|
|
Voetbalgek
|
|
|
Godverdegodver talent nummer 4 die vertrekt... Martin!! Stomme lul, waar is je visie als je voor je eigen jeugd al geen goede plannen hebt schiet het niet op. De een ma de ander loopt weg omdat je weigert in ze te investeren. Maak je lekker een koopclub van ons? Vergeet maar even dat we een van de beste opleidingen ter wereld hebben? Ik zou zeggen bedankt dat je ons uit de rode cijfers hebt gekregen. Maar het is wel duidelijk dat je niet in een situatie past waarin door gegroeid moet worden. Wees eerlijk tegen jezelf en kijk niet naar guidetti, pele, en nu kuijt, want hun komst is niet dankzij jou. Dus die kan je ook niet op jou conto schrijven.. Maar alsjeblieft laat iemand anders plannen voor de jeugd maken iemand die de potentie ziet en daar passende aanbiedingen bij kan geven. En kijk jij rond naar goedkope krachten doe je eerst laat beoordelen door je technische staf voor je hem aantrekt. Geen geld naar spelers die je in de opleiding ook wel hebt en die je nou geen fatsoenlijke aanbieding kan doen omdat je je budget verpatst aan de middelmaat in het eerste... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: 100% mee eens LAPPEN DIE KOEMAN |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 10:36 schreef Voetbalgek het volgende:Godverdegodver talent nummer 4 die vertrekt... Martin!! Stomme lul, waar is je visie als je voor je eigen jeugd al geen goede plannen hebt schiet het niet op. De een ma de ander loopt weg omdat je weigert in ze te investeren. Maak je lekker een koopclub van ons? Vergeet maar even dat we een van de beste opleidingen ter wereld hebben? Ik zou zeggen bedankt dat je ons uit de rode cijfers hebt gekregen. Maar het is wel duidelijk dat je niet in een situatie past waarin door gegroeid moet worden. Wees eerlijk tegen jezelf en kijk niet naar guidetti, pele, en nu kuijt, want hun komst is niet dankzij jou. Dus die kan je ook niet op jou conto schrijven.. Maar alsjeblieft laat iemand anders plannen voor de jeugd maken iemand die de potentie ziet en daar passende aanbiedingen bij kan geven. En kijk jij rond naar goedkope krachten doe je eerst laat beoordelen door je technische staf voor je hem aantrekt. Geen geld naar spelers die je in de opleiding ook wel hebt en die je nou geen fatsoenlijke aanbieding kan doen omdat je je budget verpatst aan de middelmaat in het eerste... Als een jeugdspeler niet wil tekenen dan is dat zijn eigen keus ik loop al jaren mee in dit wereldtje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha. Alsof elke jeugdspeler een top talent is. De talenten zijn echte contracten aangeboden. Deze groep eronder een overgangscontract. Daar gaan ze niet mee akkoord. Prima. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:13 schreef de bluffer het volgende:[..] Als een jeugdspeler niet wil tekenen dan is dat zijn eigen keus ik loop al jaren mee in dit wereldtje Ja maar 4 achter elkaar die je gewoon geen echt perspectief kan bieden bij een club als de onze en dan maar uitwijken naar mindere clubs dus niet eens voor het geld korenaar simpelweg voor een beter plan valt niet goed te praten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat is dan niet voor niets, het potentieel van desbetreffende spelers was Feyenoord niet meer waard. Je moet nu niet iedereen die wegloopt als het talent gaan beschouwen en gebruiken om v. Geel proberen te tackelen. Word er doodmoe van dat elke gebeurtenis hiervoor wordt misbruikt stelletje jankers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:24 schreef VVout het volgende:Dat is dan niet voor niets, het potentieel van desbetreffende spelers was Feyenoord niet meer waard. Je moet nu niet iedereen die wegloopt als het talent gaan beschouwen en gebruiken om v. Geel proberen te tackelen. Word er doodmoe van dat elke gebeurtenis hiervoor wordt misbruikt stelletje jankers. Eens. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:17 schreef Stylzz het volgende:Haha. Alsof elke jeugdspeler een top talent is. De talenten zijn echte contracten aangeboden. Deze groep eronder een overgangscontract. Daar gaan ze niet mee akkoord. Prima. Een overgangscontract voor een jaar ja... Spelen voor jong feyenoord in een fase waarin de weerstand juist omhoog moet. Dat kan niet heeft ze dan een contract en verhuur ze als je moet denkt dat ze er klaar voor zijn... Ik begin er zo langzamerhand genoeg van te krijgen om spelers uit onze opleiding ergens anders groot te zien worden... En dan over een paar jaar weer miljoenen betalen om ze terug te halen... Kan toch niet. We lachen ajax uit in kwestie dijks maar zelf doen we het ook. Het echte vertrouwen in onze opleiding zie ik op deze manier niet. En de spelers zelf duidelijk ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:25 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Een overgangscontract voor een jaar ja... Spelen voor jong feyenoord in een fase waarin de weerstand juist omhoog moet. Dat kan niet heeft ze dan een contract en verhuur ze als je moet denkt dat ze er klaar voor zijn... Ik begin er zo langzamerhand genoeg van te krijgen om spelers uit onze opleiding ergens anders groot te zien worden... En dan over een paar jaar weer miljoenen betalen om ze terug te halen... Kan toch niet. We lachen ajax uit in kwestie dijks maar zelf doen we het ook. Het echte vertrouwen in onze opleiding zie ik op deze manier niet. En de spelers zelf duidelijk ook niet. Deze spelers zijn niet eens basisspelers vaak. Moet je ze dan ten koste van alles houden? Zo werkt dat niet. Kosten moeten opwegen tegen de baten. Dat is met een volwassen contract in dit geval dubieus. Moet je het niet doen. Er zijn dit seizoen minimaal zes jeugdspelers geweest die een volwassen selectie contract afgedwongen hebben. Dat is veel voor een lichting! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:24 schreef VVout het volgende:Dat is dan niet voor niets, het potentieel van desbetreffende spelers was Feyenoord niet meer waard. Je moet nu niet iedereen die wegloopt als het talent gaan beschouwen en gebruiken om v. Geel proberen te tackelen. Word er doodmoe van dat elke gebeurtenis hiervoor wordt misbruikt stelletje jankers. Nou sorry hoor ik zeg het nu pas nadat ik de 4e speler in korte tijd zie vertrekken en niet voor het geld... Daar mag ik toch wel mijn bedenkingen bij hebben of niet? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:[..] Deze spelers zijn niet eens basisspelers vaak. Moet je ze dan ten koste van alles houden? Zo werkt dat niet. Kosten moeten opwegen tegen de baten. Dat is met een volwassen contract in dit geval dubieus. Moet je het niet doen. Er zijn dit seizoen minimaal zes jeugdspelers geweest die een volwassen selectie contract afgedwongen hebben. Dat is veel voor een lichting! Behouden tegen. Elke prijs nee... Verkiezen boven krachten als boula of wilkshere e.d. ja zeker zal toch goedkoper zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:30 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Behouden tegen. Elke prijs nee... Verkiezen boven krachten als boula of wilkshere e.d. ja zeker zal toch goedkoper zijn Maar deze spelers zijn niet goed genoeg om in te zetten. Dus dat is geen vergelijking.
Komt ook een beetje door de media, die zetten al die spelers weg als talenten. Maar het zijn spelers uit de jeugd. Daar zit ook gewoon veel elftal vulling in hoor. Je moet het een beetje vergelijken als een band die een album uitbrengt. Daar zitten altijd een paar top nummers tussen, een paar goede nummers en de rest zijn zogenaamde fillers. Je hebt ze nodig om aan 14 nummers op een album te komen, want je kan geen album met 6 nummers uitbrengen.
Zo werkt het ook met de jeugdselecties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:28 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Nou sorry hoor ik zeg het nu pas nadat ik de 4e speler in korte tijd zie vertrekken en niet voor het geld... Daar mag ik toch wel mijn bedenkingen bij hebben of niet? Dan moet je ook kijken naar welke (jeugd)spelers onlangs een contract aangeboden hebben gekregen. Het is onmogelijk en onwenselijk om elke jeugdspeler een contract aan te bieden. Er zullen keuzes gemaakt moeten worden en dan kan er wel eens een foute keuze tussen zitten. Sinds de komst van Van Geel is het contractbeheer en de doorstroming van jeugdspelers op orde. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Elftal vulling... Je zegt het goed maar vind je ook niet dat dat over een groot deel van de eerste selectie ook gezegd kan worden? Alleen zijn ze een stuk duurder dan jeugdspelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:37 schreef Voetbalgek het volgende:Elftal vulling... Je zegt het goed maar vind je ook niet dat dat over een groot deel van de eerste selectie ook gezegd kan worden? Alleen zijn ze een stuk duurder dan jeugdspelers. Maar ze zijn wel aantoonbaar beter, vooralsnog. Een boula wordt niet verlengd. Niet voor niets. Mathijsen ook niet. Zo zijn er nog een paar waar we afscheid van nemen. Dat is om ruimte te geven aan kwalitatieve jeugd wat door stroomt, of een gerichte aankoop. Dammers moet die plek gaan vullen begreep ik. Misschien moet er nog wat bij.
T moet een juiste afspiegeling zijn van doorstroom (dit jaar ca zes profcontracten) en kwalitatieve aankopen. Het eerste is al een paar jaar (gedwongen) op orde, er is veel jeugd doorgestroomd onder van Geel. De kwalitatieve aankopen bleven achterwege. Ook door gebrek aan financiƫle armslag.
We zullen zien! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gordon Joling of die frogert ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of die man met die rupsen boven zijn ogen? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Goed is vaak net niet goed genoeg. Als je al die "talenten" een contract gaat geven zit je salarisbudget gauw aan de top. Er zal dus echt wel gekeken worden naar wat echt perspectief heeft en een kans om het eerste elftal te halen. Daarbij neem ik aan dat de trainers op Varkenoord een hele belangrijke stem hebben in deze beslissingen. Daarbij: de A1 werd slechts 5e in de competitie, dan kun je toch niet spreken van een uitzonderlijke lichting. Er zijn in het verleden veel betere A1-selecties geweest en hoeveel van die jongens haalden echt de top? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:25 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Een overgangscontract voor een jaar ja... Spelen voor jong feyenoord in een fase waarin de weerstand juist omhoog moet. Dat kan niet heeft ze dan een contract en verhuur ze als je moet denkt dat ze er klaar voor zijn... Ik begin er zo langzamerhand genoeg van te krijgen om spelers uit onze opleiding ergens anders groot te zien worden... En dan over een paar jaar weer miljoenen betalen om ze terug te halen... Kan toch niet. We lachen ajax uit in kwestie dijks maar zelf doen we het ook. Het echte vertrouwen in onze opleiding zie ik op deze manier niet. En de spelers zelf duidelijk ook niet. Nogmaals: als een speler geen contract wil is het klaar dan vertrekt hij gewoon snap dat dan. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 12:59 schreef daan limbos het volgende:Goed is vaak net niet goed genoeg. Als je al die "talenten" een contract gaat geven zit je salarisbudget gauw aan de top. Er zal dus echt wel gekeken worden naar wat echt perspectief heeft en een kans om het eerste elftal te halen. Daarbij neem ik aan dat de trainers op Varkenoord een hele belangrijke stem hebben in deze beslissingen. Daarbij: de A1 werd slechts 5e in de competitie, dan kun je toch niet spreken van een uitzonderlijke lichting. Er zijn in het verleden veel betere A1-selecties geweest en hoeveel van die jongens haalden echt de top? Maar dat is het juist er werd ze wel een contract aangeboden dus ze zijn niet als te slecht bestempeld. Dus ze weigeren de plannen die feyenoord met ze heeft. Of misschien juist wel het gebrek aan plannen.... Het kan aan,mij liggen,maar vind dat toch opvallend. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 14:05 schreef de bluffer het volgende:[..] Nogmaals: als een speler geen contract wil is het klaar dan vertrekt hij gewoon snap dat dan. Je meent het... Ik vraag me alleen af boe het kan dat ze die weigeren.... Ze kiezen niet voor een grotere club of meer geld ergens anders... Dus wat voor verhaal houd van geel ze dan voor dat ze ons liever verlaten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 15:02 schreef Voetbalgek het volgende:[..] Je meent het... Ik vraag me alleen af boe het kan dat ze die weigeren.... Ze kiezen niet voor een grotere club of meer geld ergens anders... Dus wat voor verhaal houd van geel ze dan voor dat ze ons liever verlaten. Dat ze (nog?) niet goed genoeg zijn voor een profcontract! Doorselecteren heet dat ... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ajax liet in het verleden robbie wtsche dennis bergkamp richard witche kluiverd doorbreken enzv dat ging gestaag langzaam maar ook snel.Die jongens werden door de technise staf zo grondig bergeleid daar konden zij niet om heen ze moesten om voor zich zelf te slagen en ajax.Bij Feyenoord is dat niet zo fanatiek als bij hun daar zit het verschil in ook het inkopen ging heel sucuur en niet van pluk hier en daar maar wat weg wegens geld gebrek .Nu is dat tijdperk voorbij en gaan op de zelfde voet verder Guidettie laten lopen was te duuralsje kampioen ambities heb als leiding hadden zij hem transver vrij over moeten nemen dat is niet gebeurd en zitje met een hele middelmatigespits probleem. Zo ook onze verdediging een enkele speler van 32 op idere linie hebje ook leiding en dat gebeurd niet bij feyenoord Vlaar zou een optie zijn een ervaren speler zo als kuyt dan hebje er 2 Guidettie had het moeten wezen maar is het niet geworden.Zoek nu maar is een spits voor die prijs gaat nu je kop kosten .Strafschoppen word niet op getraind korners ook niet en vrije trappen komt niets van terecht dus technice staf waar zijn jullie meebezig????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti raakt al jaren geen pepernoot. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Daar werd het zelfde mee gedold als rutten gedaan heeft met boetius en het hele elftal ontwricht raakte niet alleen hem dus begrijp me niet verkeerd.Immers op 10 nou nou nou gekker kan het niet Toornstra rechts buiten middenvelder en ga zo maar door . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jeugd spelers zijn altijd wat onzekerder dan volwassen spelers die met een bepaalde geestelijke probleematiek om kunnen gaan, Guidettie was daar een voorbeeld van met i love feyenoord oke .Geld heeft niet bij hem de doorslggegeven maar zijn zaakwaarnemer bij hem uiteraard de beslissing. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
geen woorden voor. ook geen daden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 juni 2015 - 11:24 schreef VVout het volgende:Dat is dan niet voor niets, het potentieel van desbetreffende spelers was Feyenoord niet meer waard. Je moet nu niet iedereen die wegloopt als het talent gaan beschouwen en gebruiken om v. Geel proberen te tackelen. Word er doodmoe van dat elke gebeurtenis hiervoor wordt misbruikt stelletje jankers. Kut man, hier geef ik je volkomen gelijk in. De anti-van Geel-waas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wordt er met een boksbal getraind dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou ik heb het niet alleen over v Geel gehad maar het geheel dus ook fred rutten ook de technicestaf in zijn geheel mis ik gewoon wat je hoord te zien op het veld in de kuip.Er worden geen goeie diepte passen meer gegeven ja de lange bal doet mijn klijnzoon ook aanmee lekker zeg langhalen vlug naar huis mentaliteit.Ze kunnen beter zeggen ik hoef die bal niet want dan moet ik er tegenaan trappen.En nog wat toen hij net kwam tentijden van been die verlies partij tegen psv had been het totaal niet meer in de hand.Op dat moment had v Geel even de moeite moeten nemen en met de spelers moeten praten en geen uitvlucht moet verzinnen daar waar een trainer juist iemand nodig had om de boel weer op de rails te krijgen.Ook been is toen door bepaalde spelers gesaboteerd net zo als is gebeurd bij rutten. Bij psv ging ook hiddink even praten met de spelersgroep en is daar na goed gekomen kampioenschap vloeide daar uit. Wel is waar van de armoe net als ajax maar ze staan wel in de boeken en daar gaat het om europe voetbal.Nu heb ik het dus alleen ff over v Geel gehad. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou ik heb het niet alleen over v Geel gehad maar het geheel dus ook fred rutten ook de technicestaf in zijn geheel mis ik gewoon wat je hoord te zien op het veld in de kuip.Er worden geen goeie diepte passen meer gegeven ja de lange bal doet mijn klijnzoon ook aanmee lekker zeg langhalen vlug naar huis mentaliteit.Ze kunnen beter zeggen ik hoef die bal niet want dan moet ik er tegenaan trappen.En nog wat toen hij net kwam tentijden van been die verlies partij tegen psv had been het totaal niet meer in de hand.Op dat moment had v Geel even de moeite moeten nemen en met de spelers moeten praten en geen uitvlucht moet verzinnen daar waar een trainer juist iemand nodig had om de boel weer op de rails te krijgen.Ook been is toen door bepaalde spelers gesaboteerd net zo als is gebeurd bij rutten. Bij psv ging ook hiddink even praten met de spelersgroep en is daar na goed gekomen kampioenschap vloeide daar uit. Wel is waar van de armoe net als ajax maar ze staan wel in de boeken en daar gaat het om europe voetbal.Nu heb ik het dus alleen ff over v Geel gehad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmmm zit toch twee minuten tussen..👀 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kanje het volgen Renato nou we zien het wel er zijn nog mogelijkheden genoeg om van Feyenoord een eenheid te maken maar gio kan het beste voor hebben als er een paar stekkies tussen lopen dan benje er mooi klaar mee.want die stoken de rest op beginne met slechtvoetbal vertoning dan gaat de rest van zelf . Wanneer kijken die neuzen nu eens allemaal de zelfde kant op .? Geen beker dan kampioen geen kampioen dan de beker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap je wel, en denk ook wel dat je gelijk hebt, zit/zat hem in de koppies, en Gio/JP/Wouters zijn er de personen wel naar omdat te veranderen. En de nieuwe aanwinsten aankomend seizoen mogelijk ook en daar denk ik vooral aan Kuyt.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het zit hem niet alleen in de koppies van de spelers/staf, een deel van het legioen moet ook mee willen gaan. Het is een wisselwerking die van twee kanten moet komen. Kom op een nieuw seizoen, een nieuwe ronden met nieuwe kansen. Geef het een kans en ga er eerst eens weer achter staan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Een nieuw seizoen Nieuwe ronden Nieuwe kansen en misschien NIEUWE SPELERS?
IK GA ER WEL VOOR! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zoals elk jaar weer, soms of vaak wat minder soms meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch interessant dat iemand als Earnest Stewart van Geel beschouwt als een pionier |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had toch liever gezien dat we die derde plaats vast hadden gehouden en het niet hadden weggegeven. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zo is het laten ze de kretiek dan maaris vlink in de oren stampen dat ze van schaamte niet eens het veld meer op durven te komen .Die derde plek hebben ze gewoon weggegeven dat hele middenveld moet pleite op zoute met die sboteurs.Zitten niet alleen in de zakken van de club maar ook in die van jouw en mij. V.Geel echt man ik gun het jouw ook van harte het suces maar doe er dan ook je stinkede best vooren geen 2ehands spelers meer naar ons heiligdom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geel is een kwantiteit rukker. kan geen beleid neerzetten. eerst drie spitsen vastleggen en dan op zoek naar nog een. Linksback 4 jaar verlengen , n prima stand in op de bank en van Dijk willen halen. Wilkshire verlengen en flirten met n mof. etc etc etc koekoek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ps , en wat verlengd is , is allemaal RUK uitgezonderd Anass maar die kan door dit beleid doodbloeden op links of rechtsbuiten wat n onzin. de enige hoop die ik heb is Gio een de VVF
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb ook weinig tot geen vertrouwen meer in van Geel voor de komende transferperiode |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er moet teveel gebeuren wil je meedoen om de titel. Er moet middelmaat uit en kwalitatief hoge spelers gehaald worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geef hem eerst de kans heren.. Zomer van de waarheid,window moet notabene nog beginnen man. |
|
|
|