|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 21:24 schreef Stylzz het volgende:Volgens VI dus 18%(incl. opleidingsvergoeding) naar Feyenoord bij transfer Wijnaldum. Prima gedaan door van Geel dat heeft ie inderdaad wel goed gedaan , verder vind hem als TD erg passief |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij heb liever dat er WEER onverantwoord geld wordt uitgegeven!
Nee, laat van Geel maar lekker blijven. Krijgen de investeerders ook hun geld terug ! ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kosten worden wel gedeeld, dat is jammer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 22:05 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jij heb liever dat er WEER onverantwoord geld wordt uitgegeven! Nee, laat van Geel maar lekker blijven. Krijgen de investeerders ook hun geld terug ! ;-) nou juist niet , ik bedoel meer dat ie er meer werk van moet maken om een aantal van onze net niet voetballers te slijten , zorgen voor meer netwerk en contacten onderhouden met clubs in binnen en buitenland , ook in het scouten en scoutings netwerk en er zelf eens op af te gaan , hij zit daar maar in zijn ivoren torentje arrogant te wezen en verwacht dat ze vanzelf verkocht worden |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 22:16 schreef kenny het volgende:[..] nou juist niet , ik bedoel meer dat ie er meer werk van moet maken om een aantal van onze net niet voetballers te slijten , zorgen voor meer netwerk en contacten onderhouden met clubs in binnen en buitenland , ook in het scouten en scoutings netwerk en er zelf eens op af te gaan , hij zit daar maar in zijn ivoren torentje arrogant te wezen en verwacht dat ze vanzelf verkocht worden Vertrokken:
Wesley Verhoek Ronald Graafland Erwin Mulder Joris Mathijsen Khalid Boulahrouz Matthew Steenvoorden Kostas Lamprou
Er bij gekomen:
Marko Vejinovic Kazim Richards Dirk Kuyt Calvin Verdonk Stef Gronsveld Kamil Miazek Jari Schuurman Bart Nieuwkoop Joey Sleegers
Totale uitgaven 3,5 miljoen euro voor Vejinovic, wat wil je nog meer? De scouting doet volgens mij uitstekend werk, de ene na de andere bruikbare speler wordt overgeheveld naar het eerste. Al deze spelers worden ook op enig moment gescout. |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Van Geel heeft een paar flinke missers gemaakt. De aanstelling van Rutten, de uitgesproken titelaspiraties afgelopen jaar, het publiekelijk afbranden van Mulder na komst Vermeer en een aantal discutabele aankopen (Mathijsen, Kazim) en contractverlengingen (Nelom, Wilkshere).
Desalniettemin zou hij naar mijn mening wat meer krediet verdienen, want hij heeft met zijn standvastige beleid veel bereikt. Uit de schulden, de eerste drie jaar prima resultaten, een paar prima spelers vastgelegd met lege portemonnee, verlenging van jonge talentvolle spelers én relatief goede opbrengst van spelers die nauwelijks te behouden waren. Allen ook nog eens met flinke doorverkooppercentages. Nu Wijnaldum, maar straks ook De Vrij, Janmaat, Pelle, Martins Indi etc.
Met oog op komend seizoen: Vejinovic en Kuijt zijn een meerwaarde voor deze jonge selectie. Ik zou graag nog een speler als Bottegin zien (Kongolo kan evt. nog linksback spelen). Op middenveld en in de aanval zal vast ook nog wat verkocht/verhuurd worden (Clasie en wellicht, Immers, El Amhadi, Kazim), daar zal dan ook wat bij moeten. Ik vertrouw dat best aan Martin toe, zeker nu hij wat euro's te besteden heeft... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 22:31 schreef moa het volgende:[..] Vertrokken: Wesley Verhoek Ronald Graafland Erwin Mulder Joris Mathijsen Khalid Boulahrouz Matthew Steenvoorden Kostas Lamprou Er bij gekomen: Marko Vejinovic Kazim Richards Dirk Kuyt Calvin Verdonk Stef Gronsveld Kamil Miazek Jari Schuurman Bart Nieuwkoop Joey Sleegers Totale uitgaven 3,5 miljoen euro voor Vejinovic, wat wil je nog meer? De scouting doet volgens mij uitstekend werk, de ene na de andere bruikbare speler wordt overgeheveld naar het eerste. Al deze spelers worden ook op enig moment gescout. je haalt het aardig door elkaar , al deze jeugdspelers komen uit onze fantastische jeugdopleiding vejinovic kan je nou niet bepaald scouten noemen , die heeft heel nederland al laten zien een goede voetballer te zijn de spelers die jij noemt zijn gewoon einde van hum contract en verhoek heeft ie afgekocht dus ook niet zo spannend kazim heeft v hooidonk aangedragen en is 3x niks kan jij mij een speler noemen die hij wel gescout heeft ?? niet die zweedse jongen van die komt van mastenbroek evenals guidetti sorry hoor maar onze scouting is verrot slecht maar goed we gaan het zien wat onze martin gaat verkopen en misschien nog aantrekt het gaat weer op de laatste 5 minuten terwijl het seizoen inmiddels weer is begonnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er is een verschil in jeugdscouting, en scouting voor selectiespelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er worden honderden jongentjes gescout en gehaald waarvan n enkeling het haalt. Scouten voor de selectie moet gewoon raak zijn. En t echte werk is dan als je dus echt met namen komt die eigenlijk niemand kent, en vervolgens ook echt goed zijn. Als je dan terugdenkt kan ik echt niemand bedenken wie dat zou moeten zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 22:57 schreef kenny het volgende:[..] je haalt het aardig door elkaar , al deze jeugdspelers komen uit onze fantastische jeugdopleiding vejinovic kan je nou niet bepaald scouten noemen , die heeft heel nederland al laten zien een goede voetballer te zijn de spelers die jij noemt zijn gewoon einde van hum contract en verhoek heeft ie afgekocht dus ook niet zo spannend kazim heeft v hooidonk aangedragen en is 3x niks kan jij mij een speler noemen die hij wel gescout heeft ?? niet die zweedse jongen van die komt van mastenbroek evenals guidetti sorry hoor maar onze scouting is verrot slecht maar goed we gaan het zien wat onze martin gaat verkopen en misschien nog aantrekt het gaat weer op de laatste 5 minuten terwijl het seizoen inmiddels weer is begonnen Een speler die hij gescout heeft ? Van Geel is TD geen scout dus dat wordt lastig.
Ik haal geen dingen door elkaar, spelers uit de jeugd worden ook gewoon gescout door heel Nederland en dit gebeurd ook onder de supervisie van v. Geel. Dat onze scouting, opleiding en doorstroming bij de jeugd floreren is wel duidelijk en dit zet zich keurig door met van Geel aan het roer. Uiteraard is de opleiding van een speler een proces van vele jaren en meestal langer dan de termijn dat een TD het bewind voert.
van Geel heeft met zeer beperkte middelen steeds goede versterkingen gehaald, en onze betere spelers vaak op het juiste moment tegen nette bedragen verkocht.
Om het floreren van de jeugdopleiding, aantrekken van Pelle en Guidetti, of 1 van de andere aangekochte spelers steeds maar op het conto van derden te schrijven vind ik wat flauw, een directeur bij macdonalds staat ook niet bij de grill hamburgertjes te bakken, dat betekend echter niet dat hij zijn rol in het systeem niet goed uitvoert. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 23:05 schreef van geil het volgende:Er worden honderden jongentjes gescout en gehaald waarvan n enkeling het haalt. Scouten voor de selectie moet gewoon raak zijn. En t echte werk is dan als je dus echt met namen komt die eigenlijk niemand kent, en vervolgens ook echt goed zijn. Als je dan terugdenkt kan ik echt niemand bedenken wie dat zou moeten zijn. Denk niet dat het realistisch is om dat te verwachten van een scoutingsapparaat, dat soort buitenkansjes kunnen voorkomen maar zijn wereldwijd bij elke club niet regel maar uitzondering. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als een beeld eenmaal gevormd is, is t hopeloos discussiëren |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 22:57 schreef kenny het volgende:[..] je haalt het aardig door elkaar , al deze jeugdspelers komen uit onze fantastische jeugdopleiding vejinovic kan je nou niet bepaald scouten noemen , die heeft heel nederland al laten zien een goede voetballer te zijn de spelers die jij noemt zijn gewoon einde van hum contract en verhoek heeft ie afgekocht dus ook niet zo spannend kazim heeft v hooidonk aangedragen en is 3x niks kan jij mij een speler noemen die hij wel gescout heeft ?? niet die zweedse jongen van die komt van mastenbroek evenals guidetti sorry hoor maar onze scouting is verrot slecht maar goed we gaan het zien wat onze martin gaat verkopen en misschien nog aantrekt het gaat weer op de laatste 5 minuten terwijl het seizoen inmiddels weer is begonnen Vond het nog lang duren ...
quote:Op maandag 06 juli 2015 - 10:17 schreef JanM het volgende:Gustafson? Oh, via Guidetti natuurlijk. Wordt het niets kunnen we roepen dat er geen middenvelder nodig was en slaagt hij wel was dat niet Van Geel's verdienste! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Oh ja, dat doorverkooppercentage op Wijnaldum is ook alleen maar omdat PiSVee dat als eis stelde destijds ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het wordt steeds vermakelijker. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tja wordt idd een hopeloze discussie, ik zie de selectie en de club zich elk jaar positief ontwikkelen. En dat stemt mij positief over van Geel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 08 juli 2015 - 21:24 schreef Stylzz het volgende:Volgens VI dus 18%(incl. opleidingsvergoeding) naar Feyenoord bij transfer Wijnaldum. Prima gedaan door van Geel Van.............20 miljoen..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tis niet makkelijk mensen voor onze competitie binnen te hengelen of te houden. Overneus weet geen spits te vinden. Brands heeft ook al slapeloze nachten las ik net. Ga er maar aan staan dit is de traditionele top die zich suf piekert.
Tot nu toe gaat het aardig goed bij ons en met de jeugd mogen we ook best blij zijn. De oefenwedstrijd hebben ze toch lekker gebald en gedomineerd, zie het best wel zitten tot nu toe. Ja, ik heb het idee dat we best te Vrede mogen zijn (Sorry voor de uitdrukking) en onze dromen een beetje moeten temperen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Afgelopen seizoen is Martin een paar keer de fout ingegaan, maar daarvoor heeft ie het met de mogelijkheden prima gedaan, nu ben ik benieuwd hoe die gaat handelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit jaar opnieuw de fout in is wegwezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin zelf was ook niet geniaal met het regelen van afkoopsommen, zie Been en Rutten. Al vielen die 2 daarin zelf ook genoeg te verwijten.
Maar als hij dit jaar weer faalt is er geen weg meer terug dan moet ook hij wegwezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En wanneer is er sprake van falen dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij Clasie niet verkoopt voor de absolute hoofdprijs. Immers, Te Vrede, Kazim MOETEN absoluut weg.
Het niet halen van 1 (of 2) centrale verdedigers, voetballende nummer 10, buitenspeler en een spits. Het liefst nog een rechtsback en een linksback, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
En hij heeft al gefaald met het contract van Wilkshire en de verlengingen van Neelomp en Manu.
Contract van Boëtius nogmaals proberen te verlengen. En dan een salaris in verhouding met zijn kwaliteiten. Belachelijk dat hij en van Beek even hoog ingeschaald worden als Neelomp en Manu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik tel zo al 2a3 dingen waar ik t niet mee eens ben. Subjectief. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Boëtius moet gewoon weg. Een tien is niet nodig in de huidige visie. Kazim hoeft wat mij betreft niet weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 18:21 schreef Stylzz het volgende:Boëtius moet gewoon weg. Een tien is niet nodig in de huidige visie. Kazim hoeft wat mij betreft niet weg. Hoezo? Die jongen kan het ALS hij vertrouwen krijgt. En wie anders?
Een middenvelder met voetballend vermogen, hoeft niet persé een 10 te zijn.
Niet goed genoeg en bij een goed bod van de hand doen. Als hij niet gaat spelen, vraag ik me ook af hoe hij zich zal gedragen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 18:21 schreef Stylzz het volgende:Boëtius moet gewoon weg. Een tien is niet nodig in de huidige visie. Kazim hoeft wat mij betreft niet weg. ik zie kazim liever vertrekken en boetius bijtekenen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kazim staat bij mij ook hoog op het exit lijstje |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 18:09 schreef MMM het volgende:1) Als hij Clasie niet verkoopt voor de absolute hoofdprijs. Immers, Te Vrede, Kazim MOETEN absoluut weg. 2) Het niet halen van 1 (of 2) centrale verdedigers, voetballende nummer 10, buitenspeler en een spits. Het liefst nog een rechtsback en een linksback, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn. 3) En hij heeft al gefaald met het contract van Wilkshire en de verlengingen van Neelomp en Manu. 4) Contract van Boëtius nogmaals proberen te verlengen. En dan een salaris in verhouding met zijn kwaliteiten. Belachelijk dat hij en van Beek even hoog ingeschaald worden als Neelomp en Manu 1) Zie ik goed komen
2) Luisterend naar Gio heeft komt er defensieve versteking, heeft een spits iig geen prioriteit en speelt hij niet met een #10
3) Wilkshire ben ik het mee eens, Nelom en Manu zijn m.i. prima invallers, tenzij we betere kunnen aantrekken en/of in de jeugd hebben
4) Voor contractverlenging zijn 2 partijen nodig. Als ze er niet uitkomen, rest m.i. verkoop!
Denk dat Martin dus gewoon mag blijven ;-P |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij mag van mij ook blijven , maar kritiek op zijn functioneren mag ook , hij heeft het in verleden goed gedaan met een lege knip , nu is de situatie anders en verwacht ik gewoon het een en ander , zie het liever weer niet gaan zoals afgelopen seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2015 door kenny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Duidelijk, alles behalve.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
7milj idd te weinig Martin |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En hij had best voor uit kunnen denken ,wat betreft Guidettie,hij heeft nog steeds geen club .zeker is het een hoop geld ,maar hij trapte er 20 in buiten zijn assist,Ik bedoel, met voor uit denken ,toen die 7halmiljoen tegoed er nog aanmoesten komen van de knvb ,was hij er van op de hoogte,plus hij had toen nog 3 miljoen eigenvermogen te besteden.Een spits is nog steeds hoog nodig ,de na druk word nu gelegd op de verdediging.Dus nu worden er nog backs aangetrokken en zijn we klaar ,om dat Guidettie te duur zou zijn.Maar 2backs wil die zeker weer ergens gratis vandaan halen,die kosten ook bij elkaar 5miljoen of zie ik dat verkeerd dacht het niet. En wat Guidettie allemaal verteld heeft, ja daar hebben jullie gelijk in, maar zijn zaak waarnemer heeft dat veranderd en het zij zo die gozer kan scoren want dat heeft hij hier laten zien tegen die neuzen.Maar was toch al een ,poosje klaar met V.Geel kost hem toch alleen maar meer seisoenkaarten.Nog even dit Gudde bedankt en V.Geel bedankt ,we zijn schulden vrij en dat zegt heel veel op dat gebied voor de rest vind ik het klote met die 2.We gaan het vijfde jaar in hè mensen Kaziem en ,Wilkshire bij het grofvuil AUB. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Misschien komt er toch nog een komplete verrassing uit die helicoptair????? als dat zo is wat ik denk en al weet ,worden we kampioen anders gewoon weer 3e doeiiiiiiii |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De foto is dan toch uitgelekt .
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
En dan weten ze Feyenoord toch weer de grond in te boren Vi, van Gelderen, Engberts. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Drie vingers in der kont ja..(?) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Geilie je hebt helemaal gelijk whahahaha oed man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bedoelt oedlul zeker..(?) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wel benje homo, hahahaha ha lijkt mij geen goed idee ,stop er liever wat anders in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Plezier man..!! Bij mij komt er niks in.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 20:29 schreef Fer 1 het volgende:Misschien komt er toch nog een komplete verrassing uit die helicoptair????? als dat zo is wat ik denk en al weet ,worden we kampioen anders gewoon weer 3e doeiiiiiiii helicoptair???
Gave spelling! |
|
|
|