Nenam_tiL
Joduh,je bent gek maar ik hou van je pik en daar komt niemand tussen,zelfde als mokumpie. Remco,Pietje ,Wietkoppie,Rick,Apik,FSide,Benno,Ali,Ajx.................teveel om om op te roepenhttp://www.youtube.com/watch?v= VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door Nenam_tiL --
joduh
hahahah kafmees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nenam_tiL
Benno
We zijn toch ook een stel homo s bij elkaar ook!! Je bent een gouden pik nenam!!!
Benno
Krijg alleen dat filmpje niet geopend;(
Nenam_tiL
ga weg vrienden,wordt met de avond gekker
Hasjkoph
Nenam_tiL
quote: . -- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
remco k
Nenam_tiL
Nenam_tiL
mijn laatste post,henene -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
Boudewijn zet het maar op slot man -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door Nenam_tiL --
Benno
Echt geen slotje!! Eerst een groepshug;-p
Ajx
En weer staat mij n naam er niet bij....... Huil nu al tranen met tuiten... snif, snif, maar wel een fantastisch topic trouwens
Nenam_tiL
quote: Op zaterdag 02 juli 2011 - 13:55 schreef Ajx het volgende: En weer staat mij n naam er niet bij....... Huil nu al tranen met tuiten... snif, snif, maar wel een fantastisch topic trouwens
nu blij??
Nenam_tiL
Nenam_tiL
groter slot kan ik niet vinden pik slot Boudewijn -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
Speciaal voor Ali love you pikhttp://www.youtube.com/watch?v= VIDEO de tekst vriend daar gaat het om -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door Nenam_tiL --
RedDevil1990
Ikke_tikkie
quote:
RedDevil1990
quote: haha dit gaat toch iets te ver
Pietje
quote: Whahahahaha. Ik herken mij hier niet helemaal in. ;-)
Benno
quote: Jij bent toch die met die gespierde billen piet?;)
Loetje
quote: GENIAAAAAAAL TOPIC NENAM , respect voor jou!
Loetje
hou van jullie allemaal jongens! ajacieden 4lifee!
joduh
quote: hahahah klasse pik!!!
Pietje
Loetje
quote: ach pietje voor je kwaliteiten mag je best uitkomen! :P
miss mokum
echt waar ben jij dat pietje????? hmmmmm
Pietje
quote: Dat bedoel ik, miss mokum ;-) Ziet er lekker uit, hè??
miss mokum
quote: hmmmmmmm heerlijk, had ik niet achter je gezocht pietje
Pietje
quote: Ach... ik heb veel interessante geheimen ;-)
miss mokum
Pietje
quote: Toch maar weer de kelder in van het café ???
miss mokum
vandaag niet, nu is het feestje van amsterdammer, kunnen we niet maken om nu weg te gaan
Pietje
quote: Op vrijdag 08 juli 2011 - 22:56 schreef miss mokum het volgende: vandaag niet, nu is het feestje van amsterdammer, kunnen we niet maken om nu weg te gaan
Okay, fair. Morgen dan maar. Leuke bezigheid voor het weekeinde...
miss mokum
hahaha, we zullen zien morgen
Pietje
joduh
ik vind jou lief pietje!!! en je vrouw ook!!!