BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - zondag 24 mei 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Ja ik weet het dat is ook zo ze kunnen toch aanhouden hogenood nu. Met Nelom ben ik ook klaar dat is nu de zoveelstekeer dat hij het verkloot.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 mei 2015 - 21:57   quote  deeplink  
Nee hoor daar hebben we nu GIO voor..
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 21:54 schreef FR-Henk het volgende:
Wel wat donkere weergave van de selectie, maar het voedt de battle die van Geel komende tijd moet gaan leveren.
En dan nog speel je hooguit voor plaatsen 2 t/m 4.
donkere weergave misschien, maar probeer t maar eens lichter te maken...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 mei 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

donkere weergave misschien, maar probeer t maar eens lichter te maken...
Het wordt voor een 4-5 tal spelers al lichter als er wat kwaliteitsverbetering in het team komt: met name voor Toornstra, El Ahmadi, Kongolo, Bilal, Wilkshire.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door FR-Henk --
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het wordt voor een 4-5 tal spelers al lichter als er wat kwaliteitsverbetering in het team komt: met name voor Toornstra, El Ahmadi, Kongolo, Bilal, Wilkshire.
Dat kán, of het wordt duidelijk dat als het wat sneller gaat ze achterblijven.
Fer 1
 Fer 1 - zondag 24 mei 2015 - 22:11   quote  deeplink  
Hr v Geel de volgende spelers in de uitverkoop met korting je kan de prijzen slag winnen. Boularous wilkshir mathijsen nelom manu kaziem immers tevreden en nog iets kuyt had voor mij echt niet gehoefen dat loon watje nu betaald aan al deze spelers AUB EEN GOED SPITS met KILLER INSTINKT.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 mei 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Dat je er maar niet instinkt.
Tjabba
 Tjabba - zondag 24 mei 2015 - 22:36   quote  deeplink  
Hebt ie zijn ontslag al ingedient?
Fer 1
 Fer 1 - zondag 24 mei 2015 - 23:01   quote  deeplink  
Jouw 3 jaartjes opbouwen is nu al een poosje voorbij Kampioenschap ??????? Mischien heb ik dat goed gehoord tijdens en voor Koeman. Je hebt in die periode samen met gudje oke we zijn schulden vrij maar er zat nog wat jongstleden in het verschiet om maar even te denken aan Guidettie plus 7halfmiljoen tv rechten knvb nu moetje toch met iets goeds komen hr v Geel anders voel ik mij en ook vele anderen wel aan het bekende voor mij amsterdams lijntej gehouden. Je hebt een emmer vol rotzooi inje tuintje staan wat nodig naar de vuilnis beld moet en anders moetje maar is langs een psygiater gaan praten iets wat te lang ligt word ook geel en neem gudje mee want die kuip handen we het al in de tijd van blankemeier al over en dat is al helemaal ouwe koek dus zo n 25 jaar geleden die wilde ons met excelsior vergelijken om eindhoven en amsterdam tegemoed te komen .Want zo als ik gehoord heb op tv van de hr versluis hebben wij niks te zoeken in europa dat is er net zo eentje als die blankemeijer als amsterdam gild moeten wij als grote havenstad op de knieen.wij hebben nu de holland amerika lines terug hadje ze moeten horen daar tegen het gemeente huis van rotterdam.en zo kan ik nog wel even doorgaan daar omdat lijntje. Toeriste komen allemaal hier heen om dat het daar stinkt met die grachten kan ook niet anders alsje de mooieste en schoonstestad van europa bent .Ik vraag mij wel eens af wat hebben ze tegen feyenoord zo niet rotterdam? Iedereen daar wil van feyenoord af en een lokaal clubje van maken waarom waarom .wij hebben ajakes leren voetballen feyen oord was de sterkste ploeg van europa en later zie vaantje de show opvoeren met zijn balletje hooghouden scheids en grens wat in de oren fluisteren zo zijn jullie steeds kampioen geworden kijk maar naar oudscheidsrechter Derksen.Anders was het jullie nooit gelukt dat durf ik met zekerheid te zeggen ik wil nog verder gaan dan dat maar laat het hier bij is maar dat jullie het weten .
Fer 1
 Fer 1 - zondag 24 mei 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Oja en dan pochen frankie het boertje heeft er totaal geen erg i of hij heeft ook een bord voor zijn bolo van hier tot jesus datje gewoon de grote kampioen van de armoede bent samen met die andere philips club zegt genoeg hoe jullie denlken over ons.
van geil
 van geil - zondag 24 mei 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 22:36 schreef Tjabba het volgende:
Hebt ie zijn ontslag al ingedient?
zou wel normaal zijn ja.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 24 mei 2015 - 23:44   quote  deeplink  
Bedankt je Martin voor het verneukteseizoen!
Maak je ff 280 euro over naar me?
BLAASKAAK!
Kofferspakken en optiefen! We zijn terug bij af!
Al het werk van Koeman is voor niks geweest!
En neem die zogenaamde vvf van je mee!
Die schooiers zitten er alleen voor zichzelf, ipv dat ze
Eens een keer wat investeerde.
En dan mij proberen wijs te maken dat zij Feyenoorders zijn
Pleurt op jo **gek.
Als zij dat daadwerkelijk Feyenoorders zijn mogen zij wel eens een keer wat gaan investeren.
Maar dat maakt jaa knikker Martin niks uit, want die ga morgen weer opslag vragen
Voor zen goeie werk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2015 door Beempjerotterdam --
Els
 Els - maandag 25 mei 2015 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2015 - 23:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Bedankt je Martin voor het verneukteseizoen!
Maak je ff 280 euro over naar me?
BLAASKAAK!
Kofferspakken en optiefen! We zijn terug bij af!
Al het werk van Koeman is voor niks geweest!
En neem die zogenaamde vvf van je mee!
Die schooiers zitten er alleen voor zichzelf, ipv dat ze
Eens een keer wat investeerde.
En dan mij proberen wijs te maken dat zij Feyenoorders zijn
Pleurt op jo **gek.
Als zij dat daadwerkelijk Feyenoorders zijn mogen zij wel eens een keer wat gaan investeren.
Maar dat maakt jaa knikker Martin niks uit, want die ga morgen weer opslag vragen
Voor zen goeie werk.
De vrienden van Feyenoord hadden voor afgelopen seizoen extra geld beschikbaar gesteld, zodat er geinvesteerd kon worden in de selectie. Feyenoorddirectie wilde niet, omdat ze alles op eigen kracht willen doen en niet opnieuw aan het infuus willen. De VvF zouden er geen extra invloed voor krijgen, ze zitten al op het maximum percentage aandelen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 25 mei 2015 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 00:33 schreef Els het volgende:

[..]

De vrienden van Feyenoord hadden voor afgelopen seizoen extra geld beschikbaar gesteld, zodat er geinvesteerd kon worden in de selectie. Feyenoorddirectie wilde niet, omdat ze alles op eigen kracht willen doen en niet opnieuw aan het infuus willen. De VvF zouden er geen extra invloed voor krijgen, ze zitten al op het maximum percentage aandelen.
Dan is de directie wel erg vol van zichzelf.
Alles is voor niks geweest.
Echt triest!
de bluffer
 de bluffer - maandag 25 mei 2015 - 01:10   quote  deeplink  
Had van Geel maar naar Fred Rutten geluisterd en Cherry opgehaald met de winterstop
dan hadden we geen extra wedstrijden hoeven te spelen voor Europees voetbal nu liggen we er uit, en van Geel moet er ook uit
ras
 ras - maandag 25 mei 2015 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 01:10 schreef de bluffer het volgende:
Had van Geel maar naar Fred Rutten geluisterd en Cherry opgehaald met de winterstop
dan hadden we geen extra wedstrijden hoeven te spelen voor Europees voetbal nu liggen we er uit, en van Geel moet er ook uit
Dat ben ik helemaal met je eens. Van Geel is verantwoordelijk voor het aantrekken van de spelers waar de trainer het mee moet doen. Fred Rutten is niet alleen hier schuldig aan, maar ook Martin van Geel. Hoe groot is zijn netwerk nationaal en internationaal gezien voor wat betreft het aantrekken van spelers. Hoe kun je nu gesprekken gaan voeren met Dijks van Willem II. Hij is een ajacied en komt echt niet bij feyenoord spelen. Wat ik hiermee wil zeggen is, wat is het niveau van de technisch directeur Martin van Geel dan? Ook middelmaat net als de spelers die dit seizoen zijn aangetrokken!!!
de bluffer
 de bluffer - maandag 25 mei 2015 - 01:25   quote  deeplink  
Hadden we maar ons geplaats voor de E L dan was Dijks wel gekomen
ras
 ras - maandag 25 mei 2015 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 01:25 schreef de bluffer het volgende:
Dat zou kunnen, maar vergeet niet dat hij bij ajax vandaan komt en ik denk met voorronde champions league en een goed salaris hij toch wel voor ajax zou kiezen, maar wat ik probeer hiermee te zeggen is, wat is het niveau van technisch directeur Martin van Geel. Zijn kwaliteiten voor wat betreft het aantrekken van spelers vind ik zeer bedenkelijk, en dus zwaar onvoldoende. Allemaal middelmaat en niet goed genoeg voor feyenoord een. Dit geeft dan toch ook het niveau van de technisch directeur Martin van Geel aan: middelmaat.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 01:33 schreef ras het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar vergeet niet dat hij bij ajax vandaan komt en ik denk met voorronde champions league en een goed salaris hij toch wel voor ajax zou kiezen, maar wat ik probeer hiermee te zeggen is, wat is het niveau van technisch directeur Martin van Geel. Zijn kwaliteiten voor wat betreft het aantrekken van spelers vind ik zeer bedenkelijk, en dus zwaar onvoldoende. Allemaal middelmaat en niet goed genoeg voor feyenoord een. Dit geeft dan toch ook het niveau van de technisch directeur Martin van Geel aan: middelmaat.
Zou het alleen aan van Geel liggen? Wat dramatisch is , is het vast leggen van Kazim, Nelom en Immers
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2015 - 07:25   quote  deeplink  
Immers is van waarde geweest, maar is nu tekort voor wat we nastreven.
Je kan kijken naar wat van Geel aangetrokken heeft, maar ik heb geen idee uit welke vijver hij kon vissen. Als spitsen zoals Dost en van Wolfswinkel te duur zijn, bij welke categorie kom je dan uit.

Het risico van Guidetti niet willen halen, vind ik ook nog wel te billijken. Achteraf gezien heeft die ook bij Celtic geen topseizoen gedraaid in ook geen topcompetitie.

Bouhlarouz, Wilkshire. Ja, dat doet de wenkbrauwen fronzen, maar wat was er toen beschikbaar?

Toornstra, Bilal en Vermeer waren en zijn logische aankopen. Maar met deze drie aankopen was het grootste gedeelte van het budget al opgesoupeerd. Vermeer is pas op het allerlaatst gekomen, dat was een buitenkansje.

Grootste fout is in mijn optiek het vasthouden aan Immers en het aantrekken van Rutten, plus dat in September pas de selectie rond was.

Dit is de zomer van de waarheid. Er moet een hoop gebeuren.
MightyAce
 MightyAce - maandag 25 mei 2015 - 07:58   quote  deeplink  
Er moet inderdaad een hoop gebeuren, maar zal toch weer reactief zijn, maw eerst verkopen en daarna proberen op te vullen.
Els
 Els - maandag 25 mei 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 01:10 schreef de bluffer het volgende:
In elke analyse van dit seizoen, komt het middenveld er goed uit, de verdediging minder en is de aanval zwaar onder de maat. Dus Rutten wilde een middenvelder kopen. En jij gaat daarin mee?
Els
 Els - maandag 25 mei 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 01:25 schreef de bluffer het volgende:
Da's dan een geluk bij een ongeluk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2015 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 07:58 schreef MightyAce het volgende:
Er moet inderdaad een hoop gebeuren, maar zal toch weer reactief zijn, maw eerst verkopen en daarna proberen op te vullen.
Dat is nu eenmaal de situatie. We hebben geen 25 miljoen op de bank.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 mei 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 08:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal de situatie. We hebben geen 25 miljoen op de bank.
Alert toeslaan op de markt is met non-Europees voetbal nóg urgenter geworden. Net even meer bieden.
van Geel met 7 miljoen extra (naast liggend budget) op voorhand laten inkopen.
Daarná verkoop van spelers als Immers, Vilhena, Verhoek, Boëtius). Haal je die 7 miljoen weer terug.
Heb je de transfersom van Clasie nog achter de hand.

Dan ben je pro-actief.

Met El Ahmadi, Kongolo, van Beek, Vermeer, Kuyt, Bilal, Toornstra staat er al een aardig raamwerk.
Woudenberg, Lopes Cabral, Karsdorp, Sleegers, Dammers, zijn opties.
Achachbar, Manu, Kazim, Wilkshire, Nelom, Hahn, op de bank of tribune.

Met nog 4 GOEDE, direct inpasbare, aanvullingen is i.i.g. plek 2 haalbaar. van Wolfswinkel, Ziyech, Botteghin is al mooi.
En daarbij aanvulling talenten uit de jeugd.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Alert toeslaan op de markt is met non-Europees voetbal nóg urgenter geworden. Net even meer bieden.
Daarná verkoop van spelers als Immers, Vilhena, Verhoek, Boëtius). Haal je die 7 miljoen weer terug.

Dan ben je pro-actief.

Met El Ahmadi, Kongolo, van Beek, Vermeer, Kuyt, Bilal, Toornstra staat er al een aardig raamwerk.

Met nog 4 GOEDE, direct inpasbare, aanvullingen is i.i.g. plek 2 haalbaar. van Wolfswinkel, Ziyech, Botteghin is al mooi.
Dat zijn goeie aanvullingen, alleen zou ik proberen om Manu, Immers , Kazim, Wilkshire en Nelom te verkopen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2015 door lijdensweg --
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 mei 2015 - 09:48   quote  deeplink  
Was het maar zo gemakkelijk!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 mei 2015 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 09:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zijn goeie aanvullingen, alleen zou ik proberen om Manu, Kazim, Wilkshire en Nelom te verkopen!
Voor een goede prijs altijd, én als elke positie met een beter ander alternatief dubbel bezet kan worden. Dat zie ik komende transferperiode niet gebeuren.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2015 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 09:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan ben je pro-actief.

Betekent dus risico's nemen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 mei 2015 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Betekent dus risico's nemen.
Ja, maar niet met verstrekkende gevolgen. De verkoop daarop zal weer binnenbrengen.
Of je moet -net als vorig jaar- voor de restjes willen knokken.
En..Te laat je selectie op orde hebben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 09:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, maar niet met verstrekkende gevolgen. De verkoop daarop zal weer binnenbrengen.
Of je moet -net als vorig jaar- voor de restjes willen knokken.
En..Te laat je selectie op orde hebben.
Ja, maar je rekent dus op verkopen.
Als die dus uitblijven, heb je een probleem.
Plus je zit met je salaris budget, daar moet je binnen blijven.
Als je dus koopt voor je verkoopt, val je buiten je budget, is een risico.

Maar goed, van Geel zal de druk wel voelen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 mei 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Wensen voor het nieuwe seizoen:
Gudde weg
Plannen voor nieuw od verbouwt stadion knoop doorhakken.
Voorin naast Kuijt nog een echt scorende spits
Verkoop Vilhena, Boetius, Joris, Boula, Mulder , Immers,
Inpassen Woudenberg,
Karsdorp een ervaren fitte snelle verdediger erbij,
Supporters die zich in uitwedstrijden gaan gedragen, een verbod op pilleslikkende snuivende jeugd ( blowen geen probleem) bannen van radio Rijnmond naar Sparta om daar hun vuil te spuwen en gratis drinken, ban vd Gijp uit de kuip ( en een verbod dat hij mag praten over de Nederlandse competitie)
Dan komt alles goed
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 10:13 schreef piet de paler het volgende:
Wensen voor het nieuwe seizoen:
Gudde weg
Plannen voor nieuw od verbouwt stadion knoop doorhakken.
Voorin naast Kuijt nog een echt scorende spits
Verkoop Vilhena, Boetius, Joris, Boula, Mulder , Immers,
Inpassen Woudenberg,
Karsdorp een ervaren fitte snelle verdediger erbij,
Supporters die zich in uitwedstrijden gaan gedragen, een verbod op pilleslikkende snuivende jeugd ( blowen geen probleem) bannen van radio Rijnmond naar Sparta om daar hun vuil te spuwen en gratis drinken, ban vd Gijp uit de kuip ( en een verbod dat hij mag praten over de Nederlandse competitie)
Dan komt alles goed
Bijna goed!

WEG: Mulder, Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim, Mathijsen, Boulahrouz, Manu, te Vrede. Dan heb je al een GROOT deel van het probleem opgelost !!!
kenny
 kenny - maandag 25 mei 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 10:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bijna goed!

WEG: Mulder, Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim, Mathijsen, Boulahrouz, Manu, te Vrede. Dan heb je al een GROOT deel van het probleem opgelost !!!
inderdaad , als je die kazim en manu ook weer zag , die kunnen er helemaal niets van van ongeloofelijk dat ze weer een nieuw contract kregen , en ik voorspel je dat die kazim een grote onrust stoker gaat worden als hij geen basis staat komend seizoen
kenny
 kenny - maandag 25 mei 2015 - 10:50   quote  deeplink  
scouting is toch kut bij ons dus hoeft v geel niet ver te kijken , met zyech en kramer gaan we al een heel eind komen
roddie
 roddie - maandag 25 mei 2015 - 10:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bijna goed!

Goed gezien, deze spelers worden niet meer beter, alleen voor deze subtopspelers ga je niet veel geld krijgen, maar ja, dat moet je dan maar voor lief nemen.
Met deze spelers ga je geen tweede worden, en ook geen derde.Al heb je Kuyt erbij,en Guidetti,wat moeten die in deze spelersgroep.Die kunnen daar niks mee.
kenny
 kenny - maandag 25 mei 2015 - 10:57   quote  deeplink  
clasie gaat zo goed als zeker misschien 10 milj ? pak je zyech 5 milj en kramer 2 milj terug , hou je nog geld over ook
kenny
 kenny - maandag 25 mei 2015 - 11:03   quote  deeplink  
ik denk dat boetius en bilal beter gaan functioneren met een goede 10 die wel een bal op het juiste moment kan geven met de goede snelheid
dat gaat ook voor de spits gelden die gaan ook beter spelen als ze goed aangespeeld worden met een goede steekbal of een goede combinatie
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 09:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zijn goeie aanvullingen, alleen zou ik proberen om Manu, Immers , Kazim, Wilkshire en Nelom te verkopen!
Meen je dat nou..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bijna goed!

Meen je dat nou..
Els
 Els - maandag 25 mei 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:03 schreef kenny het volgende:
ik denk dat boetius en bilal beter gaan functioneren met een goede 10 die wel een bal op het juiste moment kan geven met de goede snelheid
dat gaat ook voor de spits gelden die gaan ook beter spelen als ze goed aangespeeld worden met een goede steekbal of een goede combinatie
Onder Koeman speelden we compacter en aanvallender, dan renderen spelers als Boëtius en Bilal beter. Ik ga er vanuit dat dat ook de speelstijl van Gio zal zijn.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 mei 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Speelstijl aanpassen aan materiaal
Els
 Els - maandag 25 mei 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:31 schreef piet de paler het volgende:
Spelers selecteren die bij je speelstijl passen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 mei 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:31 schreef piet de paler het volgende:
Daar gaat het dus elke keer mis.
Je moet materiaal aanschaffen op basis van de speelstijl.
piet de paler
 piet de paler - maandag 25 mei 2015 - 11:40   quote  deeplink  
Martin kom eens met je scouting naar Frankrijk Haller van Utrcht speelde volgens mij 2 e divisie, er lopen hier Hero veel Afrikaanse spelers rond.
roddie
 roddie - maandag 25 mei 2015 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:
Martin kom eens met je scouting naar Frankrijk Haller van Utrcht speelde volgens mij 2 e divisie, er lopen hier Hero veel Afrikaanse spelers rond.
Dat heb ik ook al eerder gezegd. Had je een Haller gescout, dan had je nu nooit geen vierde geeindigd.
Manu, Kazim, echt zondegeld.
Kazim is technisch heel beperkt, Manu raakt in paniek als hij alleen voor de keeper komt.
Dan is hij het overzicht helemaal kwijt. Zulke dingen kan je er met een scouting zo uithalen.
kenny
 kenny - maandag 25 mei 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:50 schreef roddie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al eerder gezegd. Had je een Haller gescout, dan had je nu nooit geen vierde geeindigd.
Manu, Kazim, echt zondegeld.
Kazim is technisch heel beperkt, Manu raakt in paniek als hij alleen voor de keeper komt.
Dan is hij het overzicht helemaal kwijt. Zulke dingen kan je er met een scouting zo uithalen.
kazim en manu kunnen er niks van wat een drama die 2
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 mei 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 10:57 schreef kenny het volgende:
clasie gaat zo goed als zeker misschien 10 milj ? pak je zyech 5 milj en kramer 2 milj terug , hou je nog geld over ook
Kramer? Een gevalletje te Vrede ... moet je niet willen !!!
roddie
 roddie - maandag 25 mei 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Paniekaankopen, en dan maar hopen. Alleen zo werkt het natuurlijk niet.
kenny
 kenny - maandag 25 mei 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kramer? Een gevalletje te Vrede ... moet je niet willen !!!
ik ben het heel vaak met je eens , ok het is geen topper maar welke topspits wil bij ons komen voetballen , meevoetballend is ie inderdaad niet zo sterk , maar hij is redelijk snel , kopsterk en heeft duidelijk een neusje om op het juiste plaatsje te staan en doelpunten te maken
ik vind het echt wel spits waar nog veel rek in zit , zeker als hij gericht training krijgt van makaai
daarbij is hij betaalbaar en je koopt 20 a 25 doelpunten zeker met zyech erachter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0480420