|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 22:35 schreef Bosifyable het volgende:Haha, zoek ff op YouTube iets van 'Ajax zingt' of zo. Bij hoge uitzondering natuurlijk, na 10 sec weet je het wel, en dan zet je 'm uit. nu heb ik 3 minuten bagger gehoord en weet nog niet wat je bedoelt, ik vind na de marteling van zonet dat je verplicht bent het te zeggen, anders maar via een pb. Gadver, ga nu eerst een sigaret roken en nog een biertje drinken. pokkezooi! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 22:33 schreef FR-Douwe het volgende:[..] moet je eerlijk zeggen dat ik geen enkel liedje van ze ken maar dit komt me echt niet bekend voor, doe anders ff een pb als je het hier niet uit wilt zingen Wat Bosifyable zegt,.niet echt belangerijk Douwe ;) hahahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, het is idd niet belangrijk, en het is ook maar loos gebral.
Morgen zoek ik op YouTube een filmpje en zet ik hier de link voor je neer; of via PB. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zoek deze maar op. Is zeker prima muziek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind dat jaalalalalalalalaaaaaaaaaaaa ojoks omsterdom .. jalalalalalalala ojoks omsterdom
t meest irritant wat ik OOIT gehoord heb. Dat is zelfs nog erger dan de trommelmongolen met de Centen Enschede ole ole |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kampioenen, kampioenen, kampioenen, ole, ole!!!!!!! Hand in Hand..................voor FEYENOORD 1 !!!!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Yup, gewoon om de tijd te doden heb ik toen Ajax - Real zitten kijken, en 90 min lang dat riedeltje. Tyfstraal een eind op! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Geen JODEN teksten meer in MIJN FEYENOORD topic AUB!!!!!!!!!!!!!!!!! Wilt iedereen alles ff editten!?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 09:16 schreef Milo het volgende:Geen JODEN teksten meer in MIJN FEYENOORD topic AUB!!!!!!!!!!!!!!!!! Wilt iedereen alles ff editten!?! ik vond mijn tekst wel gecensureerd? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ja, maar alles wat neigt naar jodenisme niet gewenst! Hehehehe..... ga ik vanavond toch ff de bloementjes buiten zetten in a'dam...... ssssst niet door vertellen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
naar topic dit.... hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:15 schreef Milo het volgende:[..] ja, maar alles wat neigt naar jodenisme niet gewenst! Hehehehe..... ga ik vanavond toch ff de bloementjes buiten zetten in a'dam...... ssssst niet door vertellen! Doe dat dan niet. Zet lekker de bloemetjes buiten in Almere City. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Anno's heb ik wel gehad tevens kom ik te veel "bekende" tegen! ik ga met 8 gasten van de gym heen! kijken wat er gebeurd...;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: je bent gewoon jaloers! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:27 schreef Milo het volgende:[..] Anno's heb ik wel gehad tevens kom ik te veel "bekende" tegen! ik ga met 8 gasten van de gym heen! kijken wat er gebeurd...;) lekker sissen in 020! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahahaa. je titel aangepast? naar mijn maatstaven? hahahha. jouw topic is wel leuk man. maar de mijne is voor echte Feyenoorders. hahahaaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: je moet je bek houden bolle! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jij ook bek houden jullie mogen maar 1 ding roepen in dit topic: FEYENOORD KAMPIOEN!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:33 schreef Milo het volgende:jij ook bek houden jullie mogen maar 1 ding roepen in dit topic: FEYENOORD KAMPIOEN!!!!! En joden aan het gas? Is dat wel toegestaan? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik ziet er zelf wel de humor van in haha :P
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:33 schreef Milo het volgende:jij ook bek houden jullie mogen maar 1 ding roepen in dit topic: FEYENOORD KAMPIOEN!!!!! FEYENOORD KAMPIOEN!!!!
Maar nog steeds een kuttopic. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
MARIO WE WORDEN KAMPIOEN! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: slot op jou, lelijke badmuts! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: henkie, henkie toch! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:
GozerT!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een nivo. deze topic bekijk ik ook niet meer. peuterklas nivo... jammer |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 11:55 schreef obiku010 het volgende:wat een nivo. deze topic bekijk ik ook niet meer. peuterklas nivo... jammer hahaha where is the love biek |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steeds betere topic....Voor de echte Feyenoorder. |
|
|
|