BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juni 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Maar aan techniek en geld hoeft het niet altijd te liggen, kijk eens naar FC Basel die flikken het elk jaar Europees ver te komen.
VVout
 VVout - zondag 28 juni 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:40 schreef Els het volgende:
Immers en Te Vrede hebben net als Kazim een zeer beperkte techniek en Immers en Nelom hebben net als Kazim een bedenkelijk niveau tactisch inzicht. Dus wat mij betreft staan deze 4 op de transferlijst. Dat maakt Kazim nog steeds geen toegevoegde waarde voor dit Feyenoord.
Ik vond persoonlijk dat Feyenoord met te Vrede minder was dan met Kazim en ook Achahbar was vaak te onzichtbaar. Voor het afgelopen seizoen een nuttige oplossing en als je hem nu verkoopt hou je er nog geld aan over ook. Heeft v. Geel dan toch weer niet verkeerd gedaan toch. Die andere 3 zie ik graag terug ook in het transfergeruchten topic, en dan hoop ik dat er nog wat op de markt is om de gaatje op te vullen. Tot dan kan je je schoenen niet verkopen voordat je nieuwe hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 juni 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:54 schreef piet de paler het volgende:
Maar aan techniek en geld hoeft het niet altijd te liggen, kijk eens naar FC Basel die flikken het elk jaar Europees ver te komen.
Nou , ik kan je wel verklappen dat bij Fc Basel geen types voetballen als: Nelom, Immers, Kazim en Manu ... Dus wat jij doe is appels met peren vergelijken!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 juni 2015 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:44 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik twijfel of Kazim in sportief opzicht van waarde is voor Feyenoord. Als Feyenoord hem voor een paar miljoen euro weet te verkopen dan is hij in dat geval van financiƫle waarde.
Al krijg je er niks voor, gewoon laten gaan.
Het scheelt weer een gigantisch salaris ... en een speler minder die pijn aan mijn ogen doe !
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 juni 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:40 schreef Els het volgende:
Immers en Te Vrede hebben net als Kazim een zeer beperkte techniek en Immers en Nelom hebben net als Kazim een bedenkelijk niveau tactisch inzicht. Dus wat mij betreft staan deze 4 op de transferlijst. Dat maakt Kazim nog steeds geen toegevoegde waarde voor dit Feyenoord.
Daar mag je wat mij betreft Elvis Manu ook bij zetten ...
VVout
 VVout - zondag 28 juni 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 10:08 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou , ik kan je wel verklappen dat bij Fc Basel geen types voetballen als: Nelom, Immers, Kazim en Manu ... Dus wat jij doe is appels met peren vergelijken!
Embolo halen, een aankomende super Mario :) als we het over FC Basel hebben.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juni 2015 - 10:51   quote  deeplink  
Dat klopt, maar de spelers die ze halen zijn niet allemaal minder dan het opgesomde lijstje in jou ogen miskopen.
Het is het systeem aanpassen aan de spelers die je op dat moment hebt
Els
 Els - zondag 28 juni 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 10:05 schreef VVout het volgende:

[..]

Ik vond persoonlijk dat Feyenoord met te Vrede minder was dan met Kazim en ook Achahbar was vaak te onzichtbaar. Voor het afgelopen seizoen een nuttige oplossing en als je hem nu verkoopt hou je er nog geld aan over ook. Heeft v. Geel dan toch weer niet verkeerd gedaan toch. Die andere 3 zie ik graag terug ook in het transfergeruchten topic, en dan hoop ik dat er nog wat op de markt is om de gaatje op te vullen. Tot dan kan je je schoenen niet verkopen voordat je nieuwe hebt.
Ik begrijp je punt wat betreft verkopen van kazim. Maar Feyenoord is geen handelshuis. En tot nu toe is hij niet verkocht en drukt hij zwaar op de salarishuishouding. En verlamt hij zo de transfermogelijkheden.
dr love
 dr love - zondag 28 juni 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Oh oh m.v.geel wat ben je nou aan het doen vejnovic fantastische speler maar 3.5 miljoen 1.2 miljoen te veel, nu de spits positie waar haal nou niet ars of kramer en verder moet je eerst je selectie saneren te veel spelers in huis en drukt op het budget. Hier een lijst wie er moeten vertrekken:

Clasie

Immers

Mathijssen

Wilkshere

Te vrede

Mulder

Kazim

Boeituis

Vilhena geef hem nog 5 wedstrijden maar wel met toornstra op het centrale middenveld samen met vejnovic mocht het niet lukken dan verkopen/verhuren.

Nou dat zijn er wel heel wat maar helaas voldoen niet aan top niveau.
sportverteller
 sportverteller - zondag 28 juni 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:33 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Eens.

Zowel Feyenoord als Mathijsen kunnen na 30 juni gaan en staan waar ze willen. Allebei houden ze echter de deur op een kiertje voor een mogelijke voortzetting van de dienstverband. Voor Feyenoord afhankelijk van de ontwikkelingen binnen de selectie en de wensen van de trainer. Ik zie ook niet wat daar nu zo'n 'gedoe'aan is. Het is gewoon praktisch anticiperen op een mogelijke te ontstane situatie.
Bron:
http://www.fr12.nl/nieuws/32241-feyenoord-definitief-niet-verder-met-joris-mathijsen.html

Joris Mathijsen keert definitief niet meer terug in het rood-witte shirt van Feyenoord. De Rotterdammers gaan op zoek naar een andere back-up voor de linksbenige Terence Kongolo. Het leek er in eerste instantie op dat de routinier in de wachtkamer werd gezet door Feyenoord, maar vorige week heeft men definitief besloten om niet door te gaan met elkaar.
dr love
 dr love - zondag 28 juni 2015 - 12:08   quote  deeplink  
En over kuijt moeten we hem niet verder verhemelen nadat ze de topniveau bereikt hebben en flink gecast te hebben denkt hij nu over Nog effe max bijverdienen bij feyenoord zal ik effe paar wedstrijden knallen en hopen op een lange blessure kan ik effe bijkomen en einde van de rit makkelijk mijn geld verdient hahahaha hahahaha bedankt he feyenoord en suporters.
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:06 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Bron:
http://www.fr12.nl/nieuws/32241-feyenoord-definitief-niet-verder-met-joris-mathijsen.html

Joris Mathijsen keert definitief niet meer terug in het rood-witte shirt van Feyenoord. De Rotterdammers gaan op zoek naar een andere back-up voor de linksbenige Terence Kongolo. Het leek er in eerste instantie op dat de routinier in de wachtkamer werd gezet door Feyenoord, maar vorige week heeft men definitief besloten om niet door te gaan met elkaar.
verstandig
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bron:

Lag in de lijn der verwachtingen.
JanM
 JanM - zondag 28 juni 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Dus niks automatisch nog een seizoen tegen 1 miljoen. Kudt Van Geel!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 juni 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 07:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Primair doet functie er toe, dat wil ik duidelijk maken.
In een bepalende positie en (ook) met een minimumloon bij een vermogende organisatie disfunctioneren is op den duur gevaarlijk voor de stabiliteit.
Salarishoogte wordt vervolgens van belang als dat in dat licht bezien als substantieel, of zelfs buiten proportioneel binnen die organisatie geldt.
Bij een voetbalclub is externe druk een ander aspect: het hoge salaris is dan sneller een argument voor ontslag, ook al omdat dat voor de buitenwacht een concreet gegeven is.

Dit is een zienswijze.
Geen gerucht, geen feit.
Met een kwinkslag naar de puristen.
Fair enough.
Els
 Els - zondag 28 juni 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:00 schreef JanM het volgende:
Dus niks automatisch nog een seizoen tegen 1 miljoen. Kudt Van Geel!
Nee, Jan, dus gelukkig is het contract wel opgezegd per 1 april. Blij mee. Jammer dat bij jou ook de nuance weg is.
JanM
 JanM - zondag 28 juni 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 15:06 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, Jan, dus gelukkig is het contract wel opgezegd per 1 april. Blij mee. Jammer dat bij jou ook de nuance weg is.
Noem het tegengeluid. Zoals ik al eerder aangaf is Van Geel zeker niet foutloos maar m.i. wel de beste TD sinds jaren. De komende maanden zal blijken of het tijd wordt voor een nieuwe. Vooralsnog verwacht ik dat hij Clasie, Kazim en mogelijk Immers, El Ahmadi, Vilhena en Boƫtius verkoopt en vervolgens nog enkele versterkingen weet te strikken. Met Vejinovic ben ik blij, met enkele verlengingen (Nelom, Wilkshire, Manu) minder, maar we mogen ook niet verwachten dat er alleen maar toppers worden aangetrokken. Daarvoor komen we uit een te diep financieel dal!
daan limbos
 daan limbos - zondag 28 juni 2015 - 16:18   quote  deeplink  
Volgens mij is voor een TD voetbalintellect belangrijker dan financieel in zicht. Daarvoor heeft hij een RvC die hem binnen bepaalde kaders ruimte biedt. En ik denk dat het een ieder van ons vrij staat om het voetbalintellect van van Geel te bejubelen of te betwijfelen; dat maakt niemand van ons een betere of slechtere supporter.
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juni 2015 - 16:53   quote  deeplink  
Martin vond ik als speler wel inteligent spelen, geen domme schopper
VVout
 VVout - zondag 28 juni 2015 - 16:56   quote  deeplink  
Het gaat er om dat mensen er een hobby van aan het maken zijn zich veelvuldig te herhalen en iedere strohalm beetpakken om er weer op in te haken, een kritisch geluid van tijd tot tijd is heel wat anders.
Els
 Els - zondag 28 juni 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 16:56 schreef VVout het volgende:
Het gaat er om dat mensen er een hobby van aan het maken zijn zich veelvuldig te herhalen en iedere strohalm beetpakken om er weer op in te haken, een kritisch geluid van tijd tot tijd is heel wat anders.
Tja, hoor net dat supporters tijdens de eerste training aangeven het ook prima te vinden als Feyenoord voor plaats 4 of 5 speelt. Dan zijn we dus echt een cultclub geworden, en lijken we zelfs niet meer op de topclub die we ooit waren.
Hup Kazim!
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 juni 2015 - 17:23   quote  deeplink  
De teerling is nog niet geworpen, je weet nooit hoe een koe een haas vangt, wie de krant v morgen kan lezen is miljonair kortom que sera sera. Of Imsallah. Ik laat me zoals elk jaar verassen en hoop op veel mooie wedstrijden
VVout
 VVout - zondag 28 juni 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Ja inderdaad, laten we vooral nu al beginnen met het afvallen van v. Geel, dan wordt het er veel beter op. Yomanda heeft al lang gezien dat er niks meer komt en we 4e of 5e gaan worden.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 juni 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bron:

Prima , vervangen met een speler uit de eigen jeugdopleiding moet toch geen probleem zijn!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 18:13   quote  deeplink  
Tis hier net masturberen zonder orgasme.
sportverteller
 sportverteller - zondag 28 juni 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 18:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Prima , vervangen met een speler uit de eigen jeugdopleiding moet toch geen probleem zijn!
Dat lijkt mij ook. Een goede spits is in eigen huis moeilijker te vinden. Ben benieuwd naar de uitleg en visie van Van Bronckhorst.
dr love
 dr love - zondag 28 juni 2015 - 18:40   quote  deeplink  
W.hahn

S.v.beek ? Kongolo

Achmadi

Bilal Toornstra vejnovic manu

Kuijt Achabar/ kazim
dr love
 dr love - zondag 28 juni 2015 - 18:42   quote  deeplink  
Misschien nog voor de deadline Finnbogasson/kramer/zapata/ ars/kalou/ ?
dr love
 dr love - zondag 28 juni 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Verdomme nog aan toe het ziet er niet naar uit dat clasie helaas niet weggaat kloten, en ik geloof ook niet dat gio hem op de wissel gaat zetten uit angst van de supporters. En ook immers zal in de basis blijven. Helaas wordt weer een kut zeisoen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 juni 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 18:40 schreef dr love het volgende:
W.hahn

S.v.beek ? Kongolo

Achmadi

Kuijt Achabar/ kazim
Wat een lomperikken opstelling !!!
VVout
 VVout - zondag 28 juni 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we Clasie nog.
MMM
 MMM - zondag 28 juni 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Waar blijft de grote schoonmaak?

Kan niet wachten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door MMM --
R()b
 R()b - zondag 28 juni 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 19:24 schreef MMM het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak?

Kan niet wachten!
Die komt al op gang, en zoals verwacht:
Boulahrouz, Verhoek, Mathijsen, Graafland.

De volgende zijn Te Vrede & Kazim,
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Grote schoonmaak?
Wilkshire - Immers - Achachbar - Manu - Nelom - Kazim - Te Vrede
Betere vervangers en je bent op zeker bij eerste 3.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 juni 2015 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 17:17 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, hoor net dat supporters tijdens de eerste training aangeven het ook prima te vinden als Feyenoord voor plaats 4 of 5 speelt. Dan zijn we dus echt een cultclub geworden, en lijken we zelfs niet meer op de topclub die we ooit waren.
Hup Kazim!
Dat is ook gewoon zo. Je kan het ook realistisch noemen. Er zal nog wat water door de Maas moeten voor we echt weer een (Nederlandse) topclub zijn.
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 20:19   quote  deeplink  
Ik vindt het meer bollocks dan realisme,supporters die dat roepen vinden het wel best dus.Niks daarvan,Feyenoord strijd gewoon mee zoals het hoort te doen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 juni 2015 - 20:20   quote  deeplink  
Plaats 4 of 5 vind ik niet kunnen. Zeker voor hoger. Berusting is a bad thing.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon zo. Je kan het ook realistisch noemen. Er zal nog wat water door de Maas moeten voor we echt weer een (Nederlandse) topclub zijn.
Er zijn maar 2 topclubs in Nederland....Ajax en Feijenoord (wel in die volgorde) maar goed ik ben geboren in de mannen droegen hoeden tijd ;-)
JanM
 JanM - zondag 28 juni 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Doelstelling moet MINIMAAL derde zijn. Afhankelijk van transfers naar boven bij te stellen.
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Alles begint met ambitie.
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Er zijn maar 2 topclubs in Nederland....Feijenoord en Ajax (wel in die volgorde) maar goed ik ben geboren in de mannen droegen hoeden tijd ;-)
Tof van je.
dr love
 dr love - zondag 28 juni 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Oh ja gaan we nu opeens druk leggen op gio stelletje honden.laat hem ook op z.n manier sleutelen aan z.n selectie zoals z.n voorgangers ook ruim de tijd kregen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:28 schreef ar het volgende:

[..]

Tof van je.
Valsheid in geschrifte is strafbaar Ar.....voor 100 euro zeg ik niks oke ;-)
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 20:32   quote  deeplink  
hehehe..geef me maar aan dan.
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2015 - 20:36   quote  deeplink  
14 miljoen maar liefst bedraagt het salarisbudget inmiddels.
was getekend Martin v Geel (tafel van Kees)
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:36 schreef van geil het volgende:
14 miljoen maar liefst bedraagt het salarisbudget inmiddels.
was getekend Martin v Geel (tafel van Kees)
Je hebt het teruggekeken he? :))
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2015 - 20:39   quote  deeplink  
inderdaad :)
dr love
 dr love - zondag 28 juni 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Systeem :

Vermeer

S.v.beek kongolo ...... nelom

Kazim Kuijt

Tweede helft

W.han

V.beek ....... kongolo

Bilal vejnovic vilhena boeitius

Achabar kuijt chery/ antonya/tighadouni
ar
 ar - zondag 28 juni 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:39 schreef van geil het volgende:
inderdaad :)
Dan kan er nog wel een spitsie van af.
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2015 - 20:44   quote  deeplink  
de selectie is gewoon te ruim.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiele Martin van Geel topic

0.0612878