BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 20:40   quote  deeplink  
as478vf1jkb1mzce.jpg
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Psj Dat kwartje waar van Geel het over hebt gehad is nu 80 ct geworden anders blijfje in pap roeren risicos zijn er om aangegaan te worden.En met Guidettie hebje geen miskoop een betere spits voor het geld wat hij vraagd kunje niet kopen of krijgen .fer62
van geil
 van geil - dinsdag 19 mei 2015 - 20:43   quote  deeplink  
andere clubs met veel en veel minder geld slagen er keer op keer wel in verrassende spelers te halen uit het niets.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Neem nog een biertje
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Maar nooit geen kampioen styls.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Sorry van geil
tomson
 tomson - dinsdag 19 mei 2015 - 20:47   quote  deeplink  
T zal allemaal wel. Maar ik vind MvG een enge meneer met een dito wederhelft.
Uit praktische overwegingen aangenomen maar in mijn ogen nooit een Feyenoorder
geworden. Op een positie als de zijne vind ik dat best belangrijk, dat de verantwoordelijke ook wel een Feyenoordhart heeft. Ik wil altijd het beste
voor de club maar de manier waarop hij bij voorgaande clubs vertrok heb ik daar
wat onze td aangaat mijn twijfels bij.
tomson
 tomson - dinsdag 19 mei 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Sjit..die zag ik te laat. Anders had ik me de moeite van voorgaande post wel kunnen besparen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 20:47 schreef tomson het volgende:
geworden. Op een positie als de zijne vind ik dat best belangrijk, dat de verantwoordelijke ook wel een Feyenoordhart heeft. Ik wil altijd het beste
Die bestaat niet.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 mei 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Beetje nuance over van Geel mag wel weer.
Of je moet willen dat er altijd iemand moet hangen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Whahaha jajaja na 50 jaar feyenoord weet ik het wel je kent he dat ene woord i lovet fer62
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 19 mei 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 20:43 schreef van geil het volgende:
andere clubs met veel en veel minder geld slagen er keer op keer wel in verrassende spelers te halen uit het niets.
Mwa, dat beeld is soms wat geromantiseerd. Als je bij Heerenveen en Groningen de mislukkingen gaat tellen, dan komen er vergelijkbare aantallen uit als bij Feyenoord. Denk bijvoorbeeld maar aan een Dalgaard.. bovendien streven die clubs een lager niveau na. Zoveel jongens lopen daar niet rond die ook voor ons een versterking zouden zijn.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 19 mei 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Verkopen zo snel mogelijk die kaziem kuyt en guidettie ik blijf gewoon verder dromen en hopen als ik het goed begrijp is een speler als kaziem al teveel gevraagd wat een bagger fer62
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 mei 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 20:47 schreef tomson het volgende:
Wat een onzin ... met een Feyenoordhart ??? Dat is nou net het probleem. Moet niet uitmaken vanwaar iemand komt , als ie maar kwaliteit levert ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 mei 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Hij heeft over Martin he, je voelt jezelf ook een beetje aangesproken zeker..
roddie
 roddie - dinsdag 19 mei 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Die Guidetti heeft de laatste 2 jaar geen pepernoot geraakt. Er zijn ook spelers die alleen maar slechter worden naarmate ze meer ervaring hebben, kijk maar naar Wesley Verhoek. Lex Immers of Jelle ten Rouwelaar.
ras
 ras - woensdag 20 mei 2015 - 00:34   quote  deeplink  
Hoe is het toch mogelijk dat andere clubs met lagere budgetten en een optimale scouting goede spelers binnenhalen en bij Feyenoord de scouting niets presteert. Ook de spelers die na het vertrek van Martins Indi, Janmaat, de Vrij en Pelle zijn gehaald, hebben werkelijk niets toegevoegd. Dit valt Martin zwaar te verwijten. Hoe groot is zijn netwerk nationaal en internationaal gezien wat de transfermarkt aangaat? Dat Martin geen druk voelt, vind ik onbegrijpelijk want hij is medeverantwoordelijk als technisch directeur voor de tegenvallende prestaties en niet alleen Fred Rutten. Dus ook Martin moet kritisch worden beoordeeld voor wat betreft zijn aankoopbeleid en zijn doelstellingen. Want met dit materiaal komt feyenoord geen stap verder. Hier moet echt verandering in komen.
van geil
 van geil - woensdag 20 mei 2015 - 04:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mwa, dat beeld is soms wat geromantiseerd. Als je bij Heerenveen en Groningen de mislukkingen gaat tellen, dan komen er vergelijkbare aantallen uit als bij Feyenoord. Denk bijvoorbeeld maar aan een Dalgaard.. bovendien streven die clubs een lager niveau na. Zoveel jongens lopen daar niet rond die ook voor ons een versterking zouden zijn.
pak even AZ wat een lager niveau nastreeft dan.
Johansson 2x Gudelj en Berghuis.
opgepikt waar Feyenoord ze liet lopen.
en vervolgens daar vette winst op gaan maken, en effe de derde plek pakken.
roddie
 roddie - woensdag 20 mei 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Alles valt en staat met een goede scouting. Als je een beetje slim scout kan je in Nederland zomaar kampioen worden. Gooi je geld niet over de balk met de Guidetties of Kazims van deze wereld. Zinloos, je wordt er niet beter van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 04:47 schreef van geil het volgende:

[..]

En toch ook Heerenveen flikt het keer op keer..
Die waren vorigseizoen ook naar de klote financieel
G-child
 G-child - woensdag 20 mei 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 10:40 schreef roddie het volgende:
Alles valt en staat met een goede scouting. Als je een beetje slim scout kan je in Nederland zomaar kampioen worden. Gooi je geld niet over de balk met de Guidetties of Kazims van deze wereld. Zinloos, je wordt er niet beter van.
Wat een onzin aangaande Guidetti, zijn aandeel voor onze club vergeten? En je vergelijking met Verhoek snijdt geen hout, paar klassen verschil. Lees: verschil man city - ado
G-child
 G-child - woensdag 20 mei 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Los van dat onze scouting niet lijkt te bestaan inderdaad
salemi
 salemi - woensdag 20 mei 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Waarom had van Geel Gudelj moeten halen, met al een overschot aan middenvelders in huis? Dat Berghuis nu aardig voetbalt had niemand een jaar geleden kunnen voorspellen, hij was aan een stuk door geblesseerd. Bij AZ hebben ze dat geduld, bij Feyenoord moet je er meteen staan. Dat AZ derde wordt is niet de verdienste van AZ, maar het feit dat Feyenoord het heeft lopen verkloten tegen oa willem 2, utrecht, go ahead en heracles. Van de mogelijke twaalf punten er tien verloren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Feyenoord heeft dit nooit beheerst.
MMM
 MMM - woensdag 20 mei 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Domme krachten als Nelom en Manu zijn FORS meer gaan verdienen. Kazim zijn salaris komt er nu bij. Salarisbudget (volgens VI) is bijna weer op.

Geniaal Martin. Mocht dit waar zijn, is dat te triest voor woorden en kan van Geel oppleuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 20 mei 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Dus dan verleng je Nelom zijn contract met een fors salaris en dan wil je Dijks halen voor 1,25 miljoen?

Martin, je bent een geniale TD.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 mei 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 12:01 schreef MMM het volgende:
Dus dan verleng je Nelom zijn contract met een fors salaris en dan wil je Dijks halen voor 1,25 miljoen?

Martin, je bent een geniale TD.
Misschien nog bij nagedacht dat ze in dat geval Woudenberg eerst nog een jaartje extra, maar dan op eredivisieniveau, willen laten rijpen (kan ik me trouwens niet voorstellen hoor?). Overigens kan Dijks ook in het centrum uit de voeten... Stond hij daar ook niet in de jeugd?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 12:44   quote  deeplink  
En weer VI voer voor de stoelpoten van van Geel
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Dijks....pffff bedankt. Weer mn dag verpest
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2015 - 13:03   quote  deeplink  
Het is toch verdomme bedroevend dat van alle spelers die uberhaupt in aanmerking kwamen voor verlengen mij dit alleen bij Boetius verstandig leek , en dat het verlengen van

- Manu..die gewoon te kort komt en het talent niet heeft,
- Kazim.. die het talent nooit heeft gehad, geen pepernoot raakt en niks toevoegd in dit elftal als je dalijk ook kuyt en immers nog hebt, plus slecht voor het image voor de club is
- Nelom, waarvoor jezelf bij zou moeten betalen als je 'm bij rkc zou stallen, omdatzelfs als back-up back niet goed genoeg is (en omdat MVG dat nu TE LAAT ook doorheeft we met haast met Dijks wordt aan tafel zijn gaan zitten?).

... er nu GEEN GELD meer is om Boetius te verlengen? notabene 't enige product van varkenoord dat de afgelopen twee jaar heeft aangetoond over aanvallende kwaliteiten te beschikken?

Ik kom er echt met mijn kop niet bij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2015 - 13:04   quote  deeplink  
Mooie tekst haha
tomson
 tomson - woensdag 20 mei 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Wees er maar trots op haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2015 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:
En weer VI voer voor de stoelpoten van van Geel
Kan niet genoeg bijgevoederd worden
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Ik ben niet zo van t blind dingen aannemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2015 - 13:13   quote  deeplink  
30 punten achter op Psv
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 mei 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

tja, ik vind beide Johansson's niet geweldig. Die spits voetbalt nauwelijks mee en zo veel goals maakt ie niet. 9 goals in 24 officiële wedstrijden. Die back is een beetje een dravertje. Mindere versie van Janmaat. Berghuis is technisch en heeft overzicht, maar is een lichtgewicht. Doet niet mee bij balbezit tegenstander, heeft wel een bepaalde efficiëntie voor de goal. Vraagteken, moet nog zien waar zijn top ligt. Gudelj vind ik wel een goede speler. Al heb ik hem de laatste maanden een aantal zeer matige wedstrijden zien spelen. Trouwens, Gudelj was bepaald geen exotische verrassing. Hebben ze gewoon bij NAC opgepikt.

En vergeet niet de mislukkingen bij AZ. Mühren werd gehypt in de Jupiler League. Werd gehaald, scoort niet, stellen ze ook vaak niet meer op. Hupperts werd gehaald voor 1 miljoen. Presteert niet. Maakt 2 goals in 1 heel seizoen. Tankovic werd gehaald, is ook al maanden terug zijn basisplek kwijtgeraakt. Dat waren hun 3 grootste 'aanwinsten'.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 16:58   quote  deeplink  
Ik lees net van lex muller journalist dat die basoglu 3halfmiljoen heeft gekost . Dus matige en niet of nooit opgestelde spelers worden gekochtdat kan welvoor mij onbegrijpelijk pure sabotage wat een afgang .Het lijkt of dit allemaal expres gebeurd kan er niet met mijn gezonde verstand bij.Geen guidettie maar wel eenafgang kopen dit heeft geen zin om nog over te praten we worden gewoon genaaid opelijk en opzettelijk. Fer62
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:01   quote  deeplink  
(?)..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Fer drinkt nogal. Mag ook al niet meer mee klaverjassen. Schrijnend
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:12   quote  deeplink  
Pffffff niet te volgen die beste man..
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Styls en Renato lees eerst dat stukje van lex Muller onder bericht vooral direktie schuldig aan de terugval malaise feyenoord .Geefdan jullie oordeel.fer62
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Geef me even een linkje dan Fer..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 mei 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Al gelezen. Niets nieuws.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 mei 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Laat dan maar Fer..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 mei 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Okee dan, van Geel moet weg.
En wie dan als nieuwe td?
van geil
 van geil - woensdag 20 mei 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 11:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En toch ook Heerenveen flikt het keer op keer..
Die waren vorigseizoen ook naar de klote financieel
Groningen haalt ook bijna gratis De Leeuw -beter als Immers.
en Cherry - beter als Vilhena.
ook spelers die nu knaken kosten
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 mei 2015 - 18:06   quote  deeplink  
media_xl_4491961.jpg
van geil
 van geil - woensdag 20 mei 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 18:06 schreef FR-Henk het volgende:
[ afbeelding ]
t zagen is al lang voorbij Henk.
547.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 mei 2015 - 18:10   quote  deeplink  
Sommigen zijn al een fase verder, ja.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 20 mei 2015 - 18:12   quote  deeplink  
De enigste die het goed voor had met de club was JORIEN van de HERIK.Jullie zijn de nieuwe generatie het denk en taalgebruik wanneer er een terugval is .Dan hoorje voor het maasgebouw op tv godver en tyvus maar een normaal denk vermogen en taalgebruik is er niet bij. Ligt ook aan het nivo denken en praten analiseren op de juiste manier maar dat vind ik niet terug op dit forum dit is het zelfde nivo wat feyenoord de laatste tijd laat zien op het veld.Er worden toch grote fouten gemaakt aan bestedingen het is toch niet te filmen wat is dit voor een beleid .Ik zeg nogmaals en dan praat ik over een hele tijd terug dat ik ook kwaad het bestuur op hetveld voor de hoofdtribune stond te schelden en te gooien met de kussentjes .Daarna was er ook een ommekeer en dat gebeurd nu ook zijn onze holigans het niet dan maken de beleids bepalers het zo dat het ook fout loopt met de club.Daar moet is op een normale manier zonder emotionele toestanden overgepraat worden .Hrv Geel is wel degelijk schuldig voor wat er nu aan de hand is en dat speeld door op de groep.bassie had nooit voor dat bedraggekocht mogen worden niets maar dan ook helemaal niets waard die gast.Guidettie had hij nu kan het ook nog moeten kopen maar nee we kopen dijks de opleiding is als ik het zo analiseerd en kijk naar mijn eigen jeugdjaren in 1jr tijd van hoofdklasse naar 3e klas knvb wil dat wat zeggen .jong mensen moetje steeds wijzen op hun fouten manu is een goede speler met beperkingen dat moet er uit en zo lopen er nog een paar rond zo gaat dat bij topclubs ik noem ze niet bij naam jullie snappen dat hoop ik wel.Je hoefd geen dure aankopen te doen feyenoord heeft altijden een spitsen probleem gehad voor de rest ging het goed zonder het benodigde geld nu is dat wel aanwezig en maken zij verkeerde keuzes kom op zeg vGeel jij heb zelf gevoetbald bij feyenoord dus houd de boel niet voorde gek.fer 62

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0492928