelijk.
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 18:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inderdaad overschat jij de waarde van jouw mening, Vilhena laat het al tijden niet zien.
En die wil jij houden.
Boëtius overtuigt niet volledig meer.
Kapitaalvernietiging! Tonny en JP moeten wat mij betreft alle wedstrijden in de basis in het restant van dit seizoen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 april 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Als je geen punten wilt halen zou ik dat inderdaad ook doen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Er valt niks meer te winnen of verliezen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Hooguit winst op het persoonlijke vlak.
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Maare.... Martin gaat zijn uiterste best doen in een ultieme poging John Guidetti binnen te hengelen. Las ik net op Vzone.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 april 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 19:37 schreef Barabas het volgende:
Er valt niks meer te winnen of verliezen.
je kunt nog altijd vierde worden.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 april 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En zelfs Europees voetbal verspelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 april 2015 - 20:21   quote  deeplink  
Zo is het maar net.
Of je kan zelf nog tweede worden.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 10 april 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 19:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Kapitaalvernietiging! Tonny en JP moeten wat mij betreft alle wedstrijden in de basis in het restant van dit seizoen.
Dat hoeft helemaal geen kapitaal vernietiging te zijn! Het kan zelfs zo zijn dat dan de beide spelers hun niveau gaan opkrikken als ze tenminste niet weg lopen ... Ik hoop dat ze blijven zodat ze in de schaduw van Kuyt en/of Guidetti en Kazim weer hun niveau kunnen gaan halen !!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 10 april 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 18:34 schreef MMM het volgende:
Vilhena zal beter worden als hij minuten maakt. Al die minuten die Immers gemaakt heeft dit jaar.. Stel dat Vilhena die minuten kreeg, 100% dat hij beter was geworden.
Ik zou ook Immers trachten te verkopen samen met Nelom en afscheid te nemen van te Vrede en Mathijsen
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 10 april 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 12:24 schreef netsurfer het volgende:
Martin is goed bezig. Al kon de open sollicitatie van Dirk natuurlijk ook niet negeren. Ik weet niet uit welke hoed de naam van Wouters is gekomen, maar ook prima keuze.

Nu nog de, naar mijn mening, overschatte Boetius en Vilhena voor een goede prijs verkopen, Guidetti binnenhalen en Clasie behouden of goed vervangen en we zijn klaar voor de nabije toekomst.
Waarschijnlijk vanuit de hoeden van Gio en JP ...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 10 april 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 18:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tis echt een onbegrepen talent.
Afschuwelijk.
Vilhena had het niet slechter kunnen doen dan Immers op 10 dit jaar. Liever een eigen talent zien falen dan een ooievaar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 april 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:39 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Vilhena had het niet slechter kunnen doen dan Immers op 10 dit jaar. Liever een eigen talent zien falen dan een ooievaar.
Dat is een feit.
Maar Immers legt er tenminste nog arbeid in.
Met Vilhena was je middenveld volledig in onbalans.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 10 april 2015 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is een feit.
Ik heb hem dit seizoen nog niet een hele wedstrijd op 10 zien spelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 april 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:44 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ik heb hem dit seizoen nog niet een hele wedstrijd op 10 zien spelen.
Wel op andere plaatsen.
Vilhena heeft t net niet.

Ik ben er niet rouwig om als Vilhena vertrekt.
Boëtius zou ik zonde vinden.
van geil
 van geil - vrijdag 10 april 2015 - 20:48   quote  deeplink  
geloof ik niet in.
al had ik Vilhena ook niet of nauwelijks opgesteld
van geil
 van geil - vrijdag 10 april 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is een feit.
doelde hier op
tomson
 tomson - vrijdag 10 april 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Van Geel: 'Kuijt straalt energie uit en is topfit' http://www.rijnmond.nl/sport/10-04-2015/van-geel-kuijt-straalt-energie-uit-en-topfit #rtvrijnmond
Barabas
 Barabas - vrijdag 10 april 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 19:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Het is gedaan en AZ was niet bepaald indrukwekkend afgelopen weekend.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 april 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 21:18 schreef Barabas het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Het is gedaan en AZ was niet bepaald indrukwekkend afgelopen weekend.
Zo lang het kan moet je daar altijd rekening mee houden.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 10 april 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2015 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wel op andere plaatsen.
Vilhena heeft t net niet.

Ik ben er niet rouwig om als Vilhena vertrekt.
Boëtius zou ik zonde vinden.
Als Clasie vertrekt zou ik toch maar Vilhena nog een jaartje behouden. Boëtius alleen voor de Jackpot anders is het idd doodzonde.
Barabas
 Barabas - zaterdag 11 april 2015 - 02:23   quote  deeplink  
Allebei houden dus. Investeren in die gasten is wat ik bedoel met opstellen. Als het maar ff kan dus?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 april 2015 - 09:59   quote  deeplink  
In verhouding met monsterman met een u en Scheringa nog steeds goed beleid bij Feyenoord pluim voor v Geel
van geil
 van geil - woensdag 15 april 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Hopelijk gaat de rest + worden zoals Kuyt.
want Nelom Wilkshire Mulder en Wouters vind ik Bagger en of fantasieloos/ zonder visie.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 april 2015 - 23:17   quote  deeplink  
Schaduwlijst moet nu toch gereed zijn.
Sterker, op de achtergrond in werking zijn getreden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 april 2015 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 22:56 schreef van geil het volgende:
Hopelijk gaat de rest + worden zoals Kuyt.
want Nelom Wilkshire Mulder en Wouters vind ik Bagger en of fantasieloos/ zonder visie.
Gelukkig zijn veel mensen het niet met je eens qua Wouters. Mulder is ook volledig te begrijpen en zelfs verstandig.
De andere twee. Eens.
VVout
 VVout - donderdag 16 april 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Wouters speelde altijd om te winnen met alle middelen, vind ik niet onaardig als hij dat op Feyenoord zou kunnen overbrengen. De rest kan je misschien altijd nog gebruiken als backup, gewoon de beste opstellen. Als Mulder nog ff wil bankzitten ook ok, Hahn moet je dat niet aandoen dus zolang Vermeer blijft.
JanM
 JanM - donderdag 16 april 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Gelukkig zijn veel mensen het niet met je eens qua Wouters. Mulder is ook volledig te begrijpen en zelfs verstandig.
De andere twee. Eens.
Wouters en Mulder///HELD! helemaal eens!

Nelom en Wilkshire zijn niet de beste backs, maar hebben het ook niet heel slecht gedaan. Hopelijk laten Woudenberg en Karsdorp/Cabral? zien dat ze blijvend beter zijn, dan worden beiden stand-in. Nelom heeft dan nog een doorlopend contract en kun je dan verkopen als je een andere stand-in hebt, bij Wilkshire speelt mee dat hij bij zijn transfervrij aantrekken blijkbaar heeft bedongen dat hij bij minimaal 25? wedstrijden de optie had om met een jaar te verlengen. Ik heb er alle begrip voor dat Van Geel daar destijds mee heeft ingestemd om hem te kunnen contracteren.

Je kunt Van Geel van van alles beschuldigen, maar in deze heeft hij m.i. weinig fout gedaan. Als je hem dan al iets wilt verwijten is het dat hij Immers niet verkocht heeft toen daar interesse voor (b)leek te zijn ...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 april 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Daarnaast moet voor volgend seizoen de bank ook op orde zijn. En kun je nelom en wilkshire voor gebruiken..
Anders wird het allemaal wel erg jeugdig..
Barabas
 Barabas - donderdag 16 april 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Beste Martin.

Vanuit de media hebben wij mogen vernemen dat John G. voor het blok wordt gezet. Hoewel het gissen blijft of dat écht zo is ga ik er nu toch maar even van uit dat het zo is. In diezelfde media werd ook beweerd dat de komst van Kalou niet aan de orde zou zijn. Graag zou ik weten waarom Kalou, mits betaalbaar, niet de overweging waard zou zijn als eerdergenoemde John G. het af laat weten.

Groeten, Barabas
ar
 ar - donderdag 16 april 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 20:29 schreef Barabas het volgende:
Beste Martin.

Vanuit de media hebben wij mogen vernemen dat John G. voor het blok wordt gezet. Hoewel het gissen blijft of dat écht zo is ga ik er nu toch maar even van uit dat het zo is. In diezelfde media werd ook beweerd dat de komst van Kalou niet aan de orde zou zijn. Graag zou ik weten waarom Kalou, mits betaalbaar, niet de overweging waard zou zijn als eerdergenoemde John G. het af laat weten.

Groeten, Barabas
Hallo Barabas,

Wat er in de media wordt geschreven is VOORAL gissen,zelf krijg ik weinig mee van dit soort berichten.Wat betreft je eerste vraag wordt John absoluut niet voor het blok gezet,want dan komen we automatisch weer terug op het media verhaal.Wij doen er alles aan om tot een akkoord te komen maar moet wel verantwoord zijn.Betreft je tweede vraag is dat elke speler die Feyenoord beter maakt de overweging waard is, binnen de mogelijkheden,dus ook een klasse speler als Kalou.Maar wij hebben natuurlijk nog meer opties die wij intensief volgen.Het belangrijkste is dat er volgend seizoen een elftal staat die mee strijd voor de bovenste 2 plekken.

M.V.G.

Martin van Geel.
Technisch directeur Feijenoord.
JanM
 JanM - donderdag 16 april 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 21:12 schreef ar het volgende:

[..]

Hallo Barabas,

Wat er in de media wordt geschreven is VOORAL gissen,zelf krijg ik weinig mee van dit soort berichten.Wat betreft je eerste vraag wordt John absoluut niet voor het blok gezet,want dan komen we automatisch weer terug op het media verhaal.Wij doen er alles aan om tot een akkoord te komen maar moet wel verantwoord zijn.Betreft je tweede vraag is dat elke speler die Feyenoord beter maakt de overweging waard is, binnen de mogelijkheden,dus ook een klasse speler als Kalou.Maar wij hebben natuurlijk nog meer opties die wij intensief volgen.Het belangrijkste is dat er volgend seizoen een elftal staat die mee strijd voor de bovenste 2 plekken.

M.V.G.

Martin van Geel.
Technisch directeur Feijenoord.
Alleen die laatste zin verraadt je, want Martin zou het natuurlijk alleen over het KAMPIOENSCHAP hebben!
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 10:54   quote  deeplink  
Al druk bezig met versterkingen Martin? Of blijf je teren op namen uit het verleden?

Als Boëtius vertrekt heb je NIEMAND meer met voetballend vermogen, los dat maar eens op.
JanM
 JanM - dinsdag 21 april 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 10:54 schreef MMM het volgende:
Al druk bezig met versterkingen Martin? Of blijf je teren op namen uit het verleden?

Als Boëtius vertrekt heb je NIEMAND meer met voetballend vermogen, los dat maar eens op.
Alles wijst erop dat het volgend seizoen 4-4-2 gaat worden. Als je dan een buitenspeler hebt die niet wil bijtekenen, kun je 'm maar beter verkopen!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 april 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Goed gedaan.
Bilal moet t gaan doen.
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 11:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Alles wijst erop dat het volgend seizoen 4-4-2 gaat worden. Als je dan een buitenspeler hebt die niet wil bijtekenen, kun je 'm maar beter verkopen!
Dat zou wanbeleid zijn! Dan heb je vorig jaar een speler van Heerenveen voor MILJOENEN gehaald en dan pas je je systeem aan! En wie dan als extra middenvelder?

Sowieso zie ik altijd liever 4-3-3
MMM
 MMM - dinsdag 21 april 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Buitenspelers Bilal, Verhoek en Manu als Boëtius vertrekt. Tering, wat een droefenis.

Bilal kan nog wel wat worden, die moet ook vertrouwen. Verhoek is niks en Manu is een blind paard, kan je nooit op bouwen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0424609