|
|
nora
|
|
|
Helaas moet ik zeggen in mijn ogen onze beste rechtermiddenvelder Demy naar de kou is vertrokken. Is het een optie om onze ex Ajacied de Ridder voor weinig geld aan te trekken als rechtermiddenvelder en/of rechteraanvaller ,was vroeger het talent in Ajaxjeugd en is bekend met het Ajax systeem is nog 27 dus een mooie leeftijd ik zou hem graag bij Ajax zien . |
|
|
|
|
dege
|
|
|
nee, inderdaad, geen optie |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Daniel de Ridder lijkt mij niet de ideale opvolger van Demy. Zelf zie ik meer iets in Lasse Schone. Heeft een uitstekend seizoen bij NEC gehad. Een hele harde werker, voor weinig........ |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Als je dit soort spelers in het eerste wil zien dan wil je ook niet dat Ajax het goed gaat doen zeker! Kom op zeg. de Ridder??? Die heeft het Ajax niveau niet. Is niet voor niks weg bij Ajax! Kom met serieuse opties aanzetten want dit is weer een van de lachwekkende die je hier al zoveel ziet. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
We hebben Theo Janssen, we hebben Eriksen, we hebben JA van der Heijden, we hebben Enoh, we hebben Siem de Jong, we hebben Sorero, we hebben Anita, we hebben Lodeiro en we hebben nu zelfs weer Aissati. Om een lang verhaal kort te maken; we grossieren in de middenvelders !
En dan zouden we ook nog eens een speler aan moeten trekken die zich al jaren louter bezig houdt met het zitten op houten planken en zelfs in Israel geen speeltijd kreeg ?
Graag slotje op dit topic.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Inderdaad Lasse Schone is in mijn ogen ook een optie voor de rechterkant maar onderschat Daniel niet techn.uit de Ajax jeugd kan volgens mij niks kosten en is een nederlandse speler zijn toch voordelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Cyp geweldig zoveel middenvelders vooral als je ziet hoeveel rechtermiddenvelders jij opnoemt de enige is Siem de Jong nee dat ie een sterke Ajax speler lekker alles in slowmotion prima gezien Cyp. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
De Boer heeft al gezegd dat het De Jong wordt, Anita kan het ook Janssen/Eriksen/De Jong of Anita. Denk dat dat het wordt |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 11:18 schreef Cyprioot het volgende:We hebben Theo Janssen, we hebben Eriksen, we hebben JA van der Heijden, we hebben Enoh, we hebben Siem de Jong, we hebben Sorero, we hebben Anita, we hebben nu zelfs weer Aissati. Om een lang verhaal kort te maken; we grossieren in de middenvelders ! En dan zouden we ook nog eens een speler aan moeten trekken die zich al jaren louter bezig houdt met het zitten op houten planken en zelfs in Israel geen speeltijd kreeg ? Graag slotje op dit topic. Aissati is niet welkom bij de selectie en moet zich melden bij Jong Ajax. Vorig jaar hadden we ook genoeg middenvelders, en toch moest Lindgren komen opdraven. Sereno, Eriksen en de jong zijn middenvelders die niet te vergelijken zijn met de Zeeuw.deze zijn veel aanvallender ingesteld. Demy speelde veel meer, zoals van Bommel, Nigel de Jong en Seedorf. Dit soort voetballers hebben we niet veel in de selectie zitten. Jan-Arie en Anita spelen als verdedigende middenvelders. De enige speler wie het zelfde speelt als Demy in onze selectie is Janssen, alleen staat deze op links.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Buiten het feit dat Demy alles behalve een controlerende voetballer is, hebben we natuurlijk een overschot aan middenvelders.
Ik zie dan ook geen reden om weer een middenvelder te gaan kopen, wetend, dat hij toch amper zal gaan spelen en dus weer iemand die onnodig op de salaris post erbij komt.
F de Boer wilt een roulerend middenveld. En dat kan uitstekend met Eriksen Janssen de Jong en Anita.
vd Heijden zal ook zijn kans krijgen in de voorbereiding..
Dus nee, een middenvelder is geen optie. We hebben er al te veel. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
de zeeuw is niet echt een controlerende middenvelder natuurlijk, hij ging daarvoor veel te veel diep. Maar er wordt net een heel indrukwekkend rijtje met namen opgenoemd, die allemaal goede middenvelders zijn. Daarnaast wil frank met maar 1 controlerende middenvelder spelen, dit zal dus anita/janssen/vd heijden worden. daarvoor wil hij 2 aanvallende middenvelders, dit zullen eriksen/lodeiro/de jong/serrero/ heel misschien aissati nog.
Mijn conclusie is dus dat het een beetje onnodig is om een extra middenvelder erbij te halen. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 11:34 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Aissati is niet welkom bij de selectie en moet zich melden bij Jong Ajax. Vorig jaar hadden we ook genoeg middenvelders, en toch moest Lindgren komen opdraven. Sereno, Eriksen en de jong zijn middenvelders die niet te vergelijken zijn met de Zeeuw.deze zijn veel aanvallender ingesteld. Demy speelde veel meer, zoals van Bommel, Nigel de Jong en Seedorf. Dit soort voetballers hebben we niet veel in de selectie zitten. Jan-Arie en Anita spelen als verdedigende middenvelders. De enige speler wie het zelfde speelt als Demy in onze selectie is Janssen, alleen staat deze op links. Eens, maar misschien moet je het omdraaien. De Boer wil toe naar een middenveld ah la Barcelona, dus puur positioneel spelend, zonder bal afpakker of afjager op de afvallende bal etc. In zo een middenveld past een type De Zeeuw minder.
Het kan zo maar gebeuren dat De Boer in een tijd van een half jaar het hele Ajax middenveld omgooit. Eerst De Zeeuw-De Jong-Enoh, nu Eriksen-Anita-Janssen, hoewel ik erken dat De Jong ook heel goed voor Anita kan spelen, maar goed.
Maar laat ik het omdraaien; ben jij voor De Ridder ? Nee toch ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:14 schreef Cyprioot het volgende:[..] Eens, maar misschien moet je het omdraaien. De Boer wil toe naar een middenveld ah la Barcelona, dus puur positioneel spelend, zonder bal afpakker of afjager op de afvallende bal etc. In zo een middenveld past een type De Zeeuw minder. Het kan zo maar gebeuren dat De Boer in een tijd van een half jaar het hele Ajax middenveld omgooit. Eerst De Zeeuw-De Jong-Enoh, nu Eriksen-Anita-Janssen, hoewel ik erken dat De Jong ook heel goed voor Anita kan spelen, maar goed. Maar laat ik het omdraaien; ben jij voor De Ridder ? Nee toch ? nee absoluut niet geen Daniel wat mij betreft. Ik zat eerder aan Lasse Schone van NEC te denken. Hard werkende middenvelder die een heel goed seizoen heeft gespeeld bij NEC. Maar het klopt wel dat we op rechts, maar weinig mogelijkheden hebben. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Opzich is Lässe Schone een fantastische voetballer met overzicht en een goede techiek zal hij niet perfect het voetballende middenveld completeren hij kost volgens mij maar 1 miljoen. Met een middenveld JANSSE/ERIKSEN/SCHÖNE heb je een heel sterk middenveld die voetballend erg goed is. Gewoon zorgen dat je de bal hebt en in de eredivisie kan en moet ajax gewoon het spel maken in de CL is dat anders tevens speel je veel wedstijden waardoor je veel kan rouleren en met De jong en een agressiefe anita heb je ook nog fysiek en verdedigend kwaliteiten zelfde geld voor enoh. Halen dus! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Voor het geld dat je aan de transfer van de Zeeuw hebt gekregen ong. 6 mjn Kun je 1 mjn daarvan uitbesteden aan Schöne
Mee eens? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:28 schreef AFC M&M het volgende:Voor het geld dat je aan de transfer van de Zeeuw hebt gekregen ong. 6 mjn Kun je 1 mjn daarvan uitbesteden aan Schöne Mee eens? ik zeg dön |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:28 schreef AFC M&M het volgende:Voor het geld dat je aan de transfer van de Zeeuw hebt gekregen ong. 6 mjn Kun je 1 mjn daarvan uitbesteden aan Schöne Mee eens? Nee, blijf erbij dat we middenvelders genoeg hebben, je hebt ook nog Bonevacia die niet onverdienstelijk debuteerde vorig jaar, en jongens als Sneijder jr.
Ik zou een deel ervan gebruiken om Matavz te halen. Ik vind dat meer een zekerheidje dan die Ijslander en word een beetje moe van dat gedraai van AZ. Dan maar niet, we laten niet meer met ons sollen, zie de affaire Dost. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Oke maar Bonevacia is een ander soort speler en Sneijder komt net kijken |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik zeg, met Janssen en Eriksen heb je twee middenvelders met veel aanvallende kwaliteiten en wat mindere controlerende, als je er dan nog een flegmatieke aanvallende middenvelder naast zet, heb je geen enkele balans. Ik zie liever Anita erbij, die als controleur veel nuttiger is. Daarnaast is Anita ook nog eens een fantastische voetballer en een echte Ajacied.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:48 schreef ktotheb het volgende:Ik zeg, met Janssen en Eriksen heb je twee middenvelders met veel aanvallende kwaliteiten en wat mindere controlerende, als je er dan nog een flegmatieke aanvallende middenvelder naast zet, heb je geen enkele balans. Ik zie liever Anita erbij, die als controleur veel nuttiger is. Daarnaast is Anita ook nog eens een fantastische voetballer en een echte Ajacied. En wat vind je van Roorda dan? |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Wanneer komt die Serero eigenlijk? Hij traint toch nog niet mee? Geniet hij nog een vakantie of heeft hij nog geen werkvergunning? |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:48 schreef ktotheb het volgende:Ik zeg, met Janssen en Eriksen heb je twee middenvelders met veel aanvallende kwaliteiten en wat mindere controlerende, als je er dan nog een flegmatieke aanvallende middenvelder naast zet, heb je geen enkele balans. Ik zie liever Anita erbij, die als controleur veel nuttiger is. Daarnaast is Anita ook nog eens een fantastische voetballer en een echte Ajacied. Eens, daarnaast is De Jong natuurlijk ook een speler met veel aanvallende kwaliteiten.
In feite is De Jong hetzelfde soort speler als De Zeeuw, heeft een enorm loopvermogen, kan dus prima box to box spelen. Maar De Jong is zelfs veelzijdiger, want zoals De Jong als centrumspits kan spelen, dat kan De Zeeuw niet. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:54 schreef PS25 het volgende:Wanneer komt die Serero eigenlijk? Hij traint toch nog niet mee? Geniet hij nog een vakantie of heeft hij nog geen werkvergunning? Wat ik begrepen heb sluit hij komende week aan, had idd problemen met werkvergunning |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:55 schreef Cyprioot het volgende:[..] Eens, daarnaast is De Jong natuurlijk ook een speler met veel aanvallende kwaliteiten. In feite is De Jong hetzelfde soort speler als De Zeeuw, heeft een enorm loopvermogen, kan dus prima box to box spelen. Maar De Jong is zelfs veelzijdiger, want zoals De Jong als centrumspits kan spelen, dat kan De Zeeuw niet. Dat weet je niet de Zeeuw heeft daar nog nooit gestaan. Lijkt me ook niet verstandig overigens. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Roorda vind ik op zichzelf een veel interessantere speler. Hij heeft ook controlerende kwaliteiten en is meer een speler als Demy, terwijl schone een hele beperkte nummer 10 is. Roorda zou ik als directe vervanger van Demy zien, dus voor de juiste prijs wil ik die wel zien komen. Maar ook dan blijf ik erbij dat we wel erg weinig verdedigende kwaliteiten op ons middenveld hebben. Ik denk niet dat Roorda per se sterker is dan Anita. Spelverdelers zijn heel handig in een team, maar een middenveld met drie spelverdelers zorgt voor meer chaos dan orde denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 11:08 schreef nora het volgende:Helaas moet ik zeggen in mijn ogen onze beste rechtermiddenvelder Demy naar de kou is vertrokken. Is het een optie om onze ex Ajacied de Ridder voor weinig geld aan te trekken als rechtermiddenvelder en/of rechteraanvaller ,was vroeger het talent in Ajaxjeugd en is bekend met het Ajax systeem is nog 27 dus een mooie leeftijd ik zou hem graag bij Ajax zien . Hoi Nora, ben het geregeld met je eens. Alleen nu kan ik dat niet zijn. De Ridder is wel technisch en bekend met het Ajax systeem, maar komt toch echt heel veel te kort. Naast het feit dat hij bij Ajax tekort kwam heeft hij elders ook nooit kunnen overtuigen.
Het niveau dat we moeten nastreven is het team van '95.
--------------------------------Kluivert----------------------------- Snel, technisch, kopsterk en balvast (Luke de Jong)
Overmars-------------------------Litmanen-----------------------Finidi Miepmiep snelheid Werklust teamspeler technische scorend vermogen technisch en scorend vermogen teamspeler (Sulemani) (Theo Janssen) (Özbiliz)
-----------David--------------------------------Ronald de Boer---------- Pitbull en technisch begaafd technisch magistraal (Eriksen) 1 tegen 1 geweldig (Anita)
Bogarde--------------Frank de Boer---Blind--------------------Reiziger Snel/groot en Slim, technisch en tactisch Snelle stofzuiger geweldig geweldig Opkomend sterk
(Boilesen) (Vertonghen---Aldeweireld) (van der Wiel)
------------------------------v.d. Sar-------------------------------- Topkeeper (Stekelenburg)
1 op 1 zouden Eriksen en Anita omgedraaid moeten zijn, echter blijft de input op het middenveld gelijk alleen verschoven van links naar rechts...Kleinigheidje hou je altijd.
Met Frank en Danny Blind aan boord en heel veel studeer tijd van de banden uit deze tijd moeten deze jongens toch een heel eind kunnen komen dacht ik. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Oke Daniel is exit begrijp ik het is wel leuk hoeveel meningen je hebt over de invulling van het middenveld ,mijn mening is dat je met Jansen en Eriksen gaat spelen met daarachter Anita of Enoh als slot op het middenveld maar tegen hele zwakke ploegen zou een middenveld met Jansen/Eriksen/ (Shone/de Ridder)als extra aanvallend makkelijk kunnen lijkt mij maar tegen sterkere tegenstanders moetje inderdaad een controleur er achter hebben en ik denk dat dit ook de basis gaat worden ,Jansen/Eriksen/Anita. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Oeps zie dat de teksten een beetje verschoven zijn, maar volgens mij kan je er wel uithalen wat ik ermee bedoelde...toch? |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik vind het jammer dat Strootman nu bij Pisvee speelt ( al weet ik zijn exacte positie niet, maar rechtermiddenvelder kan hij ook vast wel. Persoonlijk vind ik dat Ajax het nog eens moet proberen bij Defour. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Helemaal eens Nora, dat is precies wat ik ook zei Zie schöne graag komen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Beste Stanley volgens mij komen we aardig in de Buurt van het team van 95 alleen onze spits moet nog komen Luuk krijg je nooit van Monsterman dus zal het toch Sigthorsson moeten worden en Anita is nog geen Davids en Ozbiliz is nog geen Finidi voor de rest zitten we aardig in de buurt en heb ik ook veel vertrouwen in dit seizoen alleen wat ik al aan geef ik heb mijn twijfels over de rechterkant van Ajax de linkerkant is volgens mij de top van Nederland. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Jongens en dame, Schöne is ongtwijfeld een interessante speler in de eredivisie, maar we hebben bij Ajax echt een shitload aan getalenteerde middenvelders, Zowel in de selectie als in de aankomende jeugd.
Ik maak me meer zorgen om de spitspositie en een eventuele opvolger van Vertonghen... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:34 schreef nora het volgende:Beste Stanley volgens mij komen we aardig in de Buurt van het team van 95 alleen onze spits moet nog komen Luuk krijg je nooit van Monsterman dus zal het toch Sigthorsson moeten worden en Anita is nog geen Davids en Ozbiliz is nog geen Finidi voor de rest zitten we aardig in de buurt en heb ik ook veel vertrouwen in dit seizoen alleen wat ik al aan geef ik heb mijn twijfels over de rechterkant van Ajax de linkerkant is volgens mij de top van Nederland. Ben bang dat je gelijk hebt wat Luke de Jong betreft, maar Anita is door Jol al die tijd misbruikt als linkerverdediger en komt nu pas tot volle bloei op het middenveld. Maar hij is net als Davids explosief, |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Middenvelders genoeg en daarbij goede talenten zoals Rodney Sneijder achter de hand. Vorig seizoen was er paniek om de linksbackpositie en daar was "opeens" Boilesen. Daarnaast komt het te vaak voor dat potentiële toppers het niet waar kunnen maken als ze dan eindelijk het mooie Ajax-shirt mogen dragen. Laten we maar investeren in een goede spits (het liefst 2)! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:34 schreef Stanley het volgende:[..] Jongens en dame, Schöne is ongtwijfeld een interessante speler in de eredivisie, maar we hebben bij Ajax echt een shitload aan getalenteerde middenvelders, Zowel in de selectie als in de aankomende jeugd. Ik maak me meer zorgen om de spitspositie en een eventuele opvolger van Vertonghen... Amen. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Je zegt pas amen als het gebed is afgelopen :P Ik denk toch dat er iets meer aan power op het middenveld erbij moet, Anita is niet van het topniveau voor Ajax. Kans is groot dat zo'n Serero eerst toch bij het 2e komt ofzo.... Dat doen ze wel vaker. Enoh is er dan idd nog maar toch denk ik dat je een Defour goed kunt gebruiken om een sterk middenveld te verkrijgen. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 12:41 schreef Cyprioot het volgende:[..] ......Nee, blijf erbij dat we middenvelders genoeg hebben, je hebt ook nog Bonevacia die niet onverdienstelijk debuteerde vorig jaar,......... bonevacia is komende seizoen verhuurd aan NAC |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
blijf erbij dat Schöne een uitstekende aanwinst voor ajax zou zijn |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:55 schreef Heico het volgende:Je zegt pas amen als het gebed is afgelopen :P Ik denk toch dat er iets meer aan power op het middenveld erbij moet, Anita is niet van het topniveau voor Ajax. Kans is groot dat zo'n Serero eerst toch bij het 2e komt ofzo.... Dat doen ze wel vaker. Enoh is er dan idd nog maar toch denk ik dat je een Defour goed kunt gebruiken om een sterk middenveld te verkrijgen. En Defour heeft toch pas bijgetekend bij Luik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:22 schreef Stanley het volgende:[..] Hoi Nora, ben het geregeld met je eens. Alleen nu kan ik dat niet zijn. De Ridder is wel technisch en bekend met het Ajax systeem, maar komt toch echt heel veel te kort. Naast het feit dat hij bij Ajax tekort kwam heeft hij elders ook nooit kunnen overtuigen. Het niveau dat we moeten nastreven is het team van '95. --------------------------------Kluivert----------------------------- Snel, technisch, kopsterk en balvast (Luke de Jong) Overmars-------------------------Litmanen-----------------------Finidi Miepmiep snelheid Werklust teamspeler technische scorend vermogen technisch en scorend vermogen teamspeler (Sulemani) (Theo Janssen) (Özbiliz) -----------David--------------------------------Ronald de Boer---------- Pitbull en technisch begaafd technisch magistraal (Eriksen) 1 tegen 1 geweldig (Anita) Bogarde--------------Frank de Boer---Blind--------------------Reiziger Snel/groot en Slim, technisch en tactisch Snelle stofzuiger geweldig geweldig Opkomend sterk (Boilesen) (Vertonghen---Aldeweireld) (van der Wiel) ------------------------------v.d. Sar-------------------------------- Topkeeper (Stekelenburg) 1 op 1 zouden Eriksen en Anita omgedraaid moeten zijn, echter blijft de input op het middenveld gelijk alleen verschoven van links naar rechts...Kleinigheidje hou je altijd. Met Frank en Danny Blind aan boord en heel veel studeer tijd van de banden uit deze tijd moeten deze jongens toch een heel eind kunnen komen dacht ik. Dit is niet het team van het seizoen met de CL winst, Kanu speelde toen veel meer dan Kluivert, Davids speelde helemaal niet veel, en Rijkaard heb je helemaal niet staan.
Ok speelt de Boer met een compleet ander systeem dan wat jij post, gezien het feit dat hij niet meer met een nummer 10 speelt, maar met 2 aanvallende middnevelders.
Ook heeft Frank al aangegegeven dat Janssen in principe achter Erikssen gaat spelen. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Dat zou kunnen, ben ik eerlijk gezegd niet helemaal van op de hoogte... Vakantie gehad enzo... Maar desalniettemin een poging proberen?? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Misschien is het iets om Blind eens op het middenveld te proberen? Volgens mij is hij ook van orgine een middenvelder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:34 schreef Stanley het volgende:[..] Jongens en dame, Schöne is ongtwijfeld een interessante speler in de eredivisie, maar we hebben bij Ajax echt een shitload aan getalenteerde middenvelders, Zowel in de selectie als in de aankomende jeugd. Ik maak me meer zorgen om de spitspositie en een eventuele opvolger van Vertonghen... Mee eens. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:55 schreef Heico het volgende:Je zegt pas amen als het gebed is afgelopen :P Ik denk toch dat er iets meer aan power op het middenveld erbij moet, Anita is niet van het topniveau voor Ajax. Kans is groot dat zo'n Serero eerst toch bij het 2e komt ofzo.... Dat doen ze wel vaker. Enoh is er dan idd nog maar toch denk ik dat je een Defour goed kunt gebruiken om een sterk middenveld te verkrijgen. Denk toch wel dat je Anita een klein beetje onderschat. Ja hij is klein van stuk, maar snel, explosief en aardig technisch.
Ben benieuwd waar hij allemaal toe in staat is wanneer hij het vertrouwen krijgt op dezelfde postitie over een langere periode... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 13:55 schreef Heico het volgende:Je zegt pas amen als het gebed is afgelopen :P Ik denk toch dat er iets meer aan power op het middenveld erbij moet, Anita is niet van het topniveau voor Ajax. Kans is groot dat zo'n Serero eerst toch bij het 2e komt ofzo.... Dat doen ze wel vaker. Enoh is er dan idd nog maar toch denk ik dat je een Defour goed kunt gebruiken om een sterk middenveld te verkrijgen. Defour is een gebed zonder einde die net heeft getekend bij een andere club, overschatte voetballer die het in mijn ogen niet waarmaakt..
Anita onderschat je echt compleet, Ajax voetbalt stukken makkelijker met hem erbij op het middenveld, niet voor niks dat Liverpool al interesse heeft getoond in de kleine middnvelder. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Het is niet onderschatten, dat is een mening die ik voor mezelf heb gevormd omdat ik me te vaak aan hem geergerd. Tegen kleinere clubs kan hij misschien wel mee komen maar tegen de grote clubs vind ik hem er veel te vaak in verdrinken. Hij heeft afgelopen seizoen slechts een paar wedstrijden gehad dat ik bijna van mening zou gaan veranderen, maar dan de volgende wedstrijd was ik er weer klaar mee. Nee in mijn ogen veel te zwak voor echt top-niveau. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:06 schreef remco k het volgende:[..] Dit is niet het team van het seizoen met de CL winst, Kanu speelde toen veel meer dan Kluivert, Davids speelde helemaal niet veel, en Rijkaard heb je helemaal niet staan. Ok speelt de Boer met een compleet ander systeem dan wat jij post, gezien het feit dat hij niet meer met een nummer 10 speelt, maar met 2 aanvallende middnevelders. Ook heeft Frank al aangegegeven dat Janssen in principe achter Erikssen gaat spelen. Je hebt gelijk Remko. En ook Seedorf staat er niet bij.
Toch is dit een elftal samenstelling uit deze periode die bij benadering in kwaliteiten met het huidige Ajax haalbaar is, tenminste als die gewenste spits erbij komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 14:13 schreef Stanley het volgende:[..] Je hebt gelijk Remko. En ook Seedorf staat er niet bij. Toch is dit een elftal samenstelling uit deze periode die bij benadering in kwaliteiten met het huidige Ajax haalbaar is, tenminste als die gewenste spits erbij komt. Het uberhaubt vergelijken heeft al geen zin. Snap persoonlijk de meerwaarde daar ook niet van.
Vergelijken heeft enkel zin met andere clubs waar Ajax dit seizoen tegen speelt.. Wij kunnen wel dezelfde kwaliteiten hebben als in 95, maar als je tegenstaders allemaal beter zijn dan dat heb je nog niks.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En ja remco je hebt ook mats rits niet voor niks nu in de selectie zitten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb wat beelden van hem gezien da afgelopen dagen, maar die heeft wel flink potentie moet ik zeggen hoor... |
|
|
|