BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 28 september 2012 - 23:16   quote  deeplink  
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 30 september 2012 - 21:50   quote  deeplink  
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 01 oktober 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Vanaf 12:46 een 'aparte' uitspraak. Alleen voor Singh is een transfersom betaald, alle anderen zijn transfervrij gekomen, of via een huurconstructie. Wat er dus precies is afgesproken rond de komst van Immers, is onduidelijk.

Wel eerlijkheid rond de contractbesprekingen van de Vrij, Leerdam en Vilhena. Goed interview!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 oktober 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Immers: een 'bepaalde' ruilconstructie. Nóg een jeugdspeler naar Ado in toekomst?

Vilhena heeft Raiola als zaakwaarnemer. Verlengen van Tonny kan nog best wel eens lastig zijn.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 01 oktober 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Denk dat Immers dan na 3/4 jaar transfervrij terug mag, En Jansen terug naar ons.
Immers heb een contract van 4 jaar geloof ik dus ik denk gewoon dat ze aan eind van contract terug worden gerolen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 oktober 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 11:21 schreef Bosifyable het volgende:
Vanaf 12:46 een 'aparte' uitspraak. Alleen voor Singh is een transfersom betaald, alle anderen zijn transfervrij gekomen, of via een huurconstructie. Wat er dus precies is afgesproken rond de komst van Immers, is onduidelijk.

Wel eerlijkheid rond de contractbesprekingen van de Vrij, Leerdam en Vilhena. Goed interview!
Huurconstructie dacht ik. Weet niet waarom er dan niet een transfersom in termijnen is afgesproken, maar er zal wel een goede reden voor zijn.
bode
 bode - maandag 01 oktober 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:
Immers: een 'bepaalde' ruilconstructie. Nóg een jeugdspeler naar Ado in toekomst?

Vilhena heeft Raiola als zaakwaarnemer. Verlengen van Tonny kan nog best wel eens lastig zijn.
Kijk maar naar David bij de Tukkers die zit ook bij Raiola geloof ik
zeer moeilijke zaakwaarnemer
bode
 bode - maandag 01 oktober 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Als Vilhena geen echte kans krijgt binnenkort, dan zie ik hem wel eens vertrekken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 oktober 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 15:35 schreef bode het volgende:
Als Vilhena geen echte kans krijgt binnenkort, dan zie ik hem wel eens vertrekken
De beste spelers spelen. Blijkbaar vind de technische staf dat hij op dit moment nog niet beter is dan zijn concurrenten. Maar Vilhena komt er wel. Binnen Feyenoord is veel vertrouwen in hem. Ook bij Koeman en Van Geel.
van geil
 van geil - maandag 01 oktober 2012 - 17:10   quote  deeplink  
als je naar zn gezicht kijkt op het plaatje...

dan weet hij of van de tijdbom of hij moet eigenlijk poepen.
Snees
 Snees - maandag 01 oktober 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 17:10 schreef van geil het volgende:
als je naar zn gezicht kijkt op het plaatje...

dan weet hij of van de tijdbom of hij moet eigenlijk poepen.
hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 oktober 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Van Geel heeft eerste gesprek met Vilhena achter de rug

600x400-gk-1106271.jpg

Martin van Geel heeft vorige week een eerste gesprek gevoerd met Tonny Vilhena en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola over verlenging van zijn in 2014 aflopende contract.
Feyenoord wil de middenvelder graag langer binden en is bereid zijn verbintenis open te breken. 'Het was een constructief gesprek', aldus Van Geel. 'Maar ik denk dat we nog wel een paar keer aan tafel zullen zitten voordat we tot een akkoord komen.'

Deze week praat de technisch directeur van de Rotterdammers tevens met Kelvin Leerdam die komende zomer transfervrij De Kuip uit loopt als hij zijn aflopende contract niet verlengt. 'We gaan een laatste poging doen om hem te behouden', aldus Van Geel.

LEERDAM_KELVIN.jpg

Met Stefan de Vrij praat de td binnenkort. 'Hij heeft een contract tot 2014, dus willen we eerder met Stefan gaan praten. We hebben nog geen afspraak gemaakt, maar dat zal snel gebeuren.'

media_xl_1337131.jpg
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2012 door RenatoBos --
Snees
 Snees - woensdag 03 oktober 2012 - 20:17   quote  deeplink  
vGeel is weer op scherp gezet!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 20:17 schreef Snees het volgende:
vGeel is weer op scherp gezet!
Legt er weer een bom onder ja..??
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:14   quote  deeplink  
Kan die snees niet solliciteren bij Al Qaida als zelfmoordterrorist?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Is een optie..
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:19   quote  deeplink  
Positieve referenties genoeg denk ik
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:19   quote  deeplink  
Kan gelijk aan de slag..
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:20   quote  deeplink  
Curriculum vitae maak ik wel voor hem
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2012 - 00:20 schreef Vincent1970 het volgende:
Curriculum vitae maak ik wel voor hem
Ik kan de bommen wel leveren..d:-)
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Ik zie je al voorbij rijden met aanhangertje (ik ga slapie doen)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 00:27   quote  deeplink  
Had gekund..d:-))
van geil
 van geil - dinsdag 09 oktober 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 15:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Huurconstructie dacht ik. Weet niet waarom er dan niet een transfersom in termijnen is afgesproken, maar er zal wel een goede reden voor zijn.
denk dat t komt omdat een transer in termijnen niet renteloos mag..(gezien als lening)

wel raar als er geen geld is, om dit wel te investeren.

maar dat is mijn domme mening.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 oktober 2012 - 13:28   quote  deeplink  
kuip1.jpg

Komende week is het precies twee jaar geleden dat Feyenoord met 10-0 van PSV verloor. Sindsdien is er nogal wat verbouwd aan de Rotterdamse ploeg.

Van de elf Feyenoorders die op 24-10-2010 in het Philips Stadion aan de aftrap stonden, speelt zondag in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo hoogstwaarschijnlijk alleen Kelvin Leerdam mee bij de Rotterdammers.

Dat komt mede door blessures van Ruben Schaken en Stefan de Vrij, maar tóch: het zegt veel over de enorme spelersexodus die de voorbije anderhalf jaar in De Kuip heeft plaatsgevonden.

Martin van Geel

Sinds technisch directeur Martin van Geel per 1 mei 2011 aantrad, verdwenen er liefst 24 (!) spelers uit de A-selectie van Feyenoord. De gaten die zij achterlieten zijn vrijwel alleen opgevuld door huurlingen, eigen jeugd en spelers die transfervrij overkwamen.

Van Geel gaf sinds zijn komst slechts 300.000 euro uit op de transfermarkt, van de eerste tot de laatste cent aan Harmeet Singh. In tegenstelling tot wat vaak is geschreven, is Lex Immers (nog) niet door Feyenoord gekocht. De nummer tien wordt voor dit seizoen officieel gehuurd van ADO Den Haag, alvorens hij definitief wordt overgenomen.

Vrienden van Feyenoord

Voortdurend moet Van Geel creatieve fratsen uithalen om zijn selectie te versterken, ook doordat de Vrienden van Feyenoord tot twee keer toe een verzoek afwezen om een nieuwe spits te financieren. Toch blijft de club al voor het tweede seizoen onder leiding van de Brabantse td overeind tussen met miljoenen smijtende clubs als PSV, FC Twente en Vitesse.

Vorig seizoen werd Feyenoord mede door de doelpunten van John Guidetti en een enorme eindsprint van elf ongeslagen wedstrijden tweede. Hoewel daarna met Guidetti, Otman Bakkal, Karim El Ahmadi en Ron Vlaar liefst vier bepalende spelers vertrokken, ligt Feyenoord inmiddels alweer aardig op koers om hetzelfde te bereiken.

Statistieken

De Rotterdammers staan weliswaar slechts vijfde op de ranglijst, maar dat was vorig seizoen na acht gespeelde wedstrijden niet anders. Feyenoord had toen evenveel punten behaald als nu. Duiken we dieper de statistieken in, dan zien we dat de ploeg van trainer Ronald Koeman het vooralsnog zelfs beter doet dan een jaargang eerder.

Want wie de resultaten van de tot nu toe gespeelde duels naast die van dezelfde duels in het afgelopen seizoen legt (en de winst in de thuiswedstrijd op promovendus PEC Zwolle gemakshalve wegstreept tegen de thuiswinst op degradant De Graafschap), ziet dat Feyenoord al vijf punten voorsprong heeft gepakt ten opzichte van 2011/2012. Wint Feyenoord zondag voor het eerst sinds 1991 bij VVV-Venlo, dan hebben de mannen van Koeman dit seizoen zelfs al acht bonuspunten binnen.

Fundament

Een stevig fundament voor een nieuw fraai seizoen is daarmee gelegd. Kijk er niet raar van op als Feyenoord, waar de meeste nieuwe spelers steeds meer hun draai vinden, zich straks opnieuw in de top drie nestelt. Vorig seizoen werd dat alom als knap beschouwd, nu zouden mensen er bijna hun schouders over ophalen.

Dát is misschien nog wel de grootste winst voor Feyenoord; de club wordt eindelijk weer voor vol aangezien. De mensen die daarvoor hebben gezorgd, verdienen wat mij betreft een ovationeel applaus in De Kuip. Op zijn minst.

Sander van Hal.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 oktober 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Immers gehuurd???

Slim!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 oktober 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2012 - 17:37 schreef FR-Henk het volgende:
Immers gehuurd???

Slim!
Ik geloof niet dat het vrijblijvend is of Feyenoord hem na die huur overneemt of niet...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 oktober 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2012 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het vrijblijvend is of Feyenoord hem na die huur overneemt of niet...
Hoe is die constructie dan? Blijfy m.i. toch iets mistigs omheen hangen. Was ook nog een ruil met jeugdspeler aan de hand?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 19 oktober 2012 - 23:38   quote  deeplink  
Het lijkt mij (aan de hand van het geplaatste artikel) dat hij dit seizoen gehuurd wordt, als zijnde een proeftijd, en dat ze dus komende zomer een bepaald bedrag moeten overmaken?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 oktober 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Dat haal ik er ook uit.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 oktober 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Zie mijn topic sluw of slim
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 oktober 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Sluw en slim..!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 31 oktober 2012 - 13:06   quote  deeplink  
fe9061a7321a092fcdc19799c1ae82d5.png

martin_van_geel.jpg

Komende zondag barst de strijd tussen FC Twente en Feyenoord los. Het lijkt op voorhand een pikante ontmoeting te worden in De Grolsch Veste. Het botert al een tijdje niet tussen beide clubs.

Tussen FC Twente-voorzitter Joop Munsterman en de technisch directeur van Feyenoord, Martin van Geel, zijn veel irritaties. Dat begon met de transfer van Sekou Cissé, toen Van Geel nog in dienst was van Roda JC. De Ivoriaan tekende een voorcontract bij FC Twente, maar deze bleek niet rechtsgeldig. Cissé vertrok later naar Feyenoord.

Een jaar later wilde FC Twente Roda's beste speler Willem Janssen. Munsterman en Van Geel kwamen niet tot een akkoord, maar FC Twente had de middenvelder inmiddels al vastgelegd voor het seizoen erop.

Munsterman en Van Geel kwamen elkaar nog vaak tegen op de transfermarkt. Na lang getrouwtrek kwam Leroy Fer van Feyenoord in 2011 naar FC Twente. In hetzelfde jaar leken de Enschedeërs John Guidetti eveneens binnen te hengelen, maar de Zweed kwam niet opdagen op de eerste training, waarna Manchester City het contract afkocht. Guidetti groeide dat jaar bij Feyenoord uit tot een ware killer.

Afgelopen zomer wilde Feyenoord de vertrokken Guidetti doen vergeten door Luc Castaignos op huurbasis aan te trekken. Internazionale wil de jonge spits echter alleen verkopen, waarna FC Twente PSV aftroeft in de strijd om de handtekening van Castaignos.

Ondanks de strijd in de afgelopen jaren, kwamen FC Twente en Feyenoord afgelopen zomer ook nog tot een goede deal voor beide partijen. De overbodige Wesley Verhoek verruilde FC Twente voor de Rotterdammers en Jerson Cabral bewandelde de omgekeerde weg.

Een mogelijke volgende schakel in het schaakspel tussen Van Geel en Munsterman wordt Kelvin Leerdam. De middenvelder van Feyenoord wordt begeerd door FC Twente en heeft een aflopend contract. Leerdam moet voor donderdag laten weten of hij ingaat op de vernieuwde aanbieding van Feyenoord.
Bron:FRFanatic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 oktober 2012 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 november 2012 - 01:46   quote  deeplink  
Van mij mag Leerdam naar Twente. Stap terug in beleving.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 01:46 schreef FR-Henk het volgende:
Van mij mag Leerdam naar Twente. Stap terug in beleving.
Stap terug.zullen jullie wel zien in beleving.Als er ergens sfeer is.Dan is dat wel bij ons.ook als we achter staan blijven wij achter Fc Twente staan.Toen ajax bij jullie voorkwam te staan.Werd t verdomd stil.Kom zondag naar de grolsch veste.ondanks de stand zijn we nooit stil.90 minuten kabaal.dat is wat anders dan 4 keer per wedstrijd hand in hand kameraden zingen.Voor een echte voetbalsfeer ga je na de grolsch veste.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 02:06   quote  deeplink  
Fc Twente dat is de club van echte supporters.zal je zondag wel merken.welkom in de hel van enschede.
prins
 prins - donderdag 01 november 2012 - 02:30   quote  deeplink  
ha ha...arrogant boer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 november 2012 - 02:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:02 schreef Aartus het volgende:

[..]

Stap terug.zullen jullie wel zien in beleving.Als er ergens sfeer is.Dan is dat wel bij ons.ook als we achter staan blijven wij achter Fc Twente staan.Toen ajax bij jullie voorkwam te staan.Werd t verdomd stil.Kom zondag naar de grolsch veste.ondanks de stand zijn we nooit stil.90 minuten kabaal.dat is wat anders dan 4 keer per wedstrijd hand in hand kameraden zingen.Voor een echte voetbalsfeer ga je na de grolsch veste.
u-mad-jpg.19077
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 02:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:30 schreef prins het volgende:
ha ha...arrogant boer
hahahaha.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 02:41   quote  deeplink  
I am not angry.Ik lach me pestpokken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zijn varkens willen niet werpen..
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 02:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:30 schreef prins het volgende:
ha ha...arrogant boer
T is trouwens arrogante boer,daar weten jullie alles van.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 02:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:42 schreef Aartus het volgende:

[..]

T is trouwens arrogante boer,daar weten jullie alles van.
Klopt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 november 2012 - 02:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:41 schreef Aartus het volgende:
I am not angry.Ik lach me pestpokken.
Om FC Twente of ..? ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 november 2012 - 02:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zijn varkens willen niet werpen..
Is vervelend voor hem ja. Daarom halen ze ook Leerdam.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 02:44   quote  deeplink  
trusten Renato.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 02:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Om FC Twente of ..? ;)
Om jullie zielige gedrag natuurlijk!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 02:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:44 schreef Aartus het volgende:
trusten Renato.
Slaap zacht aartje..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 november 2012 - 02:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:46 schreef Aartus het volgende:

[..]

Klopt, T heeft gedragsstoornissen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 november 2012 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:46 schreef Aartus het volgende:

[..]

'jullie' is jodenvolk. Weet je zeker dat je vóór Twente bent? Of ben je alleen tégen andere clubs?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 november 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 november 2012 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 02:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, T heeft gedragsstoornissen..
idd, in plaats van te helpen, gaat ie lachen.. ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0104148