|
|
piet de paler
|
|
|
zoals beloofd de Gini rap Ik was trots man o ja man en liet mn shirt zien aan oma man Ik was ineens iemand man En beroemd in het land man Ik was ineens the man en liet soms zien wat ik kan man ik kuste de heilige F man dit was mijn droom man Iedereen was mijn fan man ik zag ineens veel doekoe man en keek niet meer naar de fans man ik koos voor het geld man Nu krijg ik dadelijk in de kuip de hoon man en ga huilen man En begrijp niet waarom man ze roepen verrader man Ik begrijp er helemaal niets meer van Man Wat is clubliefde of heulen met de vijand man Had ik maar gekozen voor een club in het buitenland man Maar ik heb nog geen ja gezegd man Ik verander het en ga naar het buitenland man Dan pas ben ik en was ik een feyenoorder man
even een ritme box eronder een beetje gangster achtig kijken rode schoentjes en op CD en met het geld help ik feyenoord mee |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik geef toe eer kunnen nog wat verbeteringen in man |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gewoon eentje idd. delete. hahahahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Oeh Oeh Gini, Verlaat me Nie, |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik weet er nog 1!
Heey Wijnaldum vieze vuile kankerboer Heey Wijnaldum je moeder is een hoer! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
I was walking on the street Maar de mensen in Rotterdam moesten me niet Wat heb ik gedaan Ik moet toch ook nog naar me oma Ik heb eenieder geval me zakken vol met geld En in Eindhoven ben ik een held Waarom kijk je me niet meer aan Hotjumpert Of vind jij me nu ook al een stumpert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 21:25 schreef Quiroz het volgende:Ik weet er nog 1! Heey Wijnaldum vieze vuile kankerboer Heey Wijnaldum je moeder is een hoer! hou op met je kk dat vind ik zeer kwetsend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mooie rap, bijzonder creatief hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 21:25 schreef Quiroz het volgende:Ik weet er nog 1! Heey Wijnaldum vieze vuile kankerboer Heey Wijnaldum je moeder is een hoer! Hehehe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klein klein jongetje Wat wil je zijn als je groot bent Je kan niet klagen als je dood bent Klein klein jongetje Wat doet het pijn als je broke bent En wat doe je als je in nood bent
Het komt allemaal gewoon omdat je niet nadenkt We hopen dat je straks in de goot zwemt Je bent gewoon een jood omdat je wegrent Nu is het te laat krijg maar de tyfus vent
losjes gebaseerd op: U-niq: Klein Klein Jongetje |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 21:53 schreef plannetje het volgende:is ze oma leuk om te zien...? wat een geni voetballen ken die nie. en ze oma heeft 1 kilo brie van de kut tot aan de knie.... oooowww gini je doet niee oww gini je doe niet je oma die stinkt bitch stinken die oma hahaha |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 21:25 schreef Quiroz het volgende:Ik weet er nog 1! Heey Wijnaldum vieze vuile kankerboer Heey Wijnaldum je moeder is een hoer! perfect! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
wijnaldum breek je been, breek je been, breek je beeeen |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Wat nou perfect gewoon ophouden met ziektes op dit Forum dat is namelijk zeer kwetsend |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 22:02 schreef The Q het volgende:[..] Wat nou perfect gewoon ophouden met ziektes op dit Forum dat is namelijk zeer kwetsend oke op dit forum niet, dan maar in t stadion |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Dan ga ik naast je staan kijken of je het dan nog gaat zingen lamlul
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, weet niet op welk vak je staat maar ik gooi mijn seizoenkaart wel om en ga naast je staan. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
nee is een geintje maar die gast moet wel uitgezongen worden |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
The Q, ik snap best dat het kwetsend is voor vele mensen, en de discussie over het wel of niet accepteren valt niet te winnen/verliezen. Maar Nederlanders schelden nu eenmaal met ziektes, als enige land (of een van de weinige landen) ter wereld. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ik ben toch bang dat dat woord toch meerdere malen gezongen zal worden maar,welk vak zit/sta je dan? |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:Klein klein jongetje Wat wil je zijn als je groot bent Je kan niet klagen als je dood bent Klein klein jongetje Wat doet het pijn als je broke bent En wat doe je als je in nood bent Het komt allemaal gewoon omdat je niet nadenkt We hopen dat je straks in de goot zwemt Je bent gewoon een jood omdat je wegrent Nu is het te laat krijg maar de tyfus vent losjes gebaseerd op: U-niq: Klein Klein Jongetje Ja man die is goed!
(kap eens met zeuren!) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 22:11 schreef Bosifyable het volgende:The Q, ik snap best dat het kwetsend is voor vele mensen, en de discussie over het wel of niet accepteren valt niet te winnen/verliezen. Maar Nederlanders schelden nu eenmaal met ziektes, als enige land (of een van de weinige landen) ter wereld. ik meng me er even in: je hebt gelijk maar je kunt binnen een bepaalde groepering (lees headliner) wel afspreken dat je dat niet doet. Je weet niet hoe je iemand hiermee kan kwetsen of wat iemand heeft meegemaakt. Ik sta volledig achter The Q zijn opmerking hierover en hoop dat het schelden met ziektes langzaam verdwijnt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik probeer me er vaak ook niet mee te bemoeien, juist omdat ik de hypocriet zelf ben; oma en opa overleden aan kanker, de ander heeft het (en terminaal), mijn nicht (24) heeft kanker overwonnen maar toch krijg ik het nog makkelijk mijn strot uit; omdat ik het onderscheid maak.
Maar tegelijkertijd, inderdaad, hier op het forum kun je er rekening mee houden, maar in het stadion speelt mijn emotie te veel mee. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
GINIokkio, jij kleine jokkende rat. Jij verlaat rotterdam voor die lampenstad Jij die zei dat er geen mooiere club als feyenoord bestond. jouw woorden blijken nu later ongegrond Maar onze club is veel mooier nu jij weg gaat Flikker op, met jouw verraad. Ren maar weg als een huilend kind Zonder jou weet ik namelijk dat feyenoord eindelijk weer wint... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 22:14 schreef Bosifyable het volgende:Ik probeer me er vaak ook niet mee te bemoeien, juist omdat ik de hypocriet zelf ben; oma en opa overleden aan kanker, de ander heeft het (en terminaal), mijn nicht (24) heeft kanker overwonnen maar toch krijg ik het nog makkelijk mijn strot uit; omdat ik het onderscheid maak. Maar tegelijkertijd, inderdaad, hier op het forum kun je er rekening mee houden, maar in het stadion speelt mijn emotie te veel mee. dat snap ik en ben ook niet heiliger dan de paus. Emotie doet veel met iedereen. Vind het wel prettig als iemand er in ieder geval over nadenkt. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 22:20 schreef FR-Douwe het volgende:[..] dat snap ik en ben ook niet heiliger dan de paus. Emotie doet veel met iedereen. Vind het wel prettig als iemand er in ieder geval over nadenkt. blabla wie niet....?
dat hoef je niet uit te leggen...
zeg gewoon he joh geen k woord oke? dan lachen ze eerst maar doen ze het tog niet....
kanker word vaker gebruikt om een bepaalde toon in een zin te leggen en niet als scheldwoord... by the way |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ? ik snap je niet helemaal |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ja sorry dat verhaal erboven .... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Ik had er vroeger ook geen probleem mee tot de realiteit doordringt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Oude discussie, maar ik begrijp de frustratie wel... |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Q je hebt gelijk hoor, en laat zijn oma er ook buiten, die kan er ook niets aan doen
Tuurlijk is het een naai streek, maar goed |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: i know men being there... life goes on |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: me too, en het leven gaat zeker door. ik pak nog een biertje, proost! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Zei ik het verkeerd? Haha, dacht juist de goede woorden gekozen te hebben. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 21:06 schreef piet de paler het volgende:zoals beloofd de Gini rap Ik was trots man o ja man en liet mn shirt zien aan oma man Ik was ineens iemand man En beroemd in het land man Ik was ineens the man en liet soms zien wat ik kan man ik kuste de heilige F man dit was mijn droom man Iedereen was mijn fan man ik zag ineens veel doekoe man en keek niet meer naar de fans man ik koos voor het geld man Nu krijg ik dadelijk in de kuip de hoon man en ga huilen man En begrijp niet waarom man ze roepen verrader man Ik begrijp er helemaal niets meer van Man Wat is clubliefde of heulen met de vijand man Had ik maar gekozen voor een club in het buitenland man Maar ik heb nog geen ja gezegd man Ik verander het en ga naar het buitenland man Dan pas ben ik en was ik een feyenoorder man even een ritme box eronder een beetje gangster achtig kijken rode schoentjes en op CD en met het geld help ik feyenoord mee piet je heb zelf gewonnen jongen,gefeliciteerd hahaha
http://www.feyenoordleven.nl/?p=7215 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch wel mooi zo'n topic
He Gien, wil je nie meer zien, blijf maar lekker dromen, over terugkomen, maar blijf maar lang zeiken, de top van Feyenoord zul je nooit meer bereiken. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Dag Gini Wijnaldum.. daahaag daahaag daahaag daahaag Gini Dag.. (Losjes gebasseerd op Dag Sinterklaasje) |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
Gini heb jij een masker op ? one het is je ********* kop! |
|
|
|