BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 07:50 schreef FR-Henk het volgende:
van Geel staat wel onder een vergrootglas.
Aankopen met logica. Verbeteren op minimaal 4 posities.
1 reeds gedaan.
Wat is er beschikbaar.
V town madness
 V town madness - dinsdag 19 mei 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Dijks, maar zullen we wedden dat van geel weer treuzelt en dat Dijks naar az gaat.....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 10:31   quote  deeplink  
Prima. Dijks is t niet.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 19 mei 2015 - 10:43   quote  deeplink  
Waarom dijks halen? we hebben Woudenberg en Nelom.
Nelom als stand in is prima.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 19 mei 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 10:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ja voor Donald Duck in Euro Disney.
R()b
 R()b - dinsdag 19 mei 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 10:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 10:31 schreef Stylzz het volgende:
Prima. Dijks is t niet.
Ik heb Dijks niet veel zien spelen, maar neem aan niet goed genoeg?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Die gelijkenis zie ik niet.
V town madness
 V town madness - dinsdag 19 mei 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 10:31 schreef Stylzz het volgende:
Prima. Dijks is t niet.
Dijks is beter dan Nelom en Woudenberg.
V town madness
 V town madness - dinsdag 19 mei 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 11:32 schreef R()b het volgende:

[..]

[..]

Ik heb Dijks niet veel zien spelen, maar neem aan niet goed genoeg?
Zowel aanvallend als verdedigend een goed constant jaar en beter dan we hebben.
R()b
 R()b - dinsdag 19 mei 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Persoonlijk zie ik liever Woudenberg een kans krijgen, waar iedereen heel lovend over is.
Met Nelom kan het in ieder geval niet langer.
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Waarom is het contract van Kazim eigenlijk verlengd, waar is dat op gebaseerd.
Hij toont de verkeerde agressie pop de verkeerde momenten, en je weet dat hij niet meer beter gaat worden. Hij heeft het niet waar kunnen maken. Ik vind hem meer een speler voor ADO, Groningen of FC Utrecht, hoewel die al Haller hebben, die is jonger
en nu al 10 keer beter als Kazim. Dat is pas scouten, en hij heeft haast niets gekost.
R()b
 R()b - dinsdag 19 mei 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 11:53 schreef roddie het volgende:
Waarom is het contract van Kazim eigenlijk verlengd, waar is dat op gebaseerd.
Hij toont de verkeerde agressie pop de verkeerde momenten, en je weet dat hij niet meer beter gaat worden. Hij heeft het niet waar kunnen maken. Ik vind hem meer een speler voor ADO, Groningen of FC Utrecht, hoewel die al Haller hebben, die is jonger
en nu al 10 keer beter als Kazim. Dat is pas scouten, en hij heeft haast niets gekost.
Gratis overnemen, en dan doorverkopen.
Dat was de insteek tenminste.
Vlak daarna kwam wat rook dat er interesse was in hem.
Zou leuk zijn verkopen voor wat leuke munten.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 19 mei 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Ik heb altijd op dit forum laten blijken absoluut geen vertrouwen te hebben in het voetbalinzicht van van Geel en Gudde. Er zijn te veel misstappen gemaakt. Sla er de lijst maar op na van spelers die hij gehaald heeft. Maar hij zit er er en we moeten het er mee doen. Ik hoef zeker geen bewonderaar van van Geel te zijn omdat ik een feyenoord-hart heb. Ik heb me voorgenomen vanaf nu tot half Augustus geen commentaar meer op hem te leveren. Laat hem zijn gang gaan. In het belang van Feyenoord moet er rust komen, hij zal toch zelf ook wel inzien dat het roer drastisch om moet. Na 15 Augustus kunnen we zien welke selectie hij bij elkaar gebracht heeft en daar moeten we hem op beoordelen. Geef hem de kans, ook al zullen mijn vingers wel eens jeuken om mijn mening te uiten. Maar ik wil nu alleen maar positief naar het volgende seizoen kijken. In het belang van het cluppie waar ik al 65 jaar mijn hart aan verpand heb.
MMM
 MMM - dinsdag 19 mei 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Woudenberg de kans geven. Oppleuren met die Dijks.
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 12:10   quote  deeplink  
Voorlopig heb je alleen maar imagoschade door hem. Ik kan me niet voorstellen dat er een club is die deze speler wil hebben. Inpakken en wegwezen.Krijgt ie er nog een gratis tatoeage bij ook.
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:10 schreef roddie het volgende:
Voorlopig heb je alleen maar imagoschade door hem. Ik kan me niet voorstellen dat er een club is die deze speler wil hebben. Inpakken en wegwezen.Krijgt ie er nog een gratis tatoeage bij ook.
Kazim neem ik aan ?
kakkie21
 kakkie21 - dinsdag 19 mei 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:09 schreef MMM het volgende:
Ja en dan raakt woudenberg geblesseerd en lopen we met die nelomp de rest van t seizoen.
Waarom wordt er niet geinformeerd naar een jongen als Ake, kan zowel LB als cvm spelen.
En is een groot talent
JanM
 JanM - dinsdag 19 mei 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 14:55 schreef kakkie21 het volgende:

[..]

Waarom wordt er niet geinformeerd naar een jongen als Ake, kan zowel LB als cvm spelen.
En is een groot talent
Wie zegt dat dat niet gebeurd (is)? Moet ook WILLEN komen hè: vecht liever voor zijn plek in Engeland en wil ongetwijfeld dat vorstelijke salaris houden ...
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Kuyt terughalen is ook geen slimme zet, het lijkt allemaal leuk en aardig, maar die komt hier natuurlijk om af te bouwen.Daar ga je geen kampioen mee worden.
Je moet vooruit denken in de toekomst. Probeer Linssen los te weken van Heracles of pas eigen spelers in.Het verwachtingspatroon is bij deze spelers veel te hoog.
Investeren in jonge spelers die bewezen hebben het niveau aan te kunnen kan je beter doen dan Matthijssen, Bouhlarouz of Kuyt aan te trekken. Dit gaat geen succes worden.Ook spelers zoals Kazim, die al 80 clubs hebben gehad en overal mislukt zijn is geen optie.Als hij zo goed was geweest hadden die clubs hem niet van de hand gedaan.Die mensen zijn natuurlijk niet achterlijk. Ook Guidetti, niet aan beginnen, zoiets werkt nl. nooit twee keer. Les 1, nooit spelers terughalen, maar ja, wij hebben een technisch directeur die er geen reet van snapt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Kuyt komt om af te bouwen..(?) waarop baseer je dat dan.
Vooruitdenken doet Feyenoord heus wel maak je daar maar niet druk om, een elftal moet wel aangevuld zijn met routine enkel jeugd ga je het niet mee redden in de eredivisie. En van de huidige routiniers gaan er wat wegvallen..
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Kuyt kun je in mijn ogen geen bult aan vallen,
zowel sportief als financieel.
Enige valkuil in deze vind ik , dat er niet door de TD gedacht moet worden dat dit de oplossing is.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Dat mag ik ook niet hopen, er moet toch echt wat scorends bij komen..
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Er is niets mis met Kuyt, maar het is natuurlijk niet de oplossing. Probeer eerst de spelers te verkopen die het niet waargemaakt hebben, ja en hier hoort Lex Immers ook bij.Ik dacht dat hij mentaal weerbaar was, maar dit heb ik de laatste weken ook niet gezien.Vermeer bijv. heeft bewezen mentaal ijzersterk te zijn.Clasie ook nog wel, die mensen tonen volwassen gedrag, maar de rest... slap, waarbij Kazim de grootste slappeling is, de zwakste schakel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 19 mei 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 15:51 schreef van geil het volgende:
Kuyt kun je in mijn ogen geen bult aan vallen,
zowel sportief als financieel.
Enige valkuil in deze vind ik , dat er niet door de TD gedacht moet worden dat dit de oplossing is.
Kuyt is niet in zijn eentje dé oplossing inderdaad. Maar als Kuyt niet ten minste een deel is van de oplossing, had je hem niet terug moeten halen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 16:13 schreef roddie het volgende:
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Er is niets mis met Kuyt, maar het is natuurlijk niet de oplossing. Probeer eerst de spelers te verkopen die het niet waargemaakt hebben, ja en hier hoort Lex Immers ook bij.Ik dacht dat hij mentaal weerbaar was, maar dit heb ik de laatste weken ook niet gezien.Vermeer bijv. heeft bewezen mentaal ijzersterk te zijn.Clasie ook nog wel, die mensen tonen volwassen gedrag, maar de rest... slap, waarbij Kazim de grootste slappeling is, de zwakste schakel.
Ik ben een liefhebber van Immers alleen wat hij aan het begin van het seizoen zei is me tegengevallen. Hij vertelde nu de kar te moeten gaan trekken en dat heb ik hem ook niet zien doen dit seizoen, niemand overigens..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kuyt is niet in zijn eentje dé oplossing inderdaad. Maar als Kuyt niet ten minste een deel is van de oplossing, had je hem niet terug moeten halen.
Mag toch hopen dat er een goed vervolg komt van Martin op de aankoop Kuyt..want alleen Kuyt gaat het niet redden inderdaad..
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 16:32   quote  deeplink  
als er nu twee zijn die mentaal geen weerbaarheid hebben
dan zijn dat wel Immers en Kazim.
waarbij ik Lex overigens n vriendelijk persoon vind, en die Kazim n doorgedraaide mafkees.
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, maar als je onder druk niet kan presteren, ben je niet goed genoeg voor de top. Goed voorbeeld hiervan is Fred Rutten. Op de persconferentie na PEC uit mag je best teleurgesteld zijn, dat is iedereen,maar probeer je wel professioneel te gedragen. Je hebt een voorbeeldfunctie en je bent hoofdtrainer van Feyenoord. Ik schaamde me diep.En dan kom je ook nog met irrelevante informatie dat je een gesprek met van Geel hebt die avond, maar over de wedstrijd en de keuzes die je gemaakt heb, wil je geen vragen beantwoorden.Het enige wat hij had hoeven zeggen is, mensen ik stap op, en dan met opogeheven hoofd de spelersbus instappen. Als je als trainer al labiel bent, wat verwacht je dan van je spelers.
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 16:58   quote  deeplink  
precies.
niet voor niets waren het zijn favorieten.
soulemates
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 mei 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik ben een liefhebber van Immers alleen wat hij aan het begin van het seizoen zei is me tegengevallen. Hij vertelde nu de kar te moeten gaan trekken en dat heb ik hem ook niet zien doen dit seizoen, niemand overigens..
Ik ben dus GEEN liefhebber van Lex Immers, laat dat duidelijk zijn! :-)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 mei 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 12:09 schreef MMM het volgende:
Je moet ook een goeie stand in hebben, beter Dijks dan Nelom ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 17:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ben dus GEEN liefhebber van Lex Immers, laat dat duidelijk zijn! :-)
Zo dan die zag ik niet aankomen..
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Ook dit komt op het bordje van van Geel.
Als je een trainer aanstelt die geen zelfreflectie heeft en geen leiderschapskwaliteiten toont heb je blijkbaar die persoon niet goed gescreened.
En van Fred Rutten was dit al bekend. Dit zegt mij genoeg over de persoon van Geel.
Amateuristisch.Dan moet je in de spiegel kijken en opstappen. Iedereen bij Feyenoord zegt dat hij zijn verantwoording pakt, maar puntje bij paaltje pakt niemand zijn verantwoording. Wat een slappe hap, zeg.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 mei 2015 - 17:51   quote  deeplink  
knauf-knqlexpq-2014-11-03-10-59-28.jpg?itok=FurZa5Vz
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 17:55   quote  deeplink  
Helemaal mee eens ze houden continue elkaars handen boven het hoofd.Guidettie is klaar met portugal feyenoord krijgt 7halfmiljoen uit tv rechten nu is het weer tijd voor onderhandelingen kom op hr v Geel waar blijfje met je kwartje dat is nu 3kwartjes geworden plus een volle kuip. 2spitsen kuyt en guidettie senzatie in de kuip kaziem op de bank moet ik je het soms inje oren komen fluisteren Gudde kom op zeg ga anders in de woestijn leven kost ook niks.GRATIS ZANDKORRELSfer62
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Kansloos
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 17:58   quote  deeplink  
PSJ Erwas nog zo iets van 3miljoen eigen vermogen om te inversteren +7halfmiljoen ik geloof dat ik niet goed ga worden . Fer62
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Bouw er een mini kuip van want daar zitten ze op te wachten ergens in kralingen bij rivium weet ik nog uitspraak van blankemeijer werd gelijk op nonverbaal met de pers gezet de boef.GVD waarom moet feyenoord naar de klote stelle illiminati waar om mvr Verdonk weetje nog kaloe zou verkocht verkocht worden via het nl elftal aan chelsie of manchester voor 30 miljoen daarna pakten we de euefa cup maar mevr Verdoenk vond dat kaloe een keursus nl moest leren nou gekker kan het niet worden toch om tegen te werken.De achterban van ajax en knvb lachen stiekum in hun vuistje hr v Geel hr Gudde laatje tanden is zien inplaats van die neus gudde kom op laat zien wat jullie waard zijn voor het Rotterdamse volk en ver daar buiten fer62
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 18:16   quote  deeplink  
aub geen mini kuip
dat kost weer 15 jaar
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 mei 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:07 schreef Fer 1 het volgende:
Bouw er een mini kuip van want daar zitten ze op te wachten ergens in kralingen bij rivium weet ik nog uitspraak van blankemeijer werd gelijk op nonverbaal met de pers gezet de boef.GVD waarom moet feyenoord naar de klote stelle illiminati waar om mvr Verdonk weetje nog kaloe zou verkocht verkocht worden via het nl elftal aan chelsie of manchester voor 30 miljoen daarna pakten we de euefa cup maar mevr Verdoenk vond dat kaloe een keursus nl moest leren nou gekker kan het niet worden toch om tegen te werken.De achterban van ajax en knvb lachen stiekum in hun vuistje hr v Geel hr Gudde laatje tanden is zien inplaats van die neus gudde kom op laat zien wat jullie waard zijn voor het Rotterdamse volk en ver daar buiten fer62
Is er een reden waarom je bijdragen zo moeilijk leesbaar zijn?
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Voor mij geen seizoenkaart meer, al kopen ze 30 keer een Kuyt, niet omdat ik een nepsupporter ben, maar zolang van Geel en Gudde er zitten zullen ze mij nooit meer zien.
Ik ben er wel klaar mee. Succes met die koekebakkers.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:22 schreef roddie het volgende:
Voor mij geen seizoenkaart meer, al kopen ze 30 keer een Kuyt, niet omdat ik een nepsupporter ben, maar zolang van Geel en Gudde er zitten zullen ze mij nooit meer zien.
Bedankt!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Dat dus..+1
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 mei 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:22 schreef roddie het volgende:
Ook niet meer bij fox kijken dan. Zie je hetzelfde.
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Sterker nog, al zouden ze de play offs winnen en me geld toegeven, dan ging ik nog niet naar binnen. Het gaat me niet om Feyenoord, maar om het principe. Met deze twee aan het roer weet je dat het weer een verloren seizoen gaat worden, en dat ze weer geen verantwoording nemen en blijven zitten als het fout gaat, ja het houdt een keer op natuurlijk.Ik hoop dat Feyenoord echt alles wint wat er valt te winnen, maar met deze twee beleidsbepalers is het echt een kansloze zaak, en dat heeft niet alleen met geld te maken. Waarom werd Kazim na de wedstrijd tegen Vitesse niet geschorst. Ja, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 19:08 schreef roddie het volgende:
Sterker nog, al zouden ze de play offs winnen en me geld toegeven, dan ging ik nog niet naar binnen. Het gaat me niet om Feyenoord, maar om het principe. Met deze twee aan het roer weet je dat het weer een verloren seizoen gaat worden, en dat ze weer geen verantwoording nemen en blijven zitten als het fout gaat, ja het houdt een keer op natuurlijk.Ik hoop dat Feyenoord echt alles wint wat er valt te winnen, maar met deze twee beleidsbepalers is het echt een kansloze zaak, en dat heeft niet alleen met geld te maken. Waarom werd Kazim na de wedstrijd tegen Vitesse niet geschorst. Ja, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Nou ga je steeds dommer lullen gozert. Tuurlijk gaat het om Feyenoord. Je gaat toch niet naar het stadion om naar de tribune te kijken voor mevrouw van Geel..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 19:10   quote  deeplink  
Kazim is niet geschorst omdat er geen bewijslast was. Hoe kan je iemand veroordelen dan..(?)
tomson
 tomson - dinsdag 19 mei 2015 - 19:21   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/van-geel-niet-eens-met-kritiek-op-eigen-werk-oneens-met-koeman-en-rutten-17550/

Vooral de laatste uitspraak zegt alles over hoe geweldig Martin zichzelf vindt.
Hij zou verdomme de staf van Varkenoord op de blote knietjes moeten danken.
Zonder hun was hij na een seizoen zo ongeveer al gelyncht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 19 mei 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 19:21 schreef tomson het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nieuws/van-geel-niet-eens-met-kritiek-op-eigen-werk-oneens-met-koeman-en-rutten-17550/

Vooral de laatste uitspraak zegt alles over hoe geweldig Martin zichzelf vindt.
Hij zou verdomme de staf van Varkenoord op de blote knietjes moeten danken.
Zonder hun was hij na een seizoen zo ongeveer al gelyncht.
tja, Van Geel wordt van alles aangewreven. Dan vind ik het niet zo raar dat ie zich verdedigd door te wijzen op zaken die wel in zijn voordeel spreken. Het is niet zo dat Van Geel zich wekelijks op de borst staat te kloppen..
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Heb v Geel daar recht op dan ? Dacht niet dat er zo goed gepresteerd was. Gudde en vGeel moeten nu wat gaan doen met die 7halfmiljoen.+nog wat eigen vermogen circa 3miljoen Guidettie zou met kuyt voor een senzatie in de kuip kunnen zorgen en ook nog is vollebak iedere 2weken.Guidettie is klaar met portugal en wil best wel naar feyenoord ikzou nog eens gesprek aangaan met hem onderhandelen kan altijd.en voor de rest onze eigen jeugd hebben we genoeg goeie spelers lopen helaas geen spitsen.fer62

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0472450