BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zou El Ahmadi in dit Feyenoord te gebruiken zijn

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - donderdag 30 juni 2011 - 16:26   quote  deeplink  
We zitten nog met Karim.
Mijn vraag is zou (indien je hem het vertrouwen geeft)deze jongen een team kunnen dragen dwz de lijnen uitzetten.
In zijn goede tijd toch een hele goede voetballer en talent.
We kunnen nu zeggen dat hij verdedigend een betere back up heeft.
Wat denken jullie ?
Ik twijfel
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 30 juni 2011 - 16:35   quote  deeplink  
We zitten helemaal niet met Karim.Dat is gewoon onze beste middenvelder en die moet mooi blijven.
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Verkopen. Liever jeugd op zijn positie, scheelt een hoop centen ook.
The Q
 The Q - donderdag 30 juni 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Er zit absoluut toekomst in die jonge al denken anderen daar waarschijnlijk anders over
Heeft de goede leeftijd kan goed voetballen alleen is dat er nog niet uitgekomen. Ik denk mede door de voetballers om hem heen. Een dragende speler zal het niet worden maar volgens mij zeer bruikbaar voor dit jonge elftal.Toch is er twijfel ook bij mij mede door het hoge salaris.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door The Q --
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 30 juni 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Karim is te wisselvallig.
Dan is hij de postbode, El Dramadi of Kut pingelaar.
De volgende week is hij ineens Arsenal-waardig en een lijn uitzetter van het team.

Als hij een constante speler zou zijn is hij echt een meerwaarde voor Feyenoord. Hij is volgens sigaarsnor de koning van de middencirkel. Klopt ook wel maar hij maakt daar ook heel vaak onnodige draaibewegingen waardoor er een levensgevaarlijke counter van de tegenpartij ontstaat.
Mocht hij een constante voetballer zijn geworden in die zandbak, houden. Maar ik denk dat het op dit moment financieel en sportief het beste is om te kijken of we hem kunnen droppen.
nibali
 nibali - donderdag 30 juni 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Ik denk dat el A allang geestelijk afscheid heeft genomen van Feyenoord. Dat kan ik nog begrijpen ook. Hij hoort steeds dat hij te duur is, maar dat betekent vrij vertaald dat ze (Been, van Geel) hem niet goed genoeg vinden. Ik ben het daar overigens niet mee eens. Goede tot zeer goede voetballer, maar helaas geen leider in het veld. dat zouden ze bij Feyenoord mee moeten nemen tijdens het scouten. Teveel spelers gaan ten onder in de Kuip omdat ze het mentaal niet aankunnen.
Milo
 Milo - donderdag 30 juni 2011 - 17:07   quote  deeplink  
blijven!!!!! de allerbeste speler vd selectie!
plannetje
 plannetje - donderdag 30 juni 2011 - 17:08   quote  deeplink  
de allerbeste speler van de selectie is niet karim el ahmadi... dat is stefan de vrij
in hart en nieren...
 in hart en nieren... - donderdag 30 juni 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Karim is een bijzonder goede voetballer die bij Feyenoord verkeerd gebruikt is door Been. Zoals meerder voetballers bij Feyenoord niet goed gebruikt worden door Been. Er zit ook totaal geen lijn in het spel dus ik begrijp best dat het moeilijk is. Ik zou Karim dit jaar niet wegdoen maar juist belangrijk maken/vertrouwen geven en dan is hij echt goed genoeg om die jonkies op het middenveld bij te staan, al is hij geen natuurlijke leider.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 30 juni 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Ik vindt Karim NIET onmisbaar, maar hij drukt wel op het budget!
Verder zou dat voor mij de enige reden zijn om hem te lozen.
Heeft niet altijd goede wedstrijden gespeelt, maar daar zijn er (veel) meer van!
Alleen verkopen, als we er beter van kunnen worden, anders behouden!
Hij is zeker niet verkeerd.........
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 30 juni 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Voor 2 miljoen naar Nottinham forest sturen
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 18:05   quote  deeplink  
gewoon je verstand gebruiken.... heeft een groot salaris (hoeveel eigenlijk?) heeft tot nu toe niet kunnen overtuigen ondanks de hoge verwachtingen. middenvelders zat en ik heb me er al bij neergelegd dat dit geen top seizoen word (blijkbaar als enige hahahahaha)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 30 juni 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:05 schreef FR-Douwe het volgende:
heeft een groot salaris (hoeveel eigenlijk?)
http://www.fr12.nl/nieuws/13658--meeuwis-en-larsen-bekostigd-van-salaris-el-ahmadi-.html

Net zo hoog als Meeuwis en Larsen bij elkaar kosten
rob010
 rob010 - donderdag 30 juni 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:05 schreef FR-Douwe het volgende:
gewoon je verstand gebruiken.... heeft een groot salaris (hoeveel eigenlijk?)

ongeveer 800.000 euro. P/J
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 30 juni 2011 - 18:11   quote  deeplink  
http://www.sportdome.nl/Nieuws/12027-Afellay-bestverdienende-eredivisiespeler-voor-Makaay-en-Engelaar.html

El Ahmadi blijkt €950.000 te verdienen

Makaay 1.8 miljoen
Feyenoord heeft met Giovanni van Bronckhorst (1.7 miljoen), Denny Landzaat (1.6 miljoen), Kevin Hofland (1.2) en Tim de Cler (1.0) nog vier spelers die een miljoen of meer verdienen, terwijl Karim El Ahmadi en Jonathan de Guzman met elk 950.000 euro dicht in de buurt komen


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door RedDevil1990 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 juni 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 18:11 schreef RedDevil1990 het volgende:
http://www.sportdome.nl/Nieuws/12027-Afellay-bestverdienende-eredivisiespeler-voor-Makaay-en-Engelaar.html

El Ahmadi blijkt €950.000 te verdienen

Makaay 1.8 miljoen
Feyenoord heeft met Giovanni van Bronckhorst (1.7 miljoen), Denny Landzaat (1.6 miljoen), Kevin Hofland (1.2) en Tim de Cler (1.0) nog vier spelers die een miljoen of meer verdienen, terwijl Karim El Ahmadi en Jonathan de Guzman met elk 950.000 euro dicht in de buurt komen

moet je eens kijken hoeveel je qua salariskosten alleen al bespaard op je exploitatie.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 30 juni 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Laat El Ahmadi maar vertrekken, al is het alleen maar om het salaris. Kwaliteit wordt wel opgevangen door een gedreven Mokotjo/Leerdam.
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 30 juni 2011 - 20:22   quote  deeplink  
El drama vertraagd alleen het spel maar. weg ermee
sevillana
 sevillana - donderdag 30 juni 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 17:10 schreef in hart en nieren... het volgende:
Karim is een bijzonder goede voetballer die bij Feyenoord verkeerd gebruikt is door Been. Zoals meerder voetballers bij Feyenoord niet goed gebruikt worden door Been. Er zit ook totaal geen lijn in het spel dus ik begrijp best dat het moeilijk is. Ik zou Karim dit jaar niet wegdoen maar juist belangrijk maken/vertrouwen geven en dan is hij echt goed genoeg om die jonkies op het middenveld bij te staan, al is hij geen natuurlijke leider.
als hij op hetzelfde niveau bij Feyenoord zou spelen zoals hij bij de tukkers speelde had hij zeker een bruikbare speler voor Feyenoord kunnen zijn want hij kan natuurlijk idd best aardig wat met een bal.
ben het alleen niet helemaal met je eens dat hij door Mario verkeerd "gebruikt" zou zijn.

overigens zou het voor de club zeer waarschijnlijk toch wel beter zijn als hij voor een redelijk bedrag de overstap maakt naar een andere club want z'n salaris hakt er toch wel in natuurlijk.
jo3h
 jo3h - donderdag 30 juni 2011 - 20:41   quote  deeplink  
ik vindt hem beter dan wijnaldum dus waarom wegdoen ik vindt zelf dat als je fernandez gebruikt zoals wijnaldum dat je er beter van wordt
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 30 juni 2011 - 20:44   quote  deeplink  
el ahmadi mag van mij blijven,weet wel een paar anderen die mogen wieberen
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 juni 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Veel te wisselvallig, heeft waarschijnlijk last van kuip-angst. Zo zijn er wel meer gesneuveld. Maar is zeker een talentvolle spelers zoals in zijn goeie tijd bij FC Twente.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 30 juni 2011 - 21:34   quote  deeplink  
El ahmadi is gewoon een hele goede bruikbare speler voor Feyenoord.
Hij heeft vind ik een hele mooie bal behandeling, Als je is goed naar hem kijk als die een bal aanneemt of een pass geef of als die even gaat lopen met die bal dan zie je duidelijk dat die bal technisch zijn sterke punt is.
Hij zal een ontzettend goede zaalvoetballer zijn.

Verder vind ik hem samen met Leerdam de enige goede middenvelder die kort op de tegenstander kan BLIJVEN spelen (Dit is dus alleen in verdedigent opzicht)

Verder vind ik zijn minpunten dat die net als Fer niet alleen fel maar vaak ook dom is met overtredingen.
Bijna elke wedstrijd zit die wel tegen geel aan.
En zijn rendement is natuurlijk ook ontzettend slecht.
of je nu een aanvallende of controlerende middenvelder ben ik vind dat je toch moet beschikken of een degelijk hard schot, zodat je of een assist kan geven of een doelpunt kan maken..
Al loop hij op randje 16 heeft hij niet het lef om uit te halen en als die dat doet dan belandt die bal in de tweede ring..

Maar toch hier mijn conclusie: Hij mag van mij weg puur voor de centen en de gedachte dat hij onder Mario nooit meer een eerlijke kans zal krijgen en dat is helemaal zonde van de cente

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door RedDevil1990 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:34 schreef RedDevil1990 het volgende:
El ahmadi is gewoon een hele goede bruikbare speler voor Feyenoord.
Hij heeft vind ik een hele mooie bal behandeling, Als je is goed naar hem kijk als die een bal aanneemt of een pass geef of als die even gaat lopen met die bal dan zie je duidelijk dat die bal technisch zijn sterke punt is.
Hij zal een ontzettend goede zaalvoetballer zijn.

Verder vind ik hem samen met Leerdam de enige goede middenvelder die kort op de tegenstander kan BLIJVEN spelen (Dit is dus alleen in verdedigent opzicht)

Verder vind ik zijn minpunten dat die net als Fer niet alleen fel maar vaak ook dom is met overtredingen.
Bijna elke wedstrijd zit die wel tegen geel aan.
En zijn rendement is natuurlijk ook ontzettend slecht.
of je nu een aanvallende of controlerende middenvelder ben ik vind dat je toch moet beschikken of een degelijk hard schot, zodat je of een assist kan geven of een doelpunt kan maken..
Al loop hij op randje 16 heeft hij niet het lef om uit te halen en als die dat doet dan belandt die bal in de tweede ring..

Maar toch hier mijn conclusie: Hij mag van mij weg puur voor de centen en de gedachte dat hij onder Mario nooit meer een eerlijke kans zal krijgen en dat is helemaal zonde van de cente
aardig verhaal over karim.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 30 juni 2011 - 21:48   quote  deeplink  
En is positief :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
sero?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 30 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Karim???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 21:50   quote  deeplink  
hoe kan dat?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Het is een Ono zonder Bosvelt.

Zoals al eerder gezegt, ik had hem wel eens samen met een Meeuwis zien spelen. Denk dat zijn kwaliteiten dan beter naar buiten waren gekomen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
vliegen.
Ronneke
 Ronneke - donderdag 30 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Vind dat dit geen vraag moet zijn, niet verkocht of verhuurd, hij is in dienst van feyenoord. Verdedigend zeer goed, alleen aanvallend komt hij wat te kort om een topper te zijn. Ik zou hem toch opstellen. Bruikbaar is hij altijd.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 30 juni 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:
Het is een Ono zonder Bosvelt.

Zoals al eerder gezegt, ik had hem wel eens samen met een Meeuwis zien spelen. Denk dat zijn kwaliteiten dan beter naar buiten waren gekomen.
Ono held!!
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 30 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Bosvelt HELD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Iedereen Helden behalve de Guzman en Wijnaldum tot nu toe..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 juli 2011 - 01:28   quote  deeplink  
En Woerts ook niet, Jacobs, van Well, Leonard, Lurling.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 01 juli 2011 - 08:15   quote  deeplink  
El Ahmadi is een van onze beste spelers. Als we hem goed kunnen verkopen moeten wij dat echter doen, gezien zijn salaris drukt hij wel erg op de kosten. Er zijn in principe op het middenveld voldoende alternatieven.
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 01 juli 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Transfervrij wegdoen. Salaris is te hoog, heeft niks laten zien de afgelopen drie jaar. Is te kritisch om aan een willekeurige club te verkopen omdat hij weigert.
Met Mokotjo en Clasie heb je twee vergelijkbare spelers uit eigen jeugd
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 09:08 schreef scarface1979 het volgende:
Transfervrij wegdoen. Salaris is te hoog, heeft niks laten zien de afgelopen drie jaar. Is te kritisch om aan een willekeurige club te verkopen omdat hij weigert.
Met Mokotjo en Clasie heb je twee vergelijkbare spelers uit eigen jeugd
uuuuuh Heeft Clasie op dit nivo al gepresteerd,en Mokotjo
vind je dit niet een te grote gok ?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

grote gok ?
Die lopen ergens anders :)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 12:29   quote  deeplink  
maar niet in marokko
plannetje
 plannetje - vrijdag 01 juli 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Iedereen Helden behalve de Guzman en Wijnaldum tot nu toe..
danko vergeten....?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
en een ene LEO...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 13:42   quote  deeplink  
En meneer lulring.
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 01 juli 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

uuuuuh Heeft Clasie op dit nivo al gepresteerd,en Mokotjo
vind je dit niet een te grote gok ?
Natuurlijk.is het een gok. Maar Fey is een club waar spelers moeten doorgroeien. Wij halen geen spelers die het al hebben laten zien. Want dan gaan we wel ergens anders voetballen. Dat is de realiteit. En karim heeft het nĂ­et laten zien.
Wellicht clasie of mokotjo wel. Veel minder zal het nietbzijn. En zij kunnen nog doorgroeien.
MMM
 MMM - vrijdag 01 juli 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

uuuuuh Heeft Clasie op dit nivo al gepresteerd,en Mokotjo
vind je dit niet een te grote gok ?
Mokotjo is een klasse speler.
Zw' 28
 Zw' 28 - vrijdag 01 juli 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Mokotjo is een klasse speler.
Zou Mokotjo dit jaar de kans krijgen om zichzelf als basisspeler te bewijzen? of als sterkte wissel.. gebeurde niet vorig seizoen..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 juli 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:29 schreef Zw' 28 het volgende:

[..]

Zou Mokotjo dit jaar de kans krijgen om zichzelf als basisspeler te bewijzen? of als sterkte wissel.. gebeurde niet vorig seizoen..
Mokotjo is basisspeler,blijft basis speler, we hebben weinig keus!
Wordt een TOPper!
Nibke
 Nibke - vrijdag 01 juli 2011 - 16:38   quote  deeplink  
El Ahmadi kun je natuurlijk goed gebruiken bij Feyenoord en wel als POSTBODE, dus 90%
salaris inleveren en dan heeft hij voor een posbode nog een best salaris.( en weinig werk)
MMM
 MMM - vrijdag 01 juli 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 16:29 schreef Zw' 28 het volgende:

[..]

Zou Mokotjo dit jaar de kans krijgen om zichzelf als basisspeler te bewijzen? of als sterkte wissel.. gebeurde niet vorig seizoen..
Als Mario verstandig is zet hij Mokotjo in de basis.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 19:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Mario verstandig is zet hij Mokotjo in de basis.
Als Mario verstandig is stelt hij t beste team op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zou El Ahmadi in dit Feyenoord te gebruiken zijn









0.0505042