|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 18:50 schreef van geil het volgende:[..] Fout. van Geel is pas n jaar na aanstelling toegetreden bij de directie. dat ging toen nog gepaard met n forse loonsverhoging waar veel weerstand tegen kwam. Beenhakker bv zat niet in de directie. Van Geel was vanaf het begin al onderdeel van de directie. Hij was titulair directeur in zijn eerste jaar en daarna statutair directeur. En heeft als gevolg daarvan meer verantwoordelijkheden gekregen en een bijbehorende salarisverhoging.
De verschillen tussen de twee titels zijn wezenlijk, maar tegelijkertijd vooral juridisch van aard.
Van Geel was in ieder geval al sinds zijn aantreden directeur en dus onderdeel van de directie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2015 - 19:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij was titulair directeur in zijn eerste jaar en daarna statutair directeur. En heeft als gevolg daarvan meer verantwoordelijkheden gekregen en een bijbehorende salarisverhoging. De verschillen tussen de twee titels zijn wezenlijk. zo klopt het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ben het nog even nagelopen. Een titulair directeur is officieel geen bestuurder en dus geen onderdeel van het bestuur (of de directie als dat synoniem voor elkaar staat bij Feyenoord). Dus je hebt inderdaad in principe gelijk. De TD is niet per definitie onderdeel van de directie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan kunnen we proosten met elkaar.;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, proost geile!
Trouwens, het klopt geloof ik wel dat de verschillen voor een voornaam deel juridisch van aard zijn.. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker T :)
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord (en dus ook van Geel) doet er zelf verstandig aan terug te kijken op afgelopen seizoen. Het Legioen heeft ongenoegen over het verloop. P.r. matig gezien goed moment om het afgelopen seizoen 'af te ronden' en de lering aan te kondigen naar het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
We kregen even een daverende opleving met KOEMAN daar na is het bergaf waarts gegaan . Als je de WORTELSWEG LAAT GAAN GUIDETTIE EN KOEMAN en je haalt onkruid in jouw tuin kunje aan de gang blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti ..
Haha die is al jaren weg man. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik begrijp sommigen hier niet over guidetti , het is maradonna of messi niet , hij heeft een goed seizoen gedraaid maar hij is geen garantie dat hij dat weer gaat doen of beter gezegd ik vraag mij ernstig af of hij daadwerkelijk weer dat niveau weer kan halen er zijn genoeg betere en goedkopere alternatieven |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja dat ken je honderd keer zeggen, maar dat ken er nie in bij sommige. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dan maar tevreden lekker goed koop of Kaziem kost niks is ook niks maar oke dan , Jullie hebben Guidettie afgeschreeven maar vind er dan maar een voor die prijs noem er een op die een schijnbeweging voor de keeper kan maken en om speeld en scoord.links rechts of voor de keeper noem er een op voor die prijs 22jaar is hij en nog lang niet op zijn retour zo als kuyt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 17:07 schreef Fer 1 het volgende:Dan maar tevreden lekker goed koop of Kaziem kost niks is ook niks maar oke dan , Jullie hebben Guidettie afgeschreeven maar vind er dan maar een voor die prijs noem er een op die een schijnbeweging voor de keeper kan maken en om speeld en scoord.links rechts of voor de keeper noem er een op voor die prijs 22jaar is hij en nog lang niet op zijn retour zo als kuyt. pffff laat ook maar , heeft geen zin |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hij is beter dan wat er nu rond loopt bij de club zijn leeftijd geeft de doorslag hij is nog flexcibel genoeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou..dat filmpje van Renato op het transfergeruchten topic, heb je die gezien? En daar lopen er wel meer van. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Feyenoord is geen hoer maar alsje haar eenmaal geproefd hebt wilje meer zo is het met Guidettie ook .Wel een sensatiebakkie maar voldeed wel aan de verwachtingen.En dat is precies wat de leiding bij Feyenoord niet wil en jullie gaan daar in mee. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
FEYENOORD FEYENOORD WAT GAAN WIJ DOEN VANDAAG WE GAAAAAAAN NAAAR DE KLOOOTE MAAR WANNEER IS DE VRAAG.lang leven de subtop de rommelmarkt is weer open vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Dagobert schijnt wel wat centjes tot zijn beschikking te hebben voor volgend seizoen. Ik ben er nu al bang voor wat voor bejaarden hij nog meer van stal gaat halen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik heb uit goeie bronnen vernomen dat hij een bejaarden elftal wil neer zetten dan kan hij die ouwetjes de schuld geven als excuus |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja hij is druk bezig achter zijn rits er komt nog niet veel uit maar wie weet we rukken gewoon nog ff door achter de schermen. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En denk er om datje metje pooten van Gio afblijft he anders helpen we je wel een handje volgend seisoen ik zeker. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote: Hij prikt er echt 25 in,met Kuyt erbij |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En hoe ze dat vertellen he die TomEgberts Feyenoord geen kampioen van 99 maar wel de uefa was hij ff vergeten jammer he hoerejong. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Met zijn maatje V.Gelderen piskop.en een lol dat ze dan hebben leuk he studio ajax mensen. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Kuyt maakt er ook 15 , zit je al aan de 40 doelpunten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het word tijd dat er een radio en tv zender in zuid holland komt hoeven we dat gezeik van hun niet meer aan te horen op radio 1 en tv. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik hoopt het tjabba ik hoop het echt leef mrtje meeeeee |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Kuyt en Guidettie zeker weten zweer ik op mijn kinderen Kaziem naar het 2e en aschebar achter nummer 10. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Eerder Ferschrikkelijk! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat s dit voor een ferschrikkelijk stop woordje, fer buiten mijn bereik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ferdomme, ik ben er klaar mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2015 - 14:12 schreef FR-Henk het volgende:Feyenoord (en dus ook van Geel) doet er zelf verstandig aan terug te kijken op afgelopen seizoen. Het Legioen heeft ongenoegen over het verloop. P.r. matig gezien goed moment om het afgelopen seizoen 'af te ronden' en de lering aan te kondigen naar het nieuwe seizoen. t weekend heeft je goed gedaan.:) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En in de hemel is geen bier en daar om drinken wij de ellende van feyenoord hier . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hey geile man wat ben jij vroeg nog nieuws van het frot? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik lees niets nieuws, dus nee |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jopie v daelen al gelezen op de heatliner? Kramer voor tevreden ruilen en nog een paar vijecevic nathan van chelsea. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja ik vind kramer zelf niks denk niet dat hij dat aan kan wat wij van hem verwachten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar