|
|
Stylzz
|
|
|
bwahaha, dat komt vanuit een tweet van @plakplaatje volgens mij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Martin van Geel weerspreekt de stelling dat Feyenoord er maar moeilijk in slaagt om met onbekende spelers te verrassen op de transfermarkt. Dat zegt de technisch directeur op de clubsite in reactie op een vraag van supporters.
In het verleden legde de club bijvoorbeeld spelers als Shinji Ono en Brett Emerton vast, twee spelers die nog onbekend waren bij het grote publiek. 'Waarom slaagt Feyenoord er nauwelijks in om te verrassen met spelers die door de scouting zijn aangedragen?', luidt de vraag van een fan op de clubsite.
"Ik ben het niet eens met deze stelling", reageert Van Geel. "John Guidetti was bijvoorbeeld een heel goed voorbeeld van een onbekende speler die het bij ons fantastisch heeft gedaan. Hij is letterlijk via onze scouting bij ons binnengekomen, stond al heel lang bij onze scouts op de radar. Ook zou ik graag Daryl Janmaat als voorbeeld willen aanhalen."
"Achteraf heeft iedereen gezien dat hij zich ontzettend snel ontwikkeld heeft, maar toen hij van Heerenveen transfervrij de overstap maakte naar ons, waren er niet veel mensen die hadden gedacht dat hij binnen een paar jaar international zou zijn. Ook hij is uitvoerig bekeken door onze scouts. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor Jens Toornstra, maar ook voor Bilal Basaçikoglu."
wat een gelul weer , die v Geel begint aardig door de mand te vallen met zijn scouting , hij scout 0,0 en de rest van onze scouting is helemaal klote
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door kenny -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het scheelde weinig of de nepduitsers hadden Guidetti gecontracteerd voordat Feyenoord uberhaupt interesse toonde. Dus die vlieger gaat niet op idd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2015 - 21:11 schreef ar het volgende:Het scheelde weinig of de nepduitsers hadden Guidetti gecontracteerd voordat Feyenoord uberhaupt interesse toonde. Dus die vlieger gaat niet op idd. Inderdaad, contract met Twente moest eerst ontbonden worden. Janmaat komt uit de eigen jeugd, ik mag toch hopen dat de spelers die het dan net niet redden, gevolgd worden en er niet een heel scoutingapparaat op los gelaten hoeft te worden om te kijken of het misschien een aardige speler is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gerucht dat feyenoord interesse heeft in Mounir El Hamdaoui ,, zou me niks verbazen v geel heeft zo'n geweldige scouting , hij komt alleen maar met afgedraaide 30gers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2015 - 21:34 schreef kenny het volgende:gerucht dat feyenoord interesse heeft in Mounir El Hamdaoui ,, zou me niks verbazen v geel heeft zo'n geweldige scouting , hij komt alleen maar met afgedraaide 30gers zzzzzzz |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elke opstap zoeken om een strop om van Geel te hangen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Toornstra gescout haha sorry maar dat had ado al gedaan Die hebben m in het betaald voetbal geheveld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2015 - 22:18 schreef RedDevil1990 het volgende:Toornstra gescout haha sorry maar dat had ado al gedaan Die hebben m in het betaald voetbal geheveld daarna Utrecht. om vervolgens voor veel geld op te halen. geniaal gescout. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin v Geel: als Clasie naar Southampton gaat doe hem dan niet voor weinig weg, gewoon bikkel hard zijn met de prijs niet beneden de 15 miljoen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zelfde scouting als real madrid toch knap dat ze benzema ronaldo bale kaka Rodriguez kroos enz gescout hebben |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Als ik fouten maak dan verwacht men dat ik die herstel. Zo ook Van Geel......zoals ik al zei is het me te rustig.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 08:08 schreef V town madness het volgende:Als ik fouten maak dan verwacht men dat ik die herstel. Zo ook Van Geel......zoals ik al zei is het me te rustig.... Is achter de schermen druk met binnenhalen El Hamdaoui...salarisbudget meteen op... |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Vanaken naar Brugge. Goed opgelet Martin #klootviool |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zou El Hamdaoui het niet meer kunnen dan? Ik heb hem al jaren niet meer zien spelen hoor, dus ik weet het niet, maar ik vond hem altijd wel een slim voetballertje. Als hij nog zo goed kan zijn als destijds mag hij van mij wel komen, mits hij in het kostenplaatje past natuurlijk...
Overigens, hij zit toch bij Fiorentina? Die hadden toch ook al een paar keer interesse in Clasie? Is één plus één hier drie? Ruildeal misschien?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Martin, het transferwindow is al geopend hoor. Graag spraakmakend nieuws gewenst en geen lul smoesjes! |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 09:12 schreef Arie.Klooster het volgende:Zou El Hamdaoui het niet meer kunnen dan? Ik heb hem al jaren niet meer zien spelen hoor, dus ik weet het niet, maar ik vond hem altijd wel een slim voetballertje. Als hij nog zo goed kan zijn als destijds mag hij van mij wel komen, mits hij in het kostenplaatje past natuurlijk... Overigens, hij zit toch bij Fiorentina? Die hadden toch ook al een paar keer interesse in Clasie? Is één plus één hier drie? Ruildeal misschien? Nee....opbokken met die stakker....wij eisen kwaliteit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Type bodemloze (geld)put. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Je kijkt wekelijks naar Fiorentina? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij wel dan?
Valt ook niet veel te zien namelijk.
2014-2015: 3 wedstrijden (40 minuten gespeeld) 1 goal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Absoluut niet halen natuurlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja Klinkt wel Als een speler voor van Geel natuurlijk... |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 11:52 schreef MMM het volgende:[..] Jij wel dan? Valt ook niet veel te zien namelijk. 2014-2015: 3 wedstrijden (40 minuten gespeeld) 1 goal 1 goal in 40 minuten, niet slecht toch.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dan scoort hij 2,25 goals per wedstrijd... niet slecht....
Nee, als hij zo weinig speelde, krijg ik ook mijn twijfels.... Doet me denken aan Otman Bakkal.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2015 - 11:52 schreef MMM het volgende:[..] Jij wel dan? Valt ook niet veel te zien namelijk. 2014-2015: 3 wedstrijden (40 minuten gespeeld) 1 goal Hahaha precies zoals voorspeld. De klaploper. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En al wat aan de haak geslagen Martin |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Een pauw is mooi en trots met 15 miljoen alleen hij kan er niets mee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:
Haakje kwam wat ongelukkig in zijn oog terecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pff wat een stelletje
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Gewoon Googlen op afbeeldingen 'zeikwijven'? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, hij kwam toevallig voorbij op Twitter. Ik dacht, nou, toepasselijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maagdelijk kaal bah..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Photoshop kaal. Of een toefje onder de tuit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe...... oke maar dat toefje zien we niet Veders laat ik het hierbij wat mijn voorkeur betreft |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ik was een tijdje zeer positief op m.v.geel maar nu is het toch wel anders, je moet in deze selectie maar 3 gerichte spelers te halen een
Volwassen sterke en slimme ervaren cv.
Een volwassen echte kerel voor de aanvoerder die goed kan passen voor cm
Een sterke aan de voet en kan koppen en combineren scherpte en doelgerichte spits.
Moet je halen.
Feyenoord afvallers hebben/halen de top niet.
Clasie
Immers
Vilhena
Nelom
Kongolo
V.beek |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Boeitius, manu, bilal geef ik nog even de voordeel van de twijfel omdat het vorige zeisoen op het middenveld zwaar ontbrak aan creatieve combinatie op het middenveld er stonden spelers in die niet in het basis horen maar Door een verkeerde keuze van de trainer toch de voorkeur kregen boven vilhena, toornstra, bilal, achabar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vilhena is een afvaller maar hij kreeg tevens de kans niet van die slissert. Echt lullig van je hoor lovert.
Kongolo en v. Beek passen prima in het budget van Feyenoord en doen het naar verwachting toch gewoon goed. En ja, die tuinkabouter is niet jouw vriend, maar je gaat hem missen hoor.
Achabar en Bilal samen met Woudenberg, Karsdorp, Dammers, Cabral, Verdonk, Sleegers, Hahn en Milek het is me nog al een lijst, Feyenoords hoop en de mijne. Perfect als je alleen al dit groepje tot een goed niveau weet in te zetten.
Manu en Kazim zouden eens op een personelijkheids cursus moeten, maar of dat helpt?
Toornstra was op en hoop van harte dat hij zich herpakt en Immers heb ik genoeg over gezegd zo ook over Nelom.
Gewoon kijken of je nog z'n 2 echt leuke spelers op de markt kan vinden, maar vooral met je jeugd gaan werken. Op die manier werk je alleen naar een gezonde toekomst en verval je niet in herhaling. Wat hebben we aan één kampioenschap en dan weer vele jaren niets!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Tja kazim Door vele uitgekots maar zeer nuttige speler pluspunten:
Kan goed combineren Strijdvaardig Redelijk tot goed met balhandeling.
Min punten :
Scherpte, doelgericht. Raakt gauw opgewonden Niet slim genoeg qua timing
Als volwaardig functie spits komt hij te kort maar zou het uitstekend kunnen doen al vleugel aanvaller of aanvallende middenvelder. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Eindelijk dat onze Nederlandse beste coach het ook in ziet dat clasie te kort komt voor de top maar aan de andere kant is de Nederlandse competitie zeer laag niveau gekelderd alleen de salarissen blijven top en dat is de schuld van alle toeschouwers en supporters en de clubs. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
|
|
|
RdamStyle
|
|
|
Ik snap niet waar het bestuur mee bezig is en wat iedereen als supporter maar loopt te zeiken. Er komt meer geld dus we moeten die halen en die en laten we die speler ook halen en FUCK de jeugd. Zou het beleid niet moeten zijn om het gewoon aan te proberen met onze jeugd en waar we echt een betere speler moeten hebben zo hoog mogelijk inzetten. Lukt het niet? Fuck it dan sparen we dat geld. Kijk afgelopen seizoen. Toen moesten we ook maar die en die speler halen. El Ahmadi, Kazim, Wilkshere, Boula..., terwijl we mede dankzij El Ahmadi nu Vilhena zullen verliezen, Karsdorp Wilkshere eruit heeft gespeeld en Achabar meer eruit had gehaald dan Kazim en Kazim niets meer eruit heeft gehaald dan Te Vrede. En nu moeten mensen niet denken dat ik Te Vrede goed genoeg vind, maar dat is Kazim ook niet. Tel daarbij op dat onze TD een kneus van een coach had aangesteld, waarvan ik al direct wist dat het fout zou gaan, maar nooit had durven dromen dat het zo erg zou zijn. En je hebt afgelopen seizoen. Eigen jeugd brengt een betere mentaliteit als de meeste aankopen en zijn bekent met wat de supporters willen enzo. Hebben over het algemeen geen Kuipvrees. Daarom moet een aankoop gewoon veel beter zijn als wat je in de jeugd heb lopen. Voordat je geld gaat lopen uitgeven. Wij zijn afgelopen seizoen gewoon 6e of 7e geworden hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat bedoel ik RdS, een waslijst met talenten die je moet gebruiken en gewoon hooguit voor 1 a 2 echt kwalitatief goeie spelers gaan die dan zelf nog de potentie hebben om te groeien. Ik lees hier ook alleen maar van die koopclub voorstellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2015 - 17:17 schreef RdamStyle het volgende:Ik snap niet waar het bestuur mee bezig is en wat iedereen als supporter maar loopt te zeiken. Er komt meer geld dus we moeten die halen en die en laten we die speler ook halen en FUCK de jeugd. Zou het beleid niet moeten zijn om het gewoon aan te proberen met onze jeugd en waar we echt een betere speler moeten hebben zo hoog mogelijk inzetten. Lukt het niet? Fuck it dan sparen we dat geld. Kijk afgelopen seizoen. Toen moesten we ook maar die en die speler halen. El Ahmadi, Kazim, Wilkshere, Boula..., terwijl we mede dankzij El Ahmadi nu Vilhena zullen verliezen, Karsdorp Wilkshere eruit heeft gespeeld en Achabar meer eruit had gehaald dan Kazim en Kazim niets meer eruit heeft gehaald dan Te Vrede. En nu moeten mensen niet denken dat ik Te Vrede goed genoeg vind, maar dat is Kazim ook niet. Tel daarbij op dat onze TD een kneus van een coach had aangesteld, waarvan ik al direct wist dat het fout zou gaan, maar nooit had durven dromen dat het zo erg zou zijn. En je hebt afgelopen seizoen. Eigen jeugd brengt een betere mentaliteit als de meeste aankopen en zijn bekent met wat de supporters willen enzo. Hebben over het algemeen geen Kuipvrees. Daarom moet een aankoop gewoon veel beter zijn als wat je in de jeugd heb lopen. Voordat je geld gaat lopen uitgeven. Wij zijn afgelopen seizoen gewoon 6e of 7e geworden hoor. groot deel eens |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Met zoveel eigen jeugd eindig je volgend seizoen ergens tussen plaats 10 en 14. Het enige toptalent dat er uitspringt is Sleegers, de rest is middelmaat. Noem me 6 of 7 jeugdspelers die goed genoeg zijn. Onze A1 eindigde deze competitie als vijfde. Waarom denk je dat al die "toptakenten" geen contract aangeboden krijgen. Die roep om eigen jeugd getuigt van weinig inzicht, een soort tunnelvisie in de trent van "eigen volk eerst".Onze jeugd is echt minder goed dan we graag zouden willen. Dat het aankoopbeleid van onze directie vorig jaar nergens op sloeg staat buiten kijf. Afwachten of van Geel zichzelf nu weer voor schut zet met zijn uitspraak over het meedoen om de titel en 29 punten achter PSV eindigen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet elke generatie is raak. Al zijn er toch weer een aantal die een profcontract gekregen hebben, dus zó slecht is het ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|