BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord alsnog de transfermarkt op?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 30 juni 2011 - 14:55   quote  deeplink  
ROTTERDAM - Feyenoord heeft woensdag bij de KNVB-directie een officieel verzoek ingediend om een deel van de recente transferinkomsten te mogen gebruiken voor het doen van aankopen.

Het bondsbestuur heeft het verzoek doorgeschoven naar de licentiecommissie, die over een aantal weken uitsluitsel zal geven.
Algemeen directeur Eric Gudde en (aftredend) financieel directeur Onno Jacobs van Feyenoord spraken woensdag met directeur betaald voetbal Bert van Oostveen en bestuurssecretaris betaald voetbal Mark Boetekees.

Beide KNVB-officials stemden zich tevreden met de vorderingen die Feyenoord maakt bij haar inspanningen om weer financieel gezond te worden. De Rotterdamse club denkt daarom een goede kans te maken bij de licentiecommissie.
Clementie
Feyenoord staat tot volgend jaar onder curatele van de KNVB. Voor elke uitgave boven de 50.000 euro buiten de begroting om moet daarom toestemming worden gevraagd aan de bond.
De KNVB gaf in 2009 aan dat Feyenoord tot de zomer van 2012 in principe geen spelersaankopen mag doen, maar de club hoopt op clementie nu het haar schuld in een jaar tijd heeft gehalveerd van 43 miljoen naar ruim 20 miljoen euro.
Bovendien kennen de Rotterdammers een onverwachts lucratieve transferperiode. Met de verkopen van Nathan Ake aan Chelsea, Karim Rekik aan Manchester City, Luc Castaignos aan Internazionale en Georginio Wijnaldum aan PSV is in totaal al zon 8 miljoen euro verdiend.
De transfer van Wijnaldum moet overigens nog wel definitief worden afgerond, maar daarbij worden geen problemen verwacht.
Schuldsanering
Het merendeel van de transferinkomsten wil Feyenoord nog altijd in de schuldsanering steken, maar de clubleiding hoopt een bepaald bedrag te mogen reserveren voor de aankoop van een aanvallende middenvelder.
Ook een spits staat nog altijd hoog op het verlanglijstje van Feyenoord.

Bron: Nusport
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Doe nou maar gewoon niet...
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 30 juni 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Ik wil ook dolgraag dat Feyenoord sportief weer een beetje mee gaat tellen dit jaar. Maar misschien moeten we de "Zwarte cijfers" maar als de grootste prijs van dit seizoen zien. Als het lukt verdienen de redders in nood wel een huldiging op de Coolsingel wat mij betreft.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
De rest neemt nog steeds allemaal een voorschot op de toekomst.
P$V voorop. Lekker hoor al dat geld, maar ooit moet het terug.
En volgend jaar hebben ze niet nog zo'n injectie, dus het moet wel nu gebeuren!

Zo'n slechte selectie hebben we niet hoor, misschien zelfs wel meer in balans zonder Gini en Fer.
nibali
 nibali - donderdag 30 juni 2011 - 15:19   quote  deeplink  
Ik denk dat een spits toch wel heel erg nodig is. Geloof me dat Dost er tussen de 15 en 23 in gaat jassen. 11 assists van Schone + heel hard werken. Dan gaan we er op vooruit. Wijnaldum is behendig maar mist het overzicht voor een goede steekpass, Fer (als hij weggaat) is vervangbaar door Leerdam of Mokotjo. We spelen tussen plek 3 en 6
MMM
 MMM - donderdag 30 juni 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Haal Hadouir gewoon als vervanger van Wijnaldum en hou 't geld op zak.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 juni 2011 - 15:36   quote  deeplink  
Voor 5 mln haal je zowel dost als schöne. Eventueel haal je hadouir ook nog..., maar 1 van beiden moet genoeg zijn, immers we hebben biseswar en Cissé ook nog! Selectie lijkt me dan wel rond
nibali
 nibali - donderdag 30 juni 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Hadouir eerst naar Middlebrough, daarna naar Aachen, heeft nog steeds nergens getekend. Ik denk dat van Geel hem allang heeft benaderd met de voorwaarde dat Wijnaldum eerst verkocht moet worden. Die komt dan naar Feyenoord.
ZeikerT
 ZeikerT - donderdag 30 juni 2011 - 15:51   quote  deeplink  
En natuurlijk gaan we gewoon op de oude manier verder!!!

Geen aankopen doen dus ook niet met geld van de vvf dat willen ze allemaal terug.
Of ze doen het wel en knallen ze wie dan ook gehaald wordt gelijk maar in de talentpool om de investeerders weer wat extra toe te dienen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door ZeikerT --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Geen paniek aankopen,wacht tot de winterstop hoe alles zich ontwikkeld
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 30 juni 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Dit lijkt mij een erg goed teken.Wanneer de geldinzamlingsaktie tegen zou vallen dan zou Feyenoord echt niet gaan investeren. En er zal zeker niet met geld worden gesmeten.Een paar gerichte aankopen en er staat echt wel een aardige selectie die mee gaat spelen bij de eerste zes plaatsen.
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Heb het vermoeden dat er nog mooie verrassing aan zit te komen... Fer weg, Schöne, Dost en Hadouir terug. Gaan we dan niet op achteruit, maar dat is mijn persoonlijke mening.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 14:55 schreef MauricioAros het volgende:
ROTTERDAM -

...
Het bondsbestuur heeft het verzoek doorgeschoven naar de licentiecommissie, die over een aantal weken uitsluitsel zal geven.
....

Bron: Nusport
over een paar weken moet er alweer gevoetbald worden, dus laat maar. Ik heb liever nog één kutseizoen en dat we daarna zwarte cijfers draaien dan dat men nu een paniek aankoop doet om het morrende volk rustig te houden.
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Denk sowieso niet dat het een paniekaankoop zal worden, die fout zullen ze nu niet maken. Denk echt dat Dost en Hadouir nog gaan komen. Misschien daar bovenop Vormer (contract 2012) en Schöne (contract 2012). Als die laatste twee niet dit jaar komen, verwacht ik ze over een jaartje transfervrij.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 16:48 schreef Let it Snoo het volgende:
Denk sowieso niet dat het een paniekaankoop zal worden, die fout zullen ze nu niet maken. Denk echt dat Dost en Hadouir nog gaan komen. Misschien daar bovenop Vormer (contract 2012) en Schöne (contract 2012). Als die laatste twee niet dit jaar komen, verwacht ik ze over een jaartje transfervrij.
Op Dost na vind jij dit echte versterkingen ?
Milo
 Milo - zondag 03 juli 2011 - 13:18   quote  deeplink  
vormer zou welkom zijn met zijn drijf naar voren!
fer1971
 fer1971 - zondag 03 juli 2011 - 13:20   quote  deeplink  
ROORDA
SCHONE
TYTON
DOST
HADOUIR
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 13:20 schreef fer1971 het volgende:
ROORDA niet meer mogelijk
SCHONE geen geld
TYTON niet nodig met een sterke verdediging ook geen prio
DOST in mijn ogen onmogelijk
HADOUIR ik hou niet van deze zeer wisselvallige spelers
Ronneke
 Ronneke - zondag 03 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Vormer en Hadouir ter vervanging van Wijnaldum en Fer.
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 03 juli 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 13:16 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Op Dost na vind jij dit echte versterkingen ?
Schöne sowieso.. Vind Hadouir ook goede voetballer, maar meer voor de breedte. Zelfde geldt voor Vormer. Maar Schöne zou absoluut een versterking zijn in mijn ogen. Goede voetballer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 15:57   quote  deeplink  
We moeten wel versterken nu.
Als Fer weg gaat moet je het opvangen, maar als Fer blijft moet je ook versterken.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juli 2011 - 16:02   quote  deeplink  
Scherp.
MMM
 MMM - zondag 03 juli 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 15:51 schreef Let it Snoo het volgende:

[..]

Schöne sowieso.. Vind Hadouir ook goede voetballer, maar meer voor de breedte. Zelfde geldt voor Vormer. Maar Schöne zou absoluut een versterking zijn in mijn ogen. Goede voetballer.
Hadouir voor de breedte?? Wie is beter op 10 dan op dit moment?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 03 juli 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 16:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Hadouir voor de breedte?? Wie is beter op 10 dan op dit moment?
wijnaldum.... ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 16:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

wijnaldum.... ;)
oneens!
zWijnaldum is geen 10. en ook nog eens niet te vertrouwen!
sdoo
 sdoo - zondag 03 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
lasnik halen bij wiilem 11
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 juli 2011 - 17:00   quote  deeplink  
alles halen.mensen we kunnen niets betalen.
Dus effe aankijken hoe het gaat tot aan de winterstop,we spelen toch niet mee voor de eerste 3 plaatsen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 16:58 schreef sdoo het volgende:
lasnik halen bij wiilem 11
Patat halen bij de snackbar levert meer op en is goedkoper.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 17:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Patat halen bij de snackbar levert meer op en is goedkoper.
dan maar een kapsalonnetje. Buitenlands gemixt met oerhollandse vette hap.
craven
 craven - zondag 03 juli 2011 - 18:09   quote  deeplink  
1000 calorietjes vriend
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:09 schreef craven het volgende:
1000 calorietjes vriend
gewoon weer er af trainen.
craven
 craven - zondag 03 juli 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 18:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

gewoon weer er af trainen.
ja dat trainen, daar ben ik nog niet zo'n fan van hahaha, moet zeker 7 kilo kwijt zien te raken...
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - zondag 03 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
5 miljoen voor Wijnaldum - Luc Castaignos 3 mil + (Eventueel) Bahia en die rechtszaak is 9 miljoen.

Schone voor 1 miljoen halen.
Castaignos + Altidore (Proberen te huren dan maar met een kleine huursom) (zeg 1 miljoen met huurskoten Ryo)
Vormer kopen voor ongeveer 3 mil.
Ryo huren .

Dan heb je een aardige selectie met aardige spelers erbij en 5 mil uitgegeven dan heb je nog 3 a 4 miljoen over voor de schulden enz.

Mulder
Dani Ferandez - De Vrij - Vlaar - Martins Indi
Leerdam - Schone - Vormer - Fer (3 van de 4)
Biseswar - Altidore / Fernandez / Luc - Cabral / Ryo

Een team dat mee kan doen voor plaatsen 1 tot 5
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 juli 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 19:00 schreef feyenoord(010) het volgende:
5 miljoen voor Wijnaldum - Luc Castaignos 3 mil + (Eventueel) Bahia en die rechtszaak is 9 miljoen.

Schone voor 1 miljoen halen.
Castaignos + Altidore (Proberen te huren dan maar met een kleine huursom) (zeg 1 miljoen met huurskoten Ryo)
Vormer kopen voor ongeveer 3 mil.
Ryo huren .

Dan heb je een aardige selectie met aardige spelers erbij en 5 mil uitgegeven dan heb je nog 3 a 4 miljoen over voor de schulden enz.

Mulder
Dani Ferandez - De Vrij - Vlaar - Martins Indi
Leerdam - Schone - Vormer - Fer (3 van de 4)
Biseswar - Altidore / Fernandez / Luc - Cabral / Ryo

Een team dat mee kan doen voor plaatsen 1 tot 5
ja, maar t probleem is dat al t geld in de schuldsanering gaat.
En dat we geen aankopen uit eigen zak mogen doen, tenzij de KNVB toestemming geeft.
En persoonlijk zie ik nog eerder water in vuur veranderen dan dat dat gebeurt.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 03 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
En feyenoord(010) vergeet voor het gemak ook even de talentpools.
jarjar78
 jarjar78 - zondag 03 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
het zou mij niks verbazen als ze pas toestemming krijgen als de transfer tyd is verstreken.
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - zondag 03 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Ik denk dat die toestemming er niet komt. Als Feyenoord ondanks de situatie toch een speler zou mogen kopen, dan komt gelijk elke club in een vergelijkbare situatie ook bij de knvb zeiken om toestemming, onder het motto: waarom zij wel en wij niet?
Hier zullen ze in zeist weinig zin in hebben, het makkelijkst is om nee te zeggen tegen Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 juli 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 21:23 schreef Lamme Goedzak het volgende:
Ik denk dat die toestemming er niet komt. Als Feyenoord ondanks de situatie toch een speler zou mogen kopen, dan komt gelijk elke club in een vergelijkbare situatie ook bij de knvb zeiken om toestemming, onder het motto: waarom zij wel en wij niet?
Hier zullen ze in zeist weinig zin in hebben, het makkelijkst is om nee te zeggen tegen Feyenoord.
Is dan ook interessant te weten waarom directie dit tóch probeert. Truc? Of toch signalen? Of uit de schulden en vervroegd naar cat. 2?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord alsnog de transfermarkt op?









0.0111908