|
|
Stanley
|
|
|
Tja, zeg het maar...
Is dit goed voor de ontwikkeling van de Ajax talenten of... is dit helemaal een presenteerblaadje waarop we onze talenten aanreiken aan de buitenlandse grootmachten? |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Ja, goed voor de ontwikkeling
of
Ja, een presenteerblaad voor de grootmachten? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn toch ook al 2 topics over
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja.. werd trouwens al me van de titel.. Denk dat dit de langste titel is van dit forum..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:09 schreef freakie het volgende:Ja.. werd trouwens al me van de titel.. Denk dat dit de langste titel is van dit forum.. Heb op het Feyenoordforum een nog veel grotere titel gezien, dat was echt niet normaal.. Maar deze is ook aardig lang ja.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Titels moeten toch pakkend zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En topics niet dubbel toch?? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Okay okay jongens, point taken. Heb niet goed gekeken blijkbaar.
Excuus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als ik nu jou EXCUUS meeneem naar de supermarkt, denk je dat de kassadame het dan accepteerd als betaalmiddel???
Met excuses kunnen we niks vriend..:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Als ik nu jou EXCUUS meeneem naar de supermarkt, denk je dat de kassadame het dan accepteerd als betaalmiddel??? Met excuses kunnen we niks vriend..:-) Met bier wel he? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 15:41 schreef remco k het volgende:[..] Als ik nu jou EXCUUS meeneem naar de supermarkt, denk je dat de kassadame het dan accepteerd als betaalmiddel??? Met excuses kunnen we niks vriend..:-) Je kan het natuurlijk ook in die vette ass van je douwen;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Heb trouwens zojuist op je topic gereageerd Remco. Had het echt niet gezien. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ag die van remco was ook niet pakkend...:P Maar stanley je moet nog een grotere titel verzinnen dan:P |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ach ik kijk liever de hele dagen na dit soort titels dan dat ik weer eens moet lezen: Ik vind .... echt een speler voor ajax! daar wordt ik inmiddels doodziek van! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
als je nou overal kut topic neer gaat zetten kun je beter de tv aanzetten! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
alleen bij de kuttopics........ |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
als je dit soort dingen neit interessant vind klik er dan niet op, kan me best voorstellen dat je inmiddels doodmoe bent van de "is dit de nieuwe speler van ajax" topics maar dit soort topics lijkt me niks mis mee! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:03 schreef AFCAMylife het volgende:als je dit soort dingen neit interessant vind klik er dan niet op, kan me best voorstellen dat je inmiddels doodmoe bent van de "is dit de nieuwe speler van ajax" topics maar dit soort topics lijkt me niks mis mee! ik schrijf niet wat jij vind!!!ik schrijf dat IK het een KUTTOPIC vind man...ok? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:03 schreef AFCAMylife het volgende:als je dit soort dingen neit interessant vind klik er dan niet op, kan me best voorstellen dat je inmiddels doodmoe bent van de "is dit de nieuwe speler van ajax" topics maar dit soort topics lijkt me niks mis mee! Alleen was hier al een topic over en is dit dus het 3e topic wat hiervoor geopend is.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en ik bedoel ermee te zeggen dat van de laatste 20 gemaakte topics er minstens 15 zwaar kut zijn man....... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
en jij denkt dat wij het interessant vinden om te weten wat jij kuttopics vind;)!
@ hasjkoph Oh nja dat kan maar hij geeft aan kuttopic. dus dat vind ie oninteressant hij zegt niet dat er al 3 van zijn. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
klopt meeste zijn idd weinig toevoegend. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:06 schreef AFCAMylife het volgende:en jij denkt dat wij het interessant vinden om te weten wat jij kuttopics vind;)! @ hasjkoph Oh nja dat kan maar hij geeft aan kuttopic. dus dat vind ie oninteressant hij zegt niet dat er al 3 van zijn. interesseert mijn geen reet man of jij het interessant vind om te weten wat kuttopics zijn...... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
nee als je toch de wijsneus wilt uit hangen had je moeten zeggen: intersseert mij geen reet (man) of jij het interessant vind om te weten wat IK kuttopics VIND;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:09 schreef AFCAMylife het volgende:nee als je toch de wijsneus wilt uit hangen had je moeten zeggen: intersseert mij geen reet (man) of jij het interessant vind om te weten wat IK kuttopics VIND;) over wijsneus gesproken..........hahahahah |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
wie de bal kaatst, zeggen ze wel eens;P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:09 schreef AFCAMylife het volgende:nee als je toch de wijsneus wilt uit hangen had je moeten zeggen: intersseert mij geen reet (man) of jij het interessant vind om te weten wat IK kuttopics VIND;) yo Afca, Joduh is okay. Hij is erg loyaal aan zijn forumvrienden, maar verder okay.
Laat het een kuttopic zijn so what de vraag is helder en relevant. Bovendien als er een topis wordt gestart waarbij je van sommige complimenten krijgt dat het een goed topic is, is deze in no time saai en afgedaan.
Groet, Stanley |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: waar slaat dat dan op man...... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 14:36 schreef Stanley het volgende:[..] yo Afca, Joduh is okay. Hij is erg loyaal aan zijn forumvrienden, maar verder okay. Laat het een kuttopic zijn so what de vraag is helder en relevant. Bovendien als er een topis wordt gestart waarbij je van sommige complimenten krijgt dat het een goed topic is, is deze in no time saai en afgedaan. Groet, Stanley Joduh is gewoon een lul,net als ik,daarom houden wij van mekaar................de rest zijn gewoon allemaal klootzakken.......niet interresant dus. Joduh en ik CBS |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:14 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Joduh is gewoon een lul,net als ik,daarom houden wij van mekaar................de rest zijn gewoon allemaal klootzakken.......niet interresant dus. Joduh en ik CBS i love it!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:05 schreef joduh het volgende:en ik bedoel ermee te zeggen dat van de laatste 20 gemaakte topics er minstens 15 zwaar kut zijn man....... 20 dacht ik zo |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 11:09 schreef AFCAMylife het volgende:nee als je toch de wijsneus wilt uit hangen had je moeten zeggen: intersseert mij geen reet (man) of jij het interessant vind om te weten wat IK kuttopics VIND;) Is 't niet :
interesseert mij geen reet (man) of jij het interessant vindt om te weten wat IK kuttopics VIND :) ?
;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 10:20 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Is 't niet : intersseert mij geen reet (man) of jij het interessant vind t om te weten wat IK kuttopics VIND :) ? ;) Zucht.. Je heb wel gelijk.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Owned! ;)
Maar echt.. Waar gaat dit over?? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Helemaal nergens over. Zoals 8/10 topics hiero.
offtopic (voor in het geval we ooit nog ontopic gaan) :
Het ziet er naar uit dat Sneijder naar United gaat. Dat levert ons ook weer een zakcentje op. :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 12:03 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Helemaal nergens over. Zoals 8/10 topics hiero. offtopic (voor in het geval we ooit nog ontopic gaan) : Het ziet er naar uit dat Sneijder naar United gaat. Dat levert ons ook weer een zakcentje op. :) Linkje? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Kijk maar op VI.nl, en dan transferdagboek van vandaag. Waarschijnlijk 35 miljoen transfersom, inter staat er niet onwelwillend tegenover! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 12:08 schreef Ajx het volgende:[..] Kijk maar op VI.nl, en dan transferdagboek van vandaag. Waarschijnlijk 35 miljoen transfersom, inter staat er niet onwelwillend tegenover! Hoeveel procent van dat bedrag zouden we krijgen? 5 ofzo? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja zal wel zoiets zijn idd. Kom je rond de 2 miljoen uit, toch lekker. |
|
|
|