|
|
Fer 1
|
|
|
Nou ik denk alle drie dit seisoen wat achter ons ligt.En dat het niet lekker liep met de technise staf verbaal is ook een min punt maar ik zal wel weer om samen hangend zijn . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De Wolf had ook een goeie voor de staf geweest nee we halen wouters oke niet verkeerd gaat het niet om maar ik zie liever rotterdammers.De wolf heeft een enorme uitstraling en heeft verstand van het spelletje.En kan ook niet tegen zijn verlies als het niet loopt wil hij er het zijne van weten zo ken ik hem ook . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Feyenoord een club van de Aliens en niet berijkbaar voor aardse bewoners.feyenoord is en blijft zo een prvincaal clubje met een doelpuntje af en toe. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als je al je fouten gaat verbeteren, zit je zo aan 100.000 posts ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt, ik heb continu t idee dat ik voor de gek word gehouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zullen die kenners dat erkennen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Het is een talent hoe Fer zijn zinsbouw aan elkaar hangt! Hij gebruikt zelf het woord onsamenhangend, zal ie wel vaker te horen hebben gekregen haha |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Verder dit geschreven met alle respect aangezien de liefde voor de club ervan druipt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja, zelfs dat Jan weer eens de dubbel binnen haalt de droplul. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 20:32 schreef Fer 1 het volgende:Feyenoord een club van de Aliens en niet berijkbaar voor aardse bewoners.feyenoord is en blijft zo een prvincaal clubje met een doelpuntje af en toe. Jij hebt professionele hulp nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah, een klant!
Training "Terug naar de aardkloot!" 10 lessen, prijs € 1.200,- Training "Schrijven voor anderen", 5 lessen, € 250,-
Allebei voor starters. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: hahaha dat je hem nog ontcijferd, Respect! ^^ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
niet flirten maar squirten 5 euro voor dames |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij haalt z'n foto er gewoon af. Correct. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Knap dat ze van zo'n kleurloze man een kleurenfoto konden maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t is precies verkeerd om, die van hem had in het zwart wit gemoeten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: op de camping ja , als buurman om je op af te reageren als feyenoord verloren heeft en je vrouw ongesteld is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2015 - 21:58 schreef van geil het volgende:[..] op de camping ja , als buurman om je op af te reageren als feyenoord verloren heeft en je vrouw ongesteld is Daarin ook al? Ik vind hem zo goed in Uitgestorven Nederlands spreken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik drink niet maat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat dan weer niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is een Volendamse Woutje....maar bij jou zie ik dat door de vingers 😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hmmm ik was ff wat kwijt :p |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Was je voor, zag het ook bij nader inzien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat was een 2:10 uurtje hahaha... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Best scherrup dan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van Geel wil geen verantwoording afleggen voor de camera, lees ik links en rechts |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
voor de duidelijkheid, over afgelopen seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij wil niet terugkijken. Is net hoe je t leest.
quote: Over het mislukte vorige seizoen wil Martin van Geel overigens niets zeggen. De technisch directeur van Feyenoord wil de rust bewaren en wil niet voor camera of microfoon terugblikken op het afgelopen seizoen.
Zit wat in, ik vind t een beetje een zwaktebod, maar goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 18:04 schreef Stylzz het volgende:Hij wil niet terugkijken. Is net hoe je t leest. [..] Zit wat in, ik vind t een beetje een zwaktebod, maar goed. ik vind het een enorm zwaktebod. daar is hij nu juist voor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, meer eens met Stylzz. Tis niet heel sterk van Van Geel, maar om het nu op te blazen.. Bovendien zijn er al momenten geweest dat ie heeft teruggeblikt en er komen ook in de toekomst weer zat momenten aan. Dat ie er nu niet op in gaat, betekent niet dat hij zijn verantwoordelijkheid ontloop oid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
met alle respect voor jullie mening. maar directieleden en TD zijn aangesteld om sterk te zijn en verantwoordelijkheid te dragen. Van Geel is beide. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 18:24 schreef van geil het volgende:met alle respect voor jullie mening. maar directieleden en TD zijn aangesteld om sterk te zijn en verantwoordelijkheid te dragen. Van Geel is beide. Natuurlijk is Van Geel beide, das nogal dubbelop. 'Directeur' zit immers al in 'Technisch Directeur'.
En zoals ik al zei, natuurlijk heeft Van Geel een bepaalde verantwoordelijkheid en die moet ie ook zowel intern als extern afleggen. Maar dat betekent niet dat wanneer ie dat een keertje overslaat, het groter gemaakt moet worden dan het is. Dit is een incident. Als het die term al mag dragen. (Nog) niet meer dan dat. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Als hij dit jaar niet fatsoenlijk inkoopt.....I will hunt him down...... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 18:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Natuurlijk is Van Geel beide, das nogal dubbelop. 'Directeur' zit immers al in 'Technisch Directeur'. En zoals ik al zei, natuurlijk heeft Van Geel een bepaalde verantwoordelijkheid en die moet ie ook zowel intern als extern afleggen. Maar dat betekent niet dat wanneer ie dat een keertje overslaat, het groter gemaakt moet worden dan het is. Dit is een incident. Als het die term al mag dragen. (Nog) niet meer dan dat. Fout. van Geel is pas n jaar na aanstelling toegetreden bij de directie. dat ging toen nog gepaard met n forse loonsverhoging waar veel weerstand tegen kwam. Beenhakker bv zat niet in de directie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 18:24 schreef van geil het volgende:met alle respect voor jullie mening. maar directieleden en TD zijn aangesteld om sterk te zijn en verantwoordelijkheid te dragen. Van Geel is beide. Maar niet per se te reageren in de pers wanneer meneer Stouten vindt dat t moet gebeuren. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
denk dat v Geel het zelf ook wel begrijpt (of niet)ik ben bang voor hem als hij deze zomer weer verneukt zijn houdsbaar datum is verstreken ok vorig seizoen was er weinig om uit te geven maar kazim, wilhire en boularouz getuigd nou niet van een vakkundig TD daarna kan ie tevrede verkopen voor bijna 1 milj en ook dat doet ie niet ik heb hem altijd gesteund zijn verkopen waren altijd goed maar nu is er geld dus nu moet ie het laten zien dat ie ook goed kan inkopen |
|
|
|