|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als je Clasie El Immers en Vilhena schrapt. en daar Ziyech en Cherry voor haalt dan heb je bv nog middenvelders genoeg. Sleegers Vejinovic Toornstra Jari Ziyech Cherry Karsdorp. meer kwaliteit twee spelers minder. en minder salaris.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je die vier wel kwijt kunnen. Tot nu toe is er nul interesse. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat begint met t duidelijk maken aan de spelers . dan zetten die hun zaakwaarnemers aan t werk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, dat zullen we nooit weten. Overigens zal Gio dat deze week doen schijnt het. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:Tja, dat zullen we nooit weten. Overigens zal Gio dat deze week doen schijnt het. Klopt: Gio gaat deze week duidelijk maken met wie hij verder wil. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 20:07 schreef FR-Henk het volgende:Grote schoonmaak? Wilkshire - Immers - Achachbar - Manu - Nelom - Kazim - Te Vrede Betere vervangers en je bent op zeker bij eerste 3. Dat is toch een grote schoonmaak? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Valt mee, drie basis spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:Tja, dat zullen we nooit weten. Overigens zal Gio dat deze week doen schijnt het. voorlopig lees ik echter alleen maar het tegenover gestelde. spelers van buitenaf lezen dat ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik lees dat er eerst mensen weg moeten voor er wat bij kan.
Dus dat lijkt me vrij duidelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is het ook. Een super schoonmaak is met Vilhena en Clasie erbij. Laatste is noodzaak voor inkoop. Echte sterkhouders heb je nu nog uitsluitend met: Verbeek Kongolo van Beek El Ahmadi Vejinovic Toornstra Kuyt Boëtius (?) Bilal (?)
Sleegers, Woudenberg, Karsdorp, Cabral. Daar kan rek in zitten. Ziyech, Botteghin, van Wolfswinkel/Finnbogason. Dat zou een topselectie maken.
Ik zou op voorschot gaan inkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat schrijft t AD. bij Feyenoord lees ik El mag niet weg, steunpilaar Immers niet. Wilkshire Nelom Kazim net verlengd . dus tja ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kunnen we daar over op houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, want dit is het van Geel topic. en die heeft zelf deze selectie samengebracht . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@Stylzz
Ach, hij heeft wel een puntje. Wilkshire, Immers en Nelom snap ik ook niet. Kazim als sub kan.
Voor de rest is het de bekende naald die blijft steken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
feiten ontkennen omdat t niet uitkomt. en t benoemen als puntje . haha , grappig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 21:43 schreef van geil het volgende:Nee, want dit is het van Geel topic. en die heeft zelf deze selectie samengebracht . Prima, ga je erover door. Ga ik het gewoon niet meer lezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 21:45 schreef van geil het volgende:feiten ontkennen omdat t niet uitkomt. en t benoemen als puntje . haha , grappig. Ik ontken niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
of je voor tegen of neutraal bent over v Geel. duidelijk is gewoon dat er keihard door geselecteerd moet worden. en als m dat lukt dan zal ik m zeer dankbaar zijn en het verleden vergeten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 21:52 schreef van geil het volgende:of je voor tegen of neutraal bent over v Geel. duidelijk is gewoon dat er keihard door geselecteerd moet worden. en als m dat lukt dan zal ik m zeer dankbaar zijn en het verleden vergeten. Daar zal niemand het oneens mee zijn. Van Geel heeft missers op z'n conto. Maar heb al zo vaak gezegd dat het echte beoordelingspunt op 1 augustus ligt. 3 jaar heeft ie tentamens achter de rug, vorig jaar net aan voldoende. Dit wordt z'n examen in doorselecteren.
NB. Hijzelf rept over regie hebben, voor het eerst in jaren. Dus mag de verwachting opgeschroefd worden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Goh ik ben het zo waar met je eens mannetje,MMathijsen is gelukkig al exit nu Wilkshire nog Kaziem in de loop van het seisoen . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Voorlopig geen spits wel verdedigers dan maar counteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar als je reëel bent speel je met deze selectie rond de play-off plaatsen. Zeker als Gio verkeerde keuzes maakt (Immers bijvoorbeeld.)
Er moet echt nog veel gebeuren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
FastEddy
|
|
|
Gio heeft niet gezegd dat er geen spits komt, alleen ligt daar niet de eerste keuze. En er gaat mogelijk, transfer window is nog twee maanden open, best mogelijk wel wat gebeuren........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar ligt de nuance dan weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers kan je er prima bij hebben, alleen niet op tien. Waar dan wel, weet ik ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:Immers kan je er prima bij hebben, alleen niet op tien. Waar dan wel, weet ik ook niet. Lijkt me te duur voor de bank. Als het goed is wordt ie deze zomer overbodig. |
|
|
|
|
FastEddy
|
|
|
Gio heeft niet gezegd dat er geen spits komt, alleen ligt daar niet de eerste keuze. En er gaat mogelijk, transfer window is nog twee maanden open, best mogelijk wel wat gebeuren........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is hij in mijn ogen al Henk. vervangers in overvloed , zelfs zonder aankoop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:Immers kan je er prima bij hebben, alleen niet op tien. Waar dan wel, weet ik ook niet. Voor de nummer 10 zijn betere opties. Als spits niet goed genoeg. Centaal op het middenveld kan niet met het niveau van zijn balaanname en passing.
Je kan hem nergens kwijt, we hebben echt een groot probleem zolang hij hier zit.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 22:52 schreef MMM het volgende:[..] Voor de nummer 10 zijn betere opties. Als spits niet goed genoeg. Centaal op het middenveld kan niet met het niveau van zijn balaanname en passing. Je kan hem nergens kwijt, we hebben echt een groot probleem zolang hij hier zit.. Ik ga er vanuit dat Vejinovic of Toornstra op 10 gaat spelen en dat Immers dan tenminste naar de bank verhuisd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 22:52 schreef MMM het volgende:[..] Voor de nummer 10 zijn betere opties. Als spits niet goed genoeg. Centaal op het middenveld kan niet met het niveau van zijn balaanname en passing. Je kan hem nergens kwijt, we hebben echt een groot probleem zolang hij hier zit.. In elk geval zo ver mogelijk van je eigen doel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op het bankie. En mocht er een club komen, dan is een transfer ook een prima deal. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2015 - 23:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik ga er vanuit dat Vejinovic of Toornstra op 10 gaat spelen en dat Immers dan tenminste naar de bank verhuisd. verhuisd naar de bank? verkopen die vent weg er mee leuke tijd gehad in de KUIP |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2015 - 12:37 schreef de bluffer het volgende:[..] verhuisd naar de bank? verkopen die vent weg er mee leuke tijd gehad in de KUIP Eens, kenner! |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Rechtsback positie zou een laatste kans zijn voor hem ,en daar kan hij prima uit de voeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is van Geel een beetje oud voor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat in Griekenland veel spelers weg willen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wil weer in gesprek met Vilhena en Boëtius
Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord hoopt de komende maanden alsnog de in 2016 aflopende contracten van Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius te verlengen, zo bericht het Algemeen Dagblad vandaag in de papieren versie.
De jeugdproducten van Varkenoord staan echter niet te trappelen. Binnen de club zouden mensen de talenten er fijntjes op wijzen dat de bomen elders ook niet altijd tot in de hemel groeien. Want hoewel er voor beide talenten erg veel belangstelling is, zijn er ook genoeg voorbeelden van spelers die de Kuip verlieten en daar bepaald niet beter van werden.
De krant stelde zelfs een kleine lijst op van spelers die transfervrij vertrokken bij Feyenoord, maar wiens carrière achteruit is gegaan. Onder anderen Ricky van Haaren, Luigi Bruins en Otman Bakkal worden door het Algemeen Dagblad aangehaald. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komende maanden??? Tot 15 juli de tijd en anders opdonderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tsja,als ze niet weg willen heb je een probleem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo zit t ook. En degene die wel wil komt vooralsnog niemand voor. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als ze niet bijtekenen of verkopen en anders hele jaar op de bank laten zitten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt druk dan op de bank |
|
|
|