|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:Martin kom eens met je scouting naar Frankrijk Haller van Utrcht speelde volgens mij 2 e divisie, er lopen hier Hero veel Afrikaanse spelers rond. Heb je nooit over Haller gehoord. Noem eens wat namen die opvallen in Frankrijk? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:[..] Daar gaat het dus elke keer mis. Je moet materiaal aanschaffen op basis van de speelstijl. En daar mis ik bij Feyenoord dan weer een algehele visie op. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zat fc rijnmond ff te kijken maar die Driessen van de telegraaf heeft groot gelijk met zijn mening over spelers en feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en wie had dat moeten verzorgen dan ? |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2015 - 12:34 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Heb je nooit over Haller gehoord. Noem eens wat namen die opvallen in Frankrijk? Er lopen er daar zat rond die graag voor een club als Feyenoord willen spelen. Kwestie van goed scouten, maar het zou wel handig zijn als je er een netwerk hebt. Een ding weet je zeker, gedisciplineerd, mentaal sterk, goeie techniek, en je hoeft niet te kopen. Huren is een optie. Kopen kan je altijd nog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De opmerking staat niet voor niets in deze topic. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mooi, dan zijn we t eens. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou daar kan ik je wel antwoord op geven word een langverhaal van de opmerking van Driesen.Zeker heeft hij gelijk en dat vind jesteeds vaker terug op de velden veel bleseures door conditie gebrek en lichamelijke training. Ze allemaal te zwaar en hebben weinig lucht uithoudings vermogen.om dat op te lossen doeje duurlopen van 8kilometer met tussen door grond oeffeningen gewrichten draaien entrainen sprtintjes trekken en het liefst savonds met een witte bal onder het lopen elkaar de bal toespelen.Dat moest ik doen als ik van mijn werk kwam uit de haven toen moest alles nog met het handeje mentaliteit kreeg je daar van is nu ver te zoeken bij die verwende jochies |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat waren trainingen van 3uur maar dan wel trainen anders konje gewoon weg blijven en dat 3 tot 4 keer per week smorgens om 6uur op werken en savonds trainen. En verdiende er geen knaak mee gewoon prestatie gericht. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Trainen met gewichten en voetbal gaan niet samen krijgje korte spieren van en zwaar wordje er van bah bah stoere boy die kaziem laat maar word al ziek als ik zijn naam schrijft Ik ben 62 volgende maand 63 ik nog geen meter voor hem opzij patser |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Is die Vermeyl van de Graafschap geen optie? Is meevoetballend sterker als Kramer, heeft dezelfde kwaliteiten qua kopkracht en is volgens mij goedkoper dan Kramer? Ja, hij heeft in de Ajax opleiding gespeeld, maar dat moet je dan maar even loslaten. Ik vind hem zeker niet minder dan Kramer, eigenlijk nog beter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja sorry hoor echt zo lang verhaal. hebje colum van vHanegem gelezen gewoon erg Jan boskamp bij rtv beleid v lik me vessie.Aub geen handje klap meer maar spreek koren uitje ongenoegen tegen v Geel een slechte TD van de eeuw |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En geen subtoppers meer hebben we er zo veel van in eigen gelederen.NIEMAND KAN FEYENOORD BETER MAKEN IN NEDERLAND NIEMAND Wilkshire ook bij het afval zetten heeft de boel in de maling genomen door met blesseure te spel .Ik begrijp niet dat ajas en lampie wel de spelers vinden voor wijnig geld en feyenoord niet.Als er wel geld is verzaken de desbetreffende steeds of anders een paarjaar te wachten alsje echt voor feyenoord bezig bent en w. Jansen en v hanegem er bij betrekt dan maakje veel meer kans op een goede aankoop.Maar die gasten weten het zelf altijd beter en wat komt er van terecht juist ja bagger subtop we nemen zelfs oude mannen aan ik moet het nog zien met kuyt die gaat feyenoord echt geen kampioen maken in zijn uppie wie met die gedachten loopt moet maar gauw een biertje nemen liefst een vat met een pilletje dan komt het vast wel goed met feyenoord vGeel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t beeld op z'n kop zetten helpt |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote: Ja, ik snap het wel, die Kuyt is ook veel te oud. Die gaat blessures krijgen omdat ie zichzelf voorbij moet lopen, omdat ie de zaak constant moet repareren ... en hij gaat zich vreselijk ergeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe weet je dat nu, er is nog heel lang te gaan en je weet niet wat hij aankoopt. Even voor jou wij hebben ooit JC gehad die werd bediend door Stanley Brard. Fantastisch seizoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 19:37 schreef roddie het volgende:[..] Ja, ik snap het wel, die Kuyt is ook veel te oud. Die gaat blessures krijgen omdat ie zichzelf voorbij moet lopen, omdat ie de zaak constant moet repareren ... en hij gaat zich vreselijk ergeren. Nou spreek je toch wel alleen maar vooroordelen uit he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, maar dat doe ik met mijn kinderen ook altijd. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
quote: Ik probeer het verwachtingspatroon alleen maar wat te temperen. Het is natuurlijk niet meer de Kuyt van zes of zeven jaar geleden, hij wordt geloof ik 35. Dan ben je niet meer zo goed als op je 28ste, Alleen sommige keepers bereiken dat niveau nog.Zeker niet in een middelmatig elftal, dan moet er echt veel kwaliteit bijkomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 - 20:25 schreef roddie het volgende:[..] Ik probeer het verwachtingspatroon alleen maar wat te temperen. Het is natuurlijk niet meer de Kuyt van zes of zeven jaar geleden, hij wordt geloof ik 35. Dan ben je niet meer zo goed als op je 28ste, Alleen sommige keepers bereiken dat niveau nog.Zeker niet in een middelmatig elftal, dan moet er echt veel kwaliteit bijkomen. Je hoeft niet te temperen. Gewoon zeggen wat je er van vind. Je kan ook zeggen dat Kuyt 7/8 jaar geleden heel goed was en dat ie nu absoluut van waarde zal zijn voor het elftal en een ware aanvulling zal zijn voor de staf en zelfs de club.De eredivisie zeker qua niveau aankan. Ik Turkije dit seizoen nog geschitterd en ineens is het voorbij..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nogmaals aan Kuyt zul je geen bult vallen. maar voegt geen voetbal toe, integendeel. was altijd nuttig tussen veel voetballers. voor de balans etc voetballers hebben wij nauwelijks , die zullen moeten komen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kuyt is een rommelaar, geen verfijnde technicus. Je moet het van zijn gedrevenheid hebben. Zou idd mooi zijn als een paar technisch begaafde spelers erbij komen, die het spel verrassing meegeven. |
|
|
|
|
roddie
|
|
|
Ja, ik denk dat het beste er vanaf is, en dat het tegen gaat vallen. En spelers terughalen, 90 % geen succes. Voorbeelden te over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb alle vertrouwen in onze staf.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat is prima . ik niet. Alleen in Gio en JP . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: meer het opperhoofd ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay maar dat bedoelde ik niet met staf en roddie ook niet..😉 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou Martin..nog even en dan Clasie goed verkopen, dan kun je een aardig elftal neerzetten.Begin maar met een spits...nu. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Met vGeel aan het roer? Dat gaat hem echt niet meer worden al geefje hem 100 miljoen is helemaal klaar die man .Geen Feyenoorder geen hart en geen ziel klootzak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 mei 2015 - 18:49 schreef Fer 1 het volgende:Met vGeel aan het roer? Dat gaat hem echt niet meer worden al geefje hem 100 miljoen is helemaal klaar die man .Geen Feyenoorder geen hart en geen ziel klootzak. Jij bent echt niet goed. |
|
|
|
|
alexis gonzalez
|
|
|
V geel is alleen goed voor clubs die uit de schulden moeten.
Als er geld is geef die het toch niet uit |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja dat snappen ze niet gudde was aangesteld voornamelijk om de schulden op te lossen M.v Geel was een bijkomstigheid mee denken daar in Ik zeg, al geefje hem 100 milj is het weer nodig voor een nieuwe kuip .Of er is geen geld alsje dit seisoen niet met een goeie spits komt is over en sluiten met die man dus niet met een sub topper aan komen klojo. Want je klooit maar wat aan. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Oh en nog wel bedankt we zijn schulden vrij dat was onder Koeman al nu op krassen voetballen kanje voor de rest hebben speialisten nodig geen Gudde en v Geel. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Yes im sorry 1999 last time so good give my one beer i feel better . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Daarom snappen ze het in het stad huis ook niet wie heeft nou de leiding ?????? Kuipvrees vernieuwing elftal?????? Als je wakker bent zeg het mij mijn kinderen worden ongerust zijn al getrouwd . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Opa Feyenoord en op de tax noemen ze mij Ferry Feyenoord Een lekkere kleinzoon groeit op met Feyenoord only your Feyenoord |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Even gauw op de tv vertellen dat Rotterdam 100 milj tekort komt hoeven zij niet bij te springen voor die armzalige 35 milj smeer het maar in jullie haar lossen het zelf wel op zou ik zeggen .Feyenoord is het visite kaartje van de stad en ver daar buiten met onze wereldhaven.Ik weet niet hoe dat in A. Dam zit maar dat staat een gloednieuwe Arena waar van juist ja daar hebben leiders en zakenlui. En geen raddraaiers die de boel verzieken in europa.sevilla hebben we uitgeschakeld maar wint wel de uefa .Hallo benje er nog jetje zeg koekoek |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
vGeel ik krijg last van mijn keel en als ajax op tv is op de radio last van mijn ogen of oren. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kretiek is een grote zonde in deze stad vooer al voor de genen die gewoon wat willen lallen op dit forum. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat is geen probleem hoor maar zaken zijn zaken je kan ze serieus nemen of je zelf in de maling nemen van het zal mijn een zorg wezen ik neem er nog een op gegeven ogenblik zie je het helemaal niet meer wat nu goed is en wat minder is.En dat nog netjes gezegd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk