|
|
freakie
|
|
|
Matavs en sigthorsson zijn leuke spelers maar deze spelers zou je met scoutingswerk ook kunnen halen.. Nou ja ik ben er niert gerust op.. Maar ik leg me er bij neer en ga hopen dat sigthorsson een goede word.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 10:50 schreef anwy het volgende:@baco74 Jij weet toch zelf ook wel dat Sigthorsson niet cl waardig is?En Sigthorsson zat de 1 helft van het seizoen zelfs op de bank bij AZ.Ik had liever Matavz iemand met meer techniek en beter kan koppen en hij kan nog een mannetje passeren ook,Sigthorsson zie ik dat niet zo snel doen..... Sinds wanneer hebben wij de financiele mogelijkheden om een CL waardige spits te halen? Wie zie jij dan als een CL waardige spits? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 14:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Denk je dat je met Matavs inlevert, natuurlijk niet. 25 miljoen voor Suarez, 6 miljoen voor De Zeeuw, vanwege het kampioensshcap 7 miljoen, Steek straks voor 7 miljoen, Hamplap voor minimaal 3 miljoen weg. Cvitanich en Lodeiro die nog vertrekken. Totaal min.48 miljoen kopen ze Sigthorrsson die totaal geen europes ervaring heeft voor 4 miljoen. Sigthorrsson misschien binnen gehaald voor de toekomst?? Hoop ten zeerste dat ze naast hem nog een superspits binnen halen voor minmaal 10 miljoen. Anders lever je straks alleen maar in als je na de eerste ronde C.L. er al direct uit ligt. De Boer, Cruijff willen toch terug naar de top van Europa ??? En jij denkt dat Ajax geen rekeningen hoeft te betalen, of wat geld in het spaarpotje (wat de afgelopen 3 jaar 60+ miljoen lichter is geworden) hoeft te doen?
We zitten namelijk nog steeds in Cat. 2 bij de KNVB..
Overigens zullen wij nooit de financiele mogelijkheden hebben om een speler van zodanig niveau te kopen, die ons naar de top van Europa brengt.
Dat moeten we toch echt doen met eigen jeugd, of het aankopen van talenten zoals in 2003(?) onder Koeman, waar Beenhakker een belangrijke rol speelde. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Alleen jammer dat we Cvitanich weer verhuren... Is er nu echt geen club die hem wilt overnemen? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 09:04 schreef Booya4Afca het volgende:Alleen jammer dat we Cvitanich weer verhuren... Is er nu echt geen club die hem wilt overnemen? volgens mij hebben ze een optie tot koop |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Volgens mij ook, ze mogen hem oeind van het voetbaljaar overnemen voor 2,5m en dan hoeven ze geen huur te betalen, als ze dat niet doen, dan moet alsnog de huurprijs betaald worden voor dit jaar. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 22:35 schreef freakie het volgende:Matavs en sigthorsson zijn leuke spelers maar deze spelers zou je met scoutingswerk ook kunnen halen.. Nou ja ik ben er niert gerust op.. Maar ik leg me er bij neer en ga hopen dat sigthorsson een goede word.. Ik heb wel het idee dat Sigthorsson goed bij het Ajax spelletje past. Ben heel nieuwsgierig hoe hij zich gaat ontwikkelen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2011 - 09:03 schreef Booya4Afca het volgende:[..] En jij denkt dat Ajax geen rekeningen hoeft te betalen, of wat geld in het spaarpotje (wat de afgelopen 3 jaar 60+ miljoen lichter is geworden) hoeft te doen? We zitten namelijk nog steeds in Cat. 2 bij de KNVB.. Overigens zullen wij nooit de financiele mogelijkheden hebben om een speler van zodanig niveau te kopen, die ons naar de top van Europa brengt. Dat moeten we toch echt doen met eigen jeugd, of het aankopen van talenten zoals in 2003(?) onder Koeman, waar Beenhakker een belangrijke rol speelde. Klopt helemaal, Ajax moet het hebben van Talenten die groot gaan worden. Van Basten, Kluivert en ooit hebben we Ibrahimovic gehad, leuke talentvolle spits, nog niet CL waardig waarschijnlijk. "Geweldig" publiek die hem meteen uitfloot als hij weer eens een bal verkeerd aannam en kijk wat daarvan is geworden.. |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
weet iemand hoe laat Sigthorsson medisch gekeurd en/of gepresenteerd wordt??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja zo lukt het me nooit man..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik ben gvd hartstikke druk geweest man....................en jij verpest het voor me man!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Joduh je bent kansloos man. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hoezo??lijk ik op jou dan???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja inderdaad. En ik ben al kansloos dus moet je weten hoe erg jij bent ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hopelijk nemen we ook weer snel afscheid van hem! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wat was hij goed he, vandaag.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, Sigthorson hebben we het over....... kijk maar naar het topic-titel ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sigthorsson was een drama, maar Boudewijn is boos! Mag geen oude topics ophalen van hem? Wel raar, want het waren allemaal topics die er gewoon toe deden! Kan ik er wat aan doen dat die van 2-3 jaar geleden zijn!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vond het wel wat hebben die oudere topics en zeker omdat sommigen echt heel relevant zijn |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:20 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik vond het wel wat hebben die oudere topics en zeker omdat sommigen echt heel relevant zijn Vond ik ook, maar Bandewijn was het er niet mee eens! Heb hem nu ook netjes gevraagd waarom ze niet konden, want ze waren gewoon relevant! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als hij dat niet wilt, moet ie ze sluiten en verwijderen. Doet ie dit niet, moet ie niet zeuren. Verder eens dat hij maar snel verkocht moet worden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vond ik ook, maar Bandewijn was het er niet mee eens! Heb hem nu ook netjes gevraagd waarom ze niet konden, want ze waren gewoon relevant! Volgens mij heb ik diegene die relevant waren (iig relevante posts kregen) open gelaten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 15:19 schreef Boudewijn het volgende:[..] Volgens mij heb ik diegene die relevant waren (iig relevante posts kregen) open gelaten. Niet waar, want sommigen heb je ook weer gedropt! Maar ik wil ze nog wel een keer voor je omhoog halen hoor! |
|
|
|