BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hebben jullie nog ideeen voor liedjes of spreekkoren die ze kunnen zingen bij de wedstrijden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 04 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
en natuurlijk: WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE! en Dale!
Boilesen
 Boilesen - maandag 04 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 17:07 schreef AFCAMylife het volgende:
Nee tuurlijk niet. tijden veranderen! tijd voor de nieuwe generatie en tijd voor de nieuwe manier van sfeermaken! Zit elke week in het stadion en zit me nog steeds dood te ergeren aan sommige mensen (voornamelijk de lange zijde) dat mensen stil op hun stoel zitten en een beetje klappen! blijf dat gewoon lekker thuis en schaf een abo op eredivisie live aan! als mensen bij ons in het stadion komen, moeten ze bijna van hun stoel aftrillen! WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!

Tijd om nummers te maken waar we onze ploeg mee steunen! waarbij onze spelers zich de ziekte lopen van de adrenaline! met alle respect maar er zit een verschil met : de herdertjes (oude garde) en Waar Komen de joden toch vandaan(nieuwe)

http://www.youtube.com/watch?v=9bdi8vB2-uc waar komen de joden toch vandaan

http://www.youtube.com/watch?v=3aWCBqF-J6A de herdertjes. (snap dat dit uit is en minder hard)

maar als speler zou ik harder gaan lopen bij waar komen de joden toch vandaan dan herdertjes..
Het enige positieve aan het nummer 'waar komen Joden toch vandaan' is de manier waarop het naar elkaar gescandeert wordt, maar die tekst vind ik echt verschrikkelijk.
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 04 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Ik vind em lekker klinken! tekst is vrij makkelijk maar vind het wel wat hebben!
Divxion
 Divxion - maandag 04 juli 2011 - 18:00   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=5A-pwQpeU6c

op de text (met een beetje inlevingsvermogen):
Hee ajax amsterdam
hier staan we dan met aller man, zingend voor ons rood en wit.
de derde ster in ons bezit!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 17:09 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Ik ben 24, maar ik hoor ook nog steeds graag de oude liedjes! Hoewel ik 'Dit is mijn club' en natuurlijk 'Three little Birds' als relatief nieuwe nummers wel aanwinsten vind.

Het oude logo hoef ik echt niet meer terug.
Het zou vet zijn, maar gaat nooit lukken..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Theo(peukie), je bent vannacht weer dronken geweest, je ging me daar te keer als een beest wat ben je toch een hoe hoe hoen hoe hoe hoe.
thomASS
 thomASS - dinsdag 05 juli 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Nee tuurlijk niet. tijden veranderen! tijd voor de nieuwe generatie en tijd voor de nieuwe manier van sfeermaken! Zit elke week in het stadion en zit me nog steeds dood te ergeren aan sommige mensen (voornamelijk de lange zijde) dat mensen stil op hun stoel zitten en een beetje klappen! blijf dat gewoon lekker thuis en schaf een abo op eredivisie live aan! als mensen bij ons in het stadion komen, moeten ze bijna van hun stoel aftrillen! WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!
So true. Tijdens kampioenswedstrijd (vak 118) wou ik gewoon lekker staan en springen etc.
Maar dan zit er weer een debiel achter je die wilt dat je gaat zitten! Sorry hoor maar bij zo'n wedstrijd grr..
Blijf dan maar lekker thuis.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 05 juli 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 16:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja ben ik helemaal mee eens, dan zullen jullie allemaal wel midden 30 of begin 40 zijn. Ben benieuwd hoe de jeugd daar tegenaan kijkt ;)
Ben 25. Je moeteen geode mix weten te vinden tussen klassiekers en nieuwe liedjes.

Herdertjes lagen bij nachten vond ik altijd geniaal, en vind ik nog steeds een van de mooiste liederen die wij hebben.

Zeker in de top 3 samen met Dit is mijn club.

En natuurlijk moet het oude logo terug!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 05 juli 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:

Tijd om nummers te maken waar we onze ploeg mee steunen! waarbij onze spelers zich de ziekte lopen van de adrenaline! met alle respect maar er zit een verschil met : de herdertjes (oude garde) en Waar Komen de joden toch vandaan(nieuwe)

http://www.youtube.com/watch?v=9bdi8vB2-uc waar komen de joden toch vandaan

http://www.youtube.com/watch?v=3aWCBqF-J6A de herdertjes. (snap dat dit uit is en minder hard)

maar als speler zou ik harder gaan lopen bij waar komen de joden toch vandaan dan herdertjes..
Ik denk dat veel Ajacieden zich aan de lange zijden ergeren. Dat lijken echt een stelletje bobo's die een bioscoopje komen pakken. Maar ze kunnen als de beste fluiten als een jonge jongen een bal verkeerd raakt, omdat ze dan weer jaloers zijn op het salaris wat die jongens krijgen. Ik vind dat vreselijk publiek en dat is dan ook het juiste woord. Het is "publiek" die daar zitten en geen echte Ajax supporters, zoals ik dat graag zou zien (Er zijn uitzonderingen natuurlijk).
Maargoed mijn mening over een bepaald soort Ajax publiek kennen velen op dit forum, denk ik en hoef ik niet te herhalen.

Ben blij dat er iemand net zo over denkt. Er was of is toch niets mooier dan dat je elke week die sfeer hebt in de Arena zoals tegen Twente.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 05 juli 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 10:56 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Ben 25. Je moeteen geode mix weten te vinden tussen klassiekers en nieuwe liedjes.

Herdertjes lagen bij nachten vond ik altijd geniaal, en vind ik nog steeds een van de mooiste liederen die wij hebben.

Zeker in de top 3 samen met Dit is mijn club.

En natuurlijk moet het oude logo terug!
Helemaal mee eens!! Ik moet ook zeggen dat ik heel blij ben met alle vernieuwingen, sommigen zijn echte aanwinsten voor Ajax, maar herdertjes vind ik ook nog steeds in de top 3 thuis horen, zeker als het hele stadion gaat schreeuwen Ajax, Ajax Ajax!!. Toch mis ik wel die wals af en toe die we wel in de jaren 90 hadden. Die hoor ik helemaal niet meer, terwijl je in mijn beleving daar altijd het hele stadion mee kreeg met dat nummer. De wals en de vlaggetjes dan speelde Ajax weer een tegenstander helemaal zoek op Europees niveau :) Ik hoop dat die tijden weer snel terug gaan komen onder de Boer!!
tyhe
 tyhe - dinsdag 05 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
rule britannia luister hier eens na hier kan je wat moois op maken
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:11   quote  deeplink  
daar komt zwiebertje
alibabba
 alibabba - zondag 10 juli 2011 - 22:16   quote  deeplink  
Met zijn harde pik..
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 22:17   quote  deeplink  
bek houe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hebben jullie nog ideeen voor liedjes of spreekkoren die ze kunnen zingen bij de wedstrijden?

0.0058188