|
|
Fer 1
|
|
|
Hij kan een handdruk krijgen als hij Guidettie toch binnenhaalde voor die 5 miljoen een lachertje voor een club zonder Europa voetbal.De boy is 22 jaar en hoeft alleen zijn lichaam wat af te trainen en niet in het krachthonk daar krijg hij alleen korte spieren van.Duurlopen en bal trainingen zouden hem goed van pas komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon onbepaaldet tijd contract. Vrij normaal na een aantal jaar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij tekende in 2011 al voor onbepaalde tijd. om een jaar later in de directie te treden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is van de gekke er nog op in te gaan. 3 jaar bovenmatig presteren. Laatste seizoen minder.
En dan wegsturen? Zo ga ik niet met mijn mensen om.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juni 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nee schandalig gewoon die man verdiend beter de club schuld vrij gemaakt de zegeltjes aangepast Ik zou hem in de spits zetten valt toch niet op .zeker dat we dan kampioen zijn van het rechter rijtje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als je op mij reageert . ik heb nooit gezegd dat hij weg moet (kan niet eens) wel dat t transferbeleid anders moet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en drie jaar bovenmatig presteren ? in jouw visie. voor velen niet met al die miskleunen . en relatief lage transferkopen. ik vind t op dat punt op z'n zachts gezegd nogal overdreven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 13:56 schreef van geil het volgende:als je op mij reageert . ik heb nooit gezegd dat hij weg moet (kan niet eens) wel dat t transferbeleid anders moet Nee, ik reageer in algemeen. Vind wel dat de huidige situatie een andere visie en daarop gericht transferbeleid vraagt. van Geel mag dat deze zomer (nog) laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 14:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, ik reageer in algemeen. Vind wel dat de huidige situatie een andere visie en daarop gericht transferbeleid vraagt. van Geel mag dat deze zomer (nog) laten zien. ok. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 14:09 schreef van geil het volgende:en drie jaar bovenmatig presteren ? in jouw visie. voor velen niet met al die miskleunen . en relatief lage transferkopen. ik vind t op dat punt op z'n zachts gezegd nogal overdreven. Bovenmatig presteren: als je doelen stelt, met minder middelen dan de concurrentie, resultaten haalt, nagenoeg boven alle concurrenten, dan presteer je bovenmatig. 2e - 3e - 2e. Dát is het meetpunt. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 14:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Bovenmatig presteren: als je doelen stelt, met minder middelen dan de concurrentie, resultaten haalt, nagenoeg boven alle concurrenten, dan presteer je bovenmatig. 2e - 3e - 2e. Dát is het meetpunt. Eens. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou je kan gewoon aannemen dat hij met het zelfde Door gaat als de afgelopen jaren.want zo zeg hij met trots die griezel er zijn keiharde afspraken gemaakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies. Dat valt ook binnen t plan. Alleen afgelopen seizoen niet realistisch |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja zeker wel juist wel Koeman was gewoon de spiegel die ons voor gehouden werd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 14:13 schreef Fer 1 het volgende:Nou je kan gewoon aannemen dat hij met het zelfde Door gaat als de afgelopen jaren.want zo zeg hij met trots die griezel er zijn keiharde afspraken gemaakt. Welke keiharde afspraken dan? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Precies wat wij vinden en wat iedereen normaal vind dat Immers het gehad heeft zeg van Geel we geven je nog een contract voor 2jaar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De slechte spelers houd hij en debet deden uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie is wij dan? Het Legioen? |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou als jij Immers een goeie vind dan kunnen Kaziem mathijse tevreden boula ook wel houden toch. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Van Hanegem zou zeggen haal die schoenen dozen nu is van je voeten je schiet of naast of over of de keeper pakt hem. Dat bedoel ik met wij vinden dat het klaar is met hem op die plek. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ach laat ook maar nu word het te realistisch wat mij betreft kan ook hij weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat wij-gelul slaat nergens op. Beetje het 'jullie' van de laatste jaren. 'Wij' is een excuus om gelijk te krijgen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Je ziet het aan alles wij worden kampioen echt dit jaar nog voor de eeuw wisseling Nog een nieuwe kuip nee echt ze we hebben het goed voor met feyenoord keiharde afspraken om feyenoord naar de kloten te helpen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En nog steeds grote verbazing na al die vernederingen blijven ze verliezen en word er geaplausideerd Als of het niets uit maakt met een blow zie je de wereld aan je voor bij gaan en weg is alle realiteitszin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dus wanneer wij als suporter gaan klappen voor een verloren seisoen wil dat bij het bestuur als mafkeesies ondervonden snapje.En dan kunnen ze rustig verder Hun gang blijven gaan en dan is Ajax en psv ook blij .Maar dat wil niet zeggen dat we de boel moeten gaan slopen of zo daar schieten we ook niets mee op. Maar laten merken verbaal dat ze kloten bezig zijn van af de tribune dat kan wel . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dus op dat moment om Gio hier niet schuld van te geven wel positief zijn naam scanderen dat geeft hem ook vertrouwen .Maar wat de rest aangaat de grond in boren weetje wat zo n kaartje kost om een beetje hartklachten club te bezoeken en waar velen van verre moeten komen en de tijd die je kwijt ben voorje club en je krijgt steeds de feiten op neus gedrukt.Dat is niet meer balen daar worden onpasselijk van.En alsje dan moet horen van een wethouder feyenoord heeft zo wie zo niets te zoeken in Europa dan voelde je in de zeik genomen Door dat smerig zooitje snapje.En Hoe imand zich dan kan voelen en ben niet iemand die dan naar een biertje gaat grijpen of een blote neemt snapje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou..ik pak een lekker pilsie erbij ferry. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik schakel over op een ander net. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Neem van mij ook biertje ar styls afblijven jij geen droegs hier op dit topic en Henk zieke zo terug oneens moet weten wat ik schrijf bij jouw dus ik lesje zo wel terug hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: quote: Combi, anders beland ik bij de Gamma. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja dat heb alsje uitgepraat ben dan moet naar de gamma onderdelen halen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 14:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Bovenmatig presteren: als je doelen stelt, met minder middelen dan de concurrentie, resultaten haalt, nagenoeg boven alle concurrenten, dan presteer je bovenmatig. 2e - 3e - 2e. Dát is het meetpunt. Nee , dat is een meetpunt. en dat is voldoende met 2 3 2 4. maar er zijn natuurlijk veel meer meetpunten zoals jij t noemt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 18:35 schreef van geil het volgende:[..] Nee , dat is een meetpunt. en dat is voldoende met 2 3 2 4. maar er zijn natuurlijk veel meer meetpunten zoals jij t noemt. Natuurlijk zijn er meerdere meetpunten. Resultaten (en continuïteit club) stel ik voorop. Nu beginnen jaren waarin regie vanuit heldere visie wordt gevraagd.
Daar ga ik van Geel komende maanden op beoordelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 juni 2015 - 18:40 schreef FR-Henk het volgende:[..] Natuurlijk zijn er meerdere meetpunten. Resultaten (en continuïteit club) stel ik voorop. Nu beginnen jaren waarin regie vanuit heldere visie wordt gevraagd. Daar ga ik van Geel komende maanden op beoordelen. Gadverdamme wat een logisch verhaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En wat vandaag aan regen valt, valt morgen ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
een vinger in je kont, is niet gezond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een dildo in je oor, da's pas goor. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wil de echte dildo kenner opstaan want ook dit is helemaal niks |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin van Geel ga deze week direkt om de tafel zitten met Karim El Ahmadi om zijn contract met 2 jaar te gaan verlengen het is één van de grootste steun pilaar van Feyenoord, als we die nog kwijt raken dan zie ik het donker in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2015 - 18:25 schreef de bluffer het volgende:Martin van Geel ga deze week direkt om de tafel zitten met Karim El Ahmadi om zijn contract met 2 jaar te gaan verlengen het is één van de grootste steun pilaar van Feyenoord, als we die nog kwijt raken dan zie ik het donker in Karim is een nuttige en goede speler voor Feyenoord, maar is geen sterkhouder en zeker niet onvervangbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2015 - 18:41 schreef sportverteller het volgende:[..] Karim is een nuttige en goede speler voor Feyenoord, maar is geen sterkhouder en zeker niet onvervangbaar. precies. en t zou beter zijn om hem te vervangen door n completere speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het zou toch wel weer geniaal zijn. weken en weken te onderhandelen met een speler, n akkoord te bereiken. en dan vervolgens aan zijn werkgever te gaan vragen wat hij kost. geniaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zwaar aan het onderhandelen.. |
|
|
|