|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja hij hoefde je nooit meer te zien want hij heeft liever iemand die wel groot geschapen is..😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gelukkig. Was mijn ruime reet inmiddels ook beu.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2015 - 11:35 schreef van geil het volgende:[..] Alles op zijn tijd Henk, N beetje geil voorspel zonder hoogtepunt is ook zinloos. Dus afwachten hoe de renovatie verder gaat. Geld is er genoeg. Nooit met je eens. Nu wel. ;) |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Nou nou begint aardig te stinken hier Pffffff korreltjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op vi.nl Feyenoord en van Geel scoren qua inkomsten het best met verkochte spelers. Dat zijn ook feiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eenmaal iemand afkeuren is blijven afkeuren. Gezichtsverlies schijnt erger aan te voelen. Schijnt het.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermoeiend dit domme gelul. over herhaling herhaling gesproken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 11:16 schreef FR-Henk het volgende:Op vi.nl Feyenoord en van Geel scoren qua inkomsten het best met verkochte spelers. Dat zijn ook feiten. Da's nou een échte noviteit! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Om over uw eigen herhaalde domme gelul nog maar te zwijgen.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:Onder het bewind van Martin van Geel bij Feyenoord ontving de club 55 miljoen euro aan transfersommen. Dat meldt Quote dinsdag. Daarnaast heeft de technisch directeur in de vier jaren dat hij nu actief is voor de club 24 miljoen euro uitgegeven: een winst van 31 miljoen euro. De aanstaande transfer van Jordy Clasie is daarbij niet meegerekend. De 24-jarige aanvoerder staat op het punt om te vertrekken richting het Southampton van Ronald Koeman. De twee beste transfers van de sportbestuurde worden ook genoemd. Daryl Janmaat werd transfervrij opgehaald bij Heerenveen en verkocht voor zo'n zes miljoen euro. En Graziano Pellè; werd voor drie miljoen euro overgenomen van Parma en voor 10 miljoen euro verkocht aan Southampton. Het eerdergenoemde magazine berekende ook de inkomsten en uitgaven aan transfers van de andere technisch directeuren van de traditionele top drie. Volgens Quote verkocht PSV onder Marcel Brands voor zo'n 128 miljoen euro aan de spelers, terwijl de Eindhovenaren in die tijd 77 miljoen euro hebben besteed. Ajax maakte de grootste winst onder td Marc Overmars. De club gaf 34,5 miljoen euro uit aan transfers en verkocht spelers voor 118,5 miljoen euro. "Maar wie is nu de winnaar?", vraagt het magazine zich zelf af. "Politiek correct: Alle drie. Brands vanwege daadwerkelijke winst op zijn aankopen, Overmars vanwege de meeste cash, Van Geel vanwege knap werk onder zeer moeilijke omstandigheden", aldus Quote Feyenoord 24 uit .55 in .winst 31. PSV 77 uit. 128 in . winst 51. 020 uit 34,5 . 118.5 in. winst 84. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aanvullend ; De kritiek van de mensen hier op van Geel ging nimmer over geld. Maar over het samenstellen van de selectie. Dus het wordt een beetje zielig om steeds zo in de verdediging te schieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In 12,8 minus ong 4,5 en 18 procent. Maakt ong 10 miljoen minus 1,5 voor de Zweed. Is 8.5 miljoen. Daar komen dacht ik nog vergoedingen bij voor v Persie en Wijnaldum Pelle en de Vrij. Dus pak m beet nog 12,5 miljoen te besteden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar kun je wat mee hoor. Zeker als Immers El Vilhena en Kazim nog even vertrekken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 11:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eenmaal iemand afkeuren is blijven afkeuren. Gezichtsverlies schijnt erger aan te voelen. Schijnt het.... Herkenbaar, al zie ik het vaker bij de mensen die bepaalde leden van de directie de hemel inprijzen. Terug naar Van Geel. Zoals al eerder gezegd, de afhandeling van de transfer van Clasie is prima. De 3 aankopen van dit jaar lijken begrijpelijk en kunnen op bijval rekenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu de rest nog. Maar goed, spelers moeten zelf ook wel willen bewegen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
denk dat v Geel wat passief handelt en wacht tot er een club interesse heeft , denk dat hij meer spelers moet aanbieden en dus meer moet netwerken om spelers aan de man te brengen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 14:45 schreef kenny het volgende:denk dat v Geel wat passief handelt en wacht tot er een club interesse heeft , denk dat hij meer spelers moet aanbieden en dus meer moet netwerken om spelers aan de man te brengen Dat is nu echt iets wat een enorme aanname is. Plus, je gaat als topclub toch niet met je spelers leuren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe slecht wij ze ook vinden :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Treffend man, dat jij nou juist moet reageren. Dat verhaal over onevenwichtige selectis heet nog altijd voldoende. Zie resultaten. Een en ander is verklaarbaar. Ga ik niet meer uitleggen. Van Geel scoort voldoende dezer dagen. Niet klaar nee. Maar reageer dan niet joh, tis dom gelul voor jou. Maar nu ben je evenzeer zo dom erop te reageren. Dommerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 14:15 schreef Els het volgende:[..] Herkenbaar, al zie ik het vaker bij de mensen die bepaalde leden van de directie de hemel inprijzen. Terug naar Van Geel. Zoals al eerder gezegd, de afhandeling van de transfer van Clasie is prima. De 3 aankopen van dit jaar lijken begrijpelijk en kunnen op bijval rekenen. Hemel inprijzen.... Ze bestaan. I don't mind. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vaak mensen die in hun werk wereldje in het middenkader zitten. De zogenoemde kontenlikkers . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu begint t wel sneu te worden. Of wacht. Dat was t al. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel op het niveau blijven he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, dat gaat mijn pet te boven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben ook eigenlijk alleen maar goed in kontenlikken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah, je werkt in het middenkader ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Technisch 1 laag er boven, maar t principe blijft hetzelfde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zijn vaak de kuttenlikkers dacht ik gelezen te hebben.:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha, ik kan dat niet ontkennen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo'n baantje zoek ik ook nog :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik doe er gelukkig nog delivery management naast, want alleen operations management is mij te eenzijdig :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe ik er ook nog ff bij, pfffff slettebak..😉 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De competitie zit er aan te komen. ACTIE |
|
|
|
|
Dread
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 19:37 schreef van geil het volgende:Vaak mensen die in hun werk wereldje in het middenkader zitten. De zogenoemde kontenlikkers . Leer de echte wereld kennen. Lees minder boekjess.. Je praat te vaak in algemeenheden. Maar nou weer mooi geweest. Heb me weer vermaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 13:30 schreef van geil het volgende:In 12,8 minus ong 4,5 en 18 procent. Maakt ong 10 miljoen minus 1,5 voor de Zweed. Is 8.5 miljoen. Daar komen dacht ik nog vergoedingen bij voor v Persie en Wijnaldum Pelle en de Vrij. Dus pak m beet nog 12,5 miljoen te besteden. Hoe gaan we dit besteden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gio wilde toch verdedigers? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een spits, Ziyech, Botteghin, een linksback. En wat verkoop. 5 miljoen als buffer houden voor wintrrstop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 22:44 schreef FR-Henk het volgende:Een spits, Ziyech, Botteghin, een linksback. En wat verkoop. 5 miljoen als buffer houden voor wintrrstop. Ziyech had ik graag er bij gezien, maar lijkt nu overbodig mits de Zweed voldoet. Botteghin zie ik er ook graag bij. En de twee backs kunnen beter. Maar dat geldt eigenlijk ook voor de buitenspelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bilal, Boetius, Achachbar, Manu. Het houdt niet over. Dnk dat onderhandelingen met Boetius de koers bepaalt. Mag wel wat tempo ingezet worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 22:54 schreef FR-Henk het volgende:Bilal, Boetius, Achachbar, Manu. Het houdt niet over. Dnk dat onderhandelingen met Boetius de koers bepaalt. Mag wel wat tempo ingezet worden. Eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sleegers vergeten we . maar dan nog Zeker op rechts heel summier. Of Gio moet daar Kuyt Kazim in gedachten hebben. |
|
|
|