BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:34 schreef Els het volgende:

[..]

Dan zou het wel genuanceerder liggen. Zoals het ook bij een starter allemaal iets minder scherp ligt dan bij iemand die gepokt en gemazeld is.
Blijft de functie staan, kritiek is ook inherent aan de functie.
Eens...
Els
 Els - zaterdag 27 juni 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Overigens heb ik de indruk dat de discussie een beetje scheef loopt. Het punt van o.a. Sportverteller en Henk is niet dat Van Geel een soort god is en niet bekritiseerd mag worden, maar dat niet op alle slakken zout gelegd hoeft te worden. Zeker niet als het telkens dezelfde slak betreft. Althans, dat lees ik in de kern erin. Al staat het er, wanneer je het letterlijk beschouwd, inderdaad anders.
Ik ben eerlijk gezegd gewoon klaar met het mantra dat mensen die kritiek hebben, geen echte supporters zijn.
Els
 Els - zaterdag 27 juni 2015 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:31 schreef van geil het volgende:
grappig, maar ik denk eigenlijk dat je het best begrijpt.
Dat denk ik nou juist niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:36 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd gewoon klaar met het mantra dat mensen die kritiek hebben, geen echte supporters zijn.
Ik denk dat dat juist de supporters zijn....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juni 2015 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:33 schreef van geil het volgende:
als je t zelf niet begrijpt is het al snel lucht .
Deze kop ik niet in.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 juni 2015 - 23:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Snap ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 juni 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Duh. Don Leo zat toen bij een armlastige club. Salarismogelijkheden beperkt: hogere eisen stellen in alle opzichten not done.
Op het moment een club beter rendeert kan (van Geel) hogere salariseisen worden gesteld.
Kortom: je verhaal klopt naar gelang de financiële situatie bij een club.
Bij RKC maakt salaris uit binnen die proporties, bij Feyenoord binnen die proporties.
Ja okee. Uiteraard begrijp ik dat de financiële situatie anders was, maar dat was niet mijn punt. Ik vroeg me gewoon af of Van Geel minder bekritiseerd zou moeten worden als hij vandaag zou besluiten om voor wat dan reden dan ook 90% van zijn salaris in te leveren.

Of dat de kritiek inherent aan de functie is. Of hij nu 0 euro verdiend of 1 miljoen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja okee. Uiteraard begrijp ik dat de financiële situatie anders was, maar dat was niet mijn punt. Ik vroeg me gewoon af of Van Geel minder bekritiseerd zou moeten worden als hij vandaag zou besluiten om voor wat dan reden dan ook 90% van zijn salaris in te leveren.

Of dat de kritiek inherent aan de functie is. Of hij nu 0 euro verdiend of 1 miljoen.
Retorische vraag...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 juni 2015 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Retorische vraag...
Waarschijnlijk ja. Maar ik reageerde naar aanleiding van een andere post.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ja. Maar ik reageerde naar aanleiding van een andere post.
Sorry ...ik ben een beetje obstinaat...ik zat de hele dag bij mijn dochter en ik zie haar een maand niet...morgen ben je van me af ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 juni 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sorry ...ik ben een beetje obstinaat...ik zat de hele dag bij mijn dochter en ik zie haar een maand niet...morgen ben je van me af ;-)
Haha, prima hoor Nenam. Wat mij betreft blijf je ons langer lastig vallen! ;)
ar
 ar - zaterdag 27 juni 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Da's mooi klote..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 juni 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:55 schreef ar het volgende:

[..]

Da's mooi klote..
Dat wel ja..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Haha, prima hoor Nenam. Wat mij betreft blijf je ons langer lastig vallen! ;)
Van jou weet ik dat je het kan hebben....;-)
VVout
 VVout - zaterdag 27 juni 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Leuk geprobeerd, niet geschoten is altijd mis.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 juni 2015 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:31 schreef Els het volgende:

[..]

Eens even kijken. Ik ben niet zo blij met het aantrekken van Kazim als spits. Lijkt me een gerucht, want hij was ook wel eens op de bank te vinden, dus zagen.
Ik vind het ook minder dat Mathijsen destijds een 3 jarig contract heeft gekregen. Zou zomaar 4 jaar kunnen zijn, dus gerucht, dus zagen.
Ik ben nog aan het acclimatiseren van een seizoen Rutten, want hij leek me niet zo geschikt voor Feyenoord. Onzin natuurlijk, want dat lag aan de KNVB die stiekum eerder begon en later eindigde met de competitie.
Ik vind het contracteren van Pelle, Guidetti en Toornstra wel goed, maar daar moet ik niet over zeiken, want dat vind iedereen.
Tja, allemaal ongefundeerd. Zo, is die discussie ook weer uit de wereld.
van Geel is ruk. Dat kun je uitleggen? Prima.
Niet? Ook best. Geen discussie waard, want niet mogelijk.
Van Geel doet niets want blijft te lang stil/van Geel heeft geen goede speler gehaald/van Geel rotzooit maar wat.
Het merendeel wordt n.a.v. geruchtensites geherinterpreteerd. Lees de transfergeuchtentopic maar eens door.

O ja, ik heb kritiek op van Geel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:55 schreef ar het volgende:

[..]

Da's mooi klote..
Ach ze gaat volgende week naar Italië....ik gun het haar, een maand is zo om
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach ze gaat volgende week naar Italië....ik gun het haar, een maand is zo om
Ahh..ok,vakantie of studie?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:05 schreef ar het volgende:

[..]

Ahh..ok,vakantie of studie?
Vakantie...ze is 9
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 00:11   quote  deeplink  
He kut, zin in een discussie, zijn de andere tutjes alweer op tuk...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:11 schreef FR-Henk het volgende:
...of ze durven/willen niet
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

...of ze durven/willen niet
Alles is vluchtig...
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vakantie...ze is 9
Ai..die van mij is ook 9,dan wordt het al een dametje he.
Ik zou er ook moeite mee hebben idd (flink zelfs)
Maar 4 weken zijn zo om joh..peanuts:)
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:11 schreef FR-Henk het volgende:
Feit of gerucht?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:20 schreef ar het volgende:

[..]

Ai..die van mij is ook 9,dan wordt het al een dametje he.
Ik zou er ook moeite mee hebben idd (flink zelfs)
Maar 4 weken zijn zo om joh..peanuts:)
Aanhankelijk ;-)....maar ook pap doe normaal ;-)

FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:21 schreef ar het volgende:

[..]

Feit of gerucht?
Speel ik op safe, ar.
Gerucht.
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Aanhankelijk ;-)....maar ook pap doe normaal ;-)

[ filmpje ]
mooi..en klopt natuurlijk helemaal.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:38 schreef ar het volgende:

[..]

mooi..en klopt natuurlijk helemaal.
Ik zag haar rapport vandaag....

images?q=tbn:ANd9GcTML0RxEGIqry0vYgn2hYr4dPM1bh6r9g_V9iApaizdyrmKfqI5Cw
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 00:51   quote  deeplink  
haha.
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 00:52   quote  deeplink  
Is ondertussen flink aan het onderhandelen.
VVout
 VVout - zondag 28 juni 2015 - 01:00   quote  deeplink  
Ondertussen voor onze Kazim haterTs, weet bij wie je moet zijn.

quote:
Mevrouw Van Geel

7 oktober 2014

Elke thuiswedstrijd van Feyenoord is er het moment dat de regisseur van Fox even het succesduo Gudde-Van Geel de huiskamer in trekt. In goede samenwerking saneerden de algemeen en technisch directeur in nog geen drie jaar tijd een schuld van tegen de 60 miljoen euro. Hulde!
Rechts van de twee heren zit een vrouw. Zij is de gade van Martin van Geel. Ze is de ideale vrouw voor een technisch manager. Zij vangt de spelersvrouwen perfect op, organiseert avondjes of middagjes voor hen en heeft nog verstand van voetbal ook. Deze zomer kwam mevrouw Van Geel in opspraak. Vanwege vermeende bemoeienis met technische zaken. Feyenoord was naarstig op zoek naar een spits en mevrouw Van Geel had tegen haar man gezegd: Dat varkentje was ik wel. Zoek jij maar een nieuwe verdediging. Het resultaat is Kazim-Richards, een middenvelder van wie iedereen zou zweren dat ie altijd op het middenveld zou hebben gespeeld en nooit meer dan vijf doelpunten per seizoen scoorde bij de tien clubs die hij heeft afgewerkt.
Kazim, wordt net zo populair als Pelle, verdedigde Van Geel zijn vrouw. Dat zou kunnen. Kazim heeft geen scheiding maar verfde in Turkije zijn haar in alle kleuren van de regenboog. Het is 5 oktober en hij heeft inmiddels zijn eerste goal gemaakt.
http://www.hardgras.nl/blogs/leo-verheul/mevrouw-van-geel/
Els
 Els - zondag 28 juni 2015 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

van Geel is ruk. Dat kun je uitleggen? Prima.
Niet? Ook best. Geen discussie waard, want niet mogelijk.
Van Geel doet niets want blijft te lang stil/van Geel heeft geen goede speler gehaald/van Geel rotzooit maar wat.
Het merendeel wordt n.a.v. geruchtensites geherinterpreteerd. Lees de transfergeuchtentopic maar eens door.

O ja, ik heb kritiek op van Geel.
Nee, Van Geel is niet ruk. Zo simpel is het niet. Er zijn dingen die Van Geel goed doet en er zijn dingen waar ik mijn twijfels bij heb. Daarnaast zijn er zaken die ik niet goed vind. Raar is dat mij dat geen echte supporter maakt. Volgens mij zit het echte supporter zijn namelijk niet in het wel of niet hebben van een mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Els --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Primair doet functie er toe, dat wil ik duidelijk maken.
In een bepalende positie en (ook) met een minimumloon bij een vermogende organisatie disfunctioneren is op den duur gevaarlijk voor de stabiliteit.
Salarishoogte wordt vervolgens van belang als dat in dat licht bezien als substantieel, of zelfs buiten proportioneel binnen die organisatie geldt.
Bij een voetbalclub is externe druk een ander aspect: het hoge salaris is dan sneller een argument voor ontslag, ook al omdat dat voor de buitenwacht een concreet gegeven is.

Dit is een zienswijze.
Geen gerucht, geen feit.
Met een kwinkslag naar de puristen.
tomson
 tomson - zondag 28 juni 2015 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 00:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Anders kontzak jij van geel toch ff Fer..!
nieuws_284_284_o5b1_q_drie_20eurobiljetten_20kontzak.jpg

Tijdje niet geweest. Ik zeg beter laat dan nooit en alle beetjes helpen. .
JanM
 JanM - zondag 28 juni 2015 - 08:13   quote  deeplink  
Begint behoorlijk te ontsporen hier. Van Geel is een mens en dus zeker niet perfect. Voor Feyenoord is hij m.i. de beste TD sinds tijden gebleken. Zijn komende aan- en verkopen zullen uitwijzen of zijn houdbaarheidsdatum bereikt is.
tomson
 tomson - zondag 28 juni 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het was een gedachtenexperimentje Nenam. Ik weet dat Van Geel zeer behoorlijk vergoed wordt voor zijn werkzaamheden.
Is "met een aanbieding" van fietstas om opslag geweest. Zal tussen de 7 en 9 tonnetjes zitten ?
tomson
 tomson - zondag 28 juni 2015 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als en pak sneeuw op een dak...dat komt niet in vlokjes naar beneden maar hele plakken
Voorlopig vallen alleen de mussen van t dak..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 07:45 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, Van Geel is niet ruk. Zo simpel is het niet. Er zijn dingen die Van Geel goed doet en er zijn dingen waar ik mijn twijfels bij heb. Daarnaast zijn er zaken die ik niet goed vind. Raar is dat mij dat geen echte supporter maakt. Volgens mij zit het echte supporter zijn namelijk niet in het wel of niet hebben van een mening.
Da's nou precies wat ik aangeef: van Geel of voor mij part Te vrede: je hebt er een mening over. Mooi, daarover kun je met elkaar de discussie aan gaan.
Wordt lastiger met mensen die zich overwegend beroepen op geruchtensites om de mening kracht bij te zetten.

Dat echte supporters-thema heb ik niets mee.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 23:20 schreef van geil het volgende:

[..]

ik onttrek me aan feiten neukers die altijd n koe in de kont kijken .
zeker omdat de "feiten" altijd naar beleidsbepalers worden uitgelegd.
en dus meestal niet kloppen.
wir haben es nicht gewusst.
Hey Geile, vond het wel leuk deze nog eens te uppen.
Echt he...Vind jij dat nog steeds?
tomson
 tomson - zondag 28 juni 2015 - 08:37   quote  deeplink  
Pfff ook lekker uit bed gestapt FR henkes... gaattie een beetje ?
tomson
 tomson - zondag 28 juni 2015 - 08:42   quote  deeplink  
Sorry Henk...Komkommertijd he ?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 08:47   quote  deeplink  
Hoor m'n bed nog vloeken...
Komkommertijd ja. Tijd voor randzaken.
sportverteller
 sportverteller - zondag 28 juni 2015 - 09:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik blijf bij mijn mening dat een echte supporter de TD/Feyenoord steunt in zijn/haar beleid om binnen de financiële mogelijkheden te handelen.

quote:
Een technisch directeur met ballen is geen TD die makkelijk strooit met geld, maar een aan- en verkoopbeleid, en jeugdbeleid voert binnen de financiële mogelijkheden van Feyenoord. Een echte supporter steunt Van Geel daarin, in plaats van hem te bekritiseren.
Nog steeds zie je voetbalclubs die, ondanks de ervaring van andere verenigingen, financiële risico's aan gaan onder druk van supporters en op basis van whisful thinking. Zie FC Twente, PEC Zwolle, Vitesse. Een supporter zet zijn club niet onder druk, maar steunt een strak financieel beleid. Ook al betekent dat geduld hebben in het bereiken van de gewenste sportieve prestaties. Op die manier bouwen we aan een Feyenoord met toekomst.
VVout
 VVout - zondag 28 juni 2015 - 09:19   quote  deeplink  
Emmertje nodig om de tranen op te vangen waarschijnlijk, de club in een gezonde financiële status brengen en redelijk meegedaan in de top. De reactie hierop is een stortvloed aan kommentaar van zaken die achteraf niet zo heel positief hebben uitgepakt.

Kazim, mislukt bij Feyenoord en Feyenoord onwaardig? Ik vind het nog steeds meevallen, als er één hart heeft voor de zaak is hij er ook zeker bij.

Immers de stille kracht, ja we worden nerveus van die hard werkende wandelende tak, maar naar gelang de mogenlijkheden gewoon waardevol voor Feyenoord en nu misschien geweest.

Guidetti, hoe kan je nou niet ingaan op zijn eisen. Ik zie het andere clubs staan te springen voor Guidetti totdat ze op het zelfde punt landen.

De lul, gaat de vernieuwbouw van de Kuip niet door terwijl hij was gehaald omdat hij achter de schermen goede lijnen had lopen in de bouw, politieke wereld.

Wachtende op de opening van het transferwindow, is ie op vakantie, zit ie te slapen, nog steeds geen spits. Ja en we gaan vrolijk verder want ze liggen voor het oprapen. OK, je zou het met Krämer & Co kunnen proberen maar de overtuiging is niet aanwezig bij vele.

Wat mag je dit nou noemen, eh. Ja sommige noemen het opbouwende kritiek -.- en andere gejank, gezaag een koe in zijn reet kijken of wat dan ook. Ik weet alleen één ding zeker dat ik mijn commentaar op een andere wijze zou brengen omdat ik achter van Geel en Feyenoord sta.

En nu allemaal springen mensen, of mogen dat alleen debielen... Spring.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door VVout --
Els
 Els - zondag 28 juni 2015 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:09 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik blijf bij mijn mening dat een echte supporter de TD/Feyenoord steunt in zijn/haar beleid om binnen de financiële mogelijkheden te handelen.

[..]

Nog steeds zie je voetbalclubs die, ondanks de ervaring van andere verenigingen, financiële risico's aan gaan onder druk van supporters en op basis van whisful thinking. Zie FC Twente, PEC Zwolle, Vitesse. Een supporter zet zijn club niet onder druk, maar steunt een strak financieel beleid. Ook al betekent dat geduld hebben in het bereiken van de gewenste sportieve prestaties. Op die manier bouwen we aan een Feyenoord met toekomst.
Tja, dan ben ik in jouw ogen dus ernstig nep. Want ik vind niet alles wat Van Geel doet goed. En ben jij in mijn ogen iemand die hoofd- en bijzaken niet kan scheiden.
Ik heb trouwens niet de illusie dat ik met mijn mening wie dan ook bij Feyenoord onder druk zet. Zoals ze er denk ik ook niet warm of koud van worden dat jij ze kritiekloos steunt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Els --
Els
 Els - zondag 28 juni 2015 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:19 schreef VVout het volgende:
Emmertje nodig om de tranen op te vangen waarschijnlijk, de club in een gezonde financiële status brengen en redelijk meegedaan in de top. De reactie hierop is een stortvloed aan kommentaar van zaken die achteraf niet zo heel positief hebben uitgepakt.

Kazim, mislukt bij Feyenoord en Feyenoord onwaardig? Ik vind het nog steeds meevallen, als er één hart heeft voor de zaak is hij er ook zeker bij.

Immers de stille kracht, ja we worden nerveus van die hard werkende wandelende tak, maar naar gelang de mogenlijkheden gewoon waardevol voor Feyenoord en nu misschien geweest.

Guidetti, hoe kan je nou niet ingaan op zijn eisen. Ik zie het andere clubs staan te springen voor Guidetti totdat ze op het zelfde punt landen.

De lul, gaat de vernieuwbouw van de Kuip niet door terwijl hij was gehaald omdat hij achter de schermen goede lijnen had lopen in de bouw, politieke wereld.

Wachtende op de opening van het transferwindow, is ie op vakantie, zit ie te slapen, nog steeds geen spits. Ja en we gaan vrolijk verder want ze

liggen voor het oprapen. OK, je zou het met Krämer & Co kunnen proberen maar de overtuiging is niet aanwezig bij vele.

Wat mag je dit nou noemen, eh. Ja sommige noemen het opbouwende kritiek -.- en andere gejank, gezaag een koe in zijn reet kijken of wat dan ook. Ik weet alleen één ding zeker dat ik mijn commentaar op een andere wijze zou brengen omdat ik achter van Geel en Feyenoord sta.

En nu allemaal springen mensen, of mogen dat alleen debielen... Spring.
Hart voor de zaak heb ik ook, dus als dat echt een criterium is, zal ik Van Geel eens bellen.
VVout
 VVout - zondag 28 juni 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:25 schreef Els het volgende:

[..]

Hart voor de zaak heb ik ook, dus als dat echt een criterium is, zal ik Van Geel eens bellen.
Er lopen er bij Feyenoord zat rond die veel minder zijn voetballend, maar hij heeft een grote mond en vangt daardoor veel wind. Dit zijn ook 2 zaken die je moet weten te scheiden.
sportverteller
 sportverteller - zondag 28 juni 2015 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:22 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, dan ben ik in jouw ogen dus ernstig nep. Want ik vind niet alles wat Van Geel doet goed. En bij jij in mijn ogen iemand die hoofd- en bijzaken niet kan scheiden.
Ik heb trouwens niet de illusie dat ik met mijn mening wie dan ook bij Feyenoord onder druk zet. Zoals ze er denk ik ook niet warm of koud van worden dat jij ze kritiekloos steunt.
Ik heb het in deze discussie niet over de vraag of Van Geel wel of geen goede TD is, maar dat we hem en Feyenoord moeten steunen in het voeren van een strak financieel beleid.

In deze discussie gaat het ook niet over de vraag of je wel of geen kritiek mag hebben. Ik stel gewoon dat je als supporter geen kritiek moet hebben op het strak financieel beleid. Dat is iets anders. En ik leg dat met argumenten uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door sportverteller --
Els
 Els - zondag 28 juni 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Immers en Te Vrede hebben net als Kazim een zeer beperkte techniek en Immers en Nelom hebben net als Kazim een bedenkelijk niveau tactisch inzicht. Dus wat mij betreft staan deze 4 op de transferlijst. Dat maakt Kazim nog steeds geen toegevoegde waarde voor dit Feyenoord.
sportverteller
 sportverteller - zondag 28 juni 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:40 schreef Els het volgende:
Immers en Te Vrede hebben net als Kazim een zeer beperkte techniek en Immers en Nelom hebben net als Kazim een bedenkelijk niveau tactisch inzicht. Dus wat mij betreft staan deze 4 op de transferlijst. Dat maakt Kazim nog steeds geen toegevoegde waarde voor dit Feyenoord.
Ik twijfel of Kazim in sportief opzicht van waarde is voor Feyenoord. Als Feyenoord hem voor een paar miljoen euro weet te verkopen dan is hij in dat geval van financiële waarde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0620260