|
|
Milo
|
|
|
quote: je bent gewoon jaloers! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Doe ik er nog 50 bovenop! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ha de fan! hahahaha nu weet ik het zeker. ouwe geldsmijtert! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Feyenoord is niet het enigste wat in je bloed zit denk ik haha! No pun intended :) Ik zou wel erg optimistisch zijn als ik je gelijk gaf. Maar ik denk wel dat we er niet eens zo heel slecht voor staan. Zeker als Hadouir/Schone en Dost komen. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Geef mij ook wat van dat drankje?! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Maakt niet uit welk drankje joh, zolang het maar halfvol is, in plaats van half leeg. Het liefst vol natuurlijk. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 18:01 schreef FR-Douwe het volgende:god, je kan ook niet even later beginnen op het forum of ze zijn allemaal weer dronken hoor... nee geen druppel op hoor geen kampioen en geen playofs maar gewoon bij de 1e 4 dat kan dus 2e of 3e of 4e zijn je zult het zien er komen nog een paar nieuwe spelers bij een nummer 10 geen pingelaar maar eentje die wel ballen afspeelt en nog een spits wie is nog onduidelijk en heel misschien nog een middevelder verdedigend |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 20:21 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:[..] nee geen druppel op hoor geen kampioen en geen playofs maar gewoon bij de 1e 4 dat kan dus 2e of 3e of 4e zijn je zult het zien er komen nog een paar nieuwe spelers bij een nummer 10 geen pingelaar maar eentje die wel ballen afspeelt en nog een spits wie is nog onduidelijk en heel misschien nog een middevelder verdedigend Of eerste.. Kan ook als je bij de eerste vier eindigt. Zie het niet gebeuren overigens, hoewel ik er natuurlijk op hoop. Denk dat we voor plaats 5 - 8 moeten gaan, afhankelijk van de versterkingen die gaan komen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 20:29 schreef Let it Snoo het volgende:[..] Of eerste.. Kan ook als je bij de eerste vier eindigt. Zie het niet gebeuren overigens, hoewel ik er natuurlijk op hoop. Denk dat we voor plaats 5 - 8 moeten gaan, afhankelijk van de versterkingen die gaan komen. eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
KAMPIOENEN!!!!!!!
Crackhoofd! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee we worden echt kampioen.... ik zag gisteren 2 zwaluws.....:) |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
je moet de kromme er bij halen. met die kleinne alleen wordt het niets dat zeggen de supporters ui oldebroek . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dacht dat 'alleen met hoeveel' de vraag was? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sdoo
|
|
|
waarom halen ze lasnik niet van willem 11 |
|
|
|
|
prins
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 21:39 schreef j bruijnes het volgende:je moet de kromme er bij halen. met die kleinne alleen wordt het niets dat zeggen de supporters ui oldebroek . |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: bij ons vliegen ze bij bosjes al jaren.... |
|
|
|
|
sdoo
|
|
|
waarom halen ze lasnik niet van willem 11 |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Geen meerwaarde als speler, leuke trap maar daar houdt het mee op. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Psv krijgt spijt dat ze 5 miljoen voor Wijnaldum hebben betaald. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dus dat zegt niet veel?Maar heb ook al 2x een vleermuis gezien de afgelopen weken..!! Dan worden we toch kampioen ;) |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Liep hier net een rat voorbij. Denk dat we kampioen worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kanu was toch gestopt? |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: Dat is pas een goeie. De eerste 10 wedstrijden als een krant spelen net als bij ons vorig jaar. Dan gaat pijn doen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dus dat zegt niet veel?Maar heb ook al 2x een vleermuis gezien de afgelopen weken..!! Dan worden we toch kampioen ;) 1 van mijn kippen is gisteren dood gegaan, is ook al 4 jaar niet meer gebeurt, zal het dan toch? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: 34 wedstrijden, 100 punten; een keertje gelijk mag wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 22:01 schreef FR-Douwe het volgende:[..] 1 van mijn kippen is gisteren dood gegaan, is ook al 4 jaar niet meer gebeurt, zal het dan toch? hahahahaha ja ik denk het wel... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: in de kampioenswedstrijd tegen PSV die 1-0 hadden moeten winnen om nog een kans te maken op handhaving.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: eigen doelpunt van Wijnaldum maakt Feyenoord kampioen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, ik teken er voor! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee joh, die is dan allang verhuurt aan Eindhoven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Helmond Sport. Die zingen hetzelfde 'liedje' als de joden, voelt 'ie zich thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat, negurrrs in Helliemond? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 22:11 schreef Bosifyable het volgende:[..] Helmond Sport. Die zingen hetzelfde 'liedje' als de joden, voelt 'ie zich thuis. overal zingen ze dat jödellied,vraag mij eigen zelfs af van welke club het nou echt is? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] overal zingen ze dat jödellied,vraag mij eigen zelfs af van welke club het nou echt is? over welk lied heb je het dan? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ooooooohwhoohooo, whooooohhhoooohoohoooo!
Snap je? :P |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zal wel gek zijn maar na deze geweldige aanwijzing snap ik er nog niets van. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Seven nations army van white stripes? |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
hoeveel goede wedstrijden heeft die wijnaldum nu gespeeld dit seizoen weinig toch als een andere speler dat doet zoals el amadi moet hij oprotten heel vreemd |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Juist'm, die! Nja, zoveel inspiratie hebben die Amsterdammers niet, je weet wel, die ene! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 22:28 schreef Bosifyable het volgende:Juist'm, die! Nja, zoveel inspiratie hebben die Amsterdammers niet, je weet wel, die ene! oh die! nee nog niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ooooooooooooooo ohhooho lalala lala lala lalaaaaa ,oooooohoewhowho lala lala la laaaa neatherthaler beat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ooooooooooooooo ohhooho lalala lala lala lalaaaaa ,oooooohoewhowho lala lala la laaaa neatherthaler beat moet je eerlijk zeggen dat ik geen enkel liedje van ze ken maar dit komt me echt niet bekend voor, doe anders ff een pb als je het hier niet uit wilt zingen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, zoek ff op YouTube iets van 'Ajax zingt' of zo. Bij hoge uitzondering natuurlijk, na 10 sec weet je het wel, en dan zet je 'm uit. |
|
|
|