|
|
Rovert
|
|
|
quote: we hebben al heel veel tips van goedbedoelende........ thuisblijvende vrienden/collega's/familieleden/kennissen/buren/contacten en ander gespuis die met een kleine glimlach om hun mond ons allerlei vage tips meegeven
de beste tip kwam nog van hotjumper om naar een natuurpark te gaan in de buurt waar ze gestreepte ratten in het wild hebben rond lopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:19 schreef PieterBos het volgende:Morgen FC Horst - Feyenoord Ik ga er samen met m'n dochter heen ;) Hoop dat het beter weer is dan nu. Maar gaan zullen we. hoop 0-10 (of meer natuurlijk) wordt wel eens tijd voor de dubbele cijfers. Fernandez 2x Cisse 3 x Mokotjo 1x Biseswar 2x v Haaren 1x Cabral 1x Kan je die kutkeeper de groeten van me doen, schijnt daar nu coach te zijn..
Voorspelling: 0-4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou Ferrader er überhaupt zijn? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wedstrijd van vanavond gaat gewoon door. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik verwacht een monsterscore van een bevrijde selectie! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Alles onder de 0-8 is onacceptabel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Daarom hebben ze er ook 11 gemaakt! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 21:19 schreef PieterBos het volgende:Morgen FC Horst - Feyenoord Ik ga er samen met m'n dochter heen ;) Hoop dat het beter weer is dan nu. Maar gaan zullen we. hoop 0-10 (of meer natuurlijk) wordt wel eens tijd voor de dubbele cijfers. Fernandez 2x Cisse 3 x Mokotjo 1x Biseswar 2x v Haaren 1x Cabral 1x Voorspelling uitslag bijna goed.
Scoreverloop: 5 0-1 Biseswar 22 0-2 Cabral 33 0-3 Van Haaren 44 0-4 Isoufi 55 0-5 Leerdam 73 0-6 Nelom 78 0-7 Guyon Fernandez 80 0-8 El Ahmadi 83 0-9 Auassar 87 0-10 El Ahmadi 90 0-11 Van Haaren
Alleen maar 4 doelpuntenmakers goed. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Bvv Barendrecht - Feyenoord Wanneer: 16-07-2011, 16.00u
Is de volgende.
Topklasse, dus zal wel lastiger worden. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 13:02 schreef PieterBos het volgende:Bvv Barendrecht - Feyenoord Wanneer: 16-07-2011, 16.00u Is de volgende. Topklasse, dus zal wel lastiger worden. onzin, ik wed 0-11 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
*Zucht..*
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 13:09 schreef Bosifyable het volgende:Eerste tegendoelpunt krijgen we tegen Barendrecht. Zolang we maar niet verliezen, zoals de laatste keer. Vitesse Delft heeft al tegen ons gescoord (uitslag 1-4)
Voorspelling: BVV Barendrecht - Feyenoord 0-5 |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Vitesse Delft - Feyenoord 1 - 4 vergeten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2011 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Taddaaaa! Kansloos, teveel thinner gesnoven op het werk :P En dan te bedenken dat ik bij die wedstrijd was. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ik gok er op dat ze zich extra willen bewijzen na alle negativiteit van deze week. Is natuurlijk wel een Topklasse team. Ik houd het dus op: 1-7 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
Ik voorspel... en vrolijkere spelersgroep... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
0-8 met minder ben ik niet tevreden.... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: 't is wel topklasse. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Fernandez Mokotjo van Haaren Biseswar 2x Cabral Cisse |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Niks mee te maken, tegen Veendam ben ik tevreden met 0-4 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
om de een of andere onduidelijke reden boeit het me ff niet wat die uitslagen gaan worden . . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:20 schreef sevillana het volgende:om de een of andere onduidelijke reden boeit het me ff niet wat die uitslagen gaan worden . . . . . . mij ook niet en met een politiemacht dat op de been komt lijkt er morgen weer een mooi verhaal te komen... ziet er niet goed uit...oefenen in Been zijn woonplaats met de meeste seizoenkaarthouders in 1 dorp.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 13:20 schreef sevillana het volgende:om de een of andere onduidelijke reden boeit het me ff niet wat die uitslagen gaan worden . . . . . . Dat heb ik nou ook. Hoe zou het komen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Bij mij in zoverre, dat ik een soort van genoegdoening verwacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2-1 . Vlaar gooit t op jeugdigheid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
5-0... pampertjes zaten te strak... het regende te hard... mama stond niet langs de lijn zoals bij de f-ies... Nog meet kutsmoezen nodig? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Jongens/meiden.............hou nou eens op! Zijn jullie nou Feyenoorders? Wordt (als die Fer of hoe heet ie ook alweer) maar niet mee doet: 1-7! Tegendoelpunt in de laatste 5 min. Die lullo blijkt toch in te mogen vallen, en helpt Barendrecht aan een eredoelpunt! |
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
ach joh kom op man tis barendrecht 0-9 voor de feyenoord ik gun clasie wel een doelpuntje want hij kan echt heeerlijk voetballen man |
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
tis toch wel live te volgen op Radio Rijnmond toch ofnie ? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Fer staat basis by the way.
Opstelling Feyenoord: Darley, Dani, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Clasie, El Ahmadi, Fer, Biseswar, Fernandez, Cisse
Eerste helft is te volgen via Rijnmond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
feijnrd
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 15:54 schreef Bosifyable het volgende:Fer staat basis by the way. Opstelling Feyenoord: Darley, Dani, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Clasie, El Ahmadi, Fer, Biseswar, Fernandez, Cisse beetje vreemd, . . zou ie toch? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik denk het niet, Vlemmings wilde gewoon niet verliezen, dus kiest 'ie voor de betere spelers denk ik. |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2011 - 13:14 schreef Alex Ridderkerk het volgende:[..] Vitesse Delft heeft al tegen ons gescoord (uitslag 1-4) Voorspelling: BVV Barendrecht - Feyenoord 0-5 uitslag 0-5 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 19:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik denk het niet, Vlemmings wilde gewoon niet verliezen, dus kiest 'ie voor de betere spelers denk ik. daar straalt niet al te veel vertrouwen uit |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: We hebben allemaal gezien hoe wisselvallig het is geweest met onze ploeg. Al win je met 0-11 van Kletsnat 8, zegt nog niet dat je van de ander wint.
En vooral omdat we vorig jaar verloren hebben van Barendrecht. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Na jarenlang drugs misbruik overgestapt op thinner, aangezien dat gratis te verkrijgen is op 't werk.. Maar doet m'n geheugen geen goed. Bedankt voor de opfrisser ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 19:42 schreef Bosifyable het volgende:[..] Na jarenlang drugs misbruik overgestapt op thinner, aangezien dat gratis te verkrijgen is op 't werk.. Maar doet m'n geheugen geen goed. Bedankt voor de opfrisser ;) blijft nog wel de vraag hangen of Vlemmings idd voor de betere spelers heeft gekozen :) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper