BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 18:59   quote  deeplink  
is geen tactiek . is gewoon dom.
en niet zoals de handelswijze met respect naar elkaar hoort te zijn.
tomson
 tomson - woensdag 24 juni 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 18:59 schreef van geil het volgende:
Inmiddels al bijna gewend aan. Kan me ook steeds minder ergeren aan het eindeloos wachten.
Gaat me zo goed af dat dit vandaag pas de 1e keer is dat ik kijk wat er hier gepost is.
ar
 ar - woensdag 24 juni 2015 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 18:59 schreef van geil het volgende:
Tactiek van Vitesse bedoelde ik meer.
tomson
 tomson - woensdag 24 juni 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Wat Veijnovic betreft dat wordt wss zo'n 3 miljoen en een doorverkoop percentage of iets dergelijks. Ben ook niet echt dol op zulke constructies maar dat is het gevolg van steeds duurdere spelers (en hebberige zaakwaarnemers) terwijl de cashflow steeds verder opdroogt .
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 19:54   quote  deeplink  
Ja van Geel denkt dat alles gratis is
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 19:55   quote  deeplink  
Ze zijn nu voor een nieuwe kuip aan het sparen
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Ik zou direct verder kijken of eigenlijk is het helemaal niet nodig eerlijk gezegd niersteen maar in het geen je nu hebt,
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Inversteer
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 20:00   quote  deeplink  
leegte.jpg
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 20:04   quote  deeplink  
zonnepanelen
MMM
 MMM - woensdag 24 juni 2015 - 20:15   quote  deeplink  
ee60376d74f057bc209b6a3490593fd8-1414204714.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 20:04 schreef van geil het volgende:
zonnepanelen
De Grote Leegte.
Ik lees 80% niet meer.
tomson
 tomson - woensdag 24 juni 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Hoofd
tomson
 tomson - woensdag 24 juni 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Pijn
de bluffer
 de bluffer - woensdag 24 juni 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 18:51 schreef van geil het volgende:

[..]

precies.
en t zou beter zijn om hem te vervangen door n completere speler.
Wie dan, namen noemen
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 20:41   quote  deeplink  
ja zeg, ik blijf aan de gang
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 20:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De Grote Leegte.
Ik lees 80% niet meer.
het wordt er niet beter op
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Nee.
Op een gegeven moment raak je murw.
VVout
 VVout - woensdag 24 juni 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 20:42 schreef van geil het volgende:

[..]

het wordt er niet beter op
Nee zeg dat wel, is je shift toets kapot.
van geil
 van geil - woensdag 24 juni 2015 - 21:20   quote  deeplink  
NEE ?
VVout
 VVout - woensdag 24 juni 2015 - 21:21   quote  deeplink  
AH duidelijk :)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 juni 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Fers van de pers: Braindead.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Hebben jullie dan die lach gezien van V Geel nu die lul nog uit zijn broek whahaha en dat zonder te shift.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 24 juni 2015 - 22:22   quote  deeplink  
3e 4e is eigenlijk tegoed voor Feyenoord ik ga ook alleen voor de gein whahaha.Inhoudelijk valt er niets te beleven daar je gaat toch jankend van ellende naar huis.
tomson
 tomson - donderdag 25 juni 2015 - 00:53   quote  deeplink  
Consequent is t wel, dat moet ik m nageven.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 juni 2015 - 08:04   quote  deeplink  
Consequente herhaling max.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 25 juni 2015 - 10:51   quote  deeplink  
De ouderen onder ons herinneren zich wellicht de gevleugelde woorden van onze onvolprezen voorzitter zaliger Cor Kieboom: WAAR STAAT GESCHREVEN DAT WE CONSEQUENT MOETEN ZIJN. Daar moest ik ineens aan denken bij het bekijken van de bedragen m.b.t. de eventuele transfers van Clasie en Vejinovic. Uit een hier onlangs gepubliceerd vergelijkend schema omtrent de prestaties van beide spelers bleek dat die niet of nauwelijks van elkaar verschilden. Logisch, van Geel ziet in de Vitesse-speler de ideale opvolger van Clasie. Toch vraagt van Geel zonder blikken of blozen
€ 18.000.000 voor Clasie en vindt hij de vraagprijs van € 5.000.000 voor Vejinovic veel te hoog. Inderdaad, onze ouwe kolenbaron had gelijk toen hij deze woorden sprak moet van Geel gedacht hebben waarna hij met deze onbegrijpelijke tegenstellingen in de publiciteit kwam. Maar het tast helaas zijn geloofwaardigheid steeds meer aan.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 juni 2015 - 23:06   quote  deeplink  
Jij zoekt ook echt handgranaten onder elke haarspeld he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door FR-Henk --
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 02:29   quote  deeplink  
En wat heb jij te vertellen Henk buiten het commentaar watje op andere mensen heb.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 02:38   quote  deeplink  
Zij krijgen shirts met gouden strepen volgens mij wordje daar mee beloond alsje iets bijzonders gepresteerd heb.ze maken ze steeds belachelijker en ze hebben het niet eens ,door.Het is ook net of het ook niet uit maakt ik vul mijn zakken toch wel.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 02:41   quote  deeplink  
En die klojoos op de tribune een wedstrijdje winnen en het is weer goed ,Een kinderhand is gauw gevuld.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 02:42   quote  deeplink  
Ik heb het een beetje uit elkaar gehouden Henk kanje het beter volgen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 juni 2015 - 11:50   quote  deeplink  
V Geel of goed strateeg
of lozer ik wacht met velen af wat gaat er komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door piet de paler --
kenny
 kenny - vrijdag 26 juni 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 11:50 schreef piet de paler het volgende:
V Geel of goed strateeg
of lozer ik wacht met velen af wat gaat er komen
ook al gaat deze transfere door vind ik niet dat v Geel zo goed bezig is , deze transfere kon mijn oma zelfs nog doen , iedereen weet dat Vitesse onder curatele staat en moet verkopen en iedereen ziet dat veijinovic een goede voetballer is en een prima vervanger van clasie , dus zo'n kunst is dit niet
van een goede TD met jaar salaris van om en na bij 8 ton mogen we meer verwachten
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 12:06 schreef kenny het volgende:

[..]

ook al gaat deze transfere door vind ik niet dat v Geel zo goed bezig is , deze transfere kon mijn oma zelfs nog doen , iedereen weet dat Vitesse onder curatele staat en moet verkopen en iedereen ziet dat veijinovic een goede voetballer is en een prima vervanger van clasie , dus zo'n kunst is dit niet
van een goede TD met jaar salaris van om en na bij 8 ton mogen we meer verwachten
Als je op die manier redeneert kan een TD nooit goed doen.
VVout
 VVout - vrijdag 26 juni 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 12:06 schreef kenny het volgende:

[..]

Je bent niet alleen, ook de mensen om je heen hebben oren en ogen. Ga er maar aan staan en zorg er voor dat je een speler overtuigd voor Feyenoord te kiezen en dat daarna hard uit te handelen. Maar goed, das simpel toch en voor iedere dombo te doen.
kenny
 kenny - vrijdag 26 juni 2015 - 12:42   quote  deeplink  
ik zie liever dat ie talenten op spoort zoals utrecht met die spits haller of zoals heereveen met larson kijk dan gaan we praten , waarom weet heereveen altijd wel goede spelers te scouten ??
welke spelers heeft v Geel gescout ? guidetti en pelle kwamen niet uit v Geel netwerk , de rest wat hij heeft gehaald is b keus en te licht voor ons
veijinovic is een inkoppertje en weinig gescout aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door kenny --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Feyenoord en scouting..😂😂
JanM
 JanM - vrijdag 26 juni 2015 - 12:48   quote  deeplink  
En die klootzak heeft die spits uit de jeugd ook een nieuw contract gegeven!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 12:44 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord en scouting..😂😂
Alsof van Geel in zijn eentje alle spelers scout...

Hij is wel eindverantwoordelijk, maar is veelal afhankelijk van input medewerkers

Lijkt wel een bedrijf...
kenny
 kenny - vrijdag 26 juni 2015 - 12:55   quote  deeplink  
ok klopt maar hij stuurt deze mensen aan en als deze niet voldoen (al jaren) moet hij die mensen ruilen voor mensen die er wel kijk op hebben simpel net een bedrijf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door kenny --
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 26 juni 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi staat op het punt om Feyenoord te verlaten voor een contract bij Ittihad FC uit de Premier League van Saudi-Arabië. Dat meldt althans de Arabische krant Al Madina. De 30-jarige middenvelder is in Rotterdam-Zuid nog in het bezit van een contract tot de zomer van 2017, dus een geïnteresseerde club moet wel een transfersom aan Feyenoord betalen.

Volgens Almarssad Pro zou El Ahmadi zelfs dusdanig dicht bij een vertrek uit de Kuip zijn, dat hij de club vandaag nog de rug toekeert. Of de berichten uit Saudi-Arabië op waarheid berusten, is vooralsnog onduidelijk. Tegenover RTV Rijnmond zei El Ahmadi enige tijd geleden nog dat hij verwacht ook volgend seizoen het shirt van Feyenoord te dragen.

De Kuipclub verkocht El Ahmadi in de zomer van 2012 voor zo'n 2,8 miljoen euro aan Aston Villa. Vervolgens werd de Marokkaans international twee jaar later teruggehaald, mede op voorspraak van Fred Rutten. De middenvelder zou ook niet blij zij met het vertrek van de hoofdtrainer. Afgelopen seizoen kwam hij tot 29 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 2 keer scoorde en 1 assist afleverde.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 15:59   quote  deeplink  
Nog in termijnen mogen betalen ook.
Wat een prutser die van Geel
JanM
 JanM - vrijdag 26 juni 2015 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 15:59 schreef Stylzz het volgende:
Ik zeg weg ermee!
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Hoe dan ook ik vind het een goede aanwinst voor feyenoord dus handjes op elkaar voor, M.v.Geel.Dit heeft hij goed voorelkaar gebokst en nog belasting technische gezien slim gehandeld.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 16:33   quote  deeplink  
En ik durf te zeggen dat vejinovic nog beter is dan clasie technische begaafde voetballer.Ook dat ventje uit de jeugd een contract van 3 jaar ene robertho, een spits en een neusje voor coals ,die misschien in de toekomst een leuke aanwinst voor het eerste van feyenoord Is.
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Je weet ik ben zeer krities overM.v.Geel maar dit heeft hij goed gedaan Hoe maakt mij, niet zo uit resultaat teld.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 26 juni 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Welnee man v Geel is kut.
van geil
 van geil - vrijdag 26 juni 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:20 schreef SCF Leiden het volgende:
Karim El Ahmadi staat op het punt om Feyenoord te verlaten voor een contract bij Ittihad FC uit de Premier League van Saudi-Arabië. Dat meldt althans de Arabische krant Al Madina. De 30-jarige middenvelder is in Rotterdam-Zuid nog in het bezit van een contract tot de zomer van 2017, dus een geïnteresseerde club moet wel een transfersom aan Feyenoord betalen.

Volgens Almarssad Pro zou El Ahmadi zelfs dusdanig dicht bij een vertrek uit de Kuip zijn, dat hij de club vandaag nog de rug toekeert. Of de berichten uit Saudi-Arabië op waarheid berusten, is vooralsnog onduidelijk. Tegenover RTV Rijnmond zei El Ahmadi enige tijd geleden nog dat hij verwacht ook volgend seizoen het shirt van Feyenoord te dragen.

De Kuipclub verkocht El Ahmadi in de zomer van 2012 voor zo'n 2,8 miljoen euro aan Aston Villa. Vervolgens werd de Marokkaans international twee jaar later teruggehaald, mede op voorspraak van Fred Rutten. De middenvelder zou ook niet blij zij met het vertrek van de hoofdtrainer. Afgelopen seizoen kwam hij tot 29 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 2 keer scoorde en 1 assist afleverde.
Dit zou goed nieuws zijn (voor mij)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 juni 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 15:59 schreef Stylzz het volgende:
Oprutten met die vent..😉

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0584840