|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 18:12 schreef Fer 1 het volgende:De enigste die het goed voor had met de club was JORIEN van de HERIK.Jullie zijn de nieuwe generatie het denk en taalgebruik wanneer er een terugval is .Dan hoorje voor het maasgebouw op tv godver en tyvus maar een normaal denk vermogen en taalgebruik is er niet bij. Ligt ook aan het nivo denken en praten analiseren op de juiste manier maar dat vind ik niet terug op dit forum dit is het zelfde nivo wat feyenoord de laatste tijd laat zien op het veld.Er worden toch grote fouten gemaakt aan bestedingen het is toch niet te filmen wat is dit voor een beleid .Ik zeg nogmaals en dan praat ik over een hele tijd terug dat ik ook kwaad het bestuur op hetveld voor de hoofdtribune stond te schelden en te gooien met de kussentjes .Daarna was er ook een ommekeer en dat gebeurd nu ook zijn onze holigans het niet dan maken de beleids bepalers het zo dat het ook fout loopt met de club.Daar moet is op een normale manier zonder emotionele toestanden overgepraat worden .Hrv Geel is wel degelijk schuldig voor wat er nu aan de hand is en dat speeld door op de groep.bassie had nooit voor dat bedraggekocht mogen worden niets maar dan ook helemaal niets waard die gast.Guidettie had hij nu kan het ook nog moeten kopen maar nee we kopen dijks de opleiding is als ik het zo analiseerd en kijk naar mijn eigen jeugdjaren in 1jr tijd van hoofdklasse naar 3e klas knvb wil dat wat zeggen .jong mensen moetje steeds wijzen op hun fouten manu is een goede speler met beperkingen dat moet er uit en zo lopen er nog een paar rond zo gaat dat bij topclubs ik noem ze niet bij naam jullie snappen dat hoop ik wel.Je hoefd geen dure aankopen te doen feyenoord heeft altijden een spitsen probleem gehad voor de rest ging het goed zonder het benodigde geld nu is dat wel aanwezig en maken zij verkeerde keuzes kom op zeg vGeel jij heb zelf gevoetbald bij feyenoord dus houd de boel niet voorde gek.fer 62 vd Herik ??? Hahaha , die Feyenoord op de rand van de afgrond heeft gebracht! Ja prima voorzitter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Uitzonderingen kunje kopen let wel UITZONDERINGENmaar dan zijn de aderen clubs ons altijd voor toen was er ook geen geld we waren een stichting weten jullie nog nu is dat voorbij mede door toe doe van JORIEN van de HERIK.Nu is er wel( geld ) engaan ze er subtoppers van binnen halen wie je ook noemd we hebben ze zelf uit onze jeugd de weg wijzen en hun fouten er uit halen construktief bezig blijfen daar mee.Ik heb het gezien verbeek onderschatten van de hoge bal mag 1keer gebeuren nee de volgende keer zag ik het weer.Dat soort gebreken en analyses lees ik niet op dit form van hanegem is ook zo iemand die dat niet begrijpen kan wat dat betreft zit ik wel op een lijn.Ik weet het is een moeilijk man om mee samen te werken of zo ook te praten maar alsje hem begrijpt dan komje wel verder met hem dan tot nu het geval is.Ook hij stuurde een brief naar de direktie vGeel met wat spelers om te halen maar ze gebruiken altijd de smoes er is geen geld .Wel 3halfmiljoen voor basioglu maar niet het spitsen probleem op lossen nogmaals feyenoord heefd de beste jeugd van heel nederland er is geen stad of dorp die zo veel voetbaljeugdheeft lopen.Er moet een soort vGaal lopen die dat heel goed kan hameren en praten bevalt het je niet op sodeju dan.Alle begrip voor zo als het nu gaat met jonge jongens en steeds op een zij spoor gezet worden en naar een andere club willen logis toch.Nee er moet wat dat betreft een hoop veranderen bij feyenoord om hoog te eindigen maar een 4e plaats is feyenoord onwaardig met dit materiaal. Fer62 |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Vd Herik? Hahahha! Jij heb zkr een klap van een molenwiek gehad ofnie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig is van Hanegem makkelijk te lezen, je had het eerder over ons taalgebruik, lees je posts er eens op na. Het is niet te lezen en is vaak onbegrijpelijk. Ik wil je best begrijpen maar snap er geen reet van wat je hier neer plempt |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Mischien ben ik nog gestoorde dan jullie op feyenoord maar nu wel met verstand dus doe er wat mee daar ga geen onzin met een biertje lopen vertellen styls jij heb zo iets ik lul maar wat mee en noem een paar namen die anderen ook zeggen .Gezonde kritiek zou ik graag willen horen wijze praat en geen subtop verhaal .Sorry maar dan hoefje ook geen bier meer te kopen mischien komt er dan iets zinnigers uit dan koekoek. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:04 schreef RenatoBos het volgende:Gelukkig is van Hanegem makkelijk te lezen, je had het eerder over ons taalgebruik, lees je posts er eens op na. Het is niet te lezen en is vaak onbegrijpelijk. Ik wil je best begrijpen maar snap er geen reet van wat je hier neer plempt Hier nog 1, ik las vd Herik. Ja sorry maar dan kap ik er al mee he. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Mensen ik wijs niemand aan op het taalgebruik dat was voor de tv wie? Weet ik ook niet begrijp me goed ik probeer jullie naar een ander nivo te tillen maar het is blijkbaar hopeloos.Het spijt me als ik iemand beschadigd hebt.Ik hoop dat korte stukje wel te begrijpen is dan Renato. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:08 schreef Fer 1 het volgende:Mischien ben ik nog gestoorde dan jullie op feyenoord maar nu wel met verstand dus doe er wat mee daar ga geen onzin met een biertje lopen vertellen styls jij heb zo iets ik lul maar wat mee en noem een paar namen die anderen ook zeggen .Gezonde kritiek zou ik graag willen horen wijze praat en geen subtop verhaal .Sorry maar dan hoefje ook geen bier meer te kopen mischien komt er dan iets zinnigers uit dan koekoek. Ik begrijp hier niets van. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Beempje Onder wie pakte feyenoord de uefa cup onder wie werd feyenoord kampioen Beempje wakker worden fer62 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het enigste wat jij kapt zijn bomen ga jouw ook niet lukken Beempje |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Al dagen niet... Scherm schoongemaakt, hielp ook maar een beetje. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:15 schreef Fer 1 het volgende:Beempje Onder wie pakte feyenoord de uefa cup onder wie werd feyenoord kampioen Beempje wakker worden fer62 Bert |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:13 schreef Fer 1 het volgende:Mensen ik wijs niemand aan op het taalgebruik dat was voor de tv wie? Weet ik ook niet begrijp me goed ik probeer jullie naar een ander nivo te tillen maar het is blijkbaar hopeloos.Het spijt me als ik iemand beschadigd hebt.Ik hoop dat korte stukje wel te begrijpen is dan Renato. Iedere Feyenoorder is welkom hier. En er hoeft ook helemaal niemand naar een hoger niveau worden getild. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:15 schreef Fer 1 het volgende:Beempje Onder wie pakte feyenoord de uefa cup onder wie werd feyenoord kampioen Beempje wakker worden fer62 Pierre van Hooidonk zijn grote teen idd. Wie heeft er deze tivuszooi achtergelaten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:09 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Hier nog 1, ik las vd Herik. Ja sorry maar dan kap ik er al mee he. 😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:13 schreef Fer 1 het volgende:Mensen ik wijs niemand aan op het taalgebruik dat was voor de tv wie? Weet ik ook niet begrijp me goed ik probeer jullie naar een ander nivo te tillen maar het is blijkbaar hopeloos.Het spijt me als ik iemand beschadigd hebt.Ik hoop dat korte stukje wel te begrijpen is dan Renato. Doe ik normaliter ook niet, maar er is werkelijk soms geen touw aan vast te knopen Fer.. Probeer ons maar niet naar een ander niveau te tillen, want iedereen heeft een andere mening en dat moet ook zo blijven. Je hebt niemand beschadigd mag ik aannemen. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Heb een geschaafde knie... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Wat heb jij voor baan? hahaha |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ja probeerde zijn berichten te ontcijferen en liep pardoes tegen een paaltje op... Dus mijnheer fer... Ik eis een pleister!!!! :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O okay dat valt me dan nog mee..😉 |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
;) weer een mooie draai aan gegeven :p |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:34 schreef Voetbalgek het volgende:Ja probeerde zijn berichten te ontcijferen en liep pardoes tegen een paaltje op... Dus mijnheer fer... Ik eis een pleister!!!! :p hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:13 schreef Fer 1 het volgende:Mensen ik wijs niemand aan op het taalgebruik dat was voor de tv wie? Weet ik ook niet begrijp me goed ik probeer jullie naar een ander nivo te tillen maar het is blijkbaar hopeloos.Het spijt me als ik iemand beschadigd hebt.Ik hoop dat korte stukje wel te begrijpen is dan Renato. Naar een ander niveau tillen? Kut hee, ik kan je nu al niet bijhouden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Immers absoluut willen behouden. Mocht dit waar zijn
Martin, optyfen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-Manu---Kazim---Kuyt- ------Immers-------
Heerlijk Martin, lekkere werkpaarden zonder voetbalkwaliteiten.
Perfect voor weer een jaar play-off voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:13 schreef Fer 1 het volgende:begrijp me goed ik probeer jullie naar een ander nivo te tillen maar het is blijkbaar hopeloos. Hahahaha ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 20 mei 2015 - 19:34 schreef Voetbalgek het volgende:Ja probeerde zijn berichten te ontcijferen en liep pardoes tegen een paaltje op... Dus mijnheer fer... Ik eis een pleister!!!! :p 😂😂😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die is nog lang niet bot... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
misschien spelers verlengen die wat kunnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Waarom kunnen ze Martin van Geel niet verhuren of doorverkopen? Zo gaat het met spelers toch ook? Waarom een t.d. dan niet. In het bedrijfsleven is dit heel normaal als je niet functioneert. Anders heb je nog altijd Marktplaats of Ebay |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mensen weten meestal niet hoe je met weinig middelen moet rond komen en hebben allemaal een geldpers thuis staan. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 - 14:15 schreef VVout het volgende:Mensen weten meestal niet hoe je met weinig middelen moet rond komen en hebben allemaal een geldpers thuis staan. Nee, dat is waar, maar die mensen roepen dan ook niet dat ze met het materiaal wat ze hebben mee willen gaan doe om het kampioenschap. Die zijn vaak wat reëler en blazen niet zo hoog van de toren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had m.i. ook gekund. Met de juiste poppen op de juiste plek |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
Trek die portomonee is open!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zou Van Geel nu eindelijk door hebben dat Kazim helemaal geen spits is en dat hij het ook nooit wordt? Man, haal nou Kramer en De Leeuw voor relatief weinig euro's!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 - 14:32 schreef roddie het volgende:[..] Nee, dat is waar, maar die mensen roepen dan ook niet dat ze met het materiaal wat ze hebben mee willen gaan doe om het kampioenschap. Die zijn vaak wat reëler en blazen niet zo hoog van de toren. De selectie was zo belabberd nog niet, alleen het strijdplan van Rutten in de lijn der verwachtingen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ben bang van niet Arie, wel roepen dat we spelen om het kampioenschap maar totaal geen oog voor versterkingen. Let maar op komt zo een onbekende scandinavier net als Harmeet Singh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 - 14:15 schreef VVout het volgende:Mensen weten meestal niet hoe je met weinig middelen moet rond komen en hebben allemaal een geldpers thuis staan. Dan is de pers stuk zeker.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet je werken voor je geld, das pech... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of je stopt de stekker erin.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 - 15:44 schreef Arie.Klooster het volgende:Zou Van Geel nu eindelijk door hebben dat Kazim helemaal geen spits is en dat hij het ook nooit wordt? Man, haal nou Kramer en De Leeuw voor relatief weinig euro's!! Middelmaat inruilen voor nog meer middelmaat lijkt me ook niet de oplossing. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|