BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het geld is allemaal al binnen!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
raket
 raket - donderdag 30 juni 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Als het geld om Feyenoord weer gezond te maken is allemaal al binnen,maar met de verkoop van Wijnaldum en misschien Fer,komt Feyenoord pas naar buiten om dit bekend te maken.Het heeft te maken dat het geld wat van die twee binnen komt naar de vrienden van Feyenoord gaat en dan mogen ze het plan pas invoeren bij de Knvb(anders mag het op een of andere manier niet)Heb dit gisteren van iemand gehoord die zeer nauw betrokken is bij heel de gang van zaken.Had zelf de nodige drankjes op en begrijp nog steeds niet waarom het nu al niet kan,maar dat ligt aan iets wat ik ook niet begrijp.Maar Feyenoord is nu gezond,alleen moeten ze het aflossen via een andere weg bewandelen anders mag het niet(Snappen jullie het nog ik niet?)Maar we zijn gezond:)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 juni 2011 - 08:45   quote  deeplink  
Had je ff minder moeten zuipen, raket...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 30 juni 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 08:38 schreef raket het volgende:
Als het geld om Feyenoord weer gezond te maken is allemaal al binnen,maar met de verkoop van Wijnaldum en misschien Fer,komt Feyenoord pas naar buiten om dit bekend te maken.Het heeft te maken dat het geld wat van die twee binnen komt naar de vrienden van Feyenoord gaat en dan mogen ze het plan pas invoeren bij de Knvb(anders mag het op een of andere manier niet)Heb dit gisteren van iemand gehoord die zeer nauw betrokken is bij heel de gang van zaken.Had zelf de nodige drankjes op en begrijp nog steeds niet waarom het nu al niet kan,maar dat ligt aan iets wat ik ook niet begrijp.Maar Feyenoord is nu gezond,alleen moeten ze het aflossen via een andere weg bewandelen anders mag het niet(Snappen jullie het nog ik niet?)Maar we zijn gezond:)
parnassia bavo groep.
monsterseweg 92 den haag.
melden bij de hoofdingang

geen drugs mee nemen naar binnen. tassen en spullen worden gecheckt. ik zou detox doen en daarna dubbele diagnose doen. (tip van de dag)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door FR-Han --
cc-tje
 cc-tje - donderdag 30 juni 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 08:48 schreef obiku010 het volgende:

[..]

parnassia bavo groep.
monsterseweg 92 den haag.
melden bij de hoofdingang
Ik zou kiezen voor de weg via de weg van Vlaardingen de Lier, rischting den haag, dan viaKijkduin even een ommetje maken en een ijsje eten bij het strand (krijg je daar geen kans voor als je opgesloten zit...), terug rijden (vanaf het strand) richting de stoplichten, rechts af slaan richting Monster en je komt het vanzelf tegen aan de linker kant.

Effen lekker narren mannen, goeie morgen allemaal!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 30 juni 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 08:58 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Ik zou kiezen voor de weg via de weg van Vlaardingen de Lier, rischting den haag, dan viaKijkduin even een ommetje maken en een ijsje eten bij het strand (krijg je daar geen kans voor als je opgesloten zit...), terug rijden (vanaf het strand) richting de stoplichten, rechts af slaan richting Monster en je komt het vanzelf tegen aan de linker kant.

Effen lekker narren mannen, goeie morgen allemaal!
klopt man. klopt. hahahaha. je kent het. echte kenners en fijnproeverts weten het te vinden. hahahaha
Milo
 Milo - donderdag 30 juni 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Het enge is, is dat raket wel gelijk heeft! kreeg gister dit ook te horen dat Feyenoord bijna uit de schulden is! betekent wel dat Feyenoord nog weinig kan, want je wilt niet weer in 1 keer de schulden weer ingaan!
Els
 Els - donderdag 30 juni 2011 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 08:38 schreef raket het volgende:
Als het geld om Feyenoord weer gezond te maken is allemaal al binnen,maar met de verkoop van Wijnaldum en misschien Fer,komt Feyenoord pas naar buiten om dit bekend te maken.Het heeft te maken dat het geld wat van die twee binnen komt naar de vrienden van Feyenoord gaat en dan mogen ze het plan pas invoeren bij de Knvb(anders mag het op een of andere manier niet)Heb dit gisteren van iemand gehoord die zeer nauw betrokken is bij heel de gang van zaken.Had zelf de nodige drankjes op en begrijp nog steeds niet waarom het nu al niet kan,maar dat ligt aan iets wat ik ook niet begrijp.Maar Feyenoord is nu gezond,alleen moeten ze het aflossen via een andere weg bewandelen anders mag het niet(Snappen jullie het nog ik niet?)Maar we zijn gezond:)
Nee, snap er niks van. De transferrechten van Wijnaldum en Fer liggen toch gewoon bij Feyenoord? Waarom zou er dan van een constructie sprake moeten zijn? Afdracht moet voor zover mij bekend alleen maar naar Talentpool I op dit moment, en naar Sparta ivm opleidingskosten. Feyenoord had 43 miljoen schuld, als ik alles nauwkeurig gevolgd heb. Daar is zo'n 23 miljoen vanaf cq omgezet in eigen vermogen. Dus er blijft zo'n 20 miljoen over. Meeste daarvan is niet rentedragend. Voor Castaignos heb je 2,1 miljoen gehad, ga er vanuit dat dat nog niet in de huidige cijfers verwerkt is. Van de transfer van Wijnaldum hou je zeg maar zo'n 3,5 miljoen over. Dus nog 14,4 miljoen schuld. Of dat gezond is, in het huidige transferklimaat, valt natuurlijk te bediscussiëren, maar uit de problemen zijn we nog niet.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 30 juni 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 09:05 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, snap er niks van. De transferrechten van Wijnaldum en Fer liggen toch gewoon bij Feyenoord? Waarom zou er dan van een constructie sprake moeten zijn? Afdracht moet voor zover mij bekend alleen maar naar Talentpool I op dit moment, en naar Sparta ivm opleidingskosten. Feyenoord had 43 miljoen schuld, als ik alles nauwkeurig gevolgd heb. Daar is zo'n 23 miljoen vanaf cq omgezet in eigen vermogen. Dus er blijft zo'n 20 miljoen over. Meeste daarvan is niet rentedragend. Voor Castaignos heb je 2,1 miljoen gehad, ga er vanuit dat dat nog niet in de huidige cijfers verwerkt is. Van de transfer van Wijnaldum hou je zeg maar zo'n 3,5 miljoen over. Dus nog 14,4 miljoen schuld. Of dat gezond is, in het huidige transferklimaat, valt natuurlijk te bediscussiëren, maar uit de problemen zijn we nog niet.
Dan moet die gozer waar Raket het over heeft wel goed bezopen zijn geweest!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 juni 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 09:04 schreef Milo het volgende:
Het enge is, is dat raket wel gelijk heeft! kreeg gister dit ook te horen dat Feyenoord bijna uit de schulden is! betekent wel dat Feyenoord nog weinig kan, want je wilt niet weer in 1 keer de schulden weer ingaan!
meen je dat nou gozert?!
plannetje
 plannetje - donderdag 30 juni 2011 - 10:15   quote  deeplink  
goeie kennis ben jij om dit dan naar buiten te brengen.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 juni 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Ik snap het niet. Precies zoals Els hierboven ook al zei. Ik hoop natuurlijk dat het wel waar is...., maar dat lijkt me zo onwaarschijnlijk. Is het niet zo dat jullie allebei teveel gezopen hebben? Of zat er iets in jullie drankje en waren jullie met elkaar in gesprek in de veronderstelling dat de ander goed nieuws had?
Ik ga er maar vanuit dat het in de fabeltjeskrant stond die daar op de bar lag. En als het toch zo blijkt te zijn, wil ik weten waar die bar is! Want dan wil ik daar ook wel een borreltje drinken, haha....
jdeman
 jdeman - donderdag 30 juni 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Beetje minder drinken kan geen kwaad raket
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 juni 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 09:04 schreef Milo het volgende:
Het enge is, is dat raket wel gelijk heeft! kreeg gister dit ook te horen dat Feyenoord bijna uit de schulden is! betekent wel dat Feyenoord nog weinig kan, want je wilt niet weer in 1 keer de schulden weer ingaan!
Hoe kan dat nou? Die 14,6 mln schuld die overblijft zoals Els hierboven even schetste kan toch niet zomaar weg zijn? Waar is dat gebleven? Of komt dit door de eenwording van het stadion, de sportclub en de profs? Hadden die andere twee nog een slordige 15 mln over of zo?
Royaal
 Royaal - donderdag 30 juni 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 10:27 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? Die 14,6 mln schuld die overblijft zoals Els hierboven even schetste kan toch niet zomaar weg zijn? Waar is dat gebleven? Of komt dit door de eenwording van het stadion, de sportclub en de profs? Hadden die andere twee nog een slordige 15 mln over of zo?
sc Feyenoord is wel één van de rijkste amateursclubs in nL
kaakie
 kaakie - donderdag 30 juni 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Even aannemend dat de opstelling van Els klopt, en ik vind deze er zeer behoorlijk uitzien, dan zou dit inhouden dat het dus betekent dat Blokland diverse investeerders binnen de groep Vrienden heeft weten te trekken voor het restant. Misschien was het vertrek van Jacobs wel de laatste drempel die hiertoe benodigd was?

Wishfull thinking... jazeker, maar doemdenken hebben we al zo lang moeten doen.

Nu maar hopen op een goede competitestart en vervolgens volle kracht achter ons cluppie!

Zou zeer mooi nieuws zijn!
Royaal
 Royaal - donderdag 30 juni 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Sorry, een bron als: iemand vertelde mij dat .. neem ik nooit zo serieus
optimo
 optimo - donderdag 30 juni 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Kan best zo zijn dat het geld binnen is, maar we gaan wel ff het grootste kutseizoen aller tijden tegemoet.

vorig jaar stonden we bij de winterstop tegen gedragatie te hikken en de huidige selectie is minder als de slectie van toen.

Dat weten we met zijn alle genoeg toch!!! Zwaar kut zal het worden.
Milo
 Milo - donderdag 30 juni 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Hoe het in elkaar zit weet ik ook niet! En hoe het in elkaar zit weten alleen mensen in het maasgebouw!

Maar goed, blokland zei al dat er meer dan 30 miljoen is binnen gehengeld!
Tevens ga ik een nieuw gerucht de wereld inbrengen, als de zeeuw rond komt met spartak gaat wil 020 een bod doen op FER!
Suijltje
 Suijltje - donderdag 30 juni 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:40 schreef Milo het volgende:
Hoe het in elkaar zit weet ik ook niet! En hoe het in elkaar zit weten alleen mensen in het maasgebouw!

Maar goed, blokland zei al dat er meer dan 30 miljoen is binnen gehengeld!
Tevens ga ik een nieuw gerucht de wereld inbrengen, als de zeeuw rond komt met spartak gaat wil 020 een bod doen op FER!
Dat mag ik toch hopen van niet!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Bieden mag altijd, goed voor de marktwaarde.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 juni 2011 - 12:16   quote  deeplink  
Dat zou hoogFERraad zijn...
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Lees op NU dat Demy de Zeeuw zojuist op zijn Twitter meldde dat hij vertrekt. Afwachten op een bod op Fer, of zou dat voor hem persoonlijk ook als Ferraad voelen?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 30 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:40 schreef Milo het volgende:
Hoe het in elkaar zit weet ik ook niet! En hoe het in elkaar zit weten alleen mensen in het maasgebouw!

Maar goed, blokland zei al dat er meer dan 30 miljoen is binnen gehengeld!
Tevens ga ik een nieuw gerucht de wereld inbrengen, als de zeeuw rond komt met spartak gaat wil 020 een bod doen op FER!
Ben je nu ook al een Ajax insider dat je weet wat hun gaan doen
kuipje
 kuipje - donderdag 30 juni 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 09:05 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, snap er niks van. De transferrechten van Wijnaldum en Fer liggen toch gewoon bij Feyenoord? Waarom zou er dan van een constructie sprake moeten zijn? Afdracht moet voor zover mij bekend alleen maar naar Talentpool I op dit moment, en naar Sparta ivm opleidingskosten. Feyenoord had 43 miljoen schuld, als ik alles nauwkeurig gevolgd heb. Daar is zo'n 23 miljoen vanaf cq omgezet in eigen vermogen. Dus er blijft zo'n 20 miljoen over. Meeste daarvan is niet rentedragend. Voor Castaignos heb je 2,1 miljoen gehad, ga er vanuit dat dat nog niet in de huidige cijfers verwerkt is. Van de transfer van Wijnaldum hou je zeg maar zo'n 3,5 miljoen over. Dus nog 14,4 miljoen schuld. Of dat gezond is, in het huidige transferklimaat, valt natuurlijk te bediscussiëren, maar uit de problemen zijn we nog niet.
Blokland hoopt namens de Vrienden van Feyenoord binnenkort nog een derde commissaris te benoemen. ''We hebben bijna 30 miljoen euro binnen en dat geeft ons het recht om nog een commissaris aan te stellen.'' De Vrienden van Feyenoord hebben inmiddels een bedrag binnen dat tussen de 21 en 29 miljoen euro ligt.

Reactie Pim Blokland op Radio Rijnmond: [www.rijnmond.nl]

Misschien is die 30 miljoen dus helemaal binnen, dit maakt dus een nieuwe som,

43miljoen schuld - 30 miljoen omgezet in eigen vermogen.

Schuld die over blijft is dus 13 miljoen.

Transfers:

Ake naar chelsea 800.000
Rekik naar MANC 350.000
Luk naar inter 2.100.000
Wijnaldum naar pisvee 5.000.000

8.250.000

1300000-8250000= 4.750.000 schuld over

Als dit het verhaal is, dan is het bijna klaar
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 juni 2011 - 15:39   quote  deeplink  
Oftewel, Fer weg voor een slordige 5 mln... dan klopt het sommetje, maar moeten de talentpools niet eerst betaald worden van die transfergelden alvorens de schulden worden bekeken? En moet er niet nog belasting over betaald worden alvorens de schulden worden verminderd? Dan is dit nl. lariekoek, of heb ik het hierin hartstikke fout. Ik hoop het, haha....!
craven
 craven - donderdag 30 juni 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 14:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

Blokland hoopt namens de Vrienden van Feyenoord binnenkort nog een derde commissaris te benoemen. ''We hebben bijna 30 miljoen euro binnen en dat geeft ons het recht om nog een commissaris aan te stellen.'' De Vrienden van Feyenoord hebben inmiddels een bedrag binnen dat tussen de 21 en 29 miljoen euro ligt.

Reactie Pim Blokland op Radio Rijnmond: [www.rijnmond.nl]

Misschien is die 30 miljoen dus helemaal binnen, dit maakt dus een nieuwe som,

43miljoen schuld - 30 miljoen omgezet in eigen vermogen.

Schuld die over blijft is dus 13 miljoen.

Transfers:

Ake naar chelsea 800.000
Rekik naar MANC 350.000
Luk naar inter 2.100.000
Wijnaldum naar pisvee 5.000.000

8.250.000

1300000-8250000= 4.750.000 schuld over

Als dit het verhaal is, dan is het bijna klaar
Zo lijkt het wel, maar ben bang dat het niet klopt...
dussenaar
 dussenaar - donderdag 30 juni 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Arie dat wordt automatisch verrekend kijk maar naar het bedrag wat we voor luc hebben ontvangen en voor wijnaldum gaan krijken overal wordt 25% afgehouden.

Zou mooi zijn als Kuipje gelijk heeft. Volgens mij vergeten we 1 ding dat is dat er van die 43 miljoen een x aantal miljoen niet rente dragend is en niet hoeft af te lossen om gezond te zijn. weet niet meer hoe dat precies zat
nibali
 nibali - donderdag 30 juni 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Ik hoop het ook. Hoe dan ook zijn ze goed bezig. Misschien kunnen we el ahmadi in een ruil met Dost naar Heerenveen sturen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Ik reken ons nog niet rijk.
Waarom zou Pim dit verzwijgen dat we uit de problemen zijn dan ??
Als het waar is en je verzwijgt dit,levert het je wel een zeer goede onderhandelingspositie op.Je tegenpartij weet niet wat je kan.
Maar nogmaals eerst zien
The Q
 The Q - donderdag 30 juni 2011 - 16:40   quote  deeplink  
mooi
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 juni 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 15:46 schreef dussenaar het volgende:
Arie dat wordt automatisch verrekend kijk maar naar het bedrag wat we voor luc hebben ontvangen en voor wijnaldum gaan krijken overal wordt 25% afgehouden.

Zou mooi zijn als Kuipje gelijk heeft. Volgens mij vergeten we 1 ding dat is dat er van die 43 miljoen een x aantal miljoen niet rente dragend is en niet hoeft af te lossen om gezond te zijn. weet niet meer hoe dat precies zat
Ja, dus die 25 % die nog naar de talentpools gaan, gaan hier nog van af? Of zit die verrekening reeds in die 43 mln? Dat kan toch niet? Immers, ze wisten voor de tijd niet voor hoeveel Wijnaldum en co. verkocht zouden worden, dus dat kan niet.

En wat betreft belastingen? Er gaat toch eerst een deel van de transfergelden naar de fiscus?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:54 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, dus die 25 % die nog naar de talentpools gaan, gaan hier nog van af? Of zit die verrekening reeds in die 43 mln? Dat kan toch niet? Immers, ze wisten voor de tijd niet voor hoeveel Wijnaldum en co. verkocht zouden worden, dus dat kan niet.

En wat betreft belastingen? Er gaat toch eerst een deel van de transfergelden naar de fiscus?
Misschien hebben ze op zestienhoven getekend, tax-free
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Ik stort maar weer een tientje en ruik aan mijn polletje kuipgras
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 juni 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Misschien hebben ze op zestienhoven getekend, tax-free
Haha, humor!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 14:52 schreef kuipje het volgende:

[..]

Blokland hoopt namens de Vrienden van Feyenoord binnenkort nog een derde commissaris te benoemen. ''We hebben bijna 30 miljoen euro binnen en dat geeft ons het recht om nog een commissaris aan te stellen.'' De Vrienden van Feyenoord hebben inmiddels een bedrag binnen dat tussen de 21 en 29 miljoen euro ligt.

Reactie Pim Blokland op Radio Rijnmond: [www.rijnmond.nl]

Misschien is die 30 miljoen dus helemaal binnen, dit maakt dus een nieuwe som,

43miljoen schuld - 30 miljoen omgezet in eigen vermogen.

Schuld die over blijft is dus 13 miljoen.

Transfers:

Ake naar chelsea 800.000
Rekik naar MANC 350.000
Luk naar inter 2.100.000
Wijnaldum naar pisvee 5.000.000

8.250.000

1300000-8250000= 4.750.000 schuld over

Als dit het verhaal is, dan is het bijna klaar
Pim zegt dat de 30 miljoen bijna binnen is en vervolgens:
"De Vrienden van Feyenoord hebben inmiddels een bedrag binnen dat tussen de 21 en 29 miljoen euro ligt"

29 miljoen zit inderdaad in de buurt, maar 21 miljoen ligt er nog wel aardig van af...
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Tijd voor een tussenstand.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 20:59   quote  deeplink  
in je berekening zitten een paar talentpoolfoutjes, zo krijg je voor wijnaldum geen 5 maar 3,75mln...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 20:59 schreef FR-Douwe het volgende:
in je berekening zitten een paar talentpoolfoutjes, zo krijg je voor wijnaldum geen 5 maar 3,75mln...
Die talentpools zijn toch omgezet in aandelen? Of vergis ik me. Of is talentpool 1 gewoon gebleven zoals in de oorspronkelijke staat en zijn de andere omgezet in aandelen.
Wie weet hier het fijne van?
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Volgens mij geen aandelen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die talentpools zijn toch omgezet in aandelen? Of vergis ik me. Of is talentpool 1 gewoon gebleven zoals in de oorspronkelijke staat en zijn de andere omgezet in aandelen.
Wie weet hier het fijne van?
de talentpools zijn gebleven zoals ze waren, niet alleen mensen van de VVF hebben hierin geinvesteerd.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die talentpools zijn toch omgezet in aandelen? Of vergis ik me. Of is talentpool 1 gewoon gebleven zoals in de oorspronkelijke staat en zijn de andere omgezet in aandelen.
Wie weet hier het fijne van?
Dat was het Feyenoord investerings fonds, die veredelde spaarrekening voor investeerders.
raket
 raket - vrijdag 01 juli 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 11:40 schreef Milo het volgende:
Hoe het in elkaar zit weet ik ook niet! En hoe het in elkaar zit weten alleen mensen in het maasgebouw!

Maar goed, blokland zei al dat er meer dan 30 miljoen is binnen gehengeld!
Tevens ga ik een nieuw gerucht de wereld inbrengen, als de zeeuw rond komt met spartak gaat wil 020 een bod doen op FER!
Niet alleen de mensen in het maasgebouw weten het,maar raket ook.En aangezien we allemaal flink mee leven met onze club,was ik zo blij om dit te horen,dat ik dit met jullie kon delen.Er is niks geheimzinnig aan,maar het is een vreemde constructie.Het heeft er mee te maken,dat Feyenoord beter met de verkopen van wijnaldum en misschien Fer kan aflossen,dan met het geld van de vrienden van Feyenoord(is belasting technisch beter geloof ik)Als ze Fer nou niet verkopen gaan ze het met het geld doen van de vrienden,maar dat doen ze liever niet.Ze willen nou zoveel mogelijk geld vangen voor Fer(als dat lukt zullen ze het wel bekend maken,dat ze schulden vrij zijn)en dan kan Feyenoord met hun eigen geld de meesten schulden aflossen en is dat voor iedereen beter.
Milo
 Milo - vrijdag 01 juli 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 09:04 schreef raket het volgende:

[..]

Niet alleen de mensen in het maasgebouw weten het,maar raket ook.En aangezien we allemaal flink mee leven met onze club,was ik zo blij om dit te horen,dat ik dit met jullie kon delen.Er is niks geheimzinnig aan,maar het is een vreemde constructie.Het heeft er mee te maken,dat Feyenoord beter met de verkopen van wijnaldum en misschien Fer kan aflossen,dan met het geld van de vrienden van Feyenoord(is belasting technisch beter geloof ik)Als ze Fer nou niet verkopen gaan ze het met het geld doen van de vrienden,maar dat doen ze liever niet.Ze willen nou zoveel mogelijk geld vangen voor Fer(als dat lukt zullen ze het wel bekend maken,dat ze schulden vrij zijn)en dan kan Feyenoord met hun eigen geld de meesten schulden aflossen en is dat voor iedereen beter.
zoiets heb ik ook van een "vriend" begrepen ;) Ja! nog heeeeel ff geduld!
raket
 raket - vrijdag 01 juli 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 09:09 schreef Milo het volgende:

[..]

zoiets heb ik ook van een "vriend" begrepen ;) Ja! nog heeeeel ff geduld!
Ben wel blij dat ik een medestander heb,want zat volgens sommige al in het gekkenhuis.Heerlijk hoor ze al denken,hoe kunnen die Milo en raket dit nu weten???
Milo
 Milo - vrijdag 01 juli 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 09:26 schreef raket het volgende:

[..]

Ben wel blij dat ik een medestander heb,want zat volgens sommige al in het gekkenhuis.Heerlijk hoor ze al denken,hoe kunnen die Milo en raket dit nu weten???
medestander? het is de waarheid.
je weet af en toe vind ik je echt een LUL, maar kan niks anders zeggen dat dit klopt!
Martin heeft niks voor niets de knvb gevraagd of Feyenoord aankopen mag doen in 2012?
raket
 raket - vrijdag 01 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 09:40 schreef Milo het volgende:

[..]

medestander? het is de waarheid.
je weet af en toe vind ik je echt een LUL, maar kan niks anders zeggen dat dit klopt!
Martin heeft niks voor niets de knvb gevraagd of Feyenoord aankopen mag doen in 2012?
Oke daar kan ik wel mee leven dat ik soms een lul ben:)Maar we wachten het af.Hoop dat ze Fer gauw verkopen voor veel geld en dan gaan we de persconferentie mee maken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 juli 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Er zit in elk geval een kern van waarheid in... Dat raket een lul is?
Hopen dat het alleen maar waarheden betreft. Dan nemen we dat van raket maar voor lief, haha...;-
raket
 raket - vrijdag 01 juli 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Dit is een hersenspinsel(dus niet op waarheden berust)
Maar ik denk dat Feyenoord Fer express een gigantisch aanbod doet om Twente zo ver te krijgen om die 5 miljoen te betalen.Als twente dit betaald,gaat Feyenoord bekend maken dat ze schulden vrij zijn en kopen de investeerders die het geld al binnen hebben gehaald Drost en Schone.(dat geld hoeft dan niet in Feyenoord gepompt te worden,maar word besteed aan een middenvelder en een spits en komt Feyenoord niet weer gelijk in de schulden)Mocht Fer bijtekenen word alles vertraagd(en verkopen ze hem over een jaar voor 8 a 10 miljoen) en word het geld door de inversteerders gebruikt om de schuld te betalen en zijn ze volgend jaar schulden vrij.Dus ik denk dat als Fer voor 5 miljoen word verkocht alles goed komt.
Piwi
 Piwi - vrijdag 01 juli 2011 - 14:22   quote  deeplink  
Rente vrije schulden vallen niet onder de vlag van de licentiecommissie. Daarnaast kijkt men naar de schuldenlast en de budgetten voor het nieuwe seizoen.Daarin moet een aflossing van bestaande schulden zijn opgenomen. Als dat stilstaat dan word het verlies voor komend jaar goter. Een renteloze schuld is niets meer dan een uitgestelde betaling en behoort officieel dus niet onder de vlag van de licentiecommissie te vallen. Belastingtechnisch kan je beter transfergelden gebruiken voor de schulden. Vrienden van Feyenoord investeren en investeringen zijn voor hen belastingtechnisch beter, die kan je nl, afschrijven. Aflos van schulden is geen investering en is dus niet afschrijfbaar. En ach, als er idd nog zo'n 5 miljoen open blijft staan is er niksmeer aan de hand en ben je dus gezond. PISVEE daarintegen neemt wel een berg risico. Spelers kopen terwijl je zoveel extern geld nodig hebt gehad. Je moet er toch niet aan denken dat aankopen zwaar geblesseerd raken. Weg transfer mogelijkheden en dus tot ziens winst.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het geld is allemaal al binnen!!!!









0.0105509