BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Denk meer aanspeelbaar scorend vermogen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Kwaliteit zit er best wel in dit elftal vind ik..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Ja, op de playstation.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Not, daar ligt de kwaliteit in handen van de gamer..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Precies.
ar
 ar - maandag 18 mei 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 15:49 schreef RenatoBos het volgende:
Beenhakker schijnt ook weer beschikbaar te zijn, mijn voorkeur gaat uit naar ar..
toppiieeeee!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 mei 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:
Nou 7,5 miljoen geld binnuhhh kk van geel.. kopppuhhh met je koeiekopp. rottudammm hoe lu gens.. optievuh, mafkeees. GUIDE TTI GUI DE TTI WIJ ZIJN FAAIENOORD ENGNEK ik hang juhh aan de euromas whahahaha hhhheeee ROTTUDAM

(ja ik ben dat hersenloze gedrag echt beu)
Jaha, met ze krentekop. Hij en gude willen de club alleen maar kapotmaku.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 mei 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Als ik v Geel was, zou ik nu met een aankoop komen om het legioen tevreden te stellen, reëel vind ik
Dijks van Willem II, en Kramer dit is een begin. Als je nog meer het legioen wil bedienen kun je denken aan een genre beter dan denk ik aan
Toch Zyech en Uth, maar we Ullen wel overal naastgrijpen
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 mei 2015 - 18:05   quote  deeplink  
Dijks en/of Kramer om het Legioen tevreden te stellen..? Nee.

Daarentegen zie ik het nog wel gebeuren dat ze komen, maar niet iedereen zal er zo enthousiast van worden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 mei 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Ik denk dat deze spelers financieel haalbaar zijn, maar dan moet je nu toeslaan
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Ik dacht dat je het Legioen tevreden wilde stellen en dan kom je met de geijkte namen....
Dijks. Koop dan niets.
Kramer. Koop dan niets, of verkoop Kazim eerst en te Vrede.
Zyech. Ja joh, die omarmen we natuurlijk meteen na vorig seizoen (oftewel, van mij mag hij zijn kniebanden afscheuren)
Uth. Is ook niet echt een topper, maar goed, die kan dan nog, maar dan zit je wel met een waslijst aan spitsen.
roddie
 roddie - maandag 18 mei 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 16:03 schreef RenatoBos het volgende:
Zit er kwaliteit in dit elftal, ik heb het hele jaar nog niet gezien.De enige die een beetje kan voetballen is Clasie, en met Vermeer is ook niets mis, met die verdediging die je nu voor je hebt is elke keeper kansloos.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 mei 2015 - 18:23   quote  deeplink  
V Beek goed, Kongolo in het begin goed, Karsdorp geen echte verdediger maar redelijk wat is het probleem ?
Juist een ervaren man erbij maar met snelheid dan heb je geen slechte verdediging
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 18:30   quote  deeplink  
Brandhout is het. Zonder vertrouwen en werklust blijft er niveau ADO over van de rest.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 mei 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Ik ben gecharmeerd van Berghuis, en Stylzz qua vedediging zijn we goed genoeg voor het NL 11 tal dus zo slecht is het niet.
Ik hou het op leeg zijn. ( geen goede conditie trainer) maar ik hoop wel dat Martin slagvaardiger is dan verleden seizoen
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 18:45 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben gecharmeerd van Berghuis, en Stylzz qua vedediging zijn we goed genoeg voor het NL 11 tal dus zo slecht is het niet.
Ik hou het op leeg zijn. ( geen goede conditie trainer) maar ik hoop wel dat Martin slagvaardiger is dan verleden seizoen
Volgens mij was die verdediging vorig jaar, niet dit jaar :)
Alleen van Beek heeft niveau. Kongolo is het kwijt. Vermeer verandert in de donkere Mulder en onze backs zijn om te janken.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 mei 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Zie jij dan geen lichtpuntjes of ben je rijp voor een touw om je nek?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:07 schreef piet de paler het volgende:
Zie jij dan geen lichtpuntjes of ben je rijp voor een touw om je nek?
Het seizoen is bijna om!
daan limbos
 daan limbos - maandag 18 mei 2015 - 19:14   quote  deeplink  
Qua voetbalinzicht heeft van Geel ons weinig te bieden. Maar inderdaad, wie moet je dan halen? Anders gezegd, wie wil er nog naar feyenoord na alle stront die we over onszelf hebben heen gegooid. Een RvC die zwijgt en alles laat begaan, een Algemeen directeur met de uitstraling van een uitgedroogde aardappel en een elftal dat niet vooruit te branden is. Een koninkrijk voor de ideale Technisch directeur. Heb me overigens dood geergerd aan de arrogante manier waarop van Geel er op de persconferentie bij zat en zichzelf van alle schuld vrijpleitte.En wat te denken van ons tennisertje Koevermans die één redelijke sponsor heeft binnengehaald, maar Opel wilde zo graag dat de terreinknecht dat ook had kunnen doen. Opzouten en een echte zakenman op die plek om echte grote sponsors binnen te halen. Feyenoord verdient beter dan dit stelletje pluche-klevers.
ar
 ar - maandag 18 mei 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Ik vindt dat er goals gekocht moeten worden dit keer.Richard,shitta opzouten..
De buidel moet getrokken worden.
En dan bedoel ik geen Kramer uiteraard,iemand die een dergelijk niveau heeft en Europees mee kan.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 mei 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:15 schreef ar het volgende:
En dan bedoel ik geen Kramer uiteraard,iemand die een dergelijk niveau heeft en Europees mee kan.
Waarom moet die europees mee kunnen, gaan we toch niet halen.
Beter voor feyenoord ook ... Na die debeielen gedrag in Rome en hier thuis ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 mei 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 16:03 schreef RenatoBos het volgende:
Heb je soms een klap van de molen gehad?
ar
 ar - maandag 18 mei 2015 - 19:31   quote  deeplink  
heb je weer je bokkepruik op?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 mei 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 14:40 schreef JanM het volgende:
Het is te hopen dat Gio (en JP) en de spelers het ongelijk van Rutten gaan bewijzen. Dan blijft het achteraf bij een inschattingsfout van Van Geel om Rutten te laten zitten, maar valt dat m.i. nog uit te leggen. Blijkt nu dat het vertrek van Rutten niet/nauwelijks invloed heeft, wordt Van Geel's eigen positie onhoudbaar.

Vraag die dan wel meteen bij me opkomt is: wie wordt dan onze TD?
van Geel blijft gewoon 'zitten' . Deze zomer zal hij echt zijn goeie kant moeten laten zien anders vermoed ik dat ie geen lang leven meer heeft in de kuip!
kenny
 kenny - maandag 18 mei 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

van Geel blijft gewoon 'zitten' . Deze zomer zal hij echt zijn goeie kant moeten laten zien anders vermoed ik dat ie geen lang leven meer heeft in de kuip!
dat denk ik ook , hij kan niet meer schuil gaan dat er geen geld is , door de verkopen van vilhena immers en clasie moet er genoeg zijn om kwaliteit aan te trekken
anders heb ik het echt gehad met hem en ik denk velen hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door kenny --
van geil
 van geil - maandag 18 mei 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:15 schreef ar het volgende:
geloof nooit dat dat gaat gebeuren.
Kuyt is gehaald, Kazim is verlengd evenals Anass.
Te Vrede loopt er nog, duidt niet echt op n visie van we gaan n spits halen.
de krenten in NL zijn al bijna uit de pap , dus het zal al met al weer n janboel worden.
veel kwantiteit , weinig kwaliteit.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 18:19 schreef roddie het volgende:

[..]

Zit er kwaliteit in dit elftal, ik heb het hele jaar nog niet gezien.De enige die een beetje kan voetballen is Clasie, en met Vermeer is ook niets mis, met die verdediging die je nu voor je hebt is elke keeper kansloos.
Mwah vind ik wel meevallen, voorin ligt ons probleem, scorend vermogen. Clasie is gewoon goed (als voetballer, als aanvoerder niet geschikt), ahmadi is ook zeker niet verkeerd en Toornstra erbij op het middenveld ook niet, hoewel laatste de laatste tijd wel uit vorm is. Van Beek is voor mij de man of the season, Kongolo scoort overall ook nog wel een voldoende, maar na dat in zijn kruis is getroffen oogt ie ook wat minder. Mathijsen heeft laten zien een prima stand-in te zijn de afgelopen twee wedstrijden. De backs kunnen mij inderdaad minder bekoren en dan vooral de linker. Karsdorp doet gewoon zijn stinkende best daar, daar kan Nelom een voorbeeld aan nemen..
kenny
 kenny - maandag 18 mei 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:59 schreef van geil het volgende:

[..]

de krenten in NL zijn al bijna uit de pap , dus het zal al met al weer n janboel worden.
gaat weer een kut seizoen worden dus ,kuyt 35jaar verwacht ik niks van , kazim tevrede en achabar komen zwaar tekort en zijn feyenoord onwaardig
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:31 schreef ar het volgende:
heb je weer je bokkepruik op?
Die zet ie nooit af..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 20:05   quote  deeplink  
Verwacht dat er nog wel een spits bij gaat komen, heel voetbalkenners Nederland schreeuwt dat alleen Kuyt als versterking Feyenoord geen kampioen zal maken..
kenny
 kenny - maandag 18 mei 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 20:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mwah vind ik wel meevallen, voorin ligt ons probleem, scorend vermogen. Clasie is gewoon goed (als voetballer, als aanvoerder niet geschikt), ahmadi is ook zeker niet verkeerd en Toornstra erbij op het middenveld ook niet, hoewel laatste de laatste tijd wel uit vorm is. Van Beek is voor mij de man of the season, Kongolo scoort overall ook nog wel een voldoende, maar na dat in zijn kruis is getroffen oogt ie ook wat minder. Mathijsen heeft laten zien een prima stand-in te zijn de afgelopen twee wedstrijden. De backs kunnen mij inderdaad minder bekoren en dan vooral de linker. Karsdorp doet gewoon zijn stinkende best daar, daar kan Nelom een voorbeeld aan nemen..
toorstra is heel ver weggezakt , twijfel ernstig of hij het niveau aankan en ons beter maakt
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Ik denk van wel..
van geil
 van geil - maandag 18 mei 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Toornstra als nr 12/13
is eigenlijk t niveau zoals t zou moeten zijn.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:54 schreef kenny het volgende:

[..]

dat denk ik ook , hij kan niet meer schuil gaan dat er geen geld is , door de verkopen van vilhena immers en clasie moet er genoeg zijn om kwaliteit aan te trekken
anders heb ik het echt gehad met hem en ik denk velen hier
De VvF bepaalt. Dus van Geel heeft nul te vertellen over hoeveel hij hiervan mag investeren.
ar
 ar - maandag 18 mei 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:59 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel gebeurt.Een nieuw seizoen zonder scorend vermoegen gaat niet gebeuren.
Shitta gaat gewoon in de uitverkoop..net als Kazim anders snap ik het contract niet.
Anass kun je er wel bij houden.Ik verwacht wel wat.
ar
 ar - maandag 18 mei 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 20:06 schreef RenatoBos het volgende:
Ik denk van wel..
Ik ook.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 17:31 schreef ar het volgende:

[..]

toppiieeeee!!
😁
kenny
 kenny - maandag 18 mei 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 20:16 schreef ar het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel gebeurt.Een nieuw seizoen zonder scorend vermoegen gaat niet gebeuren.
Shitta gaat gewoon in de uitverkoop..net als Kazim anders snap ik het contract niet.
Anass kun je er wel bij houden.Ik verwacht wel wat.
we hebben al 4 centrum spitsen , kuyt kazim tevrede en achabar , geloof nooit dat er nog een spits bij komt
en geloof mij als die kazim op de bank terecht komt gaat het een vervelend mannetje worden
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 mei 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 20:05 schreef kenny het volgende:

[..]

toorstra is heel ver weggezakt , twijfel ernstig of hij het niveau aankan en ons beter maakt
En de rest dan kunnen die de top wel aan
kenny
 kenny - maandag 18 mei 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 21:27 schreef de bluffer het volgende:

[..]

En de rest dan kunnen die de top wel aan
nee ook niet op clasie na dan en de jonkie's v beek kongolo karsdorp die gaan er wel komen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 mei 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 21:07 schreef kenny het volgende:

[..]

we hebben al 4 centrum spitsen , kuyt kazim tevrede en achabar , geloof nooit dat er nog een spits bij komt
en geloof mij als die kazim op de bank terecht komt gaat het een vervelend mannetje worden
Kâzim is sowieso geen spits, denk ook niet dat Kuyt voor die positie gehaald is, tevrede mag/moet weg, hou je alleen Achahbar over..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 mei 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kâzim is sowieso geen spits, denk ook niet dat Kuyt voor die positie gehaald is, tevrede mag/moet weg, hou je alleen Achahbar over..
Dat is een stuk logischer.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 18 mei 2015 - 23:40   quote  deeplink  
Ze moeten nog maar eens aan guidettie denken benje van het spitsen probleem af. Tv rechten 7halfmiljoen kanje wat mee en er is nog wat geld voorradig.Maar ze zijn blij dat hij naar portugal wilde hoeven ze geen geld uit te geven .fer 62
tomson
 tomson - maandag 18 mei 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 19:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is dat een dreigement L ? Hahhahooligan !
tomson
 tomson - maandag 18 mei 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 20:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]
Kongolo scoort overall ook nog wel een voldoende, maar na dat in zijn kruis is getroffen oogt ie ook wat minder.
Owja ! Was ik even vergeten maar nou je het zegt joh. Verklaart een hoop.
Het is er inderdaad na die voltreffer niet veel beter op geworden 😆
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 03:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 23:53 schreef tomson het volgende:

[..]

Is dat een dreigement L ? Hahhahooligan !
😎
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 07:16   quote  deeplink  
De kritiek op technisch directeur Martin van Geel neemt toe. De beleidsbepaler stelde zelf Fred Rutten aan om hem zondagavond te moeten ontslaan. Het aankoopbeleid van Feyenoord pakt dit seizoen daarnaast hoogst ongelukkig uit.

Van Geel ontwijkt de kritische aanmerkingen op zijn functioneren echter. ''Over twee weken gaan we dit seizoen pas evalueren'', stelt hij tegenover het Algemeen Dagblad. ''Dat doen we intern. We stellen elkaar de vragen: is er uitgehaald wat er inzit? Wat hadden we kunnen voorkomen? Waar kunnen we lessen uit trekken? Je kunt niet beter worden als je niet af en toe in de spiegel kijkt en de vraag stelt: hebben we het goed gedaan?''

Maar wat vindt Van Geel zelf van zijn transferbeleid? ''Ik denk dat er elk seizoen spelers slagen en niet slagen. Bij alle clubs. En als je derde wordt, zijn er meer geslaagd dan als je vierde wordt'', zegt hij. ''Ik krijg vaak het verwijt dat ik na een verkoop te laat reageerde op de transfermarkt. Maar er moest door ons negatieve eigen vermogen eerst een euro binnenkomen en dan mocht er slechts een kwartje worden uitgegeven. Daar moet ik mij altijd maar tegen verdedigen en dat doe ik dan maar weer voor de zoveelste keer. Naar onze mogelijkheden hebben we de best mogelijke spelers gehaald.''
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 07:23   quote  deeplink  
Wanbeleid. Kopuh kopuh kopuh
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 mei 2015 - 07:50   quote  deeplink  
van Geel staat wel onder een vergrootglas.
Aankopen met logica. Verbeteren op minimaal 4 posities.
1 reeds gedaan.
kenny
 kenny - dinsdag 19 mei 2015 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:
Wanbeleid. Kopuh kopuh kopuh
verkopen verkopen verkopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0485630