|
|
JanM
|
|
|
Wat een prutser hè van geil ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dread
|
|
|
Top gedaan zo houden we meer over om een goeie spits te halen! Maar had propper ook niet gewoon mee kunnen komen ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tot zover doet van Geel het behoorlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goede speler en goede aankoop , maar normaal dit mogen we toch verwachten van v Geel , juist nu gaan we kijken wie hij nog erbij haalt enof hij immers en kazim en wilkshire nog weet te slijten |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En Mathijsen Nelom neem die ook mee naar exit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Anders kontzak jij van geel toch ff Fer..! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 - 18:39 schreef Dread het volgende:Top gedaan zo houden we meer over om een goeie spits te halen! Maar had propper ook niet gewoon mee kunnen komen ;) Blijkbaar is het geld alweer op !!! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: onze martin dekt zich weer aardig in , gaat weer net als vorig jaar waar ik al bang voor was |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Spelers lozen,goede spits halen en nog een verdedigende versterking. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 09:20 schreef kenny het volgende:[..] onze martin dekt zich weer aardig in , gaat weer net als vorig jaar waar ik al bang voor was Volgens de mediaberichten had Van Geel een vrije investeringsbudget van € 5,0 miljoen. Daarvan heeft hij een deel gebruikt met de aankoop in termijnen van Vejinovic. Daarnaast heeft Van Geel te maken met een salarisplafond, waar hij blijkbaar tegen aan zit. Om nu nog nieuwe aankopen te doen moeten er dus eerst spelers vertrekken om nog meer investerings- en salarisruimte beschikbaar te krijgen. Een en ander conform de gemaakte budgetafspraken binnen de club.
Dus niks geen indekken van Van Geel maar het toepassen van een verstandig en gezond financieel beleid.
Een technisch directeur met ballen is geen TD die makkelijk strooit met geld, maar een aan- en verkoopbeleid, en jeugdbeleid voert binnen de financiële mogelijkheden van Feyenoord. Een echte supporter steunt Van Geel daarin, in plaats van hem te bekritiseren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Salaris budget ja. Dat wordt lozen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 10:21 schreef sportverteller het volgende:[..] Volgens de mediaberichten had Van Geel een vrije investeringsbudget van € 5,0 miljoen. Daarvan heeft hij een deel gebruikt met de aankoop in termijnen van Vejinovic. Daarnaast heeft Van Geel te maken met een salarisplafond, waar hij blijkbaar tegen aan zit. Om nu nog nieuwe aankopen te doen moeten er dus eerst spelers vertrekken om nog meer investerings- en salarisruimte beschikbaar te krijgen. Een en ander conform de gemaakte budgetafspraken binnen de club. Dus niks geen indekken van Van Geel maar het toepassen van een verstandig en gezond financieel beleid. Een technisch directeur met ballen is geen TD die makkelijk strooit met geld, maar een aan- en verkoopbeleid, en jeugdbeleid voert binnen de financiële mogelijkheden van Feyenoord. Een echte supporter steunt Van Geel daarin, in plaats van hem te bekritiseren. Geheel mee eens. Al mag ik hopen dat er wel ruimte gehouden wordt om op voorhand die aantrekkelijke aankoop te initiëren (is óók regie), die met verkoop daarná wordt rechtgetrokken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe kan het salarisbudget vol zitten terwijl spelers als Mathijsen (zat boven het miljoen), Boulahrouz en Mulder weg zijn?
Hebben Nelom en Manu destijds echt een FLINKE opwaardering gehad? En wat verdiend Kazim? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirk erbij. Marko erbij. Aantal jeugd hebben contracten getekend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 10:36 schreef MMM het volgende:Hoe kan het salarisbudget vol zitten terwijl spelers als Mathijsen (zat boven het miljoen), Boulahrouz en Mulder weg zijn? Hebben Nelom en Manu destijds echt een FLINKE opwaardering gehad? En wat verdiend Kazim? Mathijssen is niet weg, en ik hoop dat v G een goede pokeraar is, en dat het verhaal dat er geen geld meer is een taktiek is. Als dat niet zo. Is twijfel ik weer over de openheid qua financieen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2015 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 10:36 schreef MMM het volgende:Hoe kan het salarisbudget vol zitten terwijl spelers als Mathijsen (zat boven het miljoen), Boulahrouz en Mulder weg zijn? Hebben Nelom en Manu destijds echt een FLINKE opwaardering gehad? En wat verdiend Kazim? kan ook niet normaliter. plus het budget zou met ruim 1 miljoen stijgen. het is gewoon n zooitje en nu wordt er gepraat over overbodige spelers .. wie zijn dat dan buiten Te Vrede? degene die net bijgetekend hebben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 10:45 schreef piet de paler het volgende:[..] Mathijssen is niet weg, en ik hoop dat v G een goede pokeraar is, en dat het verhaal dat er geen geld meer is een taktiek is. Als dat niet zo. Is twijfel ik weer over de openheid qua financieen Mathijsen is wel weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan me dan nog bijna niet voorstellen dat het budget vol is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kudt van Geel, nu zijn poen al op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Mathijsen's contract niet gewoon aan het aflopen? 2012, 3 jarig contract? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja die is gewoon transfervrij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 10:36 schreef MMM het volgende:Hoe kan het salarisbudget vol zitten terwijl spelers als Mathijsen (zat boven het miljoen), Boulahrouz en Mulder weg zijn? Hebben Nelom en Manu destijds echt een FLINKE opwaardering gehad? En wat verdiend Kazim? Geloof dat ook niet. Gouka cs. die weer wat roepen. Gio schijnt duidelijk te hebben met wie hij het nieuwe seizoen in wilt gaan. Komende week komt dat naar buiten. Media wil de boel gek maken. Een aantal hier gaan daar in mee.
Dezelfde media die vele namen noemde, behalve die van Vejinovic. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Het contract van Joris loopt op 30-6-2015 af. Feyenoord twijfelt volgens mij nog of Mathijsen een nieuw contract aangeboden moet worden. Dat zal mede afhangen van de komende mutaties in de selectie. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bouhlarouz die definitief geen nieuw contract aangeboden krijgt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:02 schreef sportverteller het volgende:[..] Het contract van Joris loopt op 30-6-2015 af. Feyenoord twijfelt volgens mij nog of Mathijsen een nieuw contract aangeboden moet worden. Dat zal mede afhangen van de komende mutaties in de selectie. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bouhlarouz die definitief geen nieuw contract aangeboden krijgt. Mathijsen zal echt geen salaris van een miljoen aangeboden krijgen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Contract is afgelopen, maar of dat betekent dat hij weg is? Ik vind dat hele gedoe rondom Mathijsen het meest verbazingwekkend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welk gedoe? Feyenoord zoekt nog een linker centrale verdediger. Vinden ze die niet overwegen ze Mathijsen.
Zo dom nog niet. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:29 schreef Stylzz het volgende:Welk gedoe? Feyenoord zoekt nog een linker centrale verdediger. Vinden ze die niet overwegen ze Mathijsen. Zo dom nog niet. Eens.
Zowel Feyenoord als Mathijsen kunnen na 30 juni gaan en staan waar ze willen. Allebei houden ze echter de deur op een kiertje voor een mogelijke voortzetting van de dienstverband. Voor Feyenoord afhankelijk van de ontwikkelingen binnen de selectie en de wensen van de trainer. Ik zie ook niet wat daar nu zo'n 'gedoe'aan is. Het is gewoon praktisch anticiperen op een mogelijke te ontstane situatie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat is leuk bij de amateurs |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:29 schreef Stylzz het volgende:Welk gedoe? Feyenoord zoekt nog een linker centrale verdediger. Vinden ze die niet overwegen ze Mathijsen. Zo dom nog niet. Als je een werknemer met een aflopend contract hebt, moet je het contract voor 1 april officieel opzeggen. Dat is over Boulahrouz bijvoorbeeld gecommuniceerd. Over Mathijsen niet. Dus dan zou het contract automatisch verlengd zijn, ik vermoed met 1 jaar, maar dat weet ik niet zeker. Onder dezelfde voorwaarden, dus goed 1 miljoen salaris. Los van het feit dat ik hem geen toegevoegde waarde vind, vind ik dat ook een zeer ruim bedrag. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:33 schreef sportverteller het volgende:[..] Eens. Zowel Feyenoord als Mathijsen kunnen na 30 juni gaan en staan waar ze willen. Allebei houden ze echter de deur op een kiertje voor een mogelijke voortzetting van de dienstverband. Voor Feyenoord afhankelijk van de ontwikkelingen binnen de selectie en de wensen van de trainer. Ik zie ook niet wat daar nu zo'n 'gedoe'aan is. Het is gewoon praktisch anticiperen op een mogelijke te ontstane situatie. Dat is dus alleen maar waar als Feyenoord, of Mathijsen vóór 1 april heeft aangegeven dat het contract inderdaad beeindigd wordt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Mathijsen krijgt een 0-uren contract. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 10:21 schreef sportverteller het volgende:[..] Volgens de mediaberichten had Van Geel een vrije investeringsbudget van € 5,0 miljoen. Daarvan heeft hij een deel gebruikt met de aankoop in termijnen van Vejinovic. Daarnaast heeft Van Geel te maken met een salarisplafond, waar hij blijkbaar tegen aan zit. Om nu nog nieuwe aankopen te doen moeten er dus eerst spelers vertrekken om nog meer investerings- en salarisruimte beschikbaar te krijgen. Een en ander conform de gemaakte budgetafspraken binnen de club. Dus niks geen indekken van Van Geel maar het toepassen van een verstandig en gezond financieel beleid. Een technisch directeur met ballen is geen TD die makkelijk strooit met geld, maar een aan- en verkoopbeleid, en jeugdbeleid voert binnen de financiële mogelijkheden van Feyenoord. Een echte supporter steunt Van Geel daarin, in plaats van hem te bekritiseren. je doet net of v Geel zo'n wereld TD is , natuurlijk moet hij op de centjes letten maar over zijn keuzes mag ik toch wel vraagtekens zetten hij zit dan aan zijn salarisplafond , maar dat vind ik niet gek als teverede kan verkopen voor bijna 1 milj (in januari)en niet doet , en vervolgens als manu kazim wilkshire en achabar contract verlenging geeft , beter had het geweest zulke spelers te lozen enzo hou je weer wat geld over om goede gerichte aankopen te doen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:29 schreef Stylzz het volgende:Welk gedoe? Feyenoord zoekt nog een linker centrale verdediger. Vinden ze die niet overwegen ze Mathijsen. Zo dom nog niet. wel dom , mathijsen kan het niveau niet meer aan en is veel te blessure gevoelig dus weggegooit geld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet dom, Mathijsen heeft enkele keren goed ingevallen. Alleen moet je geen invaller handhaven met een miljoen salaris. Ik hoop op Botteghin. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik vond Mathijsen het de laatste keren niet zo slecht doen. Maar je moet, zeker bij een speler van zijn leeftijd, je veel meer afvragen of hij het de komende jaren nog wel op kan brengen. Hij heeft onvoldoende snelheid en rendeert dus beter in een verdedigend systeem. Als dat de speelstijl is, die Gio wil hanteren, is een nieuw contract een overweging waard. Anders niet. Aanblijven is ook alleen maar verstandig, als je op Varkenoord geen aanstormend talent hebt lopen. Want dan staat hij die ontwikkeling in de weg. Tot nu toe zou mijn voorkeur uitgaan naar een basis met Lopes Cabral, v Beek, Kongolo en Woudenberg. Dan heb je met Wilkshire, Mathijsen en Nelom een zeer beperkte, belegen bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2015 door Els -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 12:57 schreef kenny het volgende:[..] je doet net of v Geel zo'n wereld TD is , natuurlijk moet hij op de centjes letten maar over zijn keuzes mag ik toch wel vraagtekens zetten hij zit dan aan zijn salarisplafond , maar dat vind ik niet gek als teverede kan verkopen voor bijna 1 milj (in januari)en niet doet , en vervolgens als manu kazim wilkshire en achabar contract verlenging geeft , beter had het geweest zulke spelers te lozen enzo hou je weer wat geld over om goede gerichte aankopen te doen Ik vind Van Geel geen wereld TD, maar een TD die zijn werk goed doet gegeven de omstandigheden. Het aanbieden van een contract aan een transfervrije speler als Kazim kan in potentie financieel een goede zet blijken te zijn. In sportief opzicht zou de samenwerking met veel bewegende spelers als Kuijt en Toornstra ook succesvol uit kunnen pakken.
Wiltshire vind ik een nuttige speler voor de selectie.
Manu en Achahbar had ik geen aangepast contract gegeven, maar wellicht hoopt Van Geel er zodoende nog wat geld uit te halen, anders waren ze sowieso transfervrij weggelopen.
Kortom, sommige keuzes vind ik goed te begrijpen anderen niet of minder. Ik blijf echter bij mijn standpunt dat Van Geel een goede TD is. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 10:21 schreef sportverteller het volgende:[..] Volgens de mediaberichten had Van Geel een vrije investeringsbudget van € 5,0 miljoen. Daarvan heeft hij een deel gebruikt met de aankoop in termijnen van Vejinovic. Daarnaast heeft Van Geel te maken met een salarisplafond, waar hij blijkbaar tegen aan zit. Om nu nog nieuwe aankopen te doen moeten er dus eerst spelers vertrekken om nog meer investerings- en salarisruimte beschikbaar te krijgen. Een en ander conform de gemaakte budgetafspraken binnen de club. Dus niks geen indekken van Van Geel maar het toepassen van een verstandig en gezond financieel beleid. Een technisch directeur met ballen is geen TD die makkelijk strooit met geld, maar een aan- en verkoopbeleid, en jeugdbeleid voert binnen de financiële mogelijkheden van Feyenoord. Een echte supporter steunt Van Geel daarin, in plaats van hem te bekritiseren. Wat een onzin dat je geen kritiek mag hebben. Denk je echt dat Van Geel zo'n gevoelig karakter heeft en niet tegen kritiek kan? Kritiek is goed, daar ga je zelf ook kritisch van nadenken. En kan je groeien. Zonder kritiek heb je alleen je eigen hersencapaciteit om op te 'varen'. Zolang de nuance en het respect blijft, is kritiek vaak beter dan juichend achter iemand aan te lopen. Daar word je wereldvreemd van. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 13:21 schreef sportverteller het volgende:[..] Ik vind Van Geel geen wereld TD, maar een TD die zijn werk goed doet gegeven de omstandigheden. Het aanbieden van een contract aan een transfervrije speler als Kazim kan in potentie financieel een goede zet blijken te zijn. In sportief opzicht zou de samenwerking met veel bewegende spelers als Kuijt en Toornstra ook succesvol uit kunnen pakken. Wiltshire vind ik een nuttige speler voor de selectie. Manu en Achahbar had ik geen aangepast contract gegeven, maar wellicht hoopt Van Geel er zodoende nog wat geld uit te halen, anders waren ze sowieso transfervrij weggelopen. Kortom, sommige keuzes vind ik goed te begrijpen anderen niet of minder. Ik blijf echter bij mijn standpunt dat Van Geel een goede TD is. Wilkshire: het waren 5 hele mooie minuten? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
kom op zeg , aan matijsen moet je geen geld meer verspillen , je hebt toch ook dammers contract verlenging gegevens , doe daar dan wat mee , ok dammers is rechtsbenig maar om zo nu en dan in te laten vallen prima toch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wilkshire en Karsdorp zijn niet goed genoeg. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Wiltshire is nuttig en Karsdorp heeft de potentie om een goede voetballer te worden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vind Karsdorp nu zelfs al een van de betere. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 13:21 schreef sportverteller het volgende:[..] Ik vind Van Geel geen wereld TD, maar een TD die zijn werk goed doet gegeven de omstandigheden. Het aanbieden van een contract aan een transfervrije speler als Kazim kan in potentie financieel een goede zet blijken te zijn. In sportief opzicht zou de samenwerking met veel bewegende spelers als Kuijt en Toornstra ook succesvol uit kunnen pakken. Wiltshire vind ik een nuttige speler voor de selectie. Manu en Achahbar had ik geen aangepast contract gegeven, maar wellicht hoopt Van Geel er zodoende nog wat geld uit te halen, anders waren ze sowieso transfervrij weggelopen. Kortom, sommige keuzes vind ik goed te begrijpen anderen niet of minder. Ik blijf echter bij mijn standpunt dat Van Geel een goede TD is. kazim door verkopen ?? die gozer kan niet voetballen , wie heeft daar nou geld voor over maar goed misschien lukt het , vind het wel een dure gok als het niet lukt zitten we weer 1 jaar opgescheept met hem
wilkshire is ook waardeloos en te duur voor de bank daarbij heb je ook cabral uit eigen jeugd geef die gewoon de kans
manu en achabar hebben bewezen niks toe te voegen en zijn leuk voor bijvoorbeeld cambuur of een leuke club in de 1e div
verder zeg ik niet dat v Geel zo slecht is maar op een hoop punten kan ik hem niet volgen om over zijn scouting maar te zwijgen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 - 13:21 schreef Els het volgende:[..] Wat een onzin dat je geen kritiek mag hebben. Denk je echt dat Van Geel zo'n gevoelig karakter heeft en niet tegen kritiek kan? Kritiek is goed, daar ga je zelf ook kritisch van nadenken. En kan je groeien. Zonder kritiek heb je alleen je eigen hersencapaciteit om op te 'varen'. Zolang de nuance en het respect blijft, is kritiek vaak beter dan juichend achter iemand aan te lopen. Daar word je wereldvreemd van. Onzin. Sportverteller stelt nergens dat iemand geen kritiek mag hebben. Hij reageert met tegenargumenten. Dat is wat ik zie. Als dat uitgelegd wordt als mond snoeren, want geen kritiek mogen hebben is dat evenzeer wereldvreemd. Discussie leidt tot nuance. Daar hebben we het over. |
|
|
|