BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt de grens op voor Fer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el-loco
 el-loco - donderdag 30 juni 2011 - 07:35   quote  deeplink  
Ik zou zeggen stop met zoeken Feyenoord. Het lijkt me heel duidelijk dat Fer net zoals wijnaldum en Cabral het woord loyaliteit niet kennen. Ik zeg bedankt en tot ziens. Shöne en Hadouir. Ga je niet verlagen tot het niveau van Fer wegwezen en vlug wat! Wat jullie?
Els
 Els - donderdag 30 juni 2011 - 07:37   quote  deeplink  
Van mij mag hij weg. Al zal ik het moment dat naar buiten komt, dat hij voor Twente gaat spelen, toch weer als verrraad beschouwen. Ik heb weinig vertrouwen in de loyaliteit en realiteitszin van bepaalde spelers, maar toch, op het moment dat het bevestigd wordt, ben ik teleurgesteld.
el-loco
 el-loco - donderdag 30 juni 2011 - 07:40   quote  deeplink  
Teleurgesteld was ik verleden jaar toen hij een bal van dichtbij overschoot en in dezelfde periode een kans voor open goal miste. Laat hem maar lekker opzoutuh. En wat mij betreft Cabral ook, je kan ook denken ik knok voor een basisplaats. Dit is een typpisch mentaliteitsprobleem!! Weg met die wanna be gangsters!
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 30 juni 2011 - 07:45   quote  deeplink  
Clubliefde bestaat niet meer. Alles draait om GELD
Feyhe
 Feyhe - donderdag 30 juni 2011 - 08:12   quote  deeplink  
Allemaal weg wezen! Wie nu al begint te zeuren over "als Ryo komt dan wil ik weg" of met andere worden, ik ben mentaal niet in staat om voor een basis plaats te knokken, dan heeft hij niets te zoeken in de kuip....
En wat Fer betreft, ga maar lekker naar Twente. Hier geld het zelfde verhaal: mentaliteitsproblemen. En die kunnen wij bij Feyenoord niet gebruiken. Knokkers moeten wij hebben.
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Toch vind ik het pijnlijk dat het dan binnenlandse transfers worden hoor..
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 30 juni 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Fer moet blijven.Veel belangrijker dan Wijnaldum.
Morpheus
 Morpheus - donderdag 30 juni 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 07:45 schreef GeenGelul het volgende:
Clubliefde bestaat niet meer. Alles draait om GELD
Vlaar en Kuijt hebben het tegendeel bewezen.
finsend
 finsend - donderdag 30 juni 2011 - 09:53   quote  deeplink  
waarde nu: 5 miljoen
waarde als hij bijtekent en volgend seizoen wordt verkocht: 12 miljoen
dus, jaartje laten ballen en 7 miljoen extra opstrijken.

''hoe kom je aan die waardes?''
uit mn duim gezogen. Gewoon een schatting
Morpheus
 Morpheus - donderdag 30 juni 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Fer mag van mij vertrekken, het is en prima speler maar bijvoorbeeld Ruud Vormer doet niets voor hem onder en wil graag voor Feyenoord spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Morpheus --
Morpheus
 Morpheus - donderdag 30 juni 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Schöne voor Wijnaldum, Vormer voor Fer. Ik zie alleen maar voordelen, de spelers zijn niets minder en het levert ook nog eens geld op.
aktep1908
 aktep1908 - donderdag 30 juni 2011 - 10:12   quote  deeplink  
+1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door aktep1908 --
realistisch
 realistisch - donderdag 30 juni 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Van mij mag hij weg, totaal niets gepresteerd laatste 2 jaar, zwaar overschat, gewoon verder met clasie, mokotjo en misschien leeft el ahmadi weer op.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 juni 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Wijnalbum is al opgetieft!
Fer mag er van mij ook achteraan
sodemieter ma op na die tering tukkers!
Shone en Vormer 2 zeer mooie vervangers.
MMM
 MMM - donderdag 30 juni 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Hup, bijtekenen.
MMM
 MMM - donderdag 30 juni 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Goede actie trouwens van Martin door de druk bij Fer te leggen. De beste aanbieding die Feyenoord kan geven, hiermee zet hij druk op de loyaliteit van Fer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
De duitse grens? Of de engelse?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 12:11   quote  deeplink  
OF de twentse?
kale co
 kale co - donderdag 30 juni 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 10:48 schreef realistisch het volgende:
Van mij mag hij weg, totaal niets gepresteerd laatste 2 jaar, zwaar overschat, gewoon verder met clasie, mokotjo en misschien leeft el ahmadi weer op.
idd+1
finsend
 finsend - donderdag 30 juni 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 12:02 schreef MMM het volgende:
Goede actie trouwens van Martin door de druk bij Fer te leggen. De beste aanbieding die Feyenoord kan geven, hiermee zet hij druk op de loyaliteit van Fer.
eens
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Als hij maar echt de grens op gaat zoeken dan.
Anders moet ik blijven fluiten (en ik heb al een wedstrijd waar ik een Judas uitfluit)
Net gelezen op een site dat hij spelers nodig heeft waaraan hij zich kan optrekken.
Zitten er bij Fc Twente dan ECHTE toppers ??????
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Landzaat.
The Q
 The Q - donderdag 30 juni 2011 - 18:16   quote  deeplink  
tiendallie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 12:02 schreef MMM het volgende:
Goede actie trouwens van Martin door de druk bij Fer te leggen. De beste aanbieding die Feyenoord kan geven, hiermee zet hij druk op de loyaliteit van Fer.
Maar of hij daarom blijft?
Van mij mag hij oprotten..
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 19:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar of hij daarom blijft?
Van mij mag hij oprotten..
+1
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 19:52 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

+1
+2
craven
 craven - donderdag 30 juni 2011 - 20:15   quote  deeplink  
ff wachten gasten
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Je begrijpt toch ook wel dat hij op deze manier alle krediet verspeelt craven? Juist omdat hij zo lang wacht, ben ik nu op het punt gekomen dat hij mag vertrekken, graag zelfs.

Dat hij twijfelt aan zijn toekomst, oké, maar dat je je club, en je supporters, in deze lastige tijden (waarvan je weet dat je een steunpilaar bent) op deze manier behandelt. Ik walg ervan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:15 schreef craven het volgende:
ff wachten gasten
juist daarin zit het hem, als je echt voor Feyenoord wil spelen dan hoef m.i. niet zolang te wachten. Als onderhandelingstactiek misschien handig maar voor mij als Feyenoord supporter bijna niet te verteren.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 20:59   quote  deeplink  
laten gaan die hap net zoals Wijnaldum en Cabral. Fer omdat ie zolang moet twijfelen of ie wel moet bijtekenen en omdat hij zich niet aan bepaalde spelers kan optrekken! Ja boeien net of er bij FC Twente wel dat soort spelers lopen. Het enige wat ik zou kunnen begrijpen is dat ie voor Co Adriaanse naar Fc Twente ga. Is toch een betere trainer dan Mario Been vind ik! Maar dat terzijde. En wijnaldum wil blijkbaar graag voor de brabantse boeren zijn kunsten vertonen. Het is denk ik daar wat rustiger. En die Cabral roept al dat ie weg wil omdat misschien Ryo Miyagi terug zou kunnen komen
Nou beste Cabral als je het dan goed doe wordt je van zo'n concurrent alleen maar beter! Ze hebben alle 3 gewoon een waardeloze mentaliteit. Dan kan ik nog des te meer respect voor Diego Biseswar, Stefan de Vrij en Ron Vlaar opbrengen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:59 schreef lijdensweg het volgende:
laten gaan die hap net zoals Wijnaldum en Cabral. Fer omdat ie zolang moet twijfelen of ie wel moet bijtekenen en omdat hij zich niet aan bepaalde spelers kan optrekken! Ja boeien net of er bij FC Twente wel dat soort spelers lopen. Het enige wat ik zou kunnen begrijpen is dat ie voor Co Adriaanse naar Fc Twente ga. Is toch een betere trainer dan Mario Been vind ik! Maar dat terzijde. En wijnaldum wil blijkbaar graag voor de brabantse boeren zijn kunsten vertonen. Het is denk ik daar wat rustiger. En die Cabral roept al dat ie weg wil omdat misschien Ryo Miyagi terug zou kunnen komen
Nou beste Cabral als je het dan goed doe wordt je van zo'n concurrent alleen maar beter! Ze hebben alle 3 gewoon een waardeloze mentaliteit. Dan kan ik nog des te meer respect voor Diego Biseswar, Stefan de Vrij en Ron Vlaar opbrengen.
neeeee, lijdensweg! je gelooft het niet maar: EENS
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Haha, ik dacht precies hetzelfde ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:01 schreef Bosifyable het volgende:
Haha, ik dacht precies hetzelfde ;)
gaat helemaal verkeerd hiero... weet alleen niet of ik het eens ben met de.fan of lijdensweg, best irritant.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:02 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

gaat helemaal verkeerd hiero... weet alleen niet of ik het eens ben met de.fan of lijdensweg, best irritant.
Ja inderdaad dat is best irritant, dat je het met mij eens ben.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:02 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

gaat helemaal verkeerd hiero... weet alleen niet of ik het eens ben met de.fan of lijdensweg, best irritant.
Eén pot nat.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja inderdaad dat is best irritant, dat je het met mij eens ben.
Dat we het met je eens zijn, mwah, kan ik mee leven. Die schizofrenie is eerder irritant, of beter gezegd, verwarrend.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja inderdaad dat is best irritant, dat je het met mij eens ben.
geen medestanders gewend? zal wel niet nee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:59 schreef lijdensweg het volgende:
laten gaan die hap net zoals Wijnaldum en Cabral. Fer omdat ie zolang moet twijfelen of ie wel moet bijtekenen en omdat hij zich niet aan bepaalde spelers kan optrekken! Ja boeien net of er bij FC Twente wel dat soort spelers lopen. Het enige wat ik zou kunnen begrijpen is dat ie voor Co Adriaanse naar Fc Twente ga. Is toch een betere trainer dan Mario Been vind ik! Maar dat terzijde. En wijnaldum wil blijkbaar graag voor de brabantse boeren zijn kunsten vertonen. Het is denk ik daar wat rustiger. En die Cabral roept al dat ie weg wil omdat misschien Ryo Miyagi terug zou kunnen komen
Nou beste Cabral als je het dan goed doe wordt je van zo'n concurrent alleen maar beter! Ze hebben alle 3 gewoon een waardeloze mentaliteit. Dan kan ik nog des te meer respect voor Diego Biseswar, Stefan de Vrij en Ron Vlaar opbrengen.
het word wat veel misschien maar ook ik ben het hier mee eens..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

het word wat veel misschien maar ook ik ben het hier mee eens..
Leon, ff rustig he ;)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 30 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Ik ben het echt niet eens!
Els
 Els - donderdag 30 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:59 schreef lijdensweg het volgende:
laten gaan die hap net zoals Wijnaldum en Cabral. Fer omdat ie zolang moet twijfelen of ie wel moet bijtekenen en omdat hij zich niet aan bepaalde spelers kan optrekken! Ja boeien net of er bij FC Twente wel dat soort spelers lopen. Het enige wat ik zou kunnen begrijpen is dat ie voor Co Adriaanse naar Fc Twente ga. Is toch een betere trainer dan Mario Been vind ik! Maar dat terzijde. En wijnaldum wil blijkbaar graag voor de brabantse boeren zijn kunsten vertonen. Het is denk ik daar wat rustiger. En die Cabral roept al dat ie weg wil omdat misschien Ryo Miyagi terug zou kunnen komen
Nou beste Cabral als je het dan goed doe wordt je van zo'n concurrent alleen maar beter! Ze hebben alle 3 gewoon een waardeloze mentaliteit. Dan kan ik nog des te meer respect voor Diego Biseswar, Stefan de Vrij en Ron Vlaar opbrengen.
Dus Cabral heeft wel iemand om zich aan op te trekken en dan is het ook niet goed?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:35 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik ben het echt niet eens!
Ron Vlaar heeft ook iets te lang gewacht maar is wel de belangerijkste van de 3 grootste twijfelaars.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:38 schreef Els het volgende:

[..]

Dus Cabral heeft wel iemand om zich aan op te trekken en dan is het ook niet goed?
Nee als Cabral ballen toond vecht je voor je plekkie Els!!
Als je die moeite niet eens aankan,kan je beter vertrekken...

ps welkom terug ;)
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 30 juni 2011 - 21:44   quote  deeplink  
doe nog een rondje voor een mijoen
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:59 schreef lijdensweg het volgende:
laten gaan die hap net zoals Wijnaldum en Cabral. Fer omdat ie zolang moet twijfelen of ie wel moet bijtekenen en omdat hij zich niet aan bepaalde spelers kan optrekken! Ja boeien net of er bij FC Twente wel dat soort spelers lopen. Het enige wat ik zou kunnen begrijpen is dat ie voor Co Adriaanse naar Fc Twente ga. Is toch een betere trainer dan Mario Been vind ik! Maar dat terzijde. En wijnaldum wil blijkbaar graag voor de brabantse boeren zijn kunsten vertonen. Het is denk ik daar wat rustiger. En die Cabral roept al dat ie weg wil omdat misschien Ryo Miyagi terug zou kunnen komen
Nou beste Cabral als je het dan goed doe wordt je van zo'n concurrent alleen maar beter! Ze hebben alle 3 gewoon een waardeloze mentaliteit. Dan kan ik nog des te meer respect voor Diego Biseswar, Stefan de Vrij en Ron Vlaar opbrengen.
Uit principe ben ik het met niemand eens.....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 30 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
hahaha +1
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:56 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

juist daarin zit het hem, als je echt voor Feyenoord wil spelen dan hoef m.i. niet zolang te wachten. Als onderhandelingstactiek misschien handig maar voor mij als Feyenoord supporter bijna niet te verteren.
nahja als je voor t sportieve wil kiezen snap ik ook, dat je dan wacht of Feyenoord wat aan kan trekken en anders GA JE NAAR T BUITENLAND SMERIGE ROTHOND VAN EEN WIJNALDUM.

uuhhh...
ik bedoel, dan kies je een mooie club in t buitenland meneer Fer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
hahahaha
sdoo
 sdoo - donderdag 30 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
lasnik halen bij willem 11
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:57 schreef sdoo het volgende:
lasnik halen bij willem 11
Nee dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt de grens op voor Fer









0.0072538