|
|
Milo
|
|
|
Ik weet het er zijn vele topic's over Wijnaldum, Fer en andere vertrekkende spelers.
Maar kijk en luister!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze krijgen allemaal spijt! Want mijn gevoel zegt dat Martin heel goed werk gaat verrichten! Willem 2, Az, oke ff 020, Roda en nu bij ons. hij heeft goed werk verricht roda 2 seizoenen geleden bijna gedegradeerd en dit seizoen met een redelijke ploeg Roda.
Vlaar die bijtekend de Vrij spelers als Fernandez en Cisse die terug keren ik heb vertrouwen.
Ik ga het hard op zeggen we worden KAMPIOEN, geloof me!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
De vraag is wanneer we kampioen worden. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Duurt nog wel even ben ik bang voor |
|
|
|
|
FeyenoordNijmegen
|
|
|
Ik heb er ook veel vertrouwen in. Van Geel straalt rust uit. Kwaliteit is er genoeg. Mentaliteit moet worden verbeterd. |
|
|
|
|
TnT the DJ
|
|
|
Met zo'n vreemde competitie als vorig jaar zou dat zomaar eens kunnen. Ik ben er in ieder geval heilig van overtuigd dat Feyenoord dit jaar gaat verrassen.
Als het kwartje dit jaar dan ook nog eens onze kant opvalt zoals het vorig jaar steeds de verkeerde kant op viel, zou die verrassing misschien wel eens heel groot kunnen worden..... ;) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 11:44 schreef Milo het volgende:Ik weet het er zijn vele topic's over Wijnaldum, Fer en andere vertrekkende spelers. Maar kijk en luister!!!!!!!!!!!!!!!! Ze krijgen allemaal spijt! Want mijn gevoel zegt dat Martin heel goed werk gaat verrichten! Willem 2, Az, oke ff 020, Roda en nu bij ons. hij heeft goed werk verricht roda 2 seizoenen geleden bijna gedegradeerd en dit seizoen met een redelijke ploeg Roda. Vlaar die bijtekend de Vrij spelers als Fernandez en Cisse die terug keren ik heb vertrouwen. Ik ga het hard op zeggen we worden KAMPIOEN, geloof me!!!!! Kan niet anders Milo: ik MOET het met je eens zijn!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij zit al vroeg aan het bier |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Krijg je straks dat verhaal van die deksel op de ....!!! |
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
Kampioen is toch als je de meeste punten haalt? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
been is zich al in het indekken loser!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 11:44 schreef Milo het volgende:Ik weet het er zijn vele topic's over Wijnaldum, Fer en andere vertrekkende spelers. Maar kijk en luister!!!!!!!!!!!!!!!! Ze krijgen allemaal spijt! Want mijn gevoel zegt dat Martin heel goed werk gaat verrichten! Willem 2, Az, oke ff 020, Roda en nu bij ons. hij heeft goed werk verricht roda 2 seizoenen geleden bijna gedegradeerd en dit seizoen met een redelijke ploeg Roda. Vlaar die bijtekend de Vrij spelers als Fernandez en Cisse die terug keren ik heb vertrouwen. Ik ga het hard op zeggen we worden KAMPIOEN, geloof me!!!!! kom van dat terras milo hebben ze wat in je zuipen gedaan? |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
Jongens hoop het jullie hopen.(uiteraard ook mijn wens v.d gedachte)
Echter vrees dat het net zo,n drama wordt als afgelopen seizoen. ik hou het op nog 1 ramp jaar,en daarna de weg naar boven inslaan. Wellicht ben ik te realistisch om in te zien, dat het omslagpunt niet aankomend seizoen zal zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: een sterke verdediging met fernandez, de Vrij, vlaar en indi! middenveld met mokotjo, el A, cisse aanval met ryo, fernandez en biseswar Heel veel snelheid en diepgang met veel afwisseling! gaan we iedereen pijn doen! We worden kampioen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik heb ook maar een biertje genomen en inderdaad WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: yep man, zo gaan we het doen! de bloemen ontvang ik wel van jullie na het seizoen! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 12:26 schreef Milo het volgende:[..] een sterke verdediging met fernandez, de Vrij, vlaar en indi! middenveld met mokotjo, el A, cisse aanval met ryo, fernandez en biseswar Heel veel snelheid en diepgang met veel afwisseling! gaan we iedereen pijn doen! We worden kampioen! mijn steun heb je maar ................. denk bij de eerste 8 ben ik al blij |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: als dit uit komt krijg van mij 50 milo euro he bewaar deze maar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan je makkelijk zeggen hahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nou ik kom het na ook! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Al roep je bijvoorbaat al dat je kansloos bent en om playoff plek speelt, ga je er ook naar voetballen! dus ik zeg we worden KAMPIOEN!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Minimaal play-offs halen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
KAMPIOENEN!!!!! ze krijgen allemaal spijt! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Jongens, jongens, zeg nou zelf: Wat is nou geloofwaardiger: Feyenoord wordt kampioen, OF Feyenoord speelt een NOG slechter seizoen dan het afgelopen......... Dan ga IK voor optie 1!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
That's the spirit ;) En ik maak gelijk weer ff €19,08 over! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
FEYNOORD zit in mijn bloed, hart, aders! ik ben Feyenoord! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Milo, (een van) de stem(men) van de ware kampioen ! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oude tijden herleven!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 11:47 schreef FeyenoordNijmegen het volgende:Ik heb er ook veel vertrouwen in. Van Geel straalt rust uit. Kwaliteit is er genoeg. Mentaliteit moet worden verbeterd. Been straalt volledige onrust uit |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
been moet weg dan idd.... zet daar maar alex pastoor neer...!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jaaaaaaaa!!!
Coolsingel here we come! |
|
|
|
|
Dazeijyja
|
|
|
100% eens met milo! come on feyenoord! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Ze krijgen allemaal spijt want het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit. |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
ze zullen allemaal weer vrezen om tegen ons te spelen ik heb er ook donders veel vertrouwen in dat het goed komt dit jaar zo wie zo europa en dan hopen dat we wat centen kunnen binnenhalen dat is het minste wat de ploeg voor ons terug kan doen!!! dit word een TOP JAAR ik ben er van overtuigd!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 13:37 schreef de beer het volgende:ze zullen allemaal weer vrezen om tegen ons te spelen ik heb er ook donders veel vertrouwen in dat het goed komt dit jaar zo wie zo europa en dan hopen dat we wat centen kunnen binnenhalen dat is het minste wat de ploeg voor ons terug kan doen!!! dit word een TOP JAAR ik ben er van overtuigd!!!!!! JAAAAAA!!! DE BEER IS LOS!!!!!! KAMPIOENEN!!!!!
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Als feyenoord slim is
halen ze Roorda tyton Schone en dost
gaan ze mee doen om het kampioenschap let maar op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 14:43 schreef fer1971 het volgende:Als feyenoord slim is halen ze Roorda tyton Schone en dost gaan ze mee doen om het kampioenschap let maar op No money? |
|
|
|
|
prins
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 11:44 schreef Milo het volgende:Ik weet het er zijn vele topic's over Wijnaldum, Fer en andere vertrekkende spelers. Maar kijk en luister!!!!!!!!!!!!!!!! Ze krijgen allemaal spijt! Want mijn gevoel zegt dat Martin heel goed werk gaat verrichten! Willem 2, Az, oke ff 020, Roda en nu bij ons. hij heeft goed werk verricht roda 2 seizoenen geleden bijna gedegradeerd en dit seizoen met een redelijke ploeg Roda. Vlaar die bijtekend de Vrij spelers als Fernandez en Cisse die terug keren ik heb vertrouwen. Ik ga het hard op zeggen we worden KAMPIOEN, geloof me!!!!! Heb ik al veel eerder gezegd, dus eens! Vergeet verder niet dat het legioen ook weer versterkt is met de Rambo van de kop van NH! Dat wordt een mooi seizoen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 16:54 schreef hotjumper het volgende:[..] Heb ik al veel eerder gezegd, dus eens! Vergeet verder niet dat het legioen ook weer versterkt is met de Rambo van de kop van NH! Dat wordt een mooi seizoen! :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus als ik zeg ze worden 6e, en Feyenoord wordt tóch kampioen...Dan krijg ik spijt?
Ze worden 6e. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ja, denk dat ie vóór de winterstop al weg is... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 17:41 schreef FR-Henk het volgende:Dus als ik zeg ze worden 6e, en Feyenoord wordt tóch kampioen...Dan krijg ik spijt? Ze worden 6e. nee joh, vertrekkende spelers krijgen spijt! 6de? no way, kampioen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
god, je kan ook niet even later beginnen op het forum of ze zijn allemaal weer dronken hoor... |
|
|
|