|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 12:17 schreef dr love het volgende:Misschien moet daar is flink gecontroleerd worden niveau wat er binnenkomt bij de a - selectie is je om van te schamen de enige die het wel Europese redden:: De vrij, bmi, achabar, Ja, Achachbar was echt een revelatie daar in Duitsland. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Joh laat die man ook z.n vakantie genieten en sportief gezien kan je heb niet alles kwalijk nemen we hadden op naam twee choachen gehad die helemaal niks voorstelt alleen r.koeman had een beetje geluk met pelle die het slechte spel vertoning verdoezelde. En rutte had clasie de beste speler helaas er kwam niks uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oh jee, wordt die tuinkabouter weer de grond in gedrukt. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ach jee er zijn weer joodse suporters die uit z.n bord hebben gegeten. Stelletje flikkers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 12:17 schreef dr love het volgende:Misschien moet daar is flink gecontroleerd worden niveau wat er binnenkomt bij de a - selectie is je om van te schamen de enige die het wel Europese redden:: De vrij, bmi, achabar, Achabar ??? Hahahahahahahahahaha, bij wie dan ??? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2015 - 10:34 schreef daan limbos het volgende:Ik heb het voorgevoel dat we het komende seizoen tot de categorie Utrecht, Cambuur en Heracles behoren. Geen enkel vertrouwen meer. Welke zichzelf respecterende voetballer van enige allure zal zich deze zomer verlagen door naar het niet-Europees spelende Feyenoord te komen? Of er moet wel een hele grote zak geld voor ze opengaan!! En dat lijkt me een mooi, maar van elke realiteit gespeend sprookje. Probeert eens wat prozac of zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vrouwen worden daar vaak geil van als bijwerking. dat is echt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik werk beter dan Prozac. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik begrijp de kritiek niet zo. rond de winterstop evalueer je de pijnpunten. nu ruim 6 maanden verder is Kuyt al binnen en is zelfs zijn rugnummer al duidelijk. we kunnen met vertrouwen zo dadelijk aan de voorbereiding van de selectie beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die begint overigens pas 25 juni. dus waar hebben we het over.
herstel ,, de 24e
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gun die man zijn vakantie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Martin komt binnenkort met een dubbelslag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voordat ik op vakantie ga, moet Martin 4 internationale toppers hebben binnengehaald. Anders sla ik hem in elkaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:39 schreef FR-Henk het volgende:Voordat ik op vakantie ga, moet Martin 4 internationale toppers hebben binnengehaald. Anders sla ik hem in elkaar. Wanneer ga je.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 - 22:39 schreef FR-Henk het volgende:Voordat ik op vakantie ga, moet Martin 4 internationale toppers hebben binnengehaald. Anders sla ik hem in elkaar. waar ga je heen in 2018? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat wordt hem niet:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou Martin,Zapata mag vertrekken..werk ze. Huren of kopen,allebei mogelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2015 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Wou even weten wat er zo lekker aan is de lat hoog te leggen.
Is niks dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Tis wel erg rustig houd m.v.geel het goed stil qua spelers halen of wacht hij of clasie vertrekt of is hij ook relaxt vakantie genieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
is hij nu echt op vakantie?? dit vind ik niet normaal in deze tijd dan moet je zorgen dat je je huiswerk hebt gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer had hij dan moeten gaan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat meestal in september toch, nadat de markt gesloten is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of er voor, zoals nu. overigens denk ik dat bij dit soort mannen het werk gewoon door gaat tijdens vakantie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat zou ik dan wel weer onbegrijpelijk vinden, maargoed.
Niemand die weet of hij nu op vakantie is toch..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2015 - 09:29 schreef MMM het volgende:Dat zou ik dan wel weer onbegrijpelijk vinden, maargoed. Niemand die weet of hij nu op vakantie is toch..? Hij was op vakantie, inmiddels al weer terug. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Martin komt met een driedubbelslag van zijn vakantie in Turkije: met 3 Kazimmetjes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is mij gewoon veel te stil, er lekt altijd wel iets uit qua interesse. Over 11 dagen de eerste training..
En er moet gigantisch veel gehaald worden, dat is nooit even snel op elkaar ingespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2015 - 19:08 schreef MMM het volgende:Het is mij gewoon veel te stil, er lekt altijd wel iets uit qua interesse. Over 11 dagen de eerste training.. En er moet gigantisch veel gehaald worden, dat is nooit even snel op elkaar ingespeeld. mwa, met 2-3 versterkingen kom je al een heel eind. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en voor degenen die zeggen dat t overal vrij stil is. tja , die hebben ook niet zoveel kopzorgen als ons. er moet aardig wat puin geruimd worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind stilte niet zorgelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook niet. Beter als die Havenaar el hamdoei en Kramer geruchten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, plus, wij hebben misschien wel haast, maar heel veel andere clubs geen enkele. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep,juli wordt interessanter waarschijnlijk, hopelijk. |
|
|
|