|
|
PieterBos
|
|
|
Zet hier al je voorspellingen neer van de voorbereidingen. Kijken wie de meeste voorspellingen goed heeft . Voorspelling die na aanvang van de wedstrijd worden gepost gelden uiteraard niet meer.
sc-Feyenoord - Feyenoord 1 - 6 Doelpunten: Fernandez 2 x Biseswar Cabral Fer Vlaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door PieterBos -- |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
sc feyenoord - Feyenoord 1-4
fernandez Biseswar fer dani fernandez
weet iemand of het uitgezonden word eigenlijk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Via internet te beluisteren.
Alleen ik zit nu naar Phil Collins te luisteren?
Edit: Nu Adele.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 12:19 schreef mithell13 het volgende:sc feyenoord - Feyenoord 1-4 fernandez Biseswar fer dani fernandez weet iemand of het uitgezonden word eigenlijk Je zat er qua eindstand dichtbij. alleen 1 doelpuntmaker klopte maar.
Maar altijd nog beter dan mijn voorspelling. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Op naar de volgende wedstrijd: sc Erica - Feyenoord. dinsdag 5 juli 19:00 (ook direct uiterste tijd om je VOORSPELLING hier achter te laten.)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Erica.. Das toch dat dikke wijf? Dat moet lukken, 0-7 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laten we de lust uit oefen potjes halen....
We zinken,en heel snel ook....
the harold off free enterprice...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Wat hebben we gewonnen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: uurtje in de ring met ginokkio |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Haha al net zo erg als die "Gini" met zijn zogenaamde Feyenoordhart. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben alleen erg benieuwd tegen de buitenlandse tegenstanders Pieter.. Dat zou de graadmeter moeten worden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gini....Was dat niet ...ehhh.....was dat niet....? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: De mogelijkheid om geld te storten voor Feyenoord. Over te maken op reknr. 1201012010 TNV: Het Legioen Zal gebruikt wordt voor het aantrekken van nieuwe spelers. Waarbij de storter van het grootste bedrag ook de grootste stem heeft in wie het gaat worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:33 schreef PieterBos het volgende:[..] De mogelijkheid om geld te storten voor Feyenoord. Over te maken op reknr. 1201012010 TNV: Het Legioen Zal gebruikt wordt voor het aantrekken van nieuwe spelers. Waarbij de storter van het grootste bedrag ook de grootste stem heeft in wie het gaat worden. Shit man. Da's wel heel aparte prijs.
Uitslag volgende wedstrijd: 1-8 nederlaag. Twegen wie moeten ze dan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
uitslag erica-Feyenoord: 1-11 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 12:33 schreef PieterBos het volgende:[..] De mogelijkheid om geld te storten voor Feyenoord. Over te maken op reknr. 1201012010 TNV: Het Legioen Zal gebruikt wordt voor het aantrekken van nieuwe spelers. Waarbij de storter van het grootste bedrag ook de grootste stem heeft in wie het gaat worden. De Baab! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Roerige tijden voor Feyenoord. Ga toch uit van 0-8 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben er zaterdag tegen Vitesse Delft zeker bij, op m'n oude stekkie; en misschien rijd ik vanuit hier ook wel naar Horst, is half uurtje rijden ongeveer. Toch paar wedstrijdjes meepakken en zien hoe die gasten het doen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Hoop volgende week woensdag tegen Horst er ook bij te zijn. Samen met m'n dochter ;) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Fernandez 3 x Mokotjo 2 x Biseswar 1 x Vlaar 1 x Issoufi 1x |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Volgende wedstrijd Vitesse Delft - Feyenoord zaterdag 17:00 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Speelt 1e Klasse. Net gedegradeerd uit hoofdklasse.
Denk 0 - 8 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Cisse doet niet mee. Ik stel het bij naar 0-6 Fernandez 2x Biseswar 1 x van Haaren 1x Cabral 1x Vlaar 1x |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ik vergeet Mokotjo nog dan toch maar 0-7 |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Is o-15 al gezegd?
4 euro zet ik er op |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Uit Delft zeker? hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb net de.fan gebeld.
Hij zegt 7-1 voor de amateurs.
En hij zet er € 250.000,- op |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Tsja.........als hij maar geen gelijk krijgt! haha |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Morgen FC Horst - Feyenoord Ik ga er samen met m'n dochter heen ;) Hoop dat het beter weer is dan nu. Maar gaan zullen we.
hoop 0-10 (of meer natuurlijk) wordt wel eens tijd voor de dubbele cijfers.
Fernandez 2x Cisse 3 x Mokotjo 1x Biseswar 2x v Haaren 1x Cabral 1x |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hull City Feyenoord 0-0 Feyenoord Barnsley 0-0
Is dat goed of? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb net Barnsley met 4-0 verslagen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik kan ook natuurlijk thuis blijven en vragen of Feyenoord/barnsley/hull/VE/FSV/VG/police/ even mijn kosten kunnen vergoeden binnen twee werkdagen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:27 schreef Rovert het volgende:Ik kan ook natuurlijk thuis blijven en vragen of Feyenoord/barnsley/hull/VE/FSV/VG/police/ even mijn kosten kunnen vergoeden binnen twee werkdagen Volgens mij kan je er altijd nog iets leuk van maken... |
|
|
|