BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het spel is in volle gang

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rovert
 Rovert - vrijdag 01 juli 2011 - 08:05   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2460423/2011/07/01/Feyenoord-veegt-zeer-laag-bod-Twente-op-Fer-van-tafel.dhtml

Feyenoord heeft FC Twente gisteren gevraagd om de pogingen om Leroy Fer naar de Grolsch Veste te halen per direct te staken, meldt het AD. Aanleiding tot het dringende verzoek is het in de ogen van Feyenoord zeer lage bod dat de bekerwinnaar heeft uitgebracht op de motor van Jong Oranje.
De directie van Feyenoord deed na het bod uit Enschede ook geen tegenvoorstel, zo ver lag het geboden bedrag van FC Twente onder de gedroomde verkoopprijs voor Fer.

PSV legt voor Georginio Wijnaldum 5 miljoen euro op tafel. De aanvallende middenvelder heeft net als Leroy Fer (foto) een tot medio 2012 doorlopend contract in de Kuip. Het ligt voor de hand dat Feyenoord een dergelijk bedrag wil incasseren voor eenmalig international Fer. FC Twente heeft vooralsnog een veel lager bedrag in gedachten. 'Wij hebben niet heel veel geld, veel van ons vermogen zit in de verbouwing van ons stadion,' liet preses Joop Munsterman onlangs al weten.

Fer krijgt dit weekeinde een ultiem aanbod van Feyenoord om zijn contract open te laten breken en met minimaal twee seizoenen te verlengen. Feyenoord liet eerder ook weten de verkoop van Wijnaldum 'wel voldoende' te vinden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 08:08   quote  deeplink  
FC Centen opzouten.
The Q
 The Q - vrijdag 01 juli 2011 - 08:09   quote  deeplink  
Wat weer beschaafd we hebben gevraagd.
Gewoon rot op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door The Q --
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - vrijdag 01 juli 2011 - 08:11   quote  deeplink  
Als Twente zo weinig te besteden heeft moeten ze niet boven hun stand willen leven.
Wat een misplaatste arrogantie om dan gewoon een onzinnig laag bod te doen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 01 juli 2011 - 08:28   quote  deeplink  
Had Joop een bak koffie aangeboden en was lekker verder gegaan met mijn werk.
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:11 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Als Twente zo weinig te besteden heeft moeten ze niet boven hun stand willen leven.
Wat een misplaatste arrogantie om dan gewoon een onzinnig laag bod te doen.
Of juist handig. De speler weet dat er belangstelling voor hem is, en is misschien wel bereid zijn kont tegen de krib te gooien. Kijk maar naar wat Ajax uitgehaald heeft met Bas Dost.
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 01 juli 2011 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:31 schreef Els het volgende:

[..]

Of juist handig. De speler weet dat er belangstelling voor hem is, en is misschien wel bereid zijn kont tegen de krib te gooien. Kijk maar naar wat Ajax uitgehaald heeft met Bas Dost.
Van Geel laat zich niet manipuleren.
Als Fer gaat onderpresteren ivm kont tegen de krib gooien, vervaagt de belangstelling voor hem vanzelf.
Zo uitzonderlijk is hij nou ook weer niet dat ze hem dan toch perse willen hebben.
Els
 Els - vrijdag 01 juli 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:49 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Van Geel laat zich niet manipuleren.
Als Fer gaat onderpresteren ivm kont tegen de krib gooien, vervaagt de belangstelling voor hem vanzelf.
Zo uitzonderlijk is hij nou ook weer niet dat ze hem dan toch perse willen hebben.
Ik doel niet op onderpresteren. Bij Fer kan nu het hoofd op hol slaan, mede veroorzaakt door zijn zaakwaarnemer. Als van Geel zich inderdaad, zoals wij verwachten, niet laat manipuleren, dan kan Fer een arbitragezaak aanspannen. Je moet dan maar weer afwachten hoe dat uitpakt, maar onrust veroorzaakt het sowieso. Het kan dus helemaal niets zijn, maar het kan ook een doelbewuste actie van Twente zijn. En Munsterman lijkt me wel een manipulator.
Milo
 Milo - vrijdag 01 juli 2011 - 09:10   quote  deeplink  
Chappeau Martin!
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 01 juli 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Fer gaat echt geen arbitragezaak aanspannen tegen Feyenoord. Dan blijft hij gewoon een jaar bij Feyenoord spelen. Ik heb nergens gelezen dat hij een accoord heeft bereikt. Als Twente er met Feyenoord niet uitkomt dan accepteerd hij dat en gaat hij zich beter proberen te manifesteren als vorig seizoen.

Van mij mag hij blijven want, ondanks velen van jullie, vind ik hem een hele goede speler in vergelijking met onze andere middenvelders.
Ik hoop nog steeds dat hij bijtekent.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 01 juli 2011 - 11:09   quote  deeplink  
[+1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Arie.Klooster --
fer1971
 fer1971 - vrijdag 01 juli 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Munsterman is een man met verstand. Zo'n persoon heeft Feyenoord op dit moment nodig.
Feyenoord heeft gelijk om voet bij stuk te houden.
Nier alles voor een appel en een ei laten gaan. Fer is belangrijker dan Wijnaldum

Schone en dost en Roorda halen. Zitten we bij de eerste 5 dit jaar
rob010
 rob010 - vrijdag 01 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 08:59 schreef Els het volgende:

[..]

Ik doel niet op onderpresteren. Bij Fer kan nu het hoofd op hol slaan, mede veroorzaakt door zijn zaakwaarnemer. Als van Geel zich inderdaad, zoals wij verwachten, niet laat manipuleren, dan kan Fer een arbitragezaak aanspannen. Je moet dan maar weer afwachten hoe dat uitpakt, maar onrust veroorzaakt het sowieso. Het kan dus helemaal niets zijn, maar het kan ook een doelbewuste actie van Twente zijn. En Munsterman lijkt me wel een manipulator.
Voor het winnen van een arbitragezaak gelden vier belangrijke regels, waar minimaal aan voldaan moet worden.

1) sportieve verbetering ---- is er wel
2) duidelijke financieele verbetering. --- is er niet twente heeft een salarisplafond van 500.000 feyenoord zal hem bij zijn gedane nieuwe contract hetzelfde aanbieden.
3) lengte van het nog lopende contract. --- is 1 jaar, dit is te kort om aan te vechten.
4) is er een verstoorde arbeids relatie ---- nee,althans niet dat bekend is.

Dus kortweg "kamp" fer maakt geen schijn van kans.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 01 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 11:21 schreef rob010 het volgende:

[..]

Voor het winnen van een arbitragezaak gelden vier belangrijke regels, waar minimaal aan voldaan moet worden.

1) sportieve verbetering ---- is er wel
2) duidelijke financieele verbetering. --- is er niet twente heeft een salarisplafond van 500.000 feyenoord zal hem bij zijn gedane nieuwe contract hetzelfde aanbieden.
3) lengte van het nog lopende contract. --- is 1 jaar, dit is te kort om aan te vechten.
4) is er een verstoorde arbeids relatie ---- nee,althans niet dat bekend is.

Dus kortweg "kamp" fer maakt geen schijn van kans.
Die verstoorde arbeids relatie is er natuurlijk direct op het moment dat Fer wel naar per see naar twente wil.
En waarom zou een contractduur van een jaar te kort zijn om aan te vechten?
Het enige wat misschien niet geldt is de financieele verbetering, wat alleeen maar in het nadeel van Feyenoord is. het geeft juist aan hoeveel het om een voetbaltechnische verbetering voor Fer gaat.
Dus ik zou er maar niet vanuit gaan dat Feyenoord een, eventuele, arbitrage zaak zal gaan winnen.
craven
 craven - vrijdag 01 juli 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Ach misschien kijken we wel te zwart, wie zegt dat Fer dit allemaal wil bewerkstellen. Maar stel dat Twente idd een belachelijk lag bod heeft geboden,en er komt een arbitragezaak, kijken ze dan ook niet naar het geboden bod??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door craven --
rob010
 rob010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 11:56 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Die verstoorde arbeids relatie is er natuurlijk direct op het moment dat Fer wel naar per see naar twente wil.
En waarom zou een contractduur van een jaar te kort zijn om aan te vechten?
Het enige wat misschien niet geldt is de financieele verbetering, wat alleeen maar in het nadeel van Feyenoord is. het geeft juist aan hoeveel het om een voetbaltechnische verbetering voor Fer gaat.
Dus ik zou er maar niet vanuit gaan dat Feyenoord een, eventuele, arbitrage zaak zal gaan winnen.
Zoals boven vermeld zijn nou eenmaal de belangrijkste maatstaven die deze commissie hanteert.

ik heb ze niet verzonnen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
V Geel 1-0 Monsterman met zn natte boevenlip
rob010
 rob010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:24 schreef piet de paler het volgende:
V Geel 1-0 Monsterman met zn natte boevenlip
ik denk dat je gelijk hebt, Palende Piet.
+1
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:26   quote  deeplink  
+2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door hoogvliet010 --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Fer laat je niet gek maken.
Wij kunnen ook een gouden tand ala Drenthe voor je kopen hoor.
Bovendien ik zie ook geen probleem in hem volgend seizoen transfer vrij te laten vertrekken.Je weet nooit wat er nog in een jaar kan gebeuren
bollebeer
 bollebeer - vrijdag 01 juli 2011 - 12:26   quote  deeplink  
nu nog andere trainer
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:26 schreef bollebeer het volgende:
nu nog andere trainer
Wie dan ?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Gewoon Mario nog laten zitten, is het goedkoopst!
plannetje
 plannetje - vrijdag 01 juli 2011 - 12:34   quote  deeplink  
het goedkoopst>???
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Hij zal toch wel een bedragje mee krijgen, als ze h`m nu ontslaan?
bollebeer
 bollebeer - vrijdag 01 juli 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:30 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wie dan ?
hanegem/boskamp/fraser
rob010
 rob010 - vrijdag 01 juli 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:36 schreef bollebeer het volgende:

[..]

hanegem/boskamp/fraser
gaat wel een knalfuif worden dan met duo VH en JB
Henk gaat dat niet trekken met die 2 feestnummers,dus die valt al snel af.
bollebeer
 bollebeer - vrijdag 01 juli 2011 - 12:42   quote  deeplink  
klopt,maar het plezier moet terug
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 juli 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Nee NU EVEN NIET

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het spel is in volle gang









0.0075268