|
|
MMM
|
|
|
Vorige zomer keihard gefaald, dat was al de zomer van de waarheid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder, Mathijsen, Boulahrouz gaan weg.
Blijf je nog zitten met Wilkshire, Nelom, Immers, Verhoek, Te Vrede, Manu, Kazim. Waarbij die laatste 2 misschien nog van waarde kunnen zijn voor de breedte..
En ik vind Karsdorp op rechtsback waardeloos, dus daar moet gewoon een back voor komen!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er moet een rechtsback bij, vervangers voor Clasie, Vilhena, Boëtius mochten die vertrekken, een scorende middenvelder, scorende spits, buitenspeler(s)
En je komt nooit af van Wilkshire, Immers, Verhoek en Te Vrede. Nelom als back-up, Kazim en Manu maar voor de breedte als er niks beters bijkomt.
En het enige wat je leest is dat Martin weer op zoek is naar spelers die hij persoonlijk kent of oud-spelers. Wat een netwerk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 22:18 schreef MMM het volgende:Er moet teveel gebeuren wil je meedoen om de titel. Er moet middelmaat uit en kwalitatief hoge spelers gehaald worden. Daar ga ik van uit..hij kan zich gaan bewijzen. Anders gooit hij z,n eigen ruiten in,reken maar dat hij de druk wel voelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was niet allemaal goed, eens, maar niet de zomer van de waarheid omdat er heel veel geld toen naar de schulden ging nog. Dat is dit jaar niet meer.
Ben benieuwd!
Plus ik vind dat iedereen recht heeft op een mindere periode, of worden we allemaal bij onze baas ontslagen na een paar fouten? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Er is nu meer te besteden,helemaal na verkoop Clasie wat ik wel snel verwacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En ik reageer niet op de geruchten, althans daar kan ik geen beleid op afekenen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Was niet allemaal goed, eens, maar niet de zomer van de waarheid omdat er heel veel geld toen naar de schulden ging nog. Dat is dit jaar niet meer. Ben benieuwd! Plus ik vind dat iedereen recht heeft op een mindere periode, of worden we allemaal bij onze baas ontslagen na een paar fouten? Te laat gereageerd en voor mijn gevoel geen reëel lijstje klaar. Op een gegeven moment moet je overschakelen als Guidetti (ging het destijds werkelijk over zijn fitheid?) en Dost te duur blijken. Lange/hoge contractverlengingen voor Manu maar vooral Nelom verbaasde mij ook zeer, clausule in het contract van Wilkshire was treurig.
True, maar dat ligt in de voetbalwereld toch heel anders.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 9 van de 10 dingen lekken uit. Uiteindelijk zal hij afgerekend worden op de spelers die hij wel, of juist niet, haalt.
Maar er zal vast een kern van waarheid in zitten rond Castaignos en dat vind ik onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Afwachten hoeveel we daar voor vangen. Daarna kan het interessant worden, eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 22:35 schreef MMM het volgende:[..] 9 van de 10 dingen lekken uit. Uiteindelijk zal hij afgerekend worden op de spelers die hij wel, of juist niet, haalt. Maar er zal vast een kern van waarheid in zitten rond Castaignos en dat vind ik onbegrijpelijk. Castaignos neem ik echt niet serieus dat gerucht. Heeft ook 1 bron, de zonnebank van van Gelder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2015 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Was niet allemaal goed, eens, maar niet de zomer van de waarheid omdat er heel veel geld toen naar de schulden ging nog. Dat is dit jaar niet meer. Ben benieuwd! Plus ik vind dat iedereen recht heeft op een mindere periode, of worden we allemaal bij onze baas ontslagen na een paar fouten? Dat kun je blijven roepen, de modus is allang anti, de nuance niet van belang. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar dat overkomt ieder mens wel eens. Voor de rest heeft ie het met de middelen best gedaan. Nu moet ie het gaan laten zien.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Knap ! Of copypaste ? Zou een bak zijn hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We moeten voor het kampioenschap gaan... hahaha !!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Oke mee eens maar dit is al 4jaar aan de gang en v Geel heeft zelf gezegddat hij 3jaar nodig heeft om kam, pioens elftal bij elkaar te krijgen. Nou dat is hem niet gelukt door de verkeerde aankopen of vrije transfers over te nemen waar je van te vooren al van weet dat het niets is kaziem .En wilkshire al helemaal niet afgezien van mathijsen die heeft het gehad gaat gelukkig ook weg en nog een paar ga ze niet allemaal opnoemen die gasten kosten klouwen met geld waar je niets van terug ziet .Alsje zo met geld om blijft gaan ja dan houdje ook niets over .Als spits had ik Guidettie graag terug zien komen het was de enigste optie om een beetje spits aan te trekken voor dat geld en dat hadje terug kunnen vangen na wat sucsessen.En dat had 1000x beter geweest dan die Kaziem en wilkshire bij elkaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik zie alleen maar 1 grote bezem naderen voor vele! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Momenteel zie ik alles dubbel.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou kijk is aan vijfjaar al weer en nog niets bereikt alleen maar hoofdpijn. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Mensen ik hoop dat als er de bezem door heen gaat en dat is mijn mening hoop ik dat de twee leiding gevende ook weggaan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Die zeeuwen toch Was je weer dronken ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Van Geel gaf gisteravond bij het FBC-feestje aan op de achtergrond bezig te zijn. Ik zou zeggen, treedt maar op de voorgrond en laat zien wat je wilt. Ook sloeg hij zichzelf geweldig op de borst om het feit dat hij Kuyt had binnengehaald. Ja,ja, eeen wereldprestatie! Bezig zijn op de achtergrond geeft mij het gevoel, we zijn op zoek naar spelers die niet te veel kosten, b-keus dus. Hopelijk zie ik het verkeerd, maar................... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 11:31 schreef daan limbos het volgende:Van Geel gaf gisteravond bij het FBC-feestje aan op de achtergrond bezig te zijn. Ik zou zeggen, treedt maar op de voorgrond en laat zien wat je wilt. Ook sloeg hij zichzelf geweldig op de borst om het feit dat hij Kuyt had binnengehaald. Ja,ja, eeen wereldprestatie! Bezig zijn op de achtergrond geeft mij het gevoel, we zijn op zoek naar spelers die niet te veel kosten, b-keus dus. Hopelijk zie ik het verkeerd, maar................... Hij kan op de achtergrond ook bezig zijn met Messi en Ronaldo ... wat een gelul! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Negatief beeld draai je niet zo maar om. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Waardeloos zooitje V? Geel en Gudde jullie taak zit er op weg wezen AUB. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Feyenoor transver activiteiten stemmen op wat voor plek we eindigen volgend seisoen.De meesten gingen voor plek 3 Ik zelf ging voor het kampioenschap.Als deze heren dit topic lezen geloof ik niet dus kunnen zij daar op inspelen .Hoemeer ruimte ze krijgen hoe slechter het word .GEEN GELD IS GEEN OPTIE MEER V.GEEL. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wil BEENHAKKERALS TD OP DE SPANDOEKEN slechter kan het niet worden |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Samen met v.Hanegem nou die 2 gaan ook niet door 1 deur dan maar 2 deuren om plat te lopen whahaha |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Word helemaal niks dit seisoen echt niet zo lang hij daar zit heeft beentje gelijk een waardelooze vent. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Snap ik, maar ieder weldenkend mens weet toch dat het niet bepaald handig is als je openlijk je interesse uitspreekt voor spelers? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ben je al naar de dokter geweest? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 11:31 schreef daan limbos het volgende:Van Geel gaf gisteravond bij het FBC-feestje aan op de achtergrond bezig te zijn. Ik zou zeggen, treedt maar op de voorgrond en laat zien wat je wilt. Ook sloeg hij zichzelf geweldig op de borst om het feit dat hij Kuyt had binnengehaald. Ja,ja, eeen wereldprestatie! Bezig zijn op de achtergrond geeft mij het gevoel, we zijn op zoek naar spelers die niet te veel kosten, b-keus dus. Hopelijk zie ik het verkeerd, maar................... Natuurlijk is Feyenoord op de achtergrond en niet op de voorgrond bezig. Als Feyenoord een interessante speler op het oog heeft die betaalbaar is en dat in het openbaar laat weten, dan weet je zeker dat ook andere clubs gaan proberen zo'n speler aan te trekken. En als het dan ook nog een kapitaalkrachtiger voetbalclub is, wat in het geval van Feyenoord snel het geval kan zijn, dan verlies je. Het is tegenwoordig toch al moeilijk om iets binnen de eigen organisatie te houden. Ik vind geheimzinnigheid dus prima. Mij gaat het om het resultaat. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 02:23 schreef Fer 1 het volgende:Mensen ik hoop dat als er de bezem door heen gaat en dat is mijn mening hoop ik dat de twee leiding gevende ook weggaan. En wie moeten er dan voor in de plaats komen voor die twee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad bluffer, zo is t maar net. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik wed dat ie het als een oprechte vraag bedoelde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hier zijn ze. Kan het anti-van Geelministerie zich goed mee identificeren!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja was even aan het werk ben ik geroepen roepie roepie ik ben er |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Alles komt door Martin....Je weet toch? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Waar om zwijgd men hier over om dat er een aantal zijn die het wel best vinden zo. Ik stel voor allemaal een briefje te schrijven naar hr V.Geel hoe hij moet inkopen. Mischien helpt dat zijn geheugen wat op te frissen in pricipe het el.ftal gewoon laten zo als het is een voorbeeld hoefje alleen die Guidettie te halen . Dan hou je nog riant genoeg over om nog wat spelers te halen mochten clasie vilhena boetius enzv verkocht worden.Dit elftal heeft het europes goed gedaan voor feyenoord bv tegen sevilla. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, anderen reageren zonder te lezen waarover t gaat.
Ach ja! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja dat rutten graag de spelers als nummertjes gebruikt zo als met bingo spelen word het weer een drama uiteraard. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 20:20 schreef Fer 1 het volgende:Waar om zwijgd men hier over om dat er een aantal zijn die het wel best vinden zo. Ik stel voor allemaal een briefje te schrijven naar hr V.Geel hoe hij moet inkopen. Mischien helpt dat zijn geheugen wat op te frissen in pricipe het el.ftal gewoon laten zo als het is een voorbeeld hoefje alleen die Guidettie te halen . Dan hou je nog riant genoeg over om nog wat spelers te halen mochten clasie vilhena boetius enzv verkocht worden.Dit elftal heeft het europes goed gedaan voor feyenoord bv tegen sevilla. Rustig achter de kassa? |
|
|
|