|
|
Stylzz
|
|
|
Tere zieltjes die bling bling voetballertjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kutjes mentaliteit, kan je ook lijmen met feestjes en mooie spulletjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zijn de puntjes inmiddels op de i gezet ? het is inmiddels 02-07-2015 en ik mag hopen dat alle spelers weten waar ze aan toe zijn. en denk dat de supporters ook wel benieuwd zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoef t niet te weten. Alleen de resultaten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Lopen jullie achter of zo dat zou je nu toch wel moeten weten de kenners Feyenoord word 3e of 4e vaste plek.En dan een paar wedstrijdjes hoopvol Europacup pffff betwijfel het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou gewoon dood ziek Renato begrijp het niet verkeerd gaan ze denken dat ik voor die ,neuzen ben . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goh hoe zou dat toch komen dat mensen die gedachte zouden hebben. Dat doe je toch echt zelf.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Subjectief lezen ook. Opknopen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Beginje nu ook mensen op te knopen en noem jij dat positief mee denken praten ,je scoort echt niet metje uitlatingen.Jij zeg op dit forum dingen die niet waar in metje er is geen geld geld is op.Maar er word 4 miljoen geboden voor een middelmatige middenvelder uit turkye.Benje wel wakker nuchter helder van durf kretiek te uiten dat lef hebje niet Daan en enkele anderen hebben dat wel je Schrift is top maar jouw nivo van denken mmiddelmatig.zeker gezien je uitlating opknopen dat zal ik nooit iemand wensen dus ook jouw niet, al ben je het niet met mij eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit bedoel ik natuurlijk zo positief mogelijk. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Zie uitkomst denk vermogen, komen we er niet uit gaan ze verwensingen uiten ,met ,amateuristisch opvattingen.cijfertjes en commatjes ben je goed in, de man van de theorie,technische beleid hebje geen sjoegen van . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En nog wat waar rook is ,is vuur dus niet alles hoeft een fabeltje te zijn Hoe komen ze ,er anders aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Fer1, het heeft niks met komma's en zins opbouw te maken maar de manier waarop jij keer op keer negatief je uitlaat over het huidig beleid maakt mij alleen maar positiever erover. Je geeft mij de bevestiging dat de supporters die nu klagen niet objectief genoeg zijn van geel zijn werkzaamheden over 4 jaar te beoordelen. Je kijkt puur naar het laatste jaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit geen bla in een sjiesburger, ferkeerde post. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Gewoon je pc weggooien komt alleen maar gelal uit . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Druk. Bellen,mailen,faxen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lekker t vrouwtje insmeren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja joh die van mij slikt het gewoon.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Details transfers aan het afronden. Druk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook Martin heeft een plafond. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gustafson? Oh, via Guidetti natuurlijk. Wordt het niets kunnen we roepen dat er geen middenvelder nodig was en slaagt hij wel was dat niet Van Geel's verdienste! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We hebben ook geen middenvelder nodig op dit moment. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2015 - 10:17 schreef JanM het volgende:Gustafson? Oh, via Guidetti natuurlijk. Wordt het niets kunnen we roepen dat er geen middenvelder nodig was en slaagt hij wel was dat niet Van Geel's verdienste! Via Mastenbroek idd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lees net trouwens ergens "spits" !?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel neemt tenminste publiekelijk afstand van het incident met Vilhena, goed van hem om dat publiekelijk te doen.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
De man van de middenvelders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: psst.. pas als dingen officieel zijn he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: vind ik wel.
wat mij betreft gaan Immers El Vilhena en Clasie hun vleugels uitslaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja prima, maar gaan zij daadwerkelijk weg? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dat is inderdaad de vraag. maar ook , komt die middenvelder wel , of zelfs meer?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van Geel is druk in Oostenrijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat n kut leven. nooit vakantie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elke keer je vrouw die belt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach op die leeftijd kan je t slechter treffen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een geweldig leven. Altijd vakantie, geen werk... Da's echt kut. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens VI dus 18%(incl. opleidingsvergoeding) naar Feyenoord bij transfer Wijnaldum. Prima gedaan door van Geel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat moet je toch met dat geld man, van den Herik terug halen dan komt dat tenminste weer op. |
|
|
|