|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 15:32 schreef FR-Henk het volgende:Als van Geel dat doet, doet ie het (weer) goed. En het is geen aanname, maar een 'stel dat' vraag. Stel dat, stelling
de aanname de thesis ; de stelling ; de aanname ; de these thesis [de ~ (v)] zelfstandig naamwoord stelling [de ~ (v)] zelfstandig naamwoord aanname [de ~] zelfstandig naamwoord these [de ~ (v)] zelfstandig naamwoord
Bron |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, jij gaat lekker.
'Stel dat' als met 'zou kunnen dat' en dan als vraag. Oftewel: zou het kunnen dat Martin denkt dat ie met Kuyt en Gio het Legioen tevreden heeft gesteld? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed bezig hè, maar mag hopen dat Gio zich zelf tevreden gaat stellen het komend seizoen. Ik heb zo het idee dat die echt wel wil vlammen met Feyenoord. Laten we vooral niet ongeduldig worden want er kan nog veel voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen, of zou het kunnen dat ik dat verkeerd zie? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 19:21 schreef VVout het volgende:Goed bezig hè, maar mag hopen dat Gio zich zelf tevreden gaat stellen het komend seizoen. Ik heb zo het idee dat die echt wel wil vlammen met Feyenoord. Laten we vooral niet ongeduldig worden want er kan nog veel voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen, of zou het kunnen dat ik dat verkeerd zie? Nee zie jij niet verkeerd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Totaal geen vertrouwen in dat dat volgend seizoen gebeurd, dat had ik de laatste 3 jaar wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 10:42 schreef MMM het volgende:[..] Totaal geen vertrouwen in dat dat volgend seizoen gebeurd, dat had ik de laatste 3 jaar wel. dit seizoen had ik dat ook niet. maar voor volgend seizoen voorzie ik n nog grotere afdaling. we zouden aanklampen, voorlopig zie ik de concurrenten met 7 mijlslaarzen afstand nemen. totaal passief beleid. geen verbetering van de selectie gezien bepaalde verlengingen . helaas, het wordt armoe troef. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu al zin in. Forum hoogtijdagen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 10:56 schreef van geil het volgende:[..] dit seizoen had ik dat ook niet. maar voor volgend seizoen voorzie ik n nog grotere afdaling. we zouden aanklampen, voorlopig zie ik de concurrenten met 7 mijlslaarzen afstand nemen. totaal passief beleid. geen verbetering van de selectie gezien bepaalde verlengingen . helaas, het wordt armoe troef. ben het niet helemaal eens met je , de afgelopen jaren was er totaal geen geld en moesten we uit de schulden komen , dat is aardig gelukt ben het wel eens voor volgend seizoen , nu moet v geel laten zien dat hij een goede TD is , er is wat geld en er gaat met clasie vilhena boetius en immers weer een lading geld binnen komen juist nu moeten we doorpakken , geld is er dus daar kan v geel zich niet meer achter verschuilen , ook koopjes zijn er zo'n tiquahidi van NAC kost naar verluid 1 milj ook bij twente kan je gaan shoppen en ik denk dat als je 4 a 5 milj neerlegt bij utrecht dan heb je die Haller (topspits in wording) ook binnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aanstaande window wordt zeer interessant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de window is al bijna afgelopen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
alles wat echt goed is is al weg of bijna weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is nu meer een topic geworden die tot euthanasie moet leiden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend seizoen worden we gesponsord door KOMO. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vergeet de Lankhorst touwfabriek niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ha! er gebeurt echt wel wat,ben benieuwd. Ik denk dat de choppa 2x moet vliegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 09:10 schreef ar het volgende:Ha! er gebeurt echt wel wat,ben benieuwd. Ik denk dat de choppa 2x moet vliegen. Shit, komt Johnny Beukering weer terug..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 09:10 schreef ar het volgende:Ha! er gebeurt echt wel wat,ben benieuwd. Ik denk dat de choppa 2x moet vliegen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 10:42 schreef MMM het volgende:[..] Totaal geen vertrouwen in dat dat volgend seizoen gebeurd, dat had ik de laatste 3 jaar wel. Toch niet met spelers als Erwin Mulder, Lex Immers, Miquel Nelom, Elvis Manu en Colin Kazim Richards? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2015 - 10:42 schreef MMM het volgende:[..] Totaal geen vertrouwen in dat dat volgend seizoen gebeurd, dat had ik de laatste 3 jaar wel. Ik heb er al ruim 10 jaar geen vertrouwen meer in Feyenoord ! Teveel middelmatige spelers , geen trainers die spelers beter maakt en geen enkel spel patroon te bespeuren ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Copy/paste, lorre lorre.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2015 - 19:21 schreef VVout het volgende:Goed bezig hè, maar mag hopen dat Gio zich zelf tevreden gaat stellen het komend seizoen. Ik heb zo het idee dat die echt wel wil vlammen met Feyenoord. Laten we vooral niet ongeduldig worden want er kan nog veel voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen, of zou het kunnen dat ik dat verkeerd zie? Dat moet blijken, het begin is niet veelbelovend met het aanblijven van Wilkshire en Kazim ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan bied ik een aantal mensen bij deze een GRATIS vlucht aan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 10:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik heb er al ruim 10 jaar geen vertrouwen meer in! Teveel middelmatige spelers , geen trainers die spelers beter maakt en geen enkel spel patroon te bespeuren ... En dan hebben we t nog niet eens over Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zal nog vaak gebeuren helaas !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stemt mij weer positief dat het een hoop mensen niet zien zitten het komend seizoen, ga een detailhandeltje touwwerk beginnen in R'dam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stoeltjes kan mooie bijverkoop opleveren.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, dan doen we er gelijk wat karabijn-haken en ander ijzerwerk bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Erg zat dat het nodig is ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is niet nodig L, we weten hoe je er over denkt.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Terwijl 020 en pisvee al druk bezig zijn hun selectie voor volgend voor elkaar te krijgen wordt er in het Maasgebouw weer nagedacht; zo lang nagedacht tot alle aantrekkelijke spelers ergens onderdak gevonden hebben en alleen nog de transfervrije "B" of "C" keuze over is. Waarom is b.v. een speler als Thigadouini nog niet vastgelegd. Wie het snapt mag het zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat dat nog niet mag officieel. Tenzij de speler goedkeuring van de club krijgt om te praten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hé een aspirante klant, misschien eens langs komen in die nieuwe shop van me. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Waarom iedere speler vastleggen die een paar leuke wedstrijden laat zien? En ik denk dat de leiding heus wel bezig is,maar hebben niet de luxe om nu al miljoenen uit te geven.Ik weet het niet Daan maar zo,n geweldig saldo heeft Feyenoord niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boe roepen is so makkelijk zonder verantwoordelijkheid |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2015 - 16:02 schreef daan limbos het volgende:Terwijl 020 en pisvee al druk bezig zijn hun selectie voor volgend voor elkaar te krijgen wordt er in het Maasgebouw weer nagedacht; zo lang nagedacht tot alle aantrekkelijke spelers ergens onderdak gevonden hebben en alleen nog de transfervrije "B" of "C" keuze over is. Waarom is b.v. een speler als Thigadouini nog niet vastgelegd. Wie het snapt mag het zeggen. Zit je te kijken tegen AZ, zit je niet op hem te wachten.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan je beter erbij hebben dan een Manu, Kazim of Achabar ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zolang die miskleunen erin staan zal het nodig zijn ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lekker boeiend intussen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik durf niet te vliegen Jan :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mail Martin dan.. Hier weten we het intussen wel, maar wij kunnen er ook niets aan veranderen.. |
|
|
|