|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En wat belangrijker is: Afvoeren! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin jij ook bedankt!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu eerst bv. investeerders vinden om nu al garant te staan met geld, die daarna met transfers terug worden verdiend. Regie nemen! |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Maar geef die regie dan niet in handen van die gigantisch besluiteloze oetlul van Geel. Dan krijgen we er op 31 Augustus weer een stelletje C-Keus bij. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Paar miljoen neertikken voor TD Brands ipv een spits? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon het volgend seizoen, af en toe Willem en Johan bij de groep halen Jan zit er al bij die hebben genoeg ervaring en veel verstand van het voetbal MARTIN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja Johan uit Spanje die heeft ook bij .........gespeeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ga hier effe stuk hoor. Cabaret. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Teveel evenementenbier stijgt naar je kop kerel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
past prima in dit topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ontslag van Rutten aanvaarden en zelf ontslag nemen ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat zou eindelijk n goede beslissing zijn. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Sorry maar ook van geel is hier verantwoordelijk voor je had al veel eerder moeten ingrijpen toen r.koeman de scepter zwaaide bijv clasie als leider te zetten voor de groep voor deze positie had achmadi moeten hebben of een volwaardige volwassenen ervaren speler.en nu de trainer rutten zag ik na vijf wedstrijden dat gaat me niet worden feyenoord heeft nog reuze mazzel dat het eindigde op 4 plaats maar het had ook nog slechter kunnen aflopen dan had feyenoord op de 6 de of ergste geval op de 7 gestaan en daarentegen had r.koeman wat meer mazzel omdat pelle in vorm was en dat camoufleert de slappe en bagger spelvertoning.de enige volwaardige middenvelders zijn achmadi en Jens en vilhena totaal verkeerd gebruikt Door vilhena achabar had al veel eerder z.n kans moeten krijgen en waarom is bilal gestraft daar moet van geel ook es navragen het kan toch niet dat die niet met de druk om kan gaan de hele eredivisie niveau is bagger tja de salarissen is lekker waarom zou je druk maken ja even somberheid vertonen voor de suporters en media daarna lekker genieten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik hoop maar dat Rutten voet bij stuk houdt , en zich niet laat overhalen om bij te tekenen. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
En als Martin ballen heeft gaat hij achter Rutten aan |
|
|
|
|
Heel oude fan
|
|
|
Bij AZ noemden ze Van Geel al "Judas". Rutte is geschikt als jeugdtrainer, en wie legt er nu een spits vast die nooit scoort en door zijn gedrag iedereen tegen zich in het harnasd jaagt. Met Van Geel en Gudde gaat Feyenoord de afgrond in. Weg ermee! Supporters, laat je horen! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Bestuurders stappen niet op in Nederland. Dit bestuur heeft nog nooit verantwoordelijkheid geclaimed, behalve voor het beeindigen van de financiele malaise. Dan is het opeens alsof ze hun eigen spaarvarkentjes hebben opengebroken.... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
feyenoord moet 100% inzet hebben en dan kunnen ze soms aardig voetballen , is de inzet er niet dan blijkt het een zeer middelmatig ploegje te zijn en dat kan je v geel aanrekenen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kan ik je niet in tegenspreken. Wegwerken van de schuld en beperkte financiële middelen zijn geen excuus voor deze puinhoop. En die pluimen uit de tijd van Guidetti/ Pelle zijn hem in de schoot geworpen en heeft hij buiten de handtekening 0,0 zelf in gecreëerd. Een grote bak met koopjes, bejaarden en miskleunen (ja L na 1 keer snap ik dat ook wel) en een paar gelukstreffers maken in mijn ogen van Martin niet de TD die ik in de toekomst aan het roer wil zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 21:30 schreef tomson het volgende:[..] Kan ik je niet in tegenspreken. Wegwerken van de schuld en beperkte financiële middelen zijn geen excuus voor deze puinhoop. En die pluimen uit de tijd van Guidetti/ Pelle zijn hem in de schoot geworpen en heeft hij buiten de handtekening 0,0 zelf in gecreëerd. Een grote bak met koopjes, bejaarden en miskleunen (ja L na 1 keer snap ik dat ook wel) en een paar gelukstreffers maken in mijn ogen van Martin niet de TD die ik in de toekomst aan het roer wil zien. eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hee Martin, jij wilde toch met Fred door en nu gooi je hem er uit? |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Niet alleen Fred Rutte is verantwoordelijk voor de tegenvallende prestaties van Feyenoord maar ook de verantwoordelijke technisch directeur Martin van Geel. Met het aantrekken van tweede derderangs garnituur spelers, na het vertrek van Janmaat, Martins Indi, Pelle en Stefan de Vrij, is hij verantwoordelijk geweest voor het aantrekken van spelers waar Fred Rutte het mee moest doen. Dus na het opstappen van Fred Rutte vind ik dat hij ook maar eens voor de spiegel moet gaan staan. Hoe groot is zijn netwerk nationaal en internationaal wat betreft het aantrekken van spelers? Ik vind dat Martin van Geel nu ook maar eens kritisch beoordeeld moet worden, want hij gaat ook niet vrij uit. Na de financiele problemen van Feyenoord moet ook hier na gekeken worden. Hoe zit het met de scouting? Over de scouting gesproken kun je beter iemand bij Heerenveen, Twente of Groningen vandaan halen, want zij slagen er heel goed in goede spelers uit Scandinavie of elders vandaan te halen. Dus wie er in de scouting bij Feyenoord zit meteen vertrekken en vervangen. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Tevens wil ik er nog aan toevoegen dat Martin van Geel elk jaar veel te lang wacht met het aantrekken van nieuwe (B en C garnituur) spelers. En dat lijkt ook helemaal nergens op. Je moet slim schaken en juist gaan voor kwaliteit. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Bijna de meeste spelers krijgen de volle laag kritiek maar als jullie en de FC rijnmond commentatoren clasie bestempelen als de beste feyenoord speler en aanvoerder waar was hij dan bij die drie belangrijke wedstrijden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij had Rutte weg moeten sturen toen die, na AS Roma thuis, zei dat ie niet bij ging tekenen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 22:03 schreef ras het volgende:Tevens wil ik er nog aan toevoegen dat Martin van Geel elk jaar veel te lang wacht met het aantrekken van nieuwe (B en C garnituur) spelers. En dat lijkt ook helemaal nergens op. Je moet slim schaken en juist gaan voor kwaliteit. Over schaken gesproken: hoe is het eigenlijk met onze vriend Ruben? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2015 - 22:03 schreef ras het volgende:Tevens wil ik er nog aan toevoegen dat Martin van Geel elk jaar veel te lang wacht met het aantrekken van nieuwe (B en C garnituur) spelers. En dat lijkt ook helemaal nergens op. Je moet slim schaken en juist gaan voor kwaliteit. ik zij het al eerder hier dat aankomende zomer HEEL belangrijk gaat worden , kijk voorgaande seizoen moest er schuld afgelost worden dat is redelijk gelukt en dus was er geen geld , dat is nu anders en noodzaak , kwaliteit moet er komen anders kan gio en wij supporters het weer vergeten komend seizoen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik roep al 2 seizoenen dat Martin de clown moe opnokken. Prima td zonder geld, met geld kan hij niks met zijn Manchester city connecties. Hahahahah!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:03 schreef Beempjerotterdam het volgende:Ik roep al 2 seizoenen dat Martin de clown moe opnokken. Prima td zonder geld, met geld kan hij niks met zijn Manchester city connecties. Hahahahah!! Nogmaals..
Dan moet je hem eruit trappen, dan leg je 5 miljoen op de tafel en laat je Marcel Brands zijn contract bij Pisnichtenstad inleveren. Dan ben je van al het gejank af, want wie zou die veelbelovende wereldwonder anders moeten worden??? |
|
|
|
|
Feyenoordweer
|
|
|
Toen ik vroeger voetbalde, had geen trainer of bestuurde invloed op mijn prestaties , nu lees ik continu reacties dat die of die het probleem waren. Echter.... 11 tegen 11 is een wedstrijd van 11 tegen 11 , en de verliezer, tja, heeft verloren van de andere 11. Gemakkelijk als journalist om een jaar je mond te houden en als een club verliest, zout in open wonden te gooien. Vorige week op cruciaal moment wordt er onterecht een doelpunt afgekeurd, de strafschop en rode kaart vandaag...tja.... Denk er maar over na....net als de rode kaart tegen roma... Tja, soms zit het mee en soms tegen. Als 1 man achter de club staan.... Nu....dat is toch niet teveel gevraagd hè ?.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 00:19 schreef R()b het volgende:[..] Nogmaals.. Dan moet je hem eruit trappen, dan leg je 5 miljoen op de tafel en laat je Marcel Brands zijn contract bij Pisnichtenstad inleveren. Dan ben je van al het gejank af, want wie zou die veelbelovende wereldwonder anders moeten worden??? En met welk geld ga je daarna de markt op dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al opgerot met dat enge wijf van hem? |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Eng dat is het woord! De hond zou hem er dood op blaffen zeggen ze hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN GEEL: WE GAAN ER ALLES AAN DOEN OM DE LAATSTE STROHALM TE GRIJPEN
Technisch directeur Martin van Geel heeft maandagmiddag een nadere toelichting gegeven bij het vertrek van Fred Rutten. De hoofdtrainer werd zondagavond op non-actief gesteld na de 3-0 nederlaag tegen PEC Zwolle.
Het was een zeer teleurstellende beslissing die we hebben moeten nemen, zei Van Geel. Zo wil je het seizoen niet eindigen. Zeker niet omdat het er voor ons in grote delen van het seizoen goed uit heeft gezien. Vijf wedstrijden geleden stonden we nog acht punten voor op AZ, waarbij zowel intern als extern het idee leefde dat dit voldoende zou zijn voor de derde plaats. Vervolgens hebben we alleen maar twee punten uit de laatste vijf duels gehaald. We hebben er in onze beleving alles aan gedaan om het tij in die periode te keren, maar er met zijn allen uiteindelijk geen vat op kunnen krijgen welke factoren ten grondslag lagen aan de mindere resultaten. Uiteindelijk komt er dan een moment waar je niet omheen kunt.
Van Geel en Eric Gudde werden zondagavond na de nederlaag in Zwolle ontvangen bij Fred Rutten thuis. Daar werd direct duidelijk dat Fred het niet meer zag zitten en niet het vertrouwen had dat hij het tij nog kon keren, vertelde Van Geel. Daarop hebben we als directie formeel besloten om hem op non-actief te zetten. Nadat we met elkaar het seizoen tot dusver nog eens de revue hebben laten passeren, zijn Eric en ik linea recta doorgereden naar Giovanni van Bronckhorst.
Van Geel en Gudde stelden Van Bronckhorst de vraag of hij per direct de taken van Rutten zou willen overnemen. We wisten natuurlijk dat dit voor hem niet het ideale moment was om in te stappen en dat hij liever aan het begin van volgend seizoen was begonnen, stelde Van Geel. Giovanni kende gelukkig geen twijfel. Hij is een echte Feyenoorder en wilde dit voor de club doen. Hij zei: we gaan ervoor.
Maandagochtend vertelde Van Geel de selectie van Feyenoord over de beslissingen die genomen zijn. Vervolgens nam Van Bronckhorst in de kleedkamer het woord. Van Geel: Hij straalt uit dat hij er iets van wil gaan maken. Tegelijkertijd weten we allemaal dat het niet makkelijk zal worden voor ons in de play-offs. Het vertrouwen is niet groot, nadat we vijf wedstrijden op rij niet hebben gewonnen. Toch gaan we er met elkaar alles aan doen om de laatste strohalm te grijpen en ons alsnog te plaatsen voor Europees voetbal.
Naast Fred Rutten heeft Feyenoord zondag ook per direct afscheid genomen van assistent-trainer Patrick Greveraars. Hij is een vakman en een heel prettig persoon, alleen was hij natuurlijk toch gelieerd aan Fred Rutten, zegt Van Geel. We willen met deze staf een doorstart maken, vandaar dat we Patrick zondagavond hebben gevraagd om die wens te respecteren. Patrick heeft daar zeer correct en professioneel op gereageerd.
Martin van Geel geeft maandagavond in Feyenoord TV een uitgebreide toelichting op het vertrek van Fred Rutten. Het clubprogramma is om 18.50 uur te zien op FOX Sports Eredivisie 1. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is te hopen dat Gio (en JP) en de spelers het ongelijk van Rutten gaan bewijzen. Dan blijft het achteraf bij een inschattingsfout van Van Geel om Rutten te laten zitten, maar valt dat m.i. nog uit te leggen. Blijkt nu dat het vertrek van Rutten niet/nauwelijks invloed heeft, wordt Van Geel's eigen positie onhoudbaar.
Vraag die dan wel meteen bij me opkomt is: wie wordt dan onze TD? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beenhakker schijnt ook weer beschikbaar te zijn, mijn voorkeur gaat uit naar ar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou 7,5 miljoen geld binnuhhh kk van geel.. kopppuhhh met je koeiekopp. rottudammm hoe lu gens.. optievuh, mafkeees. GUIDE TTI GUI DE TTI WIJ ZIJN FAAIENOORD ENGNEK ik hang juhh aan de euromas whahahaha hhhheeee ROTTUDAM
(ja ik ben dat hersenloze gedrag echt beu) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Mijn voorkeur gaat uit naar willem van hanegem.wim jansen john de wolf fer62 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die laatste maag sowieso afvallen van mij.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 14:40 schreef JanM het volgende:Het is te hopen dat Gio (en JP) en de spelers het ongelijk van Rutten gaan bewijzen. Dan blijft het achteraf bij een inschattingsfout van Van Geel om Rutten te laten zitten, maar valt dat m.i. nog uit te leggen. Blijkt nu dat het vertrek van Rutten niet/nauwelijks invloed heeft, wordt Van Geel's eigen positie onhoudbaar. Vraag die dan wel meteen bij me opkomt is: wie wordt dan onze TD? verwacht er niet teveel van , probleem in deze selectie is kwaliteit |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En ja 7halfmiljoen tv rechten ook daar kunje wat mee guidettie??? Kramer ??? AUB geen kaziem AUB echt wat een kracht patser totaal geen techniek.kuyt gaat nog maar kaziem aardige jongen hoor maar niet goed genoeg voor feyenoord.fer62 |
|
|
|