BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoek 'Wijnaldum NSB'er' weggehaald bij oefenduel

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 02 juli 2011 - 16:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Spandoek 'Wijnaldum NSB'er' weggehaald bij oefenduel (FeyenoordTime)

FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - zaterdag 02 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
goed of niet
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Spandoek weghalen verstandig.
Suggestieve uiting waar aanstoot aan genomen kan (mag) worden.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 juli 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 16:58 schreef FR-Henk het volgende:
Spandoek weghalen verstandig.
Suggestieve uiting waar aanstoot aan genomen kan (mag) worden.
Juist.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Wacht tot het 100% zeker is, voor je dit ophangt.
Emile
 Emile - zaterdag 02 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:00 schreef hotjumper het volgende:
Wacht tot het 100% zeker is, voor je dit ophangt.
eens
Ronnie9000
 Ronnie9000 - zaterdag 02 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:00 schreef hotjumper het volgende:
Wacht tot het 100% zeker is, voor je dit ophangt.
Hoe kinderachtig kan je zijn! Volstrekte onzin zo'n nutteloos doek.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
En als ie wel tekend bij PSV, is het erg grievend naar NSB'ers toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2011 door hotjumper --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:00 schreef hotjumper het volgende:
Wacht tot het 100% zeker is, voor je dit ophangt.
Bedenk iets slimmers, voordat je een spandoek maakt.
Emile
 Emile - zaterdag 02 juli 2011 - 17:19   quote  deeplink  
ze hadden beter iets kunnen maken met; Wijnaldum; je gaat toch niet echt he? en als ie gaat ja dan is ie een NSB'er en een judas tegelijk
craven
 craven - zaterdag 02 juli 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Ik kan me de verontwaardiging prima voorstellen van het legioen
Jooppie
 Jooppie - zaterdag 02 juli 2011 - 17:26   quote  deeplink  
ik snap het wel hoor dat ze dit ophangen. Weet die gelijk waar die aan toe is, en zijn maatjes fer en cabral ook
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Wijnaldum is geen spandoek waard.
craven
 craven - zaterdag 02 juli 2011 - 17:29   quote  deeplink  
nee gewoon de oude GKL spandoeken gebruiken: Georgino Klote Leugenaar
feyelinde
 feyelinde - zaterdag 02 juli 2011 - 17:29   quote  deeplink  
verplaats je eens in die mensen die zon spandoek maken, ik bedoel er moet toch wel een keer een denk moment zijn.

ja .... het is waardeloos dat hij naar psv gaat
nee.... nsb ?????? waar eindigd dit er zijn toch ook wel genoeg humor acties waarmee je duidelijk kunt maken dat het grootste gedeelte van de supporters het er absoluut niet mee eens is over de manier wijnaldum en zijn zaakwaarnemer dit aanpakken
Ronnie9000
 Ronnie9000 - zaterdag 02 juli 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Het enige wat ik nu hoor is pure emoties spreken, wees eens realistisch. Dat menneke kiest voor zichzelf, ik geef hem groot gelijk. Het probleem voor de geƫmotioneerden is dat hij binnenlands is gebleven, pfff waar maak je je druk om zeg. Mijn grootste zorg is dat dit een hoop zegt over de status van onze club momenteel
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Ach, met of zonder spandoek. Het blijft een verrader. Blij dat ie weggaat. Geen Feyenoord-mentaliteit.
Oma W. is te lief voor hem. Papkindje.
Rovert
 Rovert - zaterdag 02 juli 2011 - 17:40   quote  deeplink  
Ik wacht tot hij officieel weggaf voordat ik dat zwijn ga uitkafferen
D-010
 D-010 - zaterdag 02 juli 2011 - 17:41   quote  deeplink  
NSB: Nederlands Surinaamse Boer

Snap niet wat er mis mee is hoor ...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Ik wel. Spandoek was te kort.
Had voluit geschreven moeten worden.

Was natuurlijk zo'n eenmansrukker die geen 2persoonsbed heeft.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 02 juli 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Stelletje klootzakken, kinderachtig en wellicht voorbarig, als hij nu enigzins nog twijfelde had ik in zijn geval nu met een dikke middelvinger rotterdam zuid uitgereden en in eindhoven gaan wonen. Deze supporters jagen zo spelers weg en zetten andere spelers aan het denken, dat komt onze reputatie niet ten goede.
nibali
 nibali - zaterdag 02 juli 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens Ronneke. Als hij al twijfelde hebben de supporters nu voor hem de beslissing erg makkelijk gemaakt. Dit geldt ook voor Fer
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 02 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:02 schreef nibali het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Ronneke. Als hij al twijfelde hebben de supporters nu voor hem de beslissing erg makkelijk gemaakt. Dit geldt ook voor Fer
als je twijfelt op zo'n leeftijd dan ga je maar! heb je geen spandoek voor nodig
feyelinde
 feyelinde - zaterdag 02 juli 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:00 schreef Ronneke het volgende:
Stelletje klootzakken, kinderachtig en wellicht voorbarig, als hij nu enigzins nog twijfelde had ik in zijn geval nu met een dikke middelvinger rotterdam zuid uitgereden en in eindhoven gaan wonen. Deze supporters jagen zo spelers weg en zetten andere spelers aan het denken, dat komt onze reputatie niet ten goede.
ik had ook deze gedachte al langer
stel....en dan ook stel ... dat het gewoon een denkactie is en dat hij zijn beslissing laat af hangen van het commentaar wat hij krijgt als hij zoiets zou doen

dan kan ik je nu het antwoord wel geven
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 02 juli 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:02 schreef nibali het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens Ronneke. Als hij al twijfelde hebben de supporters nu voor hem de beslissing erg makkelijk gemaakt. Dit geldt ook voor Fer
Die gaat nu ook, 100% zeker al zou ik dat niet zo erg vinden als ze daar ook goed geld voor vangen. Er staat al weer een nieuwe lichting klaar die wel gras willen vreten voor feyenoord en ook die gaan na een paar jaar weer pleite...................
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Als meneer Wijnaldum de verontwaardiging van de supporters nodig heeft om zijn overgang naar PSV te verdedigen, dan is het nog een grotere nono dan ik al dacht.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 02 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
Jammer Els, had jou wel iets hoger ingeschat. Je hoeft geen oorlogsverleden op een spandoek te schrijven. Je kan het iets anders verwoorden en eerst afwachten totdat hij echt gepresenteerd wordt in Eindhoven. Vind het niet tactisch.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 02 juli 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:32 schreef Ronneke het volgende:
Jammer Els, had jou wel iets hoger ingeschat. Je hoeft geen oorlogsverleden op een spandoek te schrijven. Je kan het iets anders verwoorden en eerst afwachten totdat hij echt gepresenteerd wordt in Eindhoven. Vind het niet tactisch.
en als hij gepresenteerd word dan heb je er geen problemen mee dat er oorlogsverleden op een spandoek staat...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 juli 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Spandoek: maker dom
Tekenen bij PSV; hij dom, wij blij.
Bij Feyenoord blijven: hij dom, wij niet blij.

We missen niet veel aan hem. Echt niet.
Jooppie
 Jooppie - zaterdag 02 juli 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Nou met of zonder dit spandoek was die allang weg gegaan hoor. Ik vind het goed dat ze het hem eventjes duidelijk maken. En ook voor de andere spelers die zo als hij denken. Ze weten niet wat wij als supporters doormaken op dit moment.
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:32 schreef Ronneke het volgende:
Jammer Els, had jou wel iets hoger ingeschat. Je hoeft geen oorlogsverleden op een spandoek te schrijven. Je kan het iets anders verwoorden en eerst afwachten totdat hij echt gepresenteerd wordt in Eindhoven. Vind het niet tactisch.
Lezen is ook een vak. Waar precies praat ik het goed dat er verwezen wordt naar de oorlog? Of zit je gewoon lekker zelf te interpreteren en iedereen die niet lekker met jou meelult te beschuldigen van allerlei zaken?
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 02 juli 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:
Spandoek: maker dom
Tekenen bij PSV; hij dom, wij blij.
Bij Feyenoord blijven: hij dom, wij niet blij.

We missen niet veel aan hem. Echt niet.
Henk, dat is 'm. Ben ik helemaal mee eens.
Halve competitie kut gespeeld, gecompenseerd met een paar goede wedstrijden die nu 5 miljoen hebben opgeleverd. toppie.........
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:
Spandoek: maker dom
Tekenen bij PSV; hij dom, wij blij.
Bij Feyenoord blijven: hij dom, wij niet blij.

We missen niet veel aan hem. Echt niet.
Spandoek: zonde van dat laken. Had er desnoods iets leuks mee gedaan met Halloween.
Tekenen bij PSV: hij een gebrek aan eerzucht en respect, wij voor 5 miljoen aan pleisters.
Bij Feyenoord blijven: hij morele verplichting, wij wat later schuldenvrij.
Jooppie
 Jooppie - zaterdag 02 juli 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:37 schreef Els het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak. Waar precies praat ik het goed dat er verwezen wordt naar de oorlog? Of zit je gewoon lekker zelf te interpreteren en iedereen die niet lekker met jou meelult te beschuldigen van allerlei zaken?
BITCHHFIGHHTT!!
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 02 juli 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:37 schreef Els het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak. Waar precies praat ik het goed dat er verwezen wordt naar de oorlog? Of zit je gewoon lekker zelf te interpreteren en iedereen die niet lekker met jou meelult te beschuldigen van allerlei zaken?
Wij zijn als supporter met ons allen verantwoordelijk voor wat er op een doek wordt geschreven en zouden dit allemaal moeten afkeuren. Daar gaat het om dus ik beschuldig jou niet persoonlijk. Als dat zo overkomt vind ik dat jammer en is niet de bedoeling, mijn excuses.
Els
 Els - zaterdag 02 juli 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:43 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Wij zijn als supporter met ons allen verantwoordelijk voor wat er op een doek wordt geschreven en zouden dit allemaal moeten afkeuren. Daar gaat het om dus ik beschuldig jou niet persoonlijk. Als dat zo overkomt vind ik dat jammer en is niet de bedoeling, mijn excuses.
Ik ben een erkend tegenstander van collectieve schuld. Ik heb dat spandoek niet geschreven, ik heb niet lopen rellen in Nancy, ik heb niet getekend bij PSV en ik heb geen opzichte flirt met Twente. Ik ben dan ook van mening dat ik daar niet op aangesproken kan worden. Als iemand, wie dan ook, vraagt wat ik van bepaalde zaken vind, dan krijgt hij mijn oprechte, ongecensureerde mening. Ook al is bv de maker van het spandoek 2 bij 2 meter.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:43 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Wij zijn als supporter met ons allen verantwoordelijk voor wat er op een doek wordt geschreven en zouden dit allemaal moeten afkeuren.
Wat een onzin.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 02 juli 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:00 schreef Ronneke het volgende:
Stelletje klootzakken, kinderachtig en wellicht voorbarig, als hij nu enigzins nog twijfelde had ik in zijn geval nu met een dikke middelvinger rotterdam zuid uitgereden en in eindhoven gaan wonen. Deze supporters jagen zo spelers weg en zetten andere spelers aan het denken, dat komt onze reputatie niet ten goede.
Ach Ronnie moet ie maar niet zo zijn shirt staan kussen of staan janken in een volle kuip!
Ik praat het niet goed wat er wordt gezegd en geschreven maar Wijnaldum kan ook zijn hand in eigen boezem steken. Voetbal is nu eenmaal emotie en als Wijnaldum de supporters als reden voor zijn vertrek gaat noemen is het een nobody.
Net zoals Fer nu zegt dat er versterkingen moeten komen terwijl hij weet dat er GEEN GELD uit gegeven kan worden! Dan moet ie zijn ballen tonen en voor 1 of 2 jaar verlengen en dan kan ie als Feyenoord weer zwarte cijfers presenteert zijn versterkingen eisen!
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 02 juli 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:24 schreef craven het volgende:
Ik kan me de verontwaardiging prima voorstellen van het legioen
Verontwaardiging prima.
Maar z'n spandoek is geen verontwaardiging meer
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 02 juli 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 18:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach Ronnie moet ie maar niet zo zijn shirt staan kussen of staan janken in een volle kuip!
Ik praat het niet goed wat er wordt gezegd en geschreven maar Wijnaldum kan ook zijn hand in eigen boezem steken. Voetbal is nu eenmaal emotie en als Wijnaldum de supporters als reden voor zijn vertrek gaat noemen is het een nobody.
Net zoals Fer nu zegt dat er versterkingen moeten komen terwijl hij weet dat er GEEN GELD uit gegeven kan worden! Dan moet ie zijn ballen tonen en voor 1 of 2 jaar verlengen en dan kan ie als Feyenoord weer zwarte cijfers presenteert zijn versterkingen eisen!
Eens !!! Voor mij mag Fer ook weg, hij weet dat er weinig te investeren valt en roept zulke dingen. 4 miljoen zou mooi zijn.
GeenGelul
 GeenGelul - zaterdag 02 juli 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 17:33 schreef Ronnie9000 het volgende:
Dat menneke kiest voor zichzelf, ik geef hem groot gelijk.
Waar geef je hem gelijk in????
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 02 juli 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2011 - 19:00 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Waar geef je hem gelijk in????
Z'n aanval van zakkenvullus vulgairis!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spandoek 'Wijnaldum NSB'er' weggehaald bij oefenduel









0.0064048